توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات
 

به گزارش روابط عمومی دفترامام جمعه توپ آغاج, حجت الاسلام حکمت حکیمی فر درخطبه های نمازجمعه 22مرداد در مصلی صاحب الزمان عج ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهارداشت: بعد از حرکت حضرت رضا به طرف ایران و آمدن به خراسان، یکی از اتفاقاتی که افتاد، همین بود.... 

که قبل از آن، شیعیان در همه‏جا تک و توک بودند؛ اما بی‏ارتباط به هم، ناامید، بدون هیچ چشم‏اندازی، بدون هیچ امیدی؛ سلطة حکومت خلفا هم که همه‏جا بود؛ قبلش هم‏ هارون بود با آن‏قدرت فرعونی. حضرت که به طرف خراسان آمدند و از این مسیر عبور کردند،(ایران) شخصیتی در مقابل مردم ظاهر شد که هم علم، هم عظمت، هم شکوه، هم صدق و هم نورانیت را جلوی چشم آن‏ها می‏گذاشت؛ اصلاً مردم مثل چنین شخصیتی را ندیده بودند. قبل از آن، چقدر از شیعیان می‏توانستند از خراسان حرکت کنند و به مدینه بروند و امام صادق را ببینند؟

اما در این مسیر طولانی، همه‏جا امام را از نزدیک دیدند؛ چیز عجیبی بود؛ کأنّه انسان پیغمبر را مشاهده کند. آن هیبت و عظمت معنوی، آن عزت، آن اخلاق، آن تقوا، آن نورانیت و آن علم وسیع - که هرچه می‏پرسی و هرچه می‏خواهی، در دستش هست؛ چیزی که اصلا مردم آن‏را ندیده بودند - ولوله‏ای راه انداخت.

امام به خراسان و مرو رسیدند..... بعد از یکی دو سال هم که شهادت حضرت بود و مردم داغدار شدند. هم ورود امام - که نشان دادن جلوه‏ای از چیزهای ندیده و نشنیده مردم بود - و هم شهادت آن‏بزرگوار - که داغ عجیبی بنا کرد. در واقع تمام فضای این مناطق را در اختیار شیعه قرار داد؛ نه این‏که حتماً همه شیعه شدند، اما همه محب اهل بیت شدند.

در این فضا، شیعیان ریخته‏اند کار کنند. شما می‏بینید ناگهان سر و کله اشعریین در قم پیدا می‏شود. این‏ها چرا آمدند؟ اشعریین که عربند. این‏ها پا شدند به قم آمدند و بساط حدیث و معارف اسلامی را در قم پهن کردند و آن‏جا را پایگاه قرار دادند.

در ری هم امثال کلینی بلند شدند. کسی مثل کلینی ابتدا به ساکن از شهری بلند نمی‏شود؛ باید محیط شیعه باشد، باید محیط معتقد باشد تا بتواند جوانی را با این خصوصیات پرورش دهد که بعد او بشود کلینی.

بعد همین‏طور که این حرکت ادامه پیدا کرده، شما ببینید شیخ صدوق(ره) تا هرات و خراسان و جاهای دیگر رفته و برای شیعه حدیث جمع آوری کرده؛ این خیلی مهم است.

محدثین شیعه در خراسان چه کار می‏کنند؟ محدثین شیعه در سمرقند چه‏کار می‏کنند؟ در سمرقند چه کسی هست؟ شیخ عیاشی سمرقندی. عیاشی سمرقندی در همان شهر سمرقند بوده که گفته این در بیانات شیخ کشّی هست. خود شیخ کشّی، سمرقندی است. بنابراین حرکت امام ؛ کان بیته مرتعاً لشیعة و لعلماء و بعد شهادت مظلومانة آن‏بزرگوار کاری کرد که این فضا دست ائمه علیهم السلام افتاد؛ ائمه هم بنا کردند به استفاده کردن.

خطبه دوم

حجت الاسلام حکیمی فر با اشاره به دیدار دیدار وزیر اطلاعات با مقام معظم رهبری بیان داشت: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی، وزارت‏خانه‏ای متعلق به نظام اسلامی و در خدمت مردم است. این وزارتخانه کلیدی و حساس به هیچ جناح و گروه سیاسی و یا غیر آن تعلق ندارد و در راستای اهداف نظام اسلامی، چشم بینا و بیدار این نظام و سنگر حساس و مهمی است که در همکاری و همراهی با سایر نهادهای امنیتی و نظامی کشور توانسته است به لطف خدای متعال در امنیت مثال‏زدنی کنونی کشور سهم جدی و مهمی داشته باشد. در طول سالهای گذشته، تلاش‏های فراوان دشمن برای صدمه زدن به دستگاه اطلاعاتی کشور و یا متهم و ملکوک کردن این نهادها با شکست مواجه شده است و به خواست خدای متعال، سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در میان مردم از محبت و احترام و در چشم دشمن از مهابت و صلابت و نفوذناپذیری برخوردارند که این وضعیت باید حفظ شود و بهبود یابد. دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با وزیر و معاونان و برخی از مدیران این وزارت‏خانه مهم و حیاتی و توصیه‏هایی که معظم له به مسؤولان این نهاد مهم اطلاعاتی کشور خاطرنشان ساختند، این وزارتخانه را «سنگری بسیار مهم و حساس» و «چشم بینا و بیدار نظام اسلامی» خواندند و تأکید کردند: وزارت اطلاعات، پوسته‏ی سخت نظام است و به‏هیچ‏وجه نباید آسیب‏پذیر شود. علاوه بر توصیه‏های مشخصی که رهبر معظم انقلاب به وزارت اطلاعات داشتند، تأکید ایشان بر حفظ خط فاصل میان نظام اسلامی و استکبار جهانی به ‏سرکردگی آمریکا نکته بسیار مهم و کلیدی این دیدار بود. در حالی‏که برخی از جریانات سیاسی به‏واسطه اشتباهات محاسباتی و دیگر مشکلاتی که با آن مواجه هستند، تصور می‏کنند که راه فلاح و سعادت ملت ایران در رابطه با آمریکا و مذاکره با آمریکا است، رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که ایجاد خط فاصل با رأس جریان استکبار یعنی آمریکا از مهم‏ترین مبانی قطعیِ امام بزرگوار ماست و این مسأله جای هیچ‏گونه مسامحه و سهل‏انگاری ندارد.

حکیمی فرتصریح کرد: امام خمینی(ره) با آمریکا و نظام استکباری کنار نمی‏آمد و این مبنای امام قابل مسامحه نیست‏

علاوه بر توصیه‏های مشخصی که رهبر معظم انقلاب به وزارت اطلاعات داشتند، نکته مهمی که در میان تذکرات و بیانات معظم له به‏عنوان یک نکته اساسی و یک راهبرد کلان سیاسی بروز جدی دارد، تأکید ایشان بر حفظ خط فاصل میان نظام اسلامی و استکبار جهانی به‏ سرکردگی آمریکا است. رهبر معظم انقلاب در این دیدار با تأکید بر این‏که امام راحل عظیم‏الشأن ملت ایران به معنی حقیقی کلمه با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار که مصداق بارز آن است، سر ناسازگاری داشتند، متذکر شدند که این مبنای امام چیزی نیست که بتوان با تساهل و مسامحه آن‏را زیر سؤال برد و چنین جلوه داد که درگیری و مخالفت امام با شیطان بزرگ و رأس استکبار امری قابل عبور کردن و بی‏توجهی است.

بر این اساس تذکر رهبر معظم انقلاب بر حفظ خط فاصل میان انقلاب اسلامی و آمریکای جنایت‏کار یک نکته بسیار مهم و کلیدی این دیدار بود. این تذکر در اوضاع سیاسی کنونی کشور از اهمیت دوچندان برخوردار است چراکه در شرایط کنونی کشور، جریان‏های سیاسی مختلفی به‏دنبال رابطه برقرار کردن یا انواعی از روابط متفاوت با خط و مشی امام راحل با آمریکا هستند. اگر به فضای سیاسی کشور و رفتارهای برخی از سیاسیون به دقت توجه کنیم، متوجه می‏شویم که برخی از جریانات سیاسی به‏واسطه اشتباهات محاسباتی، تصور غلطی دارند و خیال می‏کنند که کلید حل مشکلات کشور به‏ دست آمریکا و یا در مذاکره با آمریکاست. این تصورات غلط باعث شده است که برخی راه نجات ملت ایران و راه‏حل مسائل داخلی را در همکاری با آمریکا بدانند. این در حالی است که آمریکا به‏عنوان یک دولت مستکبر نه تنها حاضر به همکاری و همراهی با ما نیست بلکه نحوه زورگویانه رابطه آمریکا با دیگر کشورهای جهان و حتی اروپایی‏ها نشان از نخوت و خودبرتربینی استکباری آمریکاست.

سوء تحلیل و خطای محاسباتی این گروه‏های سیاسی و یا دیگر مشکلاتی که با آن مواجه هستند، باعث شده است که برخی از سیاسیون کشور تصور کنند که راه فلاح و سعادت ملت ایران در رابطه با آمریکا و مذاکره با آمریکا است. مشکلاتی ازجمله عدم توجه به ظرفیت‏های داخلی کشور،خسته شدن خود این افراد از ایستادگی و مقاومت و تصور غلط آن‏ها مبنی بر این‏که مردم خسته شده‏اند، اعتماد باطل و غلط آن‏ها به شیطان بزرگ و... دلایل دیگری است که باعث چنین تصورات خامی شده است. این در حالی است که ملت ایران نه تنها خسته نشده است بلکه از هر نوع ذلت‏پذیری و کرنش در برابر آمریکا ابا دارد و از چنین سیاسیون و سیاستی نیز نفرت داشته و دارد و به تبعیت از ملت ایران، مسؤولان کشور در قوای مخلتف نیز باید چنین باشند که ان‏شاءالله به نحو مطلوبی هستند و خواهند بود.

در برابر چنین تصورات غلطی که دعوت به پاک کردن خط فاصل میان انقلاب اسلامی و آمریکا می‏کند، رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که ایجاد خط فاصل و دوری گزیدن از رابطه با شیطان بزرگی که به هیچ عهدی پایبند نیست و در رفتارهای سالهای اخیر خود نیز نشان داده است که در پشت چهره به‏ظاهر خندان خود دشنه‏ای برای خیانت و خنجر زدن از پشت مخفی کرده است، سیاست کلی و اصلی نظام اسلامی است و این سیاست مبتنی بر مسلمات نظرات امام راحل شکل‏گرفته است. بر همین اساس ایشان، مبانی انقلاب اسلامی را آثار و بیانات صریح امام خمینی(ره)خواندند و تأکید کردند: ایجاد خط فاصل با رأس جریان استکبار یعنی آمریکا از مهم‏ترین مبانی قطعیِ امام بزرگوار ماست و این مسأله جای هیچ‏گونه مسامحه و سهل‏انگاری ندارد.

امید است که همه مسؤولان انقلابی و غیور کشور این تذکر صریح و روشن رهبر معظم انقلاب اسلامی را به‏خوبی درک و به مقتضای آن عمل نمایند.

بخش داخلی

حجت الاسلام حکیمی فر در بخش دیگرسخنان خود توجه به تولید  داخل را موجب استقلال و خودکفایی و بریدن دست قاچاقچیان ذکر کرد و گفت:خرید اجناس ایرانی و داخلی موجب دلگرم  شدن تولید کننده و ارتقا کیفیت تولیدات  می شود اما اگر مردم رو به لوازم قاچاق و یا  اجناس چینی بیاورند یقینا تولیدکنندگان  دلسرد از تولید شده  و چرخه اقتصاد داخلی از رونق می افتد .

وی افزود: هرگونه خرید اجناس خارجی موجب بیکاری یک جوان و به تبع آن گسست در یک خانواده را رقم  می زند .

امام جمعه توپ آغاج تاکید کرد:  مسئولان در درجه اول باید مبادی قاچاق را کور کنند البته وقتی  حرف از قاچاق می شود  از کوچکترین  آن تا به مواردی که بصورت های عمده و کانتیری وارد  کشور می شود.

حکیمی فر تصریح کرد:  همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند با  دزد دزد گفتن  کار درست نمی شود باید با قاطعیت بدون هرگونه رودربایستی یا نسبت فامیلی و قرابتی با دزد جماعت  برخورد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه کشاورزان  منتظر دریافت مزدیکساله خود هستند بیان داشت: خدا را  شاکریم  که کشاورزان زحمت کش با توجه به تلاش های شبانه روزی خود  دربعد  گندم و ذخیره آن  کشور را به خودکفایی رساندند و تا در این بخش نیاز به واردات نداشته باشیم .مسئولان دولتی  باید  در نظر داشته باشند که کشاورزان  وظایف خود را به خوبی انجام دادند و الان نوبت مسئولان  دولتی است  که  حاصل زحمات کشاورزان را با پرداخت به موقع مطالبات آنان  خستگی  یکساله را از تنشان بیرون بیاورند .

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۷
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی