توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات


به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه توپ آغاج؛ظهرامروز6فروردین در خطبه های نماز جمعه بعد ازدعوت به رعایت تقوی اظهارداشت: حضرت مهدی(عج) که جهان را با ظهور و احکام نورانی خود متحول می‌کند و عدالت را در تمام زمین حاکم‌گرداند فرموده‌اند که: دختر رسول خدا برای من سرمشق و الگوی نیکویی است. حضرت مهدی(عج) حضرت فاطمه زهرا را الگو و اسوه خود در رفتار و برنامه حکومتی خود می‌داند 

   الگوهای رفتاری حضرت زهرا(س) در خانواده‌
از مهم‌ترین شیوه‌های تعلیم و تربیت، روش الگوگیری است. اسلام هم برای تربیت و تعالی انسان‌ها، بر این اصل مهم تأکید نمود؛ زیرا شخصیت الگو، به‌عنوان یک نقطه‌ی کانونی در محور رشد و هدایت‌های اخلاقی تربیتی قرار می‌گیرد و در شکل‌گیری رفتار تربیت شونده، آثار زیادی بر جای می‌گذارد. به همیت دلیل قرآن کریم الگوهای‌صحیحی را تعیین نموده و بر پیروی از ایشان سفارش کرده است. از سوی دیگر نیاز به الگو، از نیازهای‌طبیعی بشر است و انسان را وا می‌دارد تا با در نظر داشتن الگوی مورد نظر، تلاشی هدف دار و آگاهانه برای رسیدن به ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی الگو در پیش گیرد.
قرآن کریم، رسول گرامی اسلام(ص) را الگوی شایسته و اسوه‌ی حسنه‌ی مؤمنان معرفی کرده است، در این الگوگیری فرقی میان زن و مرد نیست، اما به‌دلیل خُلق و خوی و مسؤولیت‌های خاص زنانه، لازم است زنان از جنس خود هم، الگویی داشته باشند تا از نظر پذیرش الگو و روشن شدن مصادیق اسوه پذیری، به راه و رسم و سیره‌ی‌اخلاقی و خانوادگی او اقتدا کنند. پیامبر(ص) خود در سخنانش، فاطمه(س) را از وجود خود می‌داند و بارها در جمع مؤمنین می‌فرماید: فاطمه(س) پاره‌ی تن من است. وجود فاطمه(س) از وجود رسول خدا(ص) جدا نیست و سیره‌ی او جلوه‌ی دیگری از سیره‌ی پیامبر است، پس فاطمه(س)، ادامه‌ی راه و سیره‌ی رسول خدا(ص) در همه‌ی زمینه‌هاست ازجمله بندگی خدا، تقوا و عبادت، حجاب و عفاف و...، اما آنچه در زندگی کوتاه حضرت، برای اسوه پذیری خاص زنان از ایشان بیشتر مبتلور شده است سیره‌ی حضرت، در عرصه‌ی خانواده و همسرداری و تربیت فرزندان است. امام باقر(ع) در عظمت و جلالت مادر بزرگوارش فاطمه(س) می‌فرمایند: لَقد کانت مفروضَة الطاعةِ علی جمیع مَن خلق الله من الجنّ والإنسِ والطیرِ والوحشِ و الانبیاء والملائکة؛ اطاعت فاطمه(س) بر تمام بندگان الهی از جن و انس، پرندگان و حیوانات، پیامبران و ملائکه واجب است. امام زمان هم وجود مقدس حضرت فاطمه(س) را، اسوه‌ی نیکوی خویش دانسته و فرموده اند: و فی ابنةِ رسول الله لیَ اسوةٌ حسنةٌ؛ همانا دختر رسول خدا(ص) برای من الگویی شایسته است.
*    
نحوه ولادت حضرت فاطمه(س)
بسیار جالب توجه است. آنچه که برای شیعیان آن حضرت باید مورد توجه قرار گیرد اهمیت مراقبت‌های لازم قبل از تولد فرزند است. لزوم طهارت روحی و جسمی برای تشکیل نطفه یک فرزند صالح از خصوصیات آشکاربه‌وجود آمدن یک انسان پاک سرشت والهی است.
*    
حضرت زهرا(س) در رویارویی با ازدواج‌
بینش توحیدی و مرتبه‌ی ایمان افراد در تمام زندگی آن‌ها متبلور می‌شود و هر کس به اندازه‌ی معرفت و بندگی‌اش در برابر خدا، رفتار خود را سامان می‌دهد. در زندگی فاطمه(س)، خدا محوری بیش از هرچیز دیگر به چشم می‌خورد و در تمام جلوه‌های رفتار و گفتار ایشان حضور دارد. تا آن‌جا که در زندگی خانوادگی، تمام تقاضاها و گفتار و رفتارش را با رضایت خدا می‌سنجید و همواره رضایت خدا را بر رضایت و راحتی خود مقدم می‌کرد و می‌فرمود: اللّهم إنی اسئلک بما تحب وترضی این اصل مهم در زندگی حضرت زهرا(س) در زمینه‌ی ملاک انتخاب همسر، مهریه و جهیزیه نیز دیده می‌شود. با آن که خود به بالاترین مراحل رشد و تکامل معنوی رسیده بود، به‌دنبال رهبانیت یا رفاه نبود و ازدواج را در راستای فرمان برداری از پروردگار ضروری می‌دانست. زمانی که به همسری علی(ع) درآمد و به‌خاطر فقر ایشان، مورد سرزنش و طعنه‌ی زنان قریش قرار گرفت، بعد از آن که جریان را به عرض پیامبر(ص) رساند، سر به آسمان بلند کرد و فرمود: رضیتُ بما رضی الله و رسوله؛ راضی شدم به آن چه خدا و رسول خدا(ص) به آن‌راضی شدند. در حسن معاشرت با همسر هم رضایت خدا مقدم بود. روزی که علی(ع) از وی پرسید: چرا از رنج گرسنگی و بی‌غذا ماندن خانه وی را خبردار نکرده، فاطمه(س) در پاسخ فرمود: یا ابالحسن إنی لاستحیی من الهی ان اکلف نفسک مالا تقدر علیه؛ ای اباالحسن! من از خدای خود شرم می‌کنم که به تو تکلیفی کنم که قادر به انجام آن نیستی. و نفرمود من از تو که همسرم هستی شرم می‌کنم.
*    
بی‌توجهی به ظواهر مادی و ارزش‌های کاذب در ازدواج‌
ازدواج امر مقدسی است، توجه به ارزش‌های ظاهری در مقدمات ازدواج نظیر مهریه، جهیزیه، برگزاری مراسم و تشریفات ازدواج و... زمینه را برای بروز کدورت‌ها و مشکلات خانوادگی به‌وجود می‌آورد. گاهی به واسطه‌ی‌سنگینی مراسم ازدواج، ارزش‌های حقیقی از بین می‌روند و در آغازین ساعات زندگی مشترک، مشکلات و اختلافات فراوانی به‌وجود می‌آید. فاطمه(س) زمانی به ازدواج با امام علی(ع) پاسخ مثبت داد که علی(ع) هیچ سرمایه‌ای نداشت و تنها دارایی او برای ازدواج، یک زره بود که آن هم صرف تهیه‌ی وسایل ضروری زندگی مشترکشان شد که عبارت بود از: حصیر، لیوان، گلیم، کوزه، آسیاب دستی، مشک، پوست گوسند، پرده و.... بنابراین رسم جهیزیه و این‌که زن موظف باشد هنگام رفتن به خانه‌ی شوهر، تمام وسایل زندگی را با خود ببرد هیچ ریشه‌ی اسلامی و شرعی ندارد، بلکه تنها یک سنت است. جهیزیه‌ی فاطمه(س) بسیار ساده و اندک بود. هنگامی که جهیزیه‌ی فاطمه(س) را نزد پیامبر آوردند، پیامبر گریست و دست به دعا برداشت و فرمود: خدایا مبارک کن این جهیزیه را که اغلب آن از گل است. مراسم ازدواج فاطمه(س) همراه دعا و اطعام فقرا و صدقه و نیز تهلیل و تکبیر به‌جای غنا و ساز و آواز بود. علی(ع) می‌فرماید: رسول خدا(ص) وقتی‌دخترش را به ازدواج من درآورد، نزد من آمد و فرمود: با نام خدا برخیز و این ذکر را بخوان: علی برکة الله، ماشاءالله ولاقوة إلا بالله، توکلتُ علی الله... سپس مرا در کنار فاطمه نشاند و فرمود:: خداوندا اینان محبوب‌ترین مردم در نزد من‌باشند آنان را دوست بدار و خیر و برکت به فرزندان آن‌ها عطا کن و آنان را از هر آسیبی حفظ کن. من آن‌ها و فرزندانشان را از شرّ شیطان فریب کار به تو می‌سپارم.
*    
همسرداری حضرت زهرا(س)

پیامبر اکرم(ص) فرموده اند: جهاد المرأة حسنُ التعبعّل؛ جهاد زن همسرداری نیکوی اوست. پیامبر(ص) این سخن را در جواب زنانی دادند که از ایشان سؤال کردند: چرا همه‌ی فضیلت‌ها مخصوص مردان است و باب جهاد و شهادت به روی ما بسته شده است، ما چگونه می‌توانیم از ثواب این فضیلت عظیم بهره مند شویم؟. علت این‌که همسر داری نیکو برای زنان، مساوی و هم‌تراز با جهاد و از جان گذشتگی مرد دانسته شده است، عظمت و حساسیت موقعیت و نقش زن در خانواده و در برابر همسر است. کلید آرامش، انضباط، استحکام و صمیمیت خانواده به‌دست زنان است و به‌دنبال آن موفقیت و آسودگی خاطر مرد نیز، به نوع رفتار و برخورد زن درون خانه بستگی دارد.

     1عشق و محبت توأم با احترام به همسر؛ از اهداف مهم در ازدواج، آرامش و رابطه‌ی محبت‌آمیز میان زوجین است، برقراری روابط عاطفی، نقش مهمی در استحکام خانواده و حسن رابطه و سازگاری زن و شوهر دارد. خداوند در آیه‌ی 21 سوره‌ی روم، به اصل وجود عشق و احساس محبت متقابل بین زن و شوهر اشاره فرموده: از نشانه‌های‌خداوند این است که از نوع خودتان، همسرانی برای شما آفرید تا در کنار آنان آرامش یابید و میانتان دوستی و رحمت نهاد. یکی از عوامل مهم در تحقق عشق و محبت میان هسمران بیان و اظهار آن است. چه‌بسا کسانی‌که در قلب محبت فراوانی نسبت به همسرشان دارند، ولی توانایی ابراز آن‌را ندارند. در حالی که گفتن جملاتی که حاکی از محبت زوجین نسبت به هم است در رفع بسیاری ازتردیدها و سوء ظن‌ها کمک می‌کنند.

2     شناخت همسر و آشنایی با ابعاد روحی و شخصیتی او؛ از عوامل انس و الفت در خانواده و استحکام آن، شناخت حالات و روحیات یکدیگر و درک متقابل است. در صورت درک صحیح روش و رفتار همسر، طراف مقابل می‌تواند در برابر آن واکنش مناسبی نشان دهد و با شناخت موقعیت او راحت‌تر از خطاها و لغزش‌های احتمالی‌همسرش گذشت کند، زیرا بسیاری از اختلاف‌ها ناشی از بدفهمی‌ها و سوءتفاهم‌ها است. فاطمه(س) در مدت کوتاه زندگی خود با علی(ع)، حقیقت وجودی و روحیات علی(ع) را می‌شناخت و زمانی که دیگران از فهم و درک رفتار علی(ع) ناتوان بودند، فاطمه(س) آن‌ها را راهنمایی می‌کرد و با خصوصیات رفتاری امام آشنا می‌ساخت.

3      پرهیز از تقاضای نامقدور؛ ریاست اقتصادی و مسؤولیت هزینه‌های خانواده، بر عهده‌ی مرد است و او موظف است از نظر اقتصادی همسر و فرزندانش را تأمین کند. و این به‌دلیل نقش ویژه‌ی زنان در خانواده است. تا بتوانند آسوده خاطر به پرورش کودکان و انجام وظایف همسری بپردازند. بنابراین درخواست لباس، زینت و لوازم منزل و امثال آن خواسته‌هایی است که معمولاً هر زنی به خود اجازه می‌دهد تا از همسرش طلب کند، اما حضرت زهرا(س) همسرش را برای این تقاضاها و خواسته‌ها به زحمت نمی‌انداخت. فاطمه(س) از رسول خدا(ص) آموخته بود که: هر زنی با شوهر خود مدارا نکند و او را به چیزی بکشاند که قدرت و توان آن‌را ندارد، هیچ کار نیکی از او قبول نخواهد شد و در حالی خدا را ملاقات خواهد کرد که خداوند بر او خشمناک است‌

4     قناعت و ساده زیستی؛ وارستگی و ساده زیستی هم، از نقاط برجسته‌ی حیات فاطمی است که در زندگی کوتاه حضرت نمودهای زیبایی داشته است. زهد و ساده زیستی حضرت، همیشه به‌معنای فقر و جبر روزگار نبود. خدیجه س، مادر بزرگوارشان هم با این‌که زن ثروتمندی بود، در راه خدا همه‌ی اموالش را انفاق کرد و خود در کمال سختی، اواخر عمر را در شعب ابی طالب گذراند. زندگی ساده‌ی فاطمه نیز حاصل انتخابی عارفانه و عاشقانه بود، گویی‌فاطمه(س) از همان آغازین لحظات ورود به خانه‌ی امیرالمؤمنین، با بخشش لباس عروسی این‌راه را برگزیده بود

5   تقسیم کار در خانه فاطمه زهرا(س): از ویژگی‌های خانواده‌ی متعادل و موفق، تقسیم کار مناسب و منصفانه‌ی مسؤولیت‌های موجود در خانه و خانواده است. وقتی اعضای خانواده به‌طور مشترک در کارها و مسؤولیت‌های خانه سهیم باشند، کارها با عدالت توزیع می‌شود. تقسیم کار در صورتی بر پایه‌ی عدالت است که به شئونات و استعدادهای تکوینی زن و مرد توجه شود. در مورد زن، مهم این است که لطافت و ظرافت روحیه‌ی او، پوشیدگی و دوری نامحرمان و توانایی وی در انجام امور مورد توجه قرار گیرد. در زندگی فاطمه(س) و علی(ع) این تقسیم کار به بهترین شکل صورت گرفته بود. تقسیم کار را پیامبر اکرم(ص) پیشنهاد دادند، تدبیر کارهای منزل بر عهده‌ی زهرا(س) و اداره‌ی بیرون منزل بر دوش علی(ع) قرار گرفت.

خطبه دوم

حجت الاسلام حکیمی فرضمن تبریک مجدد عیدسعیدنوروزبا اشاره به پیام نوروز ی مقام معظم رهبری و نامگذاری  سال جاری از سوی رهبر انقلاب به سال اقتصادمقاومتی اقدام و عمل گفت:همانطوری که  مقام معظم رهبری(مدظله العالی(  فرمودند
اگر به اقتصاد مقاومتی عمل نکنیم، گرفتاریها روزبه‌روز بیشتر خواهد شد یک واقعیت اساسی است .

*      فوری‌ترین مسأله اولویت‌دار؛ اقتصاد
به گمان من مسأله اقتصاد در اولویت اول است، یعنی وقتی انسان نگاه می‌کند در میان مسائل اولویت‌دار، از همه فوری‌تر و نزدیکتر، مسأله اقتصاد است.(1/1/1395) اگر  اقتصاد پویا داشته باشیم  قطعا مشکلات نیز وجود نخواهد داشت.
*    
اصل در اقتصاد؛ تولید، اشتغال، رونق‌
در مسأله اقتصاد، آن‌چیزی که مهم است و اصل است، مسأله تولید داخلی است؛ مسأله ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است؛ مسأله تحرک و رونق اقتصادی و مقابله با رکود است؛ این‌ها مسائل مبتلابه مردم است؛ این‌ها چیزهائی است که مردم آن‌ها را حس می‌کنند و مطالبه می‌کنند و آمارها و اظهارات خود مسؤولین هم نشان می‌دهد که این مطالبات مردم و این خواسته‌های مردم به‌جا و به‌مورد است.

وی همچنین بابیان اینکه( اقتصاد مقاومتی؛ علاج تحریم‌ است( است گفت: تحریم را با مجاهدتِ در باب اقتصاد مقاومتی بایستی خنثی کرد. برنامه‌های اقتصادی براساس و با فرض ماندن تحریمها بایستی برنامه‌ریزی بشود و تعقیب بشود و تحقّق پیدا بکند. علاج مسأله تحریم، عبارت است از همین اقتصاد مقاومتی.(16/4/1393)

امام جمعه توپ آغاج تصریح کرد: «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل». این، راه و جاده مستقیم و روشنی است به سمت آن‌چیزی که به آن احتیاج داریم. البته توقع نداریم که این اقدام و عمل، در ظرف یک سال، همه مشکلات را حل کند، اما مطمئنیم که اگر چنان‌چه اقدام و عمل به‌صورت برنامه‌ریزی شده و درست انجام بگیرد، ما در پایان این سال، آثار و نشانه‌های آن‌را مشاهده خواهیم کرد. از همه کسانی‌که در این‌راه تلاش کردند و تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم.(1/1/1395

 حکیمی فربا بیان اینکه مسئولین ؛نهادها و ارگان ها همه باید     شعار سال؛ را دنبال کنند ، نه تابلوتاکیدکرد:رهبرمعظم انقلاب راضی نیستند  که شعار سال بدون عمل باقی بمانند لذا فرمودند: من این نکته را حتماً تذکر بدهم؛ گاهی اوقات این شعاری که ما برای سال اعلام می‌کنیم، بعد ناگهان می‌بینیم همه در و دیوارهای تهران و شهرهای دیگر پر شده از تابلو که این شعار رویش نوشته شده. این فایده‌ای ندارد. گاهی کارهای پرهزینه‌ای انجام می‌گیرد، چه لزومی دارد؟ آنچه من از مسؤولین و از مردم عزیزمان توقع دارم، این است که این شعار را بشنوند، باور کنند و دنبال کنند. تابلوکردن و در و دیوار را پرکردن و عکس‌زدن و این‌ها هیچ لزومی ندارد. اگر هزینه‌ای نداشته باشد، لزومی ندارد. اگر هزینه داشته باشد، اشکال هم دارد. هیچ لزومی ندارد کارهای پرهزینه را انجام بدهند.(1/1/1392)

وی همچنین به سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم رضوی اشاره کرد و گفت: در این مقطع زمانی، سیاستهای استکبار و به‌خصوص و به‌طور خاص سیاستهای آمریکا اقتضا می‌کند که یک تفکری تزریق بشود در میان ملّت ما؛ اوّل در میان نخبگان جامعه و بعد از آن بتدریج به افکار عمومی منتقل بشود؛ یک تفکر خاصّی تزریق بشود به افکار عمومی. آن سیاستی که مورد نظر آن‌ها است این است که وانمود کنند ملّت ایران بر سر یک دوراهی قرار دارد و چاره‌ای ندارد جز این‌که یکی از این دو راه را ا2330نتخاب کند.

     ترک اقتصاد مقاومتی = گرفتاری بیشتر کشور بدون اقتصاد مقاومتی رشد نخواهد کرد، مشکلات اقتصادی‌اش برطرف نخواهد شد، بلکه گرفتاری‌هایش روزبه‌روز بیشتر خواهد شد، اگر ما اقتصاد مقاومتی را عمل نکنیم.(20/12/1394)

حجت الاسلام حکیمی فربا اشاره به12فروردین گفت: جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم؛ نه یک کلمه زیاد!

با نیم نگاهی به منظومه فکری امام خمینی(ره) و اصول مکتب جاودانه و انقلابی‌اش، درمی‌یابیم که مهم‌ترین دل‌مشغولی آن پیر سفرکرده، استقرار نظام و حاکمیتی مبتنی بر اندیشه ناب اسلامی همراه با رویکرد انقلابی و استکبارستیزی بود. از میان همه ویژگی‌ها و شاخصه‌های شخصیتی و رفتاری و نوع بینش و نگرش آن مرد الهی می‌توان اصالت‌بخشی به احکام و دستورالعملهای دینی در مقابل ایسم و ایزم‌های التقاطی و انحرافی و فلسفه‌های پوچ غربی و شرقی و بلکه تمامی قدرتهای پوشالی و مادی دنیا دانست. او که تنها خدا را می‌دید و با رضای خدا قیام و قعودش و فریاد و سکوتش را تنظیم می‌نمود، از خدا می‌ترسید و به او نیز توکل می‌کرد و لذا با تمام غیرت و تعصب در مقابل تمامی قدرتهای زورگوی دنیا تمام‌قد ایستاد و انقلابی را تدارک دید تا ضمن جاودانگی و الهام‌بخشی، ثمره و محصولی همچون جمهوری اسلامی را به بشریت تشنه عدالت و معنویت به‌ویژه ملت شایسته و بزرگ ایران اسلامی عرضه نمود.
12
فروردین روزی که ناباورانه، دیدگاه و باور چنین مرد الهی با سرانگشتان دست ملتی متدین و انقلابی، ماهیت نظام سیاسی برآمده از انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید. اولین دولت و حکومت مبتنی بر احکام شریعت و دین، نویدبخش نجات ملتی مظلوم که سالها از ظلم طاغوتیان و وابستگان به بیگانگان غربی و شرقی رنج می‌برد و حال تحت لوای دین روی پای خود ایستاده و از عمق وجود، شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی را سر می‌داد.
وقتی صحبت از نام‌گذاری حاکمیت برآمده از انقلاب ملت ایران در محافل عمومی و خصوصی به‌میان آمد و بسیاری از فرنگ‌دیده‌ها و خودباختگان فرهنگهای بیگانه، تعابیر و اسمهایی عاری از روح و مغز دیانت و مکتب را مطرح می‌نمودند، این سکاندار کشتی انقلاب بود که افکار عمومی ملت ایران را هدایت و راهنمایی کرد و قاطعانه فرمود: جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم، نه یک کلمه زیاد.

وی افزود: آنچه همواره دغدغه امام و سپس خلف صالح او امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بوده است، وحدت کلمه در جهت استمرار و پاسداشت ارزشها و آرمانهای چنین انقلاب و نظامی بوده است.

خطیب جمعه توپ آغاج گفت: روحیه انقلابی و استکبارستیزی و یاری‌رسانی به مظلومان و مستضعفان عالم به معنی بستن دروازه‌های کشور انقلابی اسلامی ایران بر روی دنیا نبوده و نیست! چه ظلم فاحشی است به امام و انقلابش و نیز چه اهانت آشکاری است به توده‌های مردم غیور و عزیز ایران که برخی کج‌اندیشان تشنه قدرت پس از 36 سال از عمر با برکت انقلاب روح الله، تازه به فکر تعامل با دنیا (بهتر بگوئیم تعامل با آمریکا و غرب غارت‌گر و رژیمهای سلطه‌گر) افتاده‌اند و یا آن‌که با انگ تندروی و به بهانه پوچ و بی‌اساس سلبی‌انگاری و منفی‌نگری، عناصر انقلابی و جان‌برکف حزب‌الله را ناجوانمردانه مورد هجمه روانی و تبلیغاتی قرار می‌دهند تا شاید بتوانند زمینه را برای لاابالی‌گری و بی‌پروایی فراهم و سپس ریشه‌های دینی و مکتبی انقلاب و نظام را بزنند.

حکیمی فرتصریح کرد: روز «جمهوری اسلامی»؛ عید اسلامی ملی‌من جمهوری اسلامی را اعلام می‌کنم و این روز را روز عید می‌دانم و امیدوارم که در هر سال، روز «12 فروردین» روز عید ملت ما باشد که رسیدند به قدرت ملی و خودشان سرنوشت خودشان را به‌دست (گرفتند).(صحیفه امام، ج 6، ص 462


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۶
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی