توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

وی با بیان اینکه شهر تازه تاسیس توپ آغاج با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند، مهمترین مشکلات شهر توپ آغاج  را در حال حاضر  نبود کلانتری یا پاسگاه در داخل شهر، عدم تعریض جاده توپ آغاج ، بیانلو ؛ نبود  بانک و عدم استقرار  نمایندگی ادارات  و نبود کتابخانه اعلام کرد.

خطیب جمعه شهر توپ آغاج در خصوص عدم ایجاد کلانتری در شهر توپ آغاج بیان داشت: نیروی انتظامی مشکل را از ناحیه  شورای اسلامی شهر توپ آغاج می داند که زمین را در جای مناسبی  جا نمایی نکرده است و شورای اسلامی نیز قبلا می گفتند که زمین با تایید خود نیروی انتظامی واگذار شده است و پاسکاری از این دست موجب شده هر یک از این دو نهاد شانه خالی کرده و این مشکل همچنان در شهر باشد.
 

وی با بیان اینکه نبود کتابخانه در شهر توپ آغاج یکی دیگر از مشکلات شهر است ،از برگزاری دو جلسه با حضور بخشدار مرکزی در شهر توپ آغاج خبر داد که تا کنون نتیجه ای قابل توجه دست پیدا نکرده است.
 

جاده ها ویترین تبلیغات انتخاباتی در بیجار است
وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اظهار نارضایتی از وضعیت جاده های مواصلاتی شهر و روستاهای توپ آغاج گفت: جاده بیانلو در مسیر اصلی بیجار به زنجان قرار گرفته و به جاده مرگ مشهور است که متاسفانه این جاده  ویترین  تبلیغات  بعضی  افراد  در  ایام انتخابات شده است  و تا کنون هیج اقدامی برای مرمت آن صورت نگرفته است.
 

حجت الاسلام حکیمی فر در رابطه با استقرار نمایندگی های ادارات در شهر توپ آغاج گفت:  تا زمانی که این شهر به  بخش  تبدیل نشود همچنان باید شاهد این مشکلات در شهر بود.
 

وی یادآور شد : عدم انسجام مسئولان محلی و عدم بهره مندی از خرد جمعی را نیز باید به این مشکلات افزود که در شهر توپ آغاج  بی داد می کند .                                                                                                                                        بیجار بام ایران گزارش می دهد؛

زندگی روستایی با طعم شهرنشینی/ نبود نمایندگی ادارات شهرستان بیجار در شهر تازه تاسیس توپ آغاج

زندگی روستایی با طعم شهرنشینی/ نبود نمایندگی ادارات شهرستان بیجار در شهر تازه تاسیس توپ آغاج

با توجه به مشکلات حال حاضر،این روزها زندگی روستایی با طعم شهری در کام مردمان توپ آغاج تلخ است.

به گزارش خبرنگار بیجار بام ایران، مشکلات شهرستان بیجار تنها به خود شهر بیجار اختصاص ندارد بلکه شهرهای تازه تاسیس که از مزیت شهر بودن فقط یک تابلو را یدک می کشند از این مشکلات رنج می برند.

شهر توپ آغاج در 35 کیلومتری شهر بیجار یکی از شهرهای تازه تاسیس این شهرستان است که بعد از گذشت چند سال از شهر شدن با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند.

شهر توپ آغاج در پوست اندازی روستا به شهر شدن ،از خدمات دولتی چیزی بغیر از یک تابلو شهرداری که با خط بزرگ خوش آمد گویی مردم را به شهر شهید پرور توپ آغاج اعلام می کند تا کنون چیزی عایدش نشده است.

توپ آغاج که روزگاری با 4 هزار و 500 نفر جمعیت و یک دستگاه آمبولانس و درمانگاه شبانه روزیش زبانزد روستاهای شهرستان بیجار بود،در حال حاضر با مهاجرت بخش عمده ساکنان آن با حدود هزار و 700 نفر جمعیت حال خوشی ندارد،درمانگاه نیمه تعطیل شده،مرکز بهداشت بدون آمبولانس ،پاسگاهی که 6 کیلومتر با شهر فاصله دارد،از مهمترین مشکلاتی است که ساکنان این شهر با آن دست و پنجه نرم می کنند.

 

 

وضعیت نامناسب جاده شهری و روستاهای اطراف
فیروز نجفیان عضو شورای شهر توپ آغاج در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه برخی از روستاهای اطراف توپ آغاج وضعیت بهتری از این شهر دارند ، اظهار داشت: نبود سپتیک فاضلاب شهری در شهرت  توپ آغاج به معضلی بزرگ برای شهروندان و ساکنان روستاهای پایین دست به ویژه بیانلو شده است.
 

وی با اشاره به وضعیت نامناسب جاده های روستایی و خود شهر توپ آغاج بیان داشت: توجه به وضعیت راه ها در شهر توپ آغاج موجب از بن بست درآمدن این شهر و رونق و اشغال شهروندان می شود.
 

عضو شورای شهر توپ آغاج با اشاره به اختصاص زمین جهت احداث پاسگاه در این شهر ، گفت: بعد از چند سال از اختصاص زمین احداث پاسگاه در شهر توپ آغج بلاتکلیف مانده است.

 

خشک شدن تاکستان ها و یونجه زارها بعلت بی اعتنایی مردم و مسئولان
صفرلو یکی از شهروندات توپ آغاجی نیز در گفتگو با خبرنگار ما عدم رسیدگی به پایین دست شهر که مورد غفلت مسئولین قرار گرفته یکی از مشکلات بارز شهرنشینی در این شهر است.

 

وی ادامه داد: حدود بیست هکتار تاکستان و یونجه زار های شهر بدلیل کوچ مردم و بی اعتنایی ادارات متولی در حال تخریب و یا در آستانه خشک شدن هستند که نیازمند تدبیر ویژه مسئولان و همت مردم است.
 

این شهروند توپ آغاجی با بیان اینکه  این شهر در مسیر رودخانه قزل اوزن قرار دارد ، گفت: مزارع دیم گندم به اسم جیران دوزی با کوچکترین فاصله ای از قزل اوزن دو کیلومتر و همت مسئولین بریا انتقال خط آب قابلیت ابیاری خواهند داشت.

 

مردم به غیر از کشاورزی و دامداری ناپایدار شغل مناسبی ندارند
یکی دیگر از شهروندان این شهر با بیان اینکه مشکلات زیادی گریبانگیر این شهر است ، گفت: عدم توسعه شبکه تلفن خانگی،نبود پارک برای تفریح کودکان،عدم لایه روبی سطح رودخانه ها و کانال های آبی که موجب بروز مشکلات زیادی برای ساکنین این شهر شده از مهم ترین مشکلات شهر توپ آغاج است.

 

وی ادامه داد: مهاجرت مردم از این شهر به بیجار و شهرهای بزرگتر به علت نبود اشتغال و امکانات رفاهی مناسب در خور یک شهر از دیگر مشکلات شهر توپ آغاج است.
 

این شهروند توپ آغاجی با بیان اینکه شغل اکثر مردم این شهر کشاورزی است ، بانک کشاورزی از استقرار یک عابر بانک خودداری می کند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۸
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی