توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

در قضیه ی ترورهای (دانشمندان هسته ای)، من عقیده ام این است که بچه های تشکلهای دانشجوئی در این قضیه کوتاه آمدند؛ یعنی کم عملی نشان دادند. باید این قضیه را بزرگ می کردید. البته نه این که بزرگ کنید - چون خودش بزرگ است - همان جور که هست، منعکس می کردید. ما حتّی ندیدیم تشکلهای ما پوستر این شهدا را هم چاپ کنند، منتشر کنند، پخش کنند، یادمان این ها را نگه دارند.این موضوع اصلا نباید فراموش شود،این کارکوچکی نیست.**

 

* مختصری اززندگی شیهد

شهید مصطفی احمدی روشن متولد سال 1358ش در روستای سنگستان استان همدان ایران است. وی دوران کودکی خود را در خانواده ای فقیر در این روستا گذراند در حالی که علاقه زیادی به تحصیل داشت. خانواده وی در محله ای واقع در پشت امامزاده یحیی همدان به نام محوطه آقاجانی بیگ و در خانه ی اجاره ای قدیمی ای با امکاناتی اندک زندگی می کردند.

پدر وی راننده مینی بوس بود که در دوران 8سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، سال های بسیاری را به مبارزه با دشمن بعثی پرداخته بود.

شهید روشن دوران راهنمایی را با رتبه عالی از مدرسه خیام همدان فارغ التحصیل شد و سپس وارد دبیرستان ابن سینا شد. شهید احمدی روشن هشتاد و پنجمین شهید دبیرستان ابن سینای همدان است.او در سال 1377در آزمون سراسری شرکت کرد و وارد دانشگاه صنعتی شریف تهران شد و سپس در سال 81 از این دانشگاه فارغ التحصیل شد. وی دانش آموخته رشته مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی شریف بود. شهید احمدی روشن با سنی پایین حدود 32 سال، مقالات متعدد علمی داشت که تحسین بسیاری ازدانشمندان را برانگیخته بود.

وی در سال 1380 و در دوران تحصیل خود در این دانشگاه در پروژه ساخت غشاهای پلیمری برای جداسازی گازها که برای اولین بار در کشور انجام می شد همکاری داشته است.

بااین حال که وی از سن کمی برخوردار بود ولی معاون بازرگانی سایت هسته ای نطنز ایران بود.

این شهید پس از شهیدان مسعود علی محمدی، مجید شهریاری و داریوش رضایی نژاد چهارمین شهید فناوری  هسته ای ایران قلمداد می شود.

* زمینه سازان جنایت

1- کشور جعلی اسرائیل

بنی گنتز، رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل، یک روز پیش از ترور شهید احمدی روشن در نشستی سری با اعضای کنشت اسرائیل گفت: 2012 سال غافلگیرکننده ای برای ایران خواهد بود و اتفاقات غیرطبیعی بیشتری برای  ایران رخ خواهد داد.

پس از انجام ترور، رسانه های اسرائیل فاش کردند این ترور توسط کیدون، دپارتمان رسمی ترور و آدم ربایی موساد، انجام شده .

روزنامه فرانسوی لو فیگارو نیز، کمتر از یک هفته پیش از وقوع ترور، در خبری به نقل از خبرگزاری جورازلم پست از تربیت نیرو توسط موساد اسرائیل در کشورهای همسایه ایران برای جاسوسی درباره فعالیت های هسته ای ایران خبر داده بود.

2- انگلیس مکار

جان ساورز، رئیس سرویس امنیت خارجی انگلیس موسوم به ام.آی.سیکس، چندی پیش از وقوع این ترور، در اقدامی بی سابقه در تاریخ صدساله بریتانیا در رسانه ها ظاهر شد و ضمن اعتراف به عملیات جاسوسی متعدد علیه ایران، در توجیه فعالیت های جاسوسی سازمان متبوع خود مدعی شده بود که دیپلماسی برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران کافی نیست و باید به فعالیت های جاسوسی و اطلاعاتی برای مقابله با ایران ادامه داد و تأکید کرده بود که فعالیت های اطلاعاتی و جاسوسی می تواند ایران را از ادامه فعالیت های هسته ای باز دارد.

3- آمریکای جنایتکار

کمتر از سه ماه قبل از شهادت شهید احمدی روشن سه نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی آمریکا طی نامه ای از رئیس جمهور آمریکا، خواسته بودند وی تدابیر لازم را برای ضربه زدن به مراکز اداری و نظامی، شخصیت ها و فضای  سایبری ایران اتخاذ کند.

* نقش آژانس بین المللی اتمی

بنا بر گزارشات رسیده، بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش از شهادت دکتر احمدی روشن با وی دیدار داشته اند و این درحالی است که شهیدان مسعود علی محمدی، مجید شهریاری، داریوش رضایی نژاد و شهید احمدی روشن همگی در لیست افراد تحریم شده از جانب شورای امنیت قرار داشتند. انتشار اسامی این دانشمندان از سوی این منابع، یک هدیه امنیتی و اطلاعاتی به دستگاه های اطلاعاتی تروریست کشورهای مستکبر به حساب می آید. وجود نام شهید احمدی روشن در لیست شورای امنیت و دیدار اخیر وی با بازرسان آژانس بین المللی انرژی  اتمی گمانه زنی ها درباره رابطه اسامی موجود در لیست با ترورها را افزایش داده است.

* روحیات شهید

وی از بسیجیان فعال بود و در دوران دانشجویی به عنوان معاون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف فعالیت می نمود.

شهید احمدی شخصی ولایتمدار و از شاگردان آیت الله خوشوقت استاد اخلاق تهران بوده است .

شهید احمدی روشن عضو هیئت مدیره یکی از شرکت های تأمین کالای نیروگاه هسته ای نطنز اصفهان بود که در زمینه تهیه و خرید تجهیزات هسته ای فعالیت داشت. این شهید بزرگوار در هنگام شهادت، معاون بازرگانی سایت نطنز بوده است .

به گفته دوستان وی، شهید احمدی روشن فردی ولایتمدار، اخلاق مدار و شوخ طبع بود، شهادت آرزوی شهید احمدی روشن بود، او از شهادت نمی ترسید و به آرزویش رسید.

شهید احمدی همیشه می گفت دعا کنید تا من شهید شوم و اگر شهید شدید دست من را هم بگیرید.

شهید احمدی دارای روحیه بسیجی و جهادی بود. او فردی خاص بود و دشمنان خوب فهمیدند که چه کسی را ترور کنند. وی اهل نماز اول وقت بود. ایشان دارای پشتکار بالا، پرتوان، پرتلاش، پرانرژی و توانمند در عرصه اجرایی و علمی بود. او در خط ولایت و سرسپرده بود، همیشه می گفت دعا کنید مثل ابراهیم مالک اشتر نشوم و مختار را تنها نگذارم.

* حضور رهبر انقلاب در منزل شهید

رهبر معظم انقلاب در شب 29 دی 1390 در منزل شهیدان نخبه مصطفی احمدی روشن و داریوش رضایی نژاد حضور یافتند و این شهیدان را مایه افتخار کشور دانستند. رهبر انقلاب در این دیدار خاطرنشان کردند: ارزش وجودی  این شهدا از دو بعد قابل توجه است: جنبه اول، فعالیتهای علمی و تحقیقی و تسلط آنان به کارهای مهم و حساس است که نشان از استعداد برتر و نخبگی آنان دارد و جنبه دوم، ابعاد الهی و معنوی این جوانان است که همین عامل زمینه را برای شهادت آنان آماده می کند.

ایشان ضمن برگزیدن لقب «مصطفای شهید» برای این دانشمند شهید، اظهار داشتند: «ما به کوری چشم سران اردوگاه استکبار و نظام سلطه، این راه را با قوت و اراده راسخ دنبال خواهیم کرد و پیشرفت رشک آور ملت بزرگ خود را به رخ دشمنان عنود و حسود خواهیم کشید و البته از مجازات مرتکبان این جنایت و عاملان پشت صحنه آن هم هرگز چشم پوشی نخواهیم کرد.»

* آنچه که دشمنان باید بدانند

با مرورکوتاه برتوطئه های بیگانگان و غربی ها به این نتیجه می رسیم که به شهادت رساندن دانشمندان بزرگ این مرز و بوم از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون بوده و در آینده هم ادامه دارد؛ این موضوع نه تنها ذره ای از اراده ملت ایران کم نکرده، بلکه سبب پیشرفت ایرانیان برای فتح قله های  ترقی نیز شده است.

هم چنین باید دشمنان اسلام و انقلاب بفهمند با ترور دانشمندان ایرانی نه تنها نمی توانند جلوی پیشرفت ایران و ترقی  افراد دیگر را بگیرند، بلکه به این نتیجه می رسند که ترور دانشمندان علمی سبب پیشرفت پویا، روزافزون و سریعتر ایران می شود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۱
ابراهیم آدمین

نظرات  (۱)

۲۱ دی ۹۴ ، ۱۷:۰۱ ...ما شیعه ها ...
مثبت دادم
وبلاگ شما را دنبال نمودیم.
شما هم به ما افتخار همراهی دهید.
 از این به بعد به مطالب شما رای مثبت یا منفی می دهیم
همچنین نظر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی