توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۳

تفکر جهادی

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه توپ آغاج؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فر امام جمعه توپ آغاج در مراسم افتتاحیه فعالیت های گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاهای بیجار در شهر توپ آغاج که در حسینیه این شهر برگزار شد با اشاره به آیاتی از قرآن گفت: دستور به «فعل خیر در قرآن مورد تاکید خدای متعال است .

وی با بیان اینکه جهاد در قرآن به معنای وسیع کلمه استفاده شده است افزود: در راه خدا جهاد کنید و حق جهادش را ادا نمائید» و جاهدوا فى الله حق جهاده.

امام جمعه توپ آغاج تصریح کرد:اکثر مفسران اسلامى ، جهاد را در اینجا به معنى خصوص مبارزه مسلحانه با دشمنان نگرفته اند، بلکه همانگونه که از مفهوم لغوى آن استفاده مى شود به معنى هر گونه جهاد و کوشش در راه خدا و تلاش براى انجام نیکیها، و مبارزه با هوسهاى سرکش (جهاد اکبر) و پیکار با دشمنان ظالم و ستمگر (جهاد اصغر) دانسته اند.

 حکیمی فرتلاش و فعالیت گروه های جهادی بسیج دانشجویی را تلاش برای محرومیت زدایی و کار برای خدا دانست و گفت: منظور از حق جهاد خلوص نیت و انجام دادن اعمال براى خدا است . بدون شک «حق جهاد» نیز معنى وسیعى دارد که از نظر کیفیت و کمیت و مکان و زمان و سایر جهات ، همه را شامل مى شود، اما از آنجا که مرحله اخلاص سختترین مرحله در جهاد نفس است ، روى این مرحله تکیه کرده است .

وی با بیان اینکه همواره باید از وسوسه های شیطان به خدا پناه برد  ادامه داد: نفوذ افکار و انگیزه هاى غیر الهى در قلب و اعمال انسان آنقدر مخفى و باریک و پنهان است که جز بندگان خاص خدا از آن رهائى نمى یابند.

امام جمعه توپ آغاج با اشاره به وضعیت روستاها و شهرهای محروم در استان کردستان خاطرنشان کرد: تلاش های فراوانی بعد از انقلاب در استان بویژه در شهرستان بیجار و روستایی صورت گرفته است ولی از آنجایی که خیلی زمان رژیم ستم شاهی به این استان فرهنگی هیچ توجهی نشده است هرچه تلاش می شود باز خیلی از شهرهای کوچک مانند توپ آغاج مورد محرومیت باقی مانده است.

 حجت الاسلام حکیمی فر بیان داشت: همه باید در کارو تلاش گروههای جهادی بسیجیان شرکت کنیم و دست آنها را برای تلاش و کوشش بییشتر بفشاریم .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۴
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی