توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات
امام جمعه توپ آغاج با بیان اینکه پیروز واقعی  مقام معظم رهبری و  ملت قهرمان ایران اسلامی است بیان داشت: پیروز واقعی رهبر معظم انقلاب و ملت ایران اسلامی بود الحمدالله این هم محقق شد  . 
مدیرحوزه علمیه امام صادق ع بیجار افزود: این حضور گسترده مردم چندین پیام را به دنبال داشت از جمله مسئولین قدردان نعمت حضور مردم باشند و بدانند که با پشتوانه قدرتمند مردمی در برابر هرنوع زیاده خواهی دشنان ایستادگی کنند و به هرنوع تعرض برعلیه نظام  اسلامی پاسخ دندان شکنی را بدهند .
حکیمی فر در ادامه خطاب به منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی تصریح  کرد: خدا را باید به این مسئولیت شاکر  بود و از همین الان باید خود را مسئول دانست و کُلُّکُمْ راعٍ وَ کُلُّکُم مَسئُولٌ عَنْ رَعِیَّتِهِ  
وی با تاکید بر وحدت رویه اعضای جدید شورای اسلامی  گفت: مردم توپ آغاج بارها از اختلافات موجود در شورا صدمه دیده اند؛ همچنان که در دوره چهارم  متاسفانه علی رغم  تلاش های زیادی  که انجام دادم  شاید از اختلافات  کاسته شود  نشد . 
امام جمعه توپ آغاج تصریح کرد: در زمستان 93 طی چندین جلسه برای رفع اخلاف بین شورا پیش قدم شدم ولی متاسفانه کار از کار گذشته بود ، شکایت دو تن از اعضای شورا از عدم سکونت آقایان عباسعلی و عسگری در توپ آغاج مراحل قانونی خودش را می گذراند . 
حکیمی فر ادامه داد:با این حال تلاش بی وقفه عباسعلی و عسگری برای اجرای دقیق قانون ستودنی بود  و حقیقتا دلسوزی فراوانی نسبت به چگونگی هزینه کردهای  بودجه شهرداری داشتندو پی گیر مطالبات عمومی شهر از جمله درخواست ، ایجاد آزمایشگاه، درخواست آبولانس،پاسگاه  و عابر بانک و یا شعب یکی از بانک ها در شهر بودند .
وی جلسات مشترک شورای اسلامی دوره چهارم با امام جمعه که هر 45روز یکبار اتفاق می افتاد بهترین برنامه های اجرایی و فرهنگی در شهر پایگذاری شد.
امام جمعه توپ آغاج ضمن انتقاد از عزل عباسعلی و عسگری به دلیل عدم سکونت در شهر  افزود: متاسفانه همین مشکل عدم سکونت برای علی نوریان علی اللبدل شورا   نیز وجوذ داشت و ایشان نیز بلافاصله بعد از حضور در شورا در تهران شاغل شدند این در خالی بود که عسکری و عباسعلی در بیجار بودند و بعد ازظهرها در توپ آغاج حضور داشتند اما آقای نوریان در تهران بودند  و دو هفته یکبار به توپ آغاج مراجعه داشتند . 
حکیمی فر خاطرنشان کرد: حاج علی امیدزاده نیز به لحاظ اعتراض به عدم سکونت یکی از اعضا  عملا اعتراض خود را به دوستان شورا  گوشزد کرد و برخی از جلسات شرکت نکرد  . 
وی ادامه داد: اینجانب  مجدد پادرمیانی کردم  شاید بشود اختلافات تمام شود  ولی حاج علی  امیدزاده نسبت به برخی کارهای اجرایی انتقاد داشتند بگونه ای که در شهرداری جلسه ای تشکیل شد و حاج علی در جلسه نبودند لذا شخصا به فیروز نجفیان آن موقع ریس شورا بود گفتم  که  با سه نفر شورا نمی تواند تشکیل جلسه دهد لذا باید غیبت دو عضو را به فرمانداری گزارش کنید که عمدتا جلسات با سه نفر تشکیل می شد ولی ایشان گفتند  که ما نمی خواهیم فرمانداری  شورا را منحل کند ، خب این خود  دقیقا  خلاف قانون هست و متاسفانه این در دوره چهارم اتفاق  افتاد  .
امام جمعه توپ آغاج ضمن تاکید به  وحدت شورای اسلامی دوره پنجم تصریح  کرد:  امیدوارم  کارهای که در دوره چهارم  اتفاق افتاد را شاهد نباشیم ؛ با عقلانیت،علم ، درایت و با همکاری همه نهادهای موجود در توپ آغاج با اولویت بندی کارها با توکل بر خدا فعالیت خود را آغاز کنند . 
ریس ستاد امربه معروف و نهی از منکر توپ آغاج بابیان اینکه در سخنرانی اول عید به مردم در خصوص قسم دادن برخی از نامزدها برای کسب رای به درب مردم مراجعه خواهند کرد مبادا به قسم رای بدید تاکید کرد: علی رغم اینکه بارها در سخنرانی ها تاکید کردم مردم آوردن قرآن دم در و یا قسم دادن به ارواح در گذشتگان  توهین به شعور و آگاهی و انتخاب آزادانه مردم به شمار می رود برخی ها از اعتقادات مردم در این خصوص باز اسنفاده کردند ولی من باز تاکید می کنم؛ کسانی که به افراد از روی قسم دادن رای دادند در هرکاری که افراد اینچنینی انجام دادند شریک هستند و فردای قیامت پاسخ گو باید باشند که افرادی را انتخاب کردند که اصلا توجه به تخصص و یا علم و تجربه افراد نگاه نکردند و نسبت به همین  انتخاب بازخواست خواهند شد . 
حکیمی فر با اشاره به کلامی از امیرالمومنین علیه اسلام بیان داشت:جضرت علی ع می فرمایند : قالَ(علیه السلام): قَدْرُ الرَّجُلِ عَلى قَدْرِ هِمَّتِهِ، وَ شُجاعَتُهُ عَلى قَدْرِ نَفَقَتِهِ، وَ صِداقَتُهُ عَلى قَدْرِ مُرُوَّتِهِ، وَ عِفَّتُهُ عَلى قَدْرِ غِیْرَتِهِ.( نزهة الناظر و تنبیه الخاطر حلوانى: ص 46، ح 12)
فرمود: ارزش هر انسانى به قدر همّت اوست، و شجاعت و توان هر شخصى به مقدار گذشت و احسان اوست، و درستکارى و صداقت او به قدر جوانمردى اوست، و پاکدامنى و عفّت هر فرد به اندازه غیرت او خواهد بود
وی همچنین با بیان اینکه امیدوارم در دوره پنجم شورای اسلامی ارتباط اعضای منتخب با امام جمعه و دفتر ارتباط صمیمی، باشد روایتی از حضرت علی ع گفت: مولای متقیان خطاب به کمیل می فرمایند: قالَ(علیه السلام): یا کُمَیْلُ، قُلِ الْحَقَّ عَلى کُلِّ حال، وَوادِدِ الْمُتَّقینَ، وَاهْجُرِ الفاسِقینَ، وَجانِبِ المُنافِقینَ، وَلاتُصاحِبِ الخائِنینَ.( تحف العقول: ص 120، بحارالأنوار: ج 77، ص 271، ح 1 
فرمود: در هر حالتى حقّ را بگو و مدافع آن باش، دوستى و معاشرت با پرهیزگاران را ادامه ده، و از فاسقین و معصیت کاران کناره گیرى کن، و از منافقان دورى و فرار کن، و با خیانتکاران همراهى و هم نشینى منما
در ادامه این نشست ؛
علی راستگو  قهرمان مچ اندازی شهر توپ آغاج بعنوان منتخب اول اهالی محترم توپ آغاج در این ضمن قدردانی از تلاش امام جمعه محترم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای روز جمعه 31اردیبهشت  از برنامه ریزی و هماهنگی یک هفته ای با دیگر اعضای منتخب را برای این دیدار سخن گفت.
وی با بیان اینکه هریک از منتخبین امانت دار رای مردم باید باشند تاکید کرد: برای جبران اعتماد مردم باید کارهای شخصی را کم به کارهای عمومی توجه جدی داشت . 
منتخب مردم توپ آغاج با بیان اینکه به هیچ کس نسبت به رای کوچکترین درخواستی نداشته ام تصریح کرد: خدا می داند مسئولیت سنگینی بر دوش منتخبین شورا ها گذاشته شده است و من با بوجود اینکه ذره ای برای خودم در خانواده ها تبلیغ نکرده ام الطاف خدا و اقبال مردم با من بود و بعنوان اولین رای را  کسب کرده ام . 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۵
ابراهیم آدمین

نظرات  (۶)

باسلام وعرض ادب واحترام.
ازجناب اقای حکیمی خواهشمندم درسخنرانی هاشون درمسجد یاهرجای که ممکنه به مردم شریف ابلاغ کنیدتایه جوانی براتحقیقات محلی میان ردش نکنن بلکه شاید روزی همان جوان دست تک تک بچه هاروبگیره شهرمون رویه عده حسود خراب کرده .ممنونم 
باسلام وعرض ادب واحترام.
ازجناب اقای حکیمی خواهشمندم درسخنرانی هاشون درمسجد یاهرجای که ممکنه به مردم شریف ابلاغ کنیدتایه جوانی براتحقیقات محلی میان ردش نکنن بلکه شاید روزی همان جوان دست تک تک بچه هاروبگیره شهرمون رویه عده حسود خراب کرده .ممنونم 
سلام اقای حکیمی فر لطفابه مردم شهرم توهین نکن رای دادن قسم خوردن میخوادمگه به شعورمردم توهین نکن
سلام اقای حکیمی فر لطفابه مردم شهرم توهین نکن رای دادن قسم خوردن میخوادمگه به شعورمردم توهین نکن
سلام خدمت امام جمعه به شعورمردم احترام بذارید قسم چی شوراشدن قسم نمیخوادانتخاب مردم همینه لطفاً روی آتیش بنزین نریز
با سلام خدمت امام جمعه محترم شهر توپ اغاج . شما فرمودید که سعی داشتین اختلاف از بین شورا محترم دوره چهارم بردارید در خصوص اخراج دو تن از اعضای شورای عزل شد دوره چهارم . این دوتن از شورا که ساکن نبودن باید اخراج میشدن  شما میخواستین اختلاف میان شورا ها را از میان بردارید .
۱ . اولن این اخلاف نیست بلکه این سه تن از عضا خواستار اجرای قانون بودن که یا باید این دو تن از اعضای عزل شد شورای دوره چهارم یا باید این سکونت خود را در شهر توپ اغاج باشد .
۲. یکی اعضای اخراج شد در شهرستان دیواندره بود . 
۳. واقعا از زحمات اقای نجفیان  باید تقدیر وتشکر  کرد در مورد  این کار ایشان  که گزارش اقای نوریان را ندادن چون ایشان احساس مسئولیت کردن که اگر گزارش ایشان را میدادن شورای شهرمون منحل میشود و بازهم مردم و شهرمون صدمه میدید.
۴. این شورای دوره چهارم برای خیلی از اعضای سود داشت یکی از ان ها در دادکستری ساکن شد یکی دیگر ریس بانگ شد. 
۵. اگه اقایان عباسعلی و عسگری دلسوز و  شهرمان بود بخاطر مردم و شهرمون ساکن توپ اغاج میشدن تا رای مردم احترام میگذاشتن . این ها فقط جایگاه خود را در اداری کاری خود ارتقا دادن دیگر حاضر نشدن در این شهر ساکن باشد و ی کمی صبح زود بیدار بشند تا از اینجا به سر کار بروند . 
۶. اقایان امیدزاده . شهبازی . نجفیان . تا اخر پای این مشکلات مردم ماندن و نگذاشتن این مردم بیشتر از این در درگیر مشکلات باشند ..
 و در  پایان باز تقدر و تشکر میکنم از امام جمعه محتر و خواهش میکنم این نظر در در تو اغاج نیوز ثبت کنید . 

پاسخ:
سلام علیکم
ضمن تقدیر و تشکر از نظرات سازنده حضرتعالی 
یک نکته در پاسخ حضرتعالی عرض کنم در خصوص بند 1 و 3 و  آن اینکه ، اجرای قانون باید برای همه یکسان باشد، اگر آقایان نجفیان  و شهبازی پی گیری عزل عسگری و عباسعلی را انجام دادند ای کای این اجرای قانون را برای آقای نوریان نیز پیاده می کردند تا مردم صدمه نمی دیدند زیرا مردم صدمه جبران ناپذیری را دیدند صلب اعتماد به مسئولین و عدم اجرای صحیح قانون بزرگترین صدمه بشمار می آید و همین فتح باب بی قانونی های بعدی می شود .
موفق باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی