توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه توپ آغاج, حجت الاسلام والمسلمین حکمت حکیمی فر در دیدار رئیس نهضت سوادآموزی شهرستان بیجار که در دفترامام جمعه شهر توپ آغاج برگزار شدبا اشاره به توجه اسلام به علم آموزی اظهارداشت:د ین اسلام،کامل ترین دین در میان ادیان الهی است سفارش و تأکید بسیار اسلام بر علم آموزی،تا جایی است که نخستین آیاتی که بر پیامبر بزرگوار اسلام نازل شد، سفارش به خواندن بود:«بخوان به نام پروردگارت که [جهان را]آفرید. [همان کسی که ] انسان را از خون بسته ای خلق کرد. بخوان که پروردگارت بزرگوار است؛ همان کسی به وسیله قلم تعلیم کرد و به انسان آنچه را نمی دانست،یاد داد».

وی افزود: خداوند در قرآن کریم با صراحت تعلیم را یکی از اهداف برانگیخته شدن پیامبر اکرم(ص) دانسته وفرموده است:«او کسی است که در میان جمعیت درس نخوانده ،رسولی از خودشان برانگیخت که آیاتش را بر آنان می خواند وآنان را تزکیه می کند و به آنان کتاب (قرآن )و حکمت می آموزد»

امام جمعه توپ آغاج بیان داشت: یکی از دشواری های اساسی در کشورهای درحال توسعه،مسئله بی سوادی است.

حکیمی فرتصریح کرد:بزرگترین دشمن  انسان جهل آن  به  مسائل پیرامون خود بوده و سقوط و از بین رفتن جوامع در طول تاریخ به   جهت  جهل در اندیشیدن و قوه  تفکربوده  است.

وی با بیان اینکه  اهل بیت عصمت وطهارت برای  شکوفایی امت پیامبر اسلام ص  تلاش فراوان کردند گفت: تربیت شاگردان مکتب امام صادق ع از نمونه بارز این خط فکری برای شکوفایی تعقل بشری به شمار می رود و یا اینکه توسعه باب مناظرات علمی در دوران امام رضا ع و یا امام جواد علیهم السلام  نیز به  همین  منظور بوده  است .

امام جمعه توپ آغاج با بیان اینکه همه باید در ریشه کنی بی سوادی همت مضاعف داشته باشند بیان داشت:یکی از راههای  ایجاد ذوق برای سواد آموزی ترغیب و تشویق  سوادآموزان می باشند از آنجایی که سنین  خیلی از بی سوادان  بالا رفته   شوق درس خواندن در آنها از بین رفته است ولی می توان  مجدد این اشتیاق را در آنها  ایجاد کرد.

حکیمی فرتصریح کرد: در شهر  توپ آغاج با توجه به اینکه  هروز بعد از نماز مغرب و عشاء قرائت قرآن با رویکرد آموزشی  برگزار می شود تشویق  به قرائت  نیز بین  افرادی که قرائت قرآن را بلد بوده برای آموزش افراد بی سواد یا کم سواد  مورد استفاده قرار می گیرد .

وی ابراز امیدواری کردباتوجه به اطلبواالعلم من مهد الی الحد همه   بی سوادان و کم سوادان  به درجه از علم دست پیدا کنند که  مبارزه عملی با جهالت داشته باشند . 

امام جمعه توپ آغاج تصریح کرد: باید بدانیم  در دنیای امروز،بی سوادی با اتلاف منابع و نیروی انسانی مترادف است. به موازات پیشرفت علم و فناوری، تربیت وبه کارگیری درست نیروها،در دست یابی به اهداف برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی مفید و لازم است. آموزش و به کارگیری آن و از میان بردن جهل،باعث کارآفرینی و انگیزه حضور ومشارکت درعرصه های سیاسی و اجتماعی می شود و مدیریت آموزشی باهمکاری سازمان های مختلف، به ایجاد سازمان های محلی می انجامد.

لازم به ذکر است قبل از سخنان امام جمعه توپ آغاج ریاست محترم نهضت سوادآموزی شهرستان بیجار گزارشی از پیشرفت  سوادآموزی و کاسته شدن بیسوادی ارائه کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۱
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی