توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات


به‌مناسبت سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
مقام معظم رهبری(مدظله العالی):
اگر به اقتصاد مقاومتی عمل نکنیم، گرفتاریها روزبه‌روز بیشتر خواهد شد

*      فوری‌ترین مسأله اولویت‌دار؛ اقتصاد
به گمان من مسأله اقتصاد در اولویت اول است، یعنی وقتی انسان نگاه می‌کند در میان مسائل اولویت‌دار، از همه فوری‌تر و نزدیکتر، مسأله اقتصاد است.(1/1/1395)
*     اصل در اقتصاد؛ تولید، اشتغال، رونق‌
در مسأله اقتصاد، آن‌چیزی که مهم است و اصل است، مسأله تولید داخلی است؛ مسأله ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است؛ مسأله تحرک و رونق اقتصادی و مقابله با رکود است؛ این‌ها مسائل مبتلابه مردم است؛ این‌ها چیزهائی است که مردم آن‌ها را حس می‌کنند و مطالبه می‌کنند و آمارها و اظهارات خود مسؤولین هم نشان می‌دهد که این مطالبات مردم و این خواسته‌های مردم به‌جا و به‌مورد است.(همان)
*     تولید، اشتغال، رونق در گرو اقتصاد مقاومتی‌
اگر ما بخواهیم مشکل رکود را حل کنیم، مشکل تولید داخلی را حل کنیم، بخواهیم مسأله بیکاری را حل کنیم، بخواهیم گرانی را مهار کنیم، علاج همه این‌ها در مجموعه مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی گنجانده شده است. اقتصاد مقاومتی شامل همه این‌ها است. می‌شود با اقتصاد مقاومتی به جنگ بیکاری رفت؛ می‌شود به جنگ رکود رفت؛ می‌شود گرانی را مهار کرد؛ می‌شود در مقابل تهدیدهای دشمنان ایستادگی کرد؛ می‌شود فرصتهای بسیاری را برای کشور ایجاد کرد و از فرصتها استفاده کرد؛ شرطش این است که برای اقتصاد مقاومتی کار و تلاش انجام بگیرد.(همان)
*     اقتصاد مقاومتی؛ علاج تحریم‌
تحریم را با مجاهدتِ در باب اقتصاد مقاومتی بایستی خنثی کرد. برنامه‌های اقتصادی براساس و با فرض ماندن تحریمها بایستی برنامه‌ریزی بشود و تعقیب بشود و تحقّق پیدا بکند. علاج مسأله تحریم، عبارت است از همین اقتصاد مقاومتی.(16/4/1393)
من هم در زمان این دولت، هم در زمان دولت قبل که بخشی از تحریمهای مهم تازه شروع شده بود و بخشی هم در انتظار زمان بود که شروع بشود، گفتم که مشکلات اقتصادی کشور ممکن است بیست درصد، سی درصد، چهل درصد مربوط باشد به تحریمها، (امّا) بقیّه مربوط به مدیریّت ما است؛ ما باید مدیریّت کنیم، ما بایستی درست عمل کنیم و راه عمل هم اقتصاد مقاومتی است. اگر چشم ما به تصمیم بیگانه باشد، به‌دست بیگانه باشد، به جایی نمی‌رسیم.(30/10/1394)
*     اقتصاد مقاومتی، نه صرفنظر از اصول‌
ما احتیاج نداریم از ارزشهای خودمان، از خطوط قرمز خودمان، از اصول خودمان صرفِ‌نظر کنیم تا آمریکا نتواند ما را تحریم بکند؛ ما با دنبال‌کردنِ همین سیاست اقتصاد مقاومتی، به‌معنای عملی مسأله و اقدام عملی موضوع، می‌توانیم کشور را مصونیت‌سازی کنیم؛ می‌توانیم مصونیت بدهیم کشور را تا دیگر در مقابل تحریم به خودمان نلرزیم که ما را تحریم خواهند کرد. خب تحریم بکند؛ اگر اقتصاد مقاومتی شد، تحریم دشمن تأثیر قابل توجّهی نخواهد کرد.(30/10/1394)
*     اقتصاد مقاومتی؛ حتی در شرایط غیرتحریم‌
اقتصاد مقاومتی برای کشور ضروری است؛ تحریم باشد هم لازم است، تحریم نباشد هم لازم است. آن‌روزی که تحریمی هم در این کشور وجود نداشته باشد، اقتصاد مقاومتی برای این کشور ضروری است، لازم است. اقتصاد مقاومتی یعنی ما بنای اقتصادی کشور را جوری تنظیم کنیم وترتیب بدهیم که تکانه‌های جهانی در آن اثر نگذارد. اگر در کشور اقتصاد مقاومتی باشد، هیچ‌کدام از این تکانه‌های بین‌المللی نمی‌تواند به زندگی مردم آسیب وارد کند. اگر این شد، از تهدید دشمن دیگر نمی‌ترسیم، از تحریم دیگر تنمان نمی‌لرزد، از پایین‌افتادن قیمت نفت عزا نمی‌گیریم.(23/11/1393)
*     معیار همه برنامه‌های اقتصادی‌
فعّالیّتهای دولتی - فرض کنید فلان معامله‌ای که در فلان‌جا انجام می‌گیرد - باید مشخّص بشود که این کجای اقتصاد مقاومتی قرار می‌گیرد؛ این‌را ما به مسؤولین عزیزمان تذکّر دادیم که فلان‌جا شما دارید فلان‌چیز را می‌خرید یا فلان‌چیز را معامله می‌کنید، در صحنه عرصه اقتصاد مقاومتی، این معامله در کجای این جدول عظیم قرار می‌گیرد؛ باید مشخّص بشود، یعنی معیار همه کارهای اقتصادی، فعّالیّتهای اقتصادی ما بایستی برنامه عظیم و همه‌جانبه اقتصاد مقاومتی باشد.(20/12/1394)
*     اطمینان از مشاهده آثار...
بنابراین آنچه که من به‌عنوان شعارِ امسال انتخاب می‌کنم، عبارت است از «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل». این، راه و جاده مستقیم و روشنی است به سمت آن‌چیزی که به آن احتیاج داریم. البته توقع نداریم که این اقدام و عمل، در ظرف یک سال، همه مشکلات را حل کند، اما مطمئنیم که اگر چنان‌چه اقدام و عمل به‌صورت برنامه‌ریزی شده و درست انجام بگیرد، ما در پایان این سال، آثار و نشانه‌های آن‌را مشاهده خواهیم کرد. از همه کسانی‌که در این‌راه تلاش کردند و تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم.(1/1/1395)
*     شعار سال؛ دنبال کنید، نه تابلو
من این نکته را حتماً تذکر بدهم؛ گاهی اوقات این شعاری که ما برای سال اعلام می‌کنیم، بعد ناگهان می‌بینیم همه در و دیوارهای تهران و شهرهای دیگر پر شده از تابلو که این شعار رویش نوشته شده. این فایده‌ای ندارد. گاهی کارهای پرهزینه‌ای انجام می‌گیرد، چه لزومی دارد؟ آنچه من از مسؤولین و از مردم عزیزمان توقع دارم، این است که این شعار را بشنوند، باور کنند و دنبال کنند. تابلوکردن و در و دیوار را پرکردن و عکس‌زدن و این‌ها هیچ لزومی ندارد. اگر هزینه‌ای نداشته باشد، لزومی ندارد. اگر هزینه داشته باشد، اشکال هم دارد. هیچ لزومی ندارد کارهای پرهزینه را انجام بدهند.(1/1/1392)
*     ترک اقتصاد مقاومتی = گرفتاری بیشتر
کشور بدون اقتصاد مقاومتی رشد نخواهد کرد، مشکلات اقتصادی‌اش برطرف نخواهد شد، بلکه گرفتاری‌هایش روزبه‌روز بیشتر خواهد شد، اگر ما اقتصاد مقاومتی را عمل نکنیم.(20/12/1394)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۶
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی