توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

   * جنگهاى دنیا؛ زیر سر آمریکا

دنیا باید آمریکا را از بین ببرد و الّا تا این‌ها هستند، این مصیبتها در دنیا هست. اینجا نشد، یک جاى دیگر. الآن در بسیارى از جاهاى دنیا، آمریکا آتش افروخته و جنگهایى که الآن در بسیارى از جاهاى دنیا هست، همه‌اش زیر سر این است و این‌ها دنیا را دارند تهدید مى‌کنند.(صحیفه امام، ج 17، ص 84)

   * بى‌اهمیتى انسانها براى آمریکا

آن‌ها باک ندارند از این‌که پنجاه هزار نفر آدم کشته بشود. این‌ها آن‌ها هستند که در ویتنام آن همه آدم کشتند، دنبال مقاصد خودشان‌اند. آدم پیش آن‌ها اصلًا مطرح نیست که یک آدمى کشته بشود، مثل اسلام نیست که براى یک نفرش، اگر یک نفر کشته بشود، مثل این‌که همه دنیا را کشتى: «مَنْ قَتَلَ نَفْساً بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِى الأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمیعاً»، آن‌ها آدم پیششان چیزى نیست؛ آنى که پیششان مطرح است، استفاده‌هاى مادى است؛ استفاده از مخازن این بلاد است؛ استفاده از مکان اینجا است که حساسیت دارد براى آن‌ها، اهمیت نمى‌دهند که صد هزار نفر، ده هزار نفر کشته بشود؛ در هرجا مى‌خواهد باشد.(صحیفه امام، ج 10، ص 137)

   * خودکم‌بینى دولتهاى منطقه‌

معنا ندارد که همه دولت‌هاى اسلامى کوشش کنند به این‌که ایران هم باید مثل خود ما باشد و مربوط به آمریکا باشد. این کوشش‌ها بى‌فایده است و ایران دستش را پیش آمریکا ان شاء اللَّه تا ابد دراز نمى‌کند و لو این‌که فانى بشود. آن‌ها گمان مى‌کنند که ما براى یک نفت و یا براى چیزى تسلیم آمریکا مى‌شویم، در صورتى که نه، ما تا فناى خودمان، تسلیم دیگر نمى‌شویم.

ما باید عزم‌مان را جزم کنیم به این‌که نه دستمان را پیش آمریکا دراز کنیم، نه پیش دیگران. آدم باید خیلى متأسف باشد از این دولت‌هایى که به اسم اسلام در این اطراف هستند، همه دارند کوشش مى‌کنند که اسارت خودشان را تحکیم کنند. نه این‌که این‌ها نمى‌فهمند، بسیاریشان مى‌فهمند مسأله را که اگر این‌ها با جمهورى اسلامى مربوط بشوند، برایشان خوب است، اما یک وسوسه شیطانى در قلب آن‌ها ایجاد کرده‌اند که با آمریکا اصلًا نمى‌شود طرف شد.(صحیفه امام، ج 18، صص 140 - 141)

   * نه سازش، نه تسلیم‌

ابرقدرت‌ها مى‌خواهند انسانیت انسانها را تحت سلطه قرار دهند و هر مسلمانى مکلف است در مقابل آن‌ها بایستد و سازش نکند.(صحیفه امام، ج 15، ص 340)

ما در مقابل آمریکا ایستاده‌ایم تا آخر، ملت ما تا آخر نفَس براى دفاع از حق حاضر است و تحت بار ظلم نخواهد رفت.(صحیفه امام، ج 13، ص 71)

هم‌اکنون اگر آمریکا یک کشور اسلامى را به بهانه حفظ منافع خویش با خاک یکسان کند، چه کسى جلوى او را خواهد گرفت؟ پس راهى جز مبارزه نمانده است و باید چنگ و دندان ابرقدرتها و خصوصاً آمریکا را شکست.(صحیفه امام، ج 21، ص 83)

ما مى‌خواهیم به همه دنیا نشان دهیم که قدرت‌هاى فائقه را هم مى‌توان به نیروى ایمان شکست داد. ما در برابر دولت آمریکا با همه قدرتش مقاومت مى‌کنیم.(صحیفه امام، ج 12، ص 35)

ما آمریکا را خوب مى‌شناسیم و مى‌دانیم که مى‌توانیم در برابرش مقاومت کرده و از شرفمان دفاع کنیم. ما باید بر آمریکا غلبه کنیم و او را در همه منطقه شکست دهیم.(صحیفه امام، ج 12، صص 35 - 36)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۰
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی