توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

به گزارش روابط عمومی دفترامام جمعه توپ آغاج؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فر امام جمعه توپ آغاج ظهرامروز30بهمن در خطبه های ئشمن شکن نمازجمعه که در مسجد صاحب الزمان این شهر برگزار شد اظهارداشت:  امام علی (علیه السلام) می فرمایند: «انّ تقوی اللّه حَمَت اولیاء اللّه مَحارِمَه و أَلزَمَت قُلُوبَهم مَخافَتَه حَتّی أسهَرَت لَیالِیَهم وَ أَظمَأَت هَوَاجِرَهم»؛43 تقوای الهی، اولیای خدا را در حمایت خود قرار داده، آنان را از تجاوز به حریم منهیات الهی بازداشته است و ترس از خدا را ملازم دل های آنان قرار داده است تا آن جا که شب هایشان را بی خواب (به سبب عبادت)، روزهایشان را بی آب (به سبب روزه) گردانیده است.

در این جا حضرت علی(علیه السلام) تصریح می کند که پرهیز از محرمات الهی و هم چنین ترس از خدا، از لوازم و آثار تقواست و تقوا نه عین پرهیز است و نه عین ترس از خدا؛ بلکه نیرویی روحی و مقدس است که این امور را به دنبال دارد.
تقوا خود را پاییدن، و صیانت نفس از نافرمانی خداست. به عبارت دیگر، تقوا احساس مسؤولیت وتعهد در مقابل خدا و جهت گیری به سوی او، از درون، است که به دنبال آن، حرکات و سکنات انسان در خط شرع قرار می گیرد.44
با آن که در لابه لای خطبه ها و نامه ها و کلمات قصار امام علی (علیه السلام)، اوصاف روحی و رفتاری متقیان مطرح شده، ولی در خطبه همام،45 به صورت یک جا و شاید همه جانبه این صفات شرح شده است. همام از اصحاب حضرت بود. در فرصتی خدمت آن حضرت شرفیاب شد و از ایشان در خواست کرد که: «صِف لیَ المُتَّقین کأنَّی أَنظُرُ إلیهم»؛ اهل تقوا را برای من چنان توصیف کن که گویا آن را با چشم می نگرم.
حضرت علی (علیه السلام) پاسخی به اجمال بدین صورت بیان فرمودند: «یا همّام اتَّقِ اللّه و أحسِن، فانّ اللّه مَع الَّذین إتَّقُوا و الّذین هُم مُحسنُون»؛46 ای همام! تقوای خدا پیش گیر و نیکوکار باش که خداوند با پرهیزکاران و محسنان است.

حضور حضرت صادق علیه السّلام عرض کردند آیا پیغمبر و ائمه جدال را نهى فرمودند؟ ‏آنحضرت فرمود : هر جدالى نهى و منع نشده بلکه از جدال به غیر احسن نهى شده است، زیرا ‏خداوند میفرماید «وَ لا تُجادِلُوا أَهْلَ الْکِتابِ إِلَّا بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ» و جدال به غیر احسن را ‏خداوند بر شیعیان حرام نموده و چطور تمام انواع جدال ممکن است حرام باشد و حال آنکه ‏خداوند در آیه فوق الذکر در جواب آنهائی که گفتند: لَنْ یَدْخُلَ الْجَنَّةَ إِلَّا مَنْ کانَ هُوداً أَوْ ‏نَصارى‏    فرمود: تِلْکَ أَمانِیُّهُمْ قُلْ هاتُوا بُرْهانَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ صادِقِینَ پس براى دانستن راستى و ‏ایمان برهان را مقرر داشته و البته برهان غیر از جدال با حسن چیز دیگرى نیست.

به یقین قبل از همه این امور، اراده و تصمیم قاطع بر ترک مراء و جدال داشتن و پرهیز از این رذیله اخلاقى لازم است و آن کس که واقعاً مصمّم بر ترک باشد سرانجام پیروز مى شود.

در حدیثى از امام صادق(علیه السلام) آمده: «اَلْمِراءُ داءٌ رَدِىٌّ وَ لَیْسَ لِلاِْنْسانِ خَصْلَةُ شَرٌّ مِنْهُ وَ هُوَ خُلْقُ اِبْلیسَ وَ نِسْبَتِهِ فَلا یُماری فى اَىِّ حال کانَ اِلاّ مَنْ کانَ جاهِلا بِنَفْسِهِ وَ بِغَیْرِهِ مَحْرُوماً مِنْ حَقایِقِ الدّینِ; مراء (و جر و بحثهاى غیر منطقى) درد بدى است و هیچ صفتى براى انسان بدتر از آن نیست و آن، اخلاق ابلیس و منسوبین به او است و هیچکس در هیچ حالى مراء نمى کند مگر کسى که نسبت به موقعیت خود و دیگران جاهل است، و از حقایق دین محروم مى باشد».(3)

اشاره به اینکه شخص مراءکننده خود را خالى از خطا و دیگران را دائماً خطاکار مى داند و این دلیل است که نه خود را شناخته و نه دیگران را و چنین کسى به یقین از درک حقایق دین محروم مى ماند.

5ـ در حدیثى آمده است که مردى به امام حسین(علیه السلام) عرض کرد بنشین تا در مسائل دینى با یکدیگر مناظره (و جر و بحث) کنیم. امام در پاسخ او فرمود: «یا هذا اَنَا بَصیرٌ بِدینى مَکْشُوفٌ عَلَىَّ هُداىَ فَاِنْ کُنْتَ جاهِلاً بِدینِکَ فَاذْهَبْ وَ اطْلُبْهُ مالى وَ لِلْمُماراتْ وَ اِنَّ الشَّیْطانَ لِیُوَسْوِسُ لِلرَّجُلِ وَ یُناجیهِ وَ یَقُولُ ناظِرِ النّاسَ فِى الدِّینِ کَىْ لا یَظُنُّوا بِکَ الْعَجْزَ وَ الْجَهْلَ...; اى مرد! من نسبت به دینم آگاهم و هدایتم براى من روشن است تو اگر نسبت به دینت جاهل هستى برو و تحقیق کن مرا با مراء چکار و (بدان) شیطان پیوسته انسان را وسوسه مى کند و در گوش او مى گوید با مردم مناظره و جر و بحث در دین کن تا گمان نکنند تو جاهل و ناتوان هستى.

6ـ در حدیث دیگرى از رسول خدا(صلى الله علیه وآله) آمده است: «اَرْبَعٌ یُمِتْنَ الْقُلُوبَ اَلذَّنْبُ عَلَى الذَّنْبِ وَ کَثْرَةُ مُناقَشَةِ النِساءِ یَعْنى مُحادَتَهُنَّ وَ مُماراتُ الاَْحْمَقِ تَقُولُ وَ یَقُولُ وَ لا یَرْجِعُ اِلى خَیْر وَ مُجالَسَةُ الْمَوْتى فَقَیلِ یا رَسُولُ اللّهِ وَ ما الْمَوْتى قالَ کُلُّ غَنِى مُتْرَفٌ; چهار چیز است که قلب را مى میراند: گناهان پى در پى و گفتگوى زیاد با زنان (ناآگاه) و جر و بحث با احمق. تو چیزى مى گوئى و او چیز دیگر و به نتیجه خوبى نمى رسید و همنشینى با مردگان. بعضى (تعجب کردند و) عرض کردند منظور شما از مردگان چیست اى رسول خدا؟ فرمود: هر ثروتمند غافل و مغرور و مست ثروت»

 

وی افزود: طرق درمان این رذیله اخلاقى

هرگاه حالت پرخاشگرى و جرّ و بحث بى حاصل، و به تعبیر روایات جدال غیر احسن در درون وجود انسان ریشه بدواند، و به صورت خلق و خوى او در آید، دین و ایمان و تقواى چنین انسانى در مخاطره قرار مى گیرد، و لازم است براى نجات از خطرات ناشى از این صفت رذیله دست به کار شود و آن را درمان کند، و خود را از شرّ آن رهایى بخشد.

نخستین راه درمان که شاید جزء مقدمات یا یک عامل تسکین دهنده محسوب شود تا به درمان عمقى بپردازد، اختیار سکوت است در هر جا که احتمال مى دهد جدال به باطل باشد. و هرگاه این سکوت را مدتى ادامه داد، و به اصطلاح دندان بر جگر بگذارد و مشکلاتش را تحمل کند، زمینه بسیار مساعدى براى درمان نهایى فراهم مى شود.

البتّه سکوت درمان بسیارى از رذایل اخلاقى است (حسد، کینه توزى، سخن چینى، ریاکارى، ناشکرى، تهمت، دروغ، برترى جویى، و بسیارى دیگر از رذایل اخلاقى است که از طریق سخن اعمال مى شود و سکوت مى تواند به عنوان یک راه پیشگیرى در تمام این موارد به کار گرفته شود، به همین دلیل در روایات اسلامى مدح و ستایش زیادى نسبت به سکوت شده است که ما شرح آن را در جلد اول این کتاب به طور مبسوط آورده ایم.

راه دیگر براى ریشه کن کردن این رذیله اخلاقى دقت و بررسى آثار مرگبار و عواقب شوم این صفت است مانند محجوب ماندن از درک حقایق و گرفتارى در چنگال اوهام و تعصبها و ایجاد عداوت و دشمنى در میان دوستان و دور ماندن از حقیقت ایمان و گرفتارى در چنگال خشم و غضب الهى شکسته شدن ابهت انسانى در نزد خاص و عام و مانند آن.

به یقین اندیشیدن در پیامدهاى سوء، تأثیر عمیقى در باز داشتن انسان دارد. چگونه ممکن است کسى بداند فلان غذا سمّى و کشنده است و در عین حال از آن بخورد; کسى غذاى سمّى تناول مى کند که از آثار و پیامدهاى آن بى خبر است.

اصلاح ریشه ها و برطرف ساختن انگیزه ها یکى از طرق درمان است، هنگامى که مى گوئیم انگیزه جدال و مراء و تکبر، برترى جویى، خودنمائى، حسد، انتقام جوئى، دنیاپرستى، تعصب و لجاجت است به یقین اگر بتوانیم این صفات رذیله را از خود درو سازیم صفت جدال و مراء از ما ریشه کن مى شود ولى با وجود آن صفات در درون جان از بین بردن این صفت رذیله بسیار مشکل است.

دورى از افراد لجوج و متعصب و پرهیز از گفتگو با این گونه افراد که خواه ناخواه انسان را به مراء و جدال مى کشاند یکى دیگر از راههاى درمان است.

در حدیثى از امیرمؤمنان على(علیه السلام) مى خوانیم: «مَنْ جالَسَ الْجاهِلَ فَلْیَسْتَعِدَّ لِقیل وَ قال; کسى که با آدم جاهل (و متعصب) همنشین شود باید آماده قیل و قال و جدال و مراء باشد

خطبه دوم

حجت الاسلام حکیمی فربابیان اینکه همه موظف به رعایت قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم اظهارداشت: رفاقت‌ها و رقابت‌های نامزدها های انتخاباتی  برای خدا باشد.

از زمان اعلام فهرست انتخاباتی شورای ائتلاف اصولگرایان، با وجود جنگ تبلیغاتی و روانی رسانه‌های خارجی مخالف نظام اسلامی و دنباله‌های تبلیغی آنها در داخل که از تعدد و تکثر فهرست‌های انتخاباتی به «نبرد لیست‌ها» یاد می‌کنند، شاهد صحنه‌هایی از ایثار، کناره‌گیری برای اتحاد و همدلی و همزبانی در این روزهای ویژه جمهوری اسلامی هستیم. اعلام انصراف‌های فردی و گروهی و جبهه‌ای برخی از نامزدها و تشکل‌ها از این دست همدلی‌های اصولگرایانه برای رسیدن به وحدت کامل به شمار می‌آید.

البته در کنار این قبیل صحنه‌های همدلانه سیاسی، آفت‌ها و آسیب‌هایی نیز با آغاز هفته تبلیغات انتخاباتی از سوی برخی افراد و جریان‌های سیاسی در حال رخ‌نمایی است که نه‌تنها زیبنده فرهنگ مسلمانی نیست، بلکه شایسته فرهنگ ایرانی ما هم نخواهد بود.

حکیمی فر قانون‌شکنی در عرصه تبلیغات انتخاباتی، سفره‌داری و خرید رأی، سیاه‌نمایی از وضعیت عمومی کشور و نظام به بهانه نقد رقیب امروز را بدترین شکل تبلیغات عنوان کرد و تاکید کرد: خیلی ها متاسفانه با نقد نهادها و دولت‌های گذشته به گمانه تحلیلی انتساب گفتمانی و فکری رقیب به آنها، تخریب شخصیتی و حیثیتی رقیب انتخاباتی و نفی آن به جای اثبات توانمندی خود انجام می دهند  که نشانه  عدم تبعیت از قانون است .

 برخی از فهرست بلند پلشتی‌ها و زشتی‌های دوران تبلیغ انتخاباتی امروز است که با آغاز رسمی ایام یک هفته‌ای تبلیغات از فردا متألمانه ممکن است سیر صعودی هم پیدا کند. این در حالی است که اگر پیامدمحور به موضوع نگاه کنیم متوجه می‌شویم که این قبیل رفتارها می‌تواند در سرنوشت سیاسی ما هم در این انتسابات و هم در حیات فردی و اجتماعی دنیوی و البته سعادت اخروی ما اثر سوء بگذارد؛ چراکه یادمان باشد در محضر خدا هستیم و برای جلب آرای مردمی که از این رفتارها متنفرند، این اقدامات را انجام می‌دهیم؛ از این رو خوب است همگان با رعایت چارچوب‌های لازم، بروز رفتاری متمدنانه و اسلامی با نقد دلسوزانه کاستی‌ها و تقویت نقاط قوت، فردای انتخابات از رقابت‌های امروز رفاقت‌هایی برای توسعه و پیشرفت کشورمان بسازیم و دست در دست هم از همه گروه‌ها و جناح‌ها به فکر ساختن ایرانی اسلامی‌تر، آبادتر و پیشرفته‌تر باشیم.

امام جمعه توپ آغاج در ادامه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم تبریز در 29بهمن خاطرنشان کرد: حمله به شورای نگهبان، طرحی آمریکایی

یکی از اصلی‌ترین محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار، حمایت قاطع و جدی ایشان از جایگاه قانونی و اسلامی شورای محترم نگهبان بود که ایشان در این دیدار ضمن حمایت از این شورا، خاطرنشان ساختند که آمریکایی‌ها از اول انقلاب با چند نقطه‌ی اساسی از جمله «شورای نگهبان» مخالف بودند. بر این اساس یکی از طرح‌های دیرین آمریکایی‌ها حمله به شورای نگهبان و تلاش برای برچیدن این شورا و از میان برداشتن آن بوده و هست. این در حالی است که شورای نگهبان ضامن اسلامیت نظام و چشم بینای نظام اسلامی است که می‌تواند خطر نفوذ در مراکز حساس نظام را بکاهد و از تصویب قوانین ضد‌اسلامی در ایران اسلامی جلوگیری به‌عمل آور

این بیان رهبر معظم انقلاب در دفاع از شورای نگهبان نشان از آن دارد که کسانی که به شورای نگهبان حمله می‌کنند، در واقع از آرمان‌ها و خواسته‌های نظام فاصله گرفته‌اند.

اهداف دشمن از حمله به شورای نگهبان

رهبر معظم انقلاب خاطرنشان ساختند که هدف اصلی دشمن، از میان بردن نظام اسلامی و اسلامیت نظام بوده و هست و از این‌جهت دشمنان در میان نهادهای مهم نظام اسلامی به آن نهادهایی که ضامن اسلامیت هستند، بیشتر حمله می‌کنند. به عنوان مثال حمله به اصل ولایت فقیه و شورای نگهبان و مجلس خبرگان و نهادهای ضامن اسلامیت خیلی بیشتر از نهادهای دیگر نظام است

این تعبیر رهبر معظم انقلاب بسیار مهم است. مطابق قانون اساسی جمهوری اسلامی اگر شورای نگهبان دچار خلل شود مجلس شورای اسلامی و کل نهاد قانون‌گذاری در کشور دچار خلاء می‌شود و از رسمیت و قانونیت می‌افتد. دشمن از طریق حمله به شورای نگهبان به دنبال چنین طرحهای خطرناکی است و متاسفانه عده‌ای در داخل با آن همراهی می‌کنند.

ایشان خاطرنشان ساختند که «بیشتر کسانی که در تخریب شورای نگهبان با دشمن هم‌زبانی می‌کنند ملتفت نیستند؛ من کسی را به خیانت متهم نمی‌کنم. این فقط تخریب شورای نگهبان نیست، تخریب انتخابات و مجلس و ۴ سال قانون‌گذاری است. این‌را من باید بگویم و افکار عمومی باید بدانند

مجلس مرعوب آمریکا، مجلس اشرافی، کشور را بدبخت می‌کند

تذکر بسیار مهم دیگر رهبر معظم انقلاب این بود که اگر مجلس شورای اسلامی، مجلسی ضعیف و ترسو باشد و در برابر دشمنان این کشور از جمله آمریکا از خود سستی نشان دهد یا مرعوب آمریکای جنایتکار باشد، چنین مجلسی کشور را بدبخت خواهد کرد. هیچ مردمی از ترسو و بزدل بودن نمایندگانشان سود نبرده‌اند و نخواهند برد. مجلسی که در برابر آمریکا سر خم کند و یا دنبال اشرافی‌گری باشد، مصالح کشور را خواهد فروخت و مردم را بدبخت خواهد کرد. این تذکرات صریح رهبر معظم انقلاب بیان‌کننده ملاک‌هایی برای رأی‌دهی صحیح به مردم است.

خطر نفوذ دشمن

نکته بسیار مهم دیگر این دیدار، تاکید مجدد رهبر معظم انقلاب در باب نفوذ دشمن بود. رهبر معظم انقلاب در طول دو سال اخیر بارها و بارها خطر نفوذ را خاطرنشان ساختند و باز هم بر خطر نفوذ تاکید کردند و خاطرنشان ساختند که مردم آگاه باشند و ضد خواست دشمن عمل کنند و در برابر نفوذی که مورد نظر دشمن است، بایستند. این بدان‌معنی است که از نظر رهبر معظم انقلاب، احتمال نفوذ در مجلس شورای اسلامی نیز مطرح است و از این‌جهت مردم باید دقت کافی داشته باشند و با دقت کافی، خود زمینه مقابله با نفوذ را فراهم آورند.

دروغ‌گویی آمریکا و لزوم اتکا به داخل    //    رهبر معظم انقلاب در بیان لزوم اتکا به داخل و قطع امید به آمریکا خاطرنشان کردند که یکی از اهداف مذاکره‌کنندگان که واقعاً زحمت کشیدند و عرق ریختند، این بود که با سرمایه‌گذاری خارجی گشایش اقتصادی ایجاد شود، دو روز قبل مسئول آمریکایی گفت کاری می‌کنیم که کسی جرئت نکند در ایران سرمایه‌گذاری کند. این‌که بنده ۱۰ بار گفتم نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد، معنایش این است. ۲ سال مذاکره، حالا که تمام شد، می‌گویند ما نمی‌گذاریم.

وی در بخش دیگرسخنان خود با بیان اینکه انتخابات حلقه وصل مردم با نظام اسلامى‌ است گفت: برگزارى انتخابات پرشکوه در نظام جمهورى اسلامى، همیشه یک مقطع درخشان براى ملت ایران بوده و آثار و برکات حضور گسترده مردم در انتخابات، بلافاصله در مسائل داخلى و بین‌المللى، خود را نشان مى‌دهد. اگر در این انتخابات انسان‌هاى صالح، کارآمد، با نشاط، مؤمن، نجیب و امین انتخاب شوند، قطعاً کشور شاهد جهشى بزرگ براى پیشرفت و توسعه خواهد بود. استقبال خوب مردم از انتخابات و برگزیده‌شدن افراد اصلح در واقع پافشارى بر همین الزامات و حفظ استقلال و عزت ملى و پیشرفت همه‌جانبه کشور است.

جهان در انتظار حماسه‌اى دیگر

در 7 اسفند 1394، ملت ایران خلق حماسه‌اى دیگر را بر آلبوم زرین افتخارات خود خواهد افزود. مردم‌سالارى دینى در کشور ما که به‌طور متوسط در هر سال یک انتخابات داشته است، یک واقعیت مسلم و انکارناپذیر است و انتخابات مجلس خبرگان رهبرى و شوراى اسلامى نیز به فضل خداى متعال صحنه‌اى دیگر از تحقق عینى مردم‌سالارى دینى در ایران اسلامى خواهد بود و آنچه امروز پس از 37 سال علاوه بر موقعیت ویژه و استراتژیک جمهورى اسلامى ایران در معادلات بین‌المللى یک امتیاز بزرگ دیگر براى ملت ایران قلمداد مى‌شود، شفافیت و برجستگى هرچه بیشتر شعارها و مؤلفه‌هاى انقلاب اسلامى در عرصه داخلى و هم‌چنین توجه بیش از پیش به مردم و مطالبات آن‌ها است لذا رسیدگى هرچه بیشتر به مدافعان صدیق و وفاداران به انقلاب و نظام که همان مردم و مستضعفان هستند، بایستى مهم‌ترین رویکرد نمایندگان آینده باشد. استکبارستیزى، استقلال‌طلبى و عزت‌مدارى و توجه به مستضعفان جهان و ملت‌هاى مسلمان به‌عنوان عمق استراتژیک نظام جمهورى اسلامى از آرمان‌هاى مستحکم ملت و نظام است لذا پاسدارى از این مهم توسط نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبرى و مجلس شوراى اسلامى آینده و برخوردارى از شجاعت در تصمیم‌گیرى‌هاى‌ مربوطه، مطالبه‌اى غیر قابل انکار است.

انتخابات فرصتى است تا نامزدهاى‌ انتخابات به تبیین ارزش‌ها و اصول انقلاب بپردازند و مرز خود را با دشمن روشن نمایند. ملاک‌هاى تبلیغات اسلامى در انتخابات، از دیدگاه رهبران انقلاب اسلامى داراى ویژگى‌هاى ذیل است:

1.   ارزش‌هاى نظام اسلامى را تخریب نکنند.

2.   به تخریب یکدیگر نپردازند.

3.   آمارهاى دقیق را به مردم ارائه نمایند.

4.   در کمال صداقت با مردم سخن بگویند و عقیده و نیت واقعى‌شان را بازگو کنند.

5.   وحدت را خدشه‌دار نکنند.

6.   وعده‌هاى ناممکن به مردم ندهند و سطح مطالبات مردم را بالا نبرند.

دشمن در انتظار است که مردم ایران با مشارکت گسترده و انتخابى آگاهانه بار دیگر طعم شکست و زبونى را به آن‌ها بچشاند.

از انتخاب افرادی زیر  به شدت بپرهیزید : این افراد  کسانى هستند که به شکل غیرمنطقى و نامعقول، مرعوب و یا مجذوب فرهنگ و تکنولوژى بیگانگان شده‌اند و تصور مى‌کنند، رشد و پیشرفت کشور تنها از طریق سرسپردگى به غرب و شرق ممکن است، زیرا به‌نظر مى‌رسد این گروه پیشرفت را تنها در برخوردارى از ثروت‌هاى‌مادى و تکنولوژى نوین کسب‌شده در غرب خلاصه کرده و در عین‌حال هیچ‌گاه از خود نپرسیده‌اند، که ثروت و فن‌آورى‌هاى نوین موجود در این کشورها چگونه و با چه قیمتى پدید آمده است و چرا ما نباید براى کسب مشروع و منطقى آن، به ظرفیت‌ها، منابع و نیروهاى فراوان درونزاى موجود در کشور، اتکاء کنیم؟

بدیهى است که خطرناک‌ترین گروه در بین اشخاص فاقد صلاحیت، افراد جاهل و یا منافقى هستند که با آگاهى کامل و یا بدون شناخت کافى از اصول و مبانى اسلامى و بدون توجه به نقاط مثبت و دستاوردهاى عظیم انقلاب اسلامى، در یک قضاوت ناجوانمردانه و ناعادلانه؛ ناتوانى، خیانت، کم‌کارى و یا ضعف برخى مدیران و کارکنان ناکارآمدِ شاغل در دستگاه‌هاى مختلفِ دولتى و غیردولتى را به‌حساب اسلام نوشته و با سیاه‌نمایى و شایعه‌پراکنى، نظام اسلامى را مقصر جلوه مى‌دهند، در حالى‌که این عملکرد هرگز مورد تأیید نظام اسلامى نبوده و در طول حیات طیبه جمهورى اسلامى ایران، عوامل مختلفى مانع از کسب کامل اهداف انقلاب شده‌اند.

در رأس این عوامل باید از فشارها و توطئه‌هاى مستمر دشمنان این مرز و بوم، حوادث و بحران‌هاى داخلى، در برخى از موارد هم انتخاب نادرست مردم و یا عدم شایسته‌سالارى و اولویت‌گذارى غلط از سوى مسؤولین و در یک کلام عدم توجه شایسته و مطلوب به منویات راهبردى و کاربردى ولى‌امر مسلمین حضرت امام خامنه‌اى(دامت برکاته) به‌عنوان مهم‌ترین موانع در مسیر پیشرفت و گسترش کشور نام برد.

مطالبات اقتصادى مردم

را در هیاهوهاى انتخاباتى فراموش نکنیم‌

مشکلات مردم ما چیست؟ بیکارى، رکود و تعطیلى کارگاه‌ها و کارخانه‌ها، تأخیر در ازدواج و تضعیف کانون خانواده، مهاجرت از روستاها به حاشیه‌نشینى شهرها، گرانى و اعتیاد، مهم‌ترین معضلات و دغدغه مردم است. بله، پیشرفت‌ها و پیروزى‌هاى چشم‌گیرى داشته و داریم،... سرعت پیشرفت علمى کشور در جهان اول است. قدرت دفاعى اول منطقه هستیم و امنیت بى‌نظیرى در منطقه و جهان اسلام داریم. زیرساخت‌هاى صنعتى گسترده‌اى آماده کرده‌ایم. زیرساخت‌هاى رفاهى مردم با سرعت چشمگیرى توسعه یافته و هنوز هم با وجود مدیریت نامناسب و ناهماهنگ بر کشور، در منطقه اول هستیم.

 

تاریخ

برابر با

عنوان

جمعه

30 بهمن

10 جمادی‌الاول

گشایش سفارت فلسطین در محل سابق سفارت اسرائیل در تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی (1357 ه‍ ش)

شنبه

1 اسفند

11 جمادی‌الاول

حمله جنگنده رژیم بعثى عراق به هواپیماى مسافرى و شهادت چهل تن از جمله حجةالاسلام والمسلمین شیخ فضل‌الله محلاتى (1364 ه.ش)

روز روحانیت و دفاع مقدس

دوشنبه

3 اسفند

13 جمادی‌الاول

شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به روایت 75 روز (11 ه ق)

کودتاى انگلیسى رضاخان (1299 ه. ش)

چهارشنبه

5 اسفند

15 جمادی‌الاول

روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسى‌

روز مهندسى‌‌‌






 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی