توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات
 

روابط عمومی دفتر امام جمعه توپ آغاج ؛

حجت الاسلام حکمت  حکیمی فر پنجشنبه شب 13خرداد در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) که در مسجدصاحب الزمان عج برگزار شدضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل با اشاره به  اهمیّت ویژه ولایت فقیه‏ از نگاه امام راحل خاطرنشان کرد:اگر چنان‏چه فقیه در کار نباشد، ولایت فقیه در کار نباشد، طاغوت است. اگر رئیس جمهور با نصب فقیه نباشد، غیرمشروع است.

وقتی غیرمشروع شد، طاغوت است؛ اطاعت او اطاعت طاغوت است. طاغوت وقتی از بین می‏رود که به امر خدای تبارک و تعالی یک کسی نصب بشود1ولایت فقیه یک چیزی است که خدای تبارک و تعالی درست کرده است؛ همان ولایت رسول الله(ص) هست2

وی با اشاره به اصول  اندیشه های  سیاسی امام خمینی افزود: اثباتِ اسلام ناب و نفی اسلام آمریکایی‏

اوّلین مطلبی که در (مکتب) امام(ره) وجود دارد، اثباتِ اسلام ناب محمدّی و نفی اسلام آمریکایی است. امام(ره)، اسلام ناب را در مقابل اسلام آمریکایی قرار داد.

اسلام آمریکایی چیست؟ اسلام آمریکایی در زمان ما و در زمان امام(ره) و در همه زمانها، دو شاخه بیشتر ندارد: یکی اسلام سکولار، یکی اسلام متحجّر.

اسلام ناب از نظر امام(ره) بزرگوار، آن اسلام متّکی به کتاب و سنّت است که با فکر روشن، با آشنایی با زمان و مکان، با شیوه و مِتُد علمی جاافتاده و تکمیل‏شده در حوزه‏های علمیه، استنباط می‏شود و به‏دست می‏آید.

پیرو امام(ره)، آن کسی‏که دنباله‏ رو امام(ره) است، باید مرزبندی داشته باشد؛ هم با اسلام متحجّر، هم با اسلام سکولار؛ اسلام ناب را شناسایی کند و دنبال کند،  متاسفانه عده ای  اسلام رحمانی را پیش می کشند ولی نمی دانند اسلام رحمانی  یعنی  رحما بینم و اشداء علی الکفار  است  .

حکیمی فر تصریح کرد: متاسفانه امروز عده  متحجرانه  گروه های  تکفیری  داعش را  تثویت می کنند،  و حکام آل سعود به دامن استکبار و رژیم صهیونیستی  غلت می زنند.

 اتکال به خدا و بی‏اعتمادی به دشمن‏: یکی از اصول امام(ره) اتّکال به کمک الهی، اعتماد به صدق وعده الهی و نقطه مقابل، بی‏اعتمادی به قدرتهای مستکبر و زورگوی جهانی است.

خدای متعال وعده داده است به مؤمنین؛ و کسانی‏که این وعده را باور ندارند در کلام خودِ خداوند لعن شده‏اند. اعتقاد به وعده الهی، به صدق وعده الهی که فرموده است «اِن تَنصُروا اللهَ ینصُرکُم»، یکی از ارکان تفکّر امام(ره) بزرگوار ما است. نقطه مقابل، به دل‏خوش‏کُنَک‏های دشمنان، مستکبران، قدرتهای جهانی، مطلقاً نباید اعتماد کرد.

امام(ره) با صراحت صحبت می‏کرد؛ آنچه را مورد اعتقاد او بود، صریح بیان می‏کرد، چون اتّکاء به خدا داشت، نه این‏که نمی‏دانست قدرتها بدشان می‏آید، نه این‏که نمی‏دانست آن‏ها عصبانی می‏شوند، می‏دانست، امّا به قدرت الهی، به کمک الهی، به نصرت الهی باور داشت./ اعتقاد به اراده و نیروی مردم‏/ طرفدار جدی حمایت از محرومان‏/امام(ره) صریحاً در جبهه مخالف قلدران بین‏المللی و مستکبران قرار داشت، هیچ ملاحظه‏ای نمی‏کرد. این است که امام(ره) در مقابله میان قلدران و مستکبران و قدرتهای زورگوی عالم با مظلومان، در جبهه مظلومان بود؛ صریح و بدون ملاحظه و بی‏تقیه این‏را بیان می‏کرد. امام(ره) با مستکبرین سرِ آشتی نداشت. واژه «شیطان بزرگ» برای آمریکا، یک ابداع عجیبی از سوی امام(ره) بود. امام(ره) تا روز آخر، نسبت به آمریکا همین احساس را داشت.

امام(ره) بزرگوار در طول این سالیان دراز از فلسطین حمایت کرد، دفاع کرد. از فلسطین دفاع کرد، از افغانستان دفاع کرد. با این منطق امروز می‏شود قضایای دنیا را شناسایی کرد، موضع درست را می‏شود فهمید/

حجت الاسلام حکیمی فر در ادامه با بیان اینکه امام خمینی(ره) با بصیرت نافذ و ژرف‌اندیشی منحصربفرد خویش، انقلاب اسلامی را به گونه‌ای اعجاب‌آور رهبری کرد  گفت: امام خمینی با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گفتمان‌سازی آگاهی بخش، افکار عمومی و وجدان‌های خفته جهانیان را بیدار ساخت .

حکیمی فر تصریح کرد: رهبرکبیر انقلاب با به صحنه آوردن قدرت نرم انقلاب، نظام و ملت عظیم الشأن ایران و ارائه نظریه‌ها و راهبردهای مبنایی برای هدایت مسیر بشریت به سمت عدالت و سعادت؛ محاسبات کانون‌های سلطه و معادلات جهانی را بر هم زد .

امام جمعه توپ آغاج یادآورشد: فراهم‌سازی فضایی متفاوت از آن‌چه قدرت‌های استعماری و استکباری می‌اندیشیدند، تحولات بزرگ و غیرقابل باوری چون شکست نظام سوسیال کمونیسم شرق و آغاز افول تدریجی نظام لیبرال دموکراسی غرب و بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه را به واقعیت ملموس و آشکار عصر حاضر مبدل ساخت.

حکیمی فر گفت: رهبری حکیمانه، مدبرانه، هوشمندانه و پیامبر‌گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی طی 27 سال پس از ارتحال حضرت امام(ره) ضمن تحکیم روز افزون پایه‌های نظام و انقلاب با مدیریت بحران‌ها، تهدیدات و چالش‌های گوناگون فراروی نظام و ملت ایران مایه افتخار شیفتگان انقلاب اسلامی گردیده ‌است، به گونه‌ای که امروز بیداری اسلامی و جهانی، نهضت مقاومت و سلطه‌ستیزی بین ملت‌های حق‌طلب و عدالت خواه و مواجهه با جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی خود را نشان می‌دهد، پیدایش خود را وامدار رهبری عالمانه و قاطعانه ایشان می‌داند

 

 

 



1 .(صحیفه امام، ج 10، ص 221)

2 .(صحیفه امام، ج 10، ص 308

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۳
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی