توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

به گزارش ستاد برگزاری نماز جمعه توپ آغاج ؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فرظهرامروز29آبان ماه؛ که در مسجد صاحب الزمان این شهر برگزارشد با اشاره به آیه شریفه « یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ عَلَیْکُمْ أَنفُسَکُمْ لاَ یَضُرُّکُم مَّن ضَلَّ إِذَا اهْتَدَیْتُمْ إِلَى اللّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمِیعًا فَیُنَبِّئُکُم بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ  105مائده »اظهارداشت:( اى کسانى که ایمان آورده‏اید! مراقب خودتان باشید، وقتى که شما هدایت یافتید، بیراهه رفتن دیگران به شما زیان نمى‏رساند. بازگشت همه شما به سوى خداست و از آنچه مى‏کرده‏اید آگاهتان مى‏سازد)ضروری ترین موضوع در پذیرش مسئولین در خانواده،ُپس در اجتماع، برخورداری از روحیه خود اصلاحی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۳:۱۵
ابراهیم آدمین

پرخسارت ترین تنبلی ها؛ تنبلی در خواندن کتاب

   +  بدترین و پرخسارت ترین تنبلی ها

برای یک ملت، خسارتی بزرگ است که افراد آن با کتاب سر و کار نداشته باشند و برای یک فرد، توفیق عظیمی است که با کتاب مأنوس و همواره در حال بهره گیری از آن - یعنی آموختن چیزهای تازه - باشد.(20)

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۹:۳۰
ابراهیم آدمین

به گزارش ستادبرگزاری نمازجمعه شهر توپ  آغاج؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ظهرامروز 22آبان ماه که در مسجدصاحب الزمان عج برگزار شد پیرو مباحث اخلاقی گذشته،  با اشاره به اصلاح باطن و عمل به قوانین اسلامی اظهارداشت:انسان،محورقوانین اسلامی است،به این معنا که صرف نظراز اینکه همه قوانین اسلامی دارای علل و فلسفه های واقعی و نفس الامری هستند،برمحورقدرت و منفعت و سامانیابی زندگی انسان نیز استوارگشته اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۳:۱۰
ابراهیم آدمین

به گزارش ستادبرگزاری نماز جمعه شهر توپ آغاج؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ظهرامروز15آبان در خطبه های نماز جمعه شهر توپ آغاج که در مسجد صاحب الزمان این شهر برگزار شدبا اشاره به آیاتی از قرآن کریم؛ مقبولیت اعمال انسان را در گروه اصلاح باطن ذکر کرد و اظهارداشت: انسان باید از درون و در باطن انسان باشد،و انسانی بیندیشد،تا همه رفتار ها و مجموعه بازده اجتماعی و فردی او،صورتی درست و انسانی و الهی به خودبگیرد. إِلاَّ الَّذِینَ تَابُواْ وَأَصْلَحُواْ وَاعْتَصَمُواْ بِاللّهِ وَأَخْلَصُواْ دِینَهُمْ لِلّهِ فَأُوْلَـئِکَ مَعَ الْمُؤْمِنِینَ وَسَوْفَ یُؤْتِ اللّهُ الْمُؤْمِنِینَ أَجْرًا عَظِیمًا1مگر کسانى که توبه کردند و [عمل خود را] اصلاح نمودند و به خدا تمسّک جستند و دین خود را براى خدا خالص گردانیدند که [در نتیجه‏] آنان با مؤمنان خواهند بود، و به زودى خدا مؤمنان را پاداشى بزرگ خواهد بخشید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۴ ، ۱۳:۱۵
ابراهیم آدمین
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۷:۳۶
ابراهیم آدمین

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه توپ آغاج؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فر پیش از ظهر امروز در راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهر توپ آغاج با بیان اینکه امریکا بزرگ دشمن ملت مسلمان ایران است اظهارداشت: همه ما باید تلاش کنیم که این روز به عنوان یادمان استکبارستیزی ملت ایران همچنان بزرگ داشته شده و برخلاف خواست دشمن از اهمیت آن کاسته نشود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۱:۰۰
ابراهیم آدمین

در بیانیه دفتر امام جمعه  شهر توپ آغاج ، ضمن بزرگداشت یوم الله 13 آبان و گرامیداشت شهدای گرانقدر این روز آمده است :سه واقعه مهم و رخداد تاریخی سرنوشت ساز ،تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 1343 ، شهادت دانش آموزان به دست رژیم سفاک ستمشاهی و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 به دست دانشجویان خط امام که در 13 آبان رخ داده است/همه می آییم با فریاد مرگ بر آمریکا .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۴ ، ۲۱:۲۶
ابراهیم آدمین

به  گزارش توپ آغاج نیوز؛ به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه  توپ آغاج ؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ظهر امروز هشتم آبان ماه در سخنان خود که در مسجد صاحب الزمان این شهر با اشاره بزرگداشت یوم الله سیزده آبان تاکید کرد: استکبار ستیزی ملت مسلمان ایران یک اصل قرآنی بوده و مسلمانان در استکبارستیزی تابع قرآن هستندهمانطوری که رهبرعزیز انقلاب فرمودند:« دشمن عبارت است از نظام استکبار، یعنى قدرتهاى استکبارى؛ قدرتهایى که حیاتشان متوقّف بر سلطه بر دیگران است، دخالت در امور دیگران، در اختیار گرفتن منابع مالى و حیاتى دیگران؛ این ها استکبارند یا به تعبیر دیگرى، سردمداران نظام سلطه. اگر یک مصداق خارجى هم بخواهیم برایش مشخّص کنیم، رژیم ایالات متّحده آمریکا است. مظهر کامل نظام سلطه، رژیم ایالات متّحده آمریکا است که از اخلاقیّات انسانى هیچ بهره اى ندارند، در انجام جنایت - همه جور جنایتى - هیچ ابایى ندارند و این جنایت و این فشار و این خشونت را هم خیلى راحت در زیر لبخند، در زیر الفاظ متعارف، الفاظ خوب و زیبا پنهان مى کنند».

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۳:۱۱
ابراهیم آدمین

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه توپ آغاج؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ظهرامروز در خطبه های نمازجمعه شهر توپ آغاج که در مسجد صاحب الزمان این شهربرگزار شد ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرورو سالار شهیدان با اشاره به عمل به تکلیف بندگان الهی اظهارداشت: مکتبی بودن یک مسلمان را از اینجا می‌توان شناخت که در همه ابعاد زندگی و کارهای فردی و اجتماعی، نسبت به آنچه «وظیفه دینی» است، متعبد و عامل باشد. تکلیف در شرایط مختلف فرق می‌کند. ممکن است مطابق خواسته قلبی انسان باشد یا مخالف، مورد پسند مردم باشد یا نه. مسلمان چون در برابر خداوند تعهد سپرده است، عملکرد او نیز باید طبق خواسته او باشد و هیچ ‌چیز را فدای «عمل به تکلیف» نکند. در این صورت، هر چند به ظاهر شکست هم بخورد، پیروز است؛ چون در انجام وظیفه کوتاهی نکرده است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۳:۱۰
ابراهیم آدمین

عاشورای حسینی فرصتی است که شیعیان در هر مکانی می‌توانند به عزاداری سالار و سرور شهیدان بپردازند و صحنه‌های بی‌بدیلی از عشق و ارادت خالصانه خود را برای اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به نمایش بگذارند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۰
ابراهیم آدمین