توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

به‌مناسبت روز جمهوری اسلامی‌
مقام معظم رهبری(مدظله العالی):
مطالبه دشمن از تغییر رفتار ما یعنی نابودی سیرت اسلامی‌

*     اسلام؛ پایه و محتوای انقلاب ما
انقلاب، انقلاب اسلامی است. عدّه‌ای اصرار دارند که بگویند «انقلاب»؛ اسم اسلام را نمی‌خواهند بیاورند، از اسم اسلام می‌ترسند، از اسم انقلاب اسلامی می‌ترسند.

اسلام، پایه و مایه و همه محتوای انقلاب ما است؛ البتّه اسلام ما اسلام ناب است، اسلام وابسته به تفکّرات انحرافی و غلط و عوامانه و ابلهانه افرادی مثل تکفیریها نیست؛ اسلام مبتنی بر عقل و نقل - اسلام عاقلانه - اسلام متّکی به قرآن، اسلام متّکی به معارف نبوی و معارف اهل بیت(علیهم السّلام).(25/6/1394)
*     دشمنی دشمن با محتوای جمهوری اسلامی‌
من به دیپلمات‌های خودمان هم که چند ماه قبل از این، اینجا جمع بودند گفتم که این‌ها از اسم جمهوری اسلامی خیلی باکی ندارند؛ حتّی از این‌که یک عمامه‌به‌سری در رأس جمهوری اسلامی باشد هم باکی ندارند، اگر چنان‌چه جمهوری اسلامی محتوای خود را از دست بدهد، اسلامی‌بودن را و انقلابی‌بودن را از دست بدهد، این‌ها با آن کنار می‌آیند. آنچه با آن دشمنی دارند، عبارت است از محتوای جمهوری اسلامی؛ جبهه دشمن این‌جور است.(19/11/1394)
*     حرف خوبی از کارشناس دولتی آمریکا
یک حرف خوبی را اخیراً یک جایی خواندم؛ یکی از کارشناسان دولتی آمریکا گفته است: آشتی میان ایران و آمریکا امکان‌پذیر است، امّا میان جمهوری اسلامی با آمریکا ممکن نیست؛ حرف درستی زده. ایرانی که در رأس آن خاندان پهلوی باشند - که همه چیزشان را در اختیار آن‌ها می‌گذارند - البتّه آشتی با این ممکن که هیچ، لازم هم هست؛ بالاتر از آشتی هم لازم است. مسأله، مسأله جمهوری اسلامی است؛ جمهوری اسلامی یعنی استقلال، آزادی، پایبندی به ایمان اسلامی، حرکت در مسیر اسلام، تن ندادن به تحمیلات دشمنان، دعوت امّت اسلامی به اتّحاد - درست نقطه مقابل آن‌چیزی که آن‌ها می‌خواهند - البتّه با این بدند.(16/4/1393)
*     اهداف دشمنان مقابل ایران اسلامی‌
1. براندازی‌
هدفهائی که (دشمنان) دنبال می‌کردند، در درجه اول، سقوط انقلاب و سقوط نظام جمهوری اسلامی بود. هدف اول، براندازی بود.
2. استحاله‌
هدف بعدی این بود که اگر براندازی نظام جمهوری اسلامی تحقق پیدا نکند، انقلاب را استحاله کنند، یعنی صورت انقلاب باقی بماند، اما باطن انقلاب، سیرت انقلاب، روح انقلاب از بین برود. در این زمینه خیلی تلاش کردند که آخرین نمایشنامه آن‌ها که روی صحنه آمد، همین فتنه 88 بود. در حقیقت، یک تلاشی بود. یک عده‌ای در داخل، به‌خاطر حب به نفس، حب به مقام - از این قبیل امراض خطرناک نفسانی - اسیر این توطئه شدند.
3. نفوذ
هدف سوم هم باز این بود و هست که کاری کنند که اگر نظام اسلامی باقی می‌ماند، از عناصر ضعیف‌النفسی که می‌توان در آن‌ها نفوذ کرد، استفاده کنند و این‌ها را در مسائل کشور، در واقع طرفهای اصلی خودشان قرار بدهند. بالاخره نظامی به‌وجود بیاید و ادامه پیدا کند که قدرت کافی نداشته باشد، ضعیف باشد، مطیع باشد - عمده این است که سرسپرده باشد، مطیع باشد - در مقابل آمریکا نایستد، قد علم نکند. اهداف این‌ها است.(15/11/1389)
*     عجز دشمن از براندازی‌
همه بدانند که امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی از برکندن این بنیان مستحکم، احساس عجز می‌کنند.(28/11/1387) به این نتیجه رسیدند که نظام جمهوری اسلامی را نمی‌شود ساقط کرد، چون مدافع آن، حامی آن، سینه‌های سپرکرده مردم مؤمن است، این نظام را نمی‌شود تکان داد.(28/11/1387)
*     روآوردن دشمن به استحاله‌
آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که باید از محتوای نظام هرچه می‌توانند کم کنند. این تهاجم فرهنگی که بنده چند سال قبل گفتم، این شبیخون فرهنگی که انسان در بخشهای مختلف علائم آن‌را مشاهده می‌کرد و امروز هم انسان آن‌را در بخشهای مختلفی می‌بیند، به این نیت است؛ با این قصد است؛ انقلاب را از محتوای خود، از مضمون اسلامی و دینی خود، از روح انقلابی خود تهی کنند و جدا کنند. این، از همان نقاط حساسی است که هوشیاری مردم را می‌طلبد.(28/11/1387)
سعیشان این است که به وسائل گوناگون، به‌دست خودِ کسانی‌که تو این انقلاب بودند و هستند، از این محتوا ذره ذره بکنند. جمهوری اسلامی، اسمش جمهوری اسلامی باشد، اسمش نظام انقلابی باشد، اما از محتوای اسلام، از محتوای انقلاب در آن خبری نباشد. اسم چه ارزشی دارد؟ محتوا لازم است؛ محتوا مهم است.(28/11/1387)
*     مطالبه دشمن؛ تغییر رفتار نظام اسلامی‌
آنچه ما امروز در زبان مستکبرین و مخالفین نظام اسلامی و مشخّصاً جمهوری اسلامی مشاهده می‌کنیم که با «تغییر رفتار» از آن یاد می‌کنند - می‌گویند ما تغییر نظام را نمی‌خواهیم، تغییر رفتار را می‌خواهیم - تغییر رفتار با تغییر نظام هیچ تفاوتی ندارد؛ درست همان است، یعنی تغییر آن سیرت اسلامی؛ این معنای تغییر رفتار است. تغییر رفتار یعنی شما از آن چیزهایی که از لوازم قطعی و حتمی حرکت به آن سرمنزل است، دست بردارید؛ از آن کوتاه بیایید و نسبت به آن، اهتمام خودتان را از دست بدهید؛ این معنای تغییر رفتار است، یعنی همان چیزی که گاهی از آن در برخی از گفته‌ها و نوشته‌ها تعبیر می‌شود به دین حدّاقلّی، یعنی کاستن از آرمانها که به‌معنای نابودی سیرت دین است. این دین حدّاقلّی یعنی در واقع دین را حذف‌کردن.(21/12/1393)
*     «اسم» اسلام؛ موجب دشمنی؟!
اگر کسی خیال کند که اسم اسلام موجب می‌شود که با جمهوری اسلامی مخالف باشند، نه، اسم اسلام و ظواهر اسلامی و تشریفات اسلامی، هیچ‌کس را به مخالفت وادار نمی‌کند. امام یک وقتی در یکی از صحبتهایشان می‌فرمودند: وقتی که انگلیس‌ها در دهه دوّم قرن بیستم آمدند وارد عراق شدند و مسلّط شدند، بعد آن فرمانده نظامی انگلیسی دید یک نفری فریادی بلند کرده، دارد صدایی می‌زند، دستپاچه شد - روی مناره یک کسی اذان می‌گفت - پرسید این سر و صدایی که هست، چیست؟ گفتند اذان می‌گوید. گفت علیه ما است؟ یکی گفت: نه؛ گفت خب، هرچه می‌خواهد بگوید. اذانی که علیه او نباشد، «الله‌اکبر»ی که او را کوچک نکند، هرچه می‌خواهد بگوید، بگوید.(16/4/1393)
*     دست‌برداشتن از مبانی به‌خاطر...!!
یکی از چالشها این است که کسی تصوّر کند که ما اگر از مبانی اعتقادی خود، مبانی اعتقادی نظام جمهوری اسلامی دست برداریم، راه‌ها باز خواهد شد و دروازه‌های بسته گشوده خواهد شد که این خطای بسیار بزرگ و اساسی است. البتّه برادران ما در دولت خدمتگزار با اعتقاد عمل می‌کنند؛ واقعاً معتقد به انقلاب، معتقد به مبانی انقلاب، معتقد به اصول انقلابند؛ از این‌ها ما گله‌ای نداریم، لکن در مجموعه دست‌اندرکاران ما کسانی هستند که تصوّر می‌کنند اگر از برخی از اصول خود و مبانی خود کوتاه بیاییم، خیلی از درهای بسته به روی ما گشوده خواهد شد؛ در حالی که این‌جور نیست؛ این خطای بزرگی است و ما نتایج این خطا را در برخی از کشورهای دیگر در همین دوره چندساله اخیر مشاهده کردیم.(2/4/1394)
*     وظیفه ما در دفاع از محتوای انقلابی‌
وظیفه من، وظیفه شما این است که از محتوای انقلابی، از اصول با ارزشِ انقلاب دفاع کنیم و نگذاریم این مبانی با ارزش و این ارزشهای والا نادیده گرفته بشود؛ این وظیفه ما است.(28/11/1387)
*     اسلامی‌بودن نظام در گرو حفظ سیرت آن‌
وقتی این نظام واقعاً اسلامی است که در آن، همه اجزای اسلام محفوظ باشد و صورت و سیرت اسلام در آن حفظ بشود. صورت اسلام، همین حرفهای ما و اظهارات ما و کارهایی که می‌کنیم و این ظواهر امر است؛ سیرت اسلام، این است که ما یک هدفی را، یک آرمانی را، یک سرمنزلی را در نظر بگیریم و تعریف کنیم و برای رسیدن به آن سرمنزل، برنامه‌ریزی کامل کنیم و در این‌راه عمل کنیم، حرکت کنیم، با همه وجود راه بیفتیم؛ آن‌وقت در آن صورت، سیرت اسلامی هم محفوظ خواهد ماند، هم رو به کمال خواهد رفت، یعنی در یک حد هم متوقّف نمی‌ماند.(21/12/1393)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۲
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی