توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی دفترامام جمعه توپ آغاج؛حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ظهر امروز درخطبه های نماز جمعه 29مرداد ضمن دعوت خود و مومنین به رعایت تقوای الهی با تاکید برآیه شریفه  وَمَنْ ضَلَّ فَإِنَّمَا یَضِلُّ عَلَیْهَا ۚ وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَىٰ ۗ وَمَا کُنَّا مُعَذِّبِینَ حَتَّىٰ نَبْعَثَ رَسُولًا «15»اظهارداشت:.هر کس هدایت یافت ، فقط به سود خودش هدایت مى‏یابد و هر کس گمراه شد ، فقط به زیان خودش گمراه مى‏شود . و هیچ بردارنده بار گناهى بار گناه دیگرى را به دوش نمى‏گیرد؛ و ما بدون اینکه پیامبرى را [براى هدایت واتمام حجت به سوى مردم] بفرستیم ، عذاب کننده [آنان] نبودیم 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۳۹
ابراهیم آدمین

به گزارش روابط عمومی دفترامام جمعه توپ آغاج, حجت الاسلام حکمت حکیمی فر درخطبه های نمازجمعه 22مرداد در مصلی صاحب الزمان عج ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهارداشت: بعد از حرکت حضرت رضا به طرف ایران و آمدن به خراسان، یکی از اتفاقاتی که افتاد، همین بود....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۵
ابراهیم آدمین

جلسه سرمربیان حلقه های صالحین با حضور ائمه جمعه شهرستان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه بیجار برگزار شد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۰
ابراهیم آدمین

احمد بن موسی نماد درک جایگاه و شأن ولایت‌

*    ولادت‌

تاریخ دقیق تولد حضرت احمدبن موسی شاه چراغ(سلام الله علیه) مشخص نیست. اخیراً در شورای فرهنگ عمومی استان فارس نامگذاری یک روز به نام بزرگداشت آن‌حضرت مطرح شد و متولیان امر تصمیم گرفتند که روز تولد آن‌حضرت را به‌عنوان مراسم بزرگداشت انتخاب کنند لذا برای مشخص شدن روز دقیق تولد، مورخان و محققان، تحقیقات خود را آغاز کردند اما پس از بررسی‌های به‌عمل‌آمده، کارشناسان به این نتیجه رسیدند که روز تولد حضرت شاه چراغ به‌درستی مشخص نیست و در این‌خصوص نقلهای متفاوتی وجود دارد. از این‌رو تصمیم بر این شد که در دهه کرامت یعنی حدفاصل تولد حضرت معصومه(سلام الله علیها) و امام رضا(ع) یک روز به‌عنوان روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی «شاه چراغ» تعیین شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۲
ابراهیم آدمین

بنام خداوند لوح ؛ ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ

در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فن‌آوری نام می‌برند، قطعا نقش خبرنگار به‌عنوان ابزار اطلاع‌رسانی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی دارد. در دنیای کنونی با وجود فن‌آوری‌های ارتباطیِ پیشرفته و متعدد در امر دست‌یابی سریع به اطلاعات و منابع مختلف و با وجود درگیری‌هایی که به‌طور آشکار در بیشتر نقاط این کره خاکی فراگیر شده، کسب اطلاعات صحیح و قابل اطمینان، تنها از راه خبرنگارانی درست کار شدنی است. خبرنگاران که از مهره‌های اساسی این مهم به‌شمار می‌آیند، باید با قبول خطرهای فراوان، به واقعیت مسأله پی ببرند و آن‌را به مردمان برسانند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۰۱
ابراهیم آدمین

به گزارش روابط عمومی دفترامام جمعه توپ آغاج,

حجت الاسلام حکمت حکیمی فرظهرامروز15مرداددرخطبه های نمازجمعه توپآغاج با اشاره به آیه شریفه وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ اظهارداشت: در جهان آفرینش، زیبنده‌ترین صورت، صورت کامل آدمی است و ارزنده‌ترین موجود که به بیان «نفخت فیه من روحی»1 به روح الهی، شرافت یافته و مظهر اسم اعظم الله و جامع اسما و صفات خدا و حقایق ملک و ملکوت و گنجینة گرانبهای خدایی گشته، وجود انسان است که به عنوان خلیفه و نمایندة حق در روی زمین وظیفه دارد با ابزار علم، و عمل به اقامة حق و عدل قیام نموده، در مسیر عبودیت و بندگی و تکامل معنوی و نیل به قرب الهی حرکت کند و دیگران را نیز به سیر و حرکت در این راه ترغیب و تشویق نماید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۵
ابراهیم آدمین

ببه گزاری روابط عمومی ذفتر امام جمعه توپ آغاج؛دسته عزاداری امام صادق علیه السلام روز شنبه9مرداد با حضور صدها عاشق اهل بیت و محبین امام صادق علیه السلام در سطح خیابان های شهر توپ آغاج برگزار شد.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۰
ابراهیم آدمین

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ظهرامروز8مرداد در خطبه های نماز جمعه که در مصلی صاحب الزمان توپ آغاج برگزار شد اظهارداشت:مطالعه فرازهای مختلف زندگانی امام صادق(ع) ما را به این نظریه رهنمون می‌شود که فعالیتهای فرهنگی و علمی حضرت، قطعه‌ای است از جدول بزرگ حیات سیاسی حضرت و راهبرد و شیوه‌ای برای تحقق استراتژی کلی سیاسی حضرت در مواجهه با حکام جور. همین چیزی که امروز از آرمانهای بلند مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای - دام ظله العالی - سلاله پاک آن‌حضرت است. معظم له مکرر در مکرر بر مسأله تولید علم و پیشرفت علمی تأکید دارند که کارآمدترین راهکار در مقابله و مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۷
ابراهیم آدمین