توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهر توپ آغاج؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فر امام جمعه  توپ آغاج در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مسجد صاحب الزمان عج برگزار شد اظهارداشت: و خداوند متعال و پروردگار جهانیان است. از صدق دل رو به خدا آور که مرا این آیه قرآن، منقلب و مشغول کرده است. خداوند می فرماید:

(وَأَنذِرْهُمْ یَوْمَ الْآزِفَةِ إِذِ الْقُلُوبُ لَدَی الْحَنَاجِرِ کَاظِمِینَ مَا لِلظَّالِمِینَ مِنْ حَمِیمٍ وَلَا شَفِیعٍ یُطَاعُ یَعْلَمُ خَائِنَةَ الْأَعْیُنِ وَمَا تُخْفِی الصُّدُورُ: ای رسول گرامی! امت را از روز قیامت بترسان که نزدیک است از هول و ترس آن، جان ها به گلوها برسد و از بیم آن حزن و خشم خود را فرو می برند، هنگامی که ستم کاران نه خویشی دارند که در آن روز به فریادشان برسد و از آنان حمایت نماید و نه واسطه ای که وساطتش پذیرفته شود. خداوند، خیانت چشم ها و آنچه را دل ها پنهان می دارند می داند و از قلب های مردم آگاه است.

با این وضعیت من چگونه می توانم از این آیه بگریزم. زن بعد از چند روز دیگر آمد و بر سر راه جوان ایستاد. وقتی آن جوان متوجه شد که زن سر راهش ایستاده است، خواست به منزلش برگردد، که زن او را نبیند.

ناگهان او صدا زد ای جوان! برنگرد، زیرا دیگر مزاحم تو نیستم و ملاقاتی بین من و تو، جز در جهان دیگر نخواهد بود.

آن زن چون تحت تأثیر آیات قرآن قرار گرفته بود. گریه شدیدی کرد و گفت: از خداوندی که کلیدهای قلب تو به دست او است، می خواهم که او این مشکل را آسان کند. آنگاه از پی آن جوان آمد و گفت: ای بنده مخلص خدا! بر من منت بگذار و مرا موعظه ای کن و پندی بده که تا زنده ام به آن عمل کنم. جوان گفت: تو را سفارش می کنم که خودت را از شر خودت حفظ کنی و این آیه را به یاد تو می آورم که می فرماید:

(وَهُوَ الَّذِی یَتَوَفَّاکُم بِاللَّیْلِ وَیَعْلَمُ مَا جَرَحْتُم بِالنَّهَارِ: او آن خدایی است که چون شب به خواب می روید جان شما را می گیرد (و نزد خود می برد) و شما را می میراند و در روز آنچه از اعمال و کردار را انجام دهید می داند.)(الأنعام: 60)

وقتی زن این آیه را شنید متأثر شد و سر خود را پایین انداخت، گریه شدیدی کرد و به منزل برگشت. و به عبادت و راز و نیاز با خدای خود پرداخت و با همین حال، با اندوه و ناراحتی از این جهان درگذشت و به ابدیت پیوست.(کتاب؛ تأثیر قرآن در جسم و جان، مولف: نعمت الله صالحی حاجی آبادی))

وی افزود: تاثیر آیات انفاق در افراد مختلف

(لَنْ تَنالُوا الْبِرَّ حَتَّی تُنْفِقُوا مِمَّا تُحِبُّونَ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَیْ‌ءٍ فَإِنَّ اللَّهَ بِهِ عَلیمٌ: هرگز به نیکوکاری نخواهید رسید تا از آنچه دوست دارید انفاق کنید؛ و از هرچه انفاق کنید قطعاً خدا بدان داناست.)(آل‌عمران: 92)

همانطور که در قبل اشاره شد بعضی از افراد این قدر از روح با صفایی برخودار هستند که به محض شنیدن پیام های الهی کاملا منقلب شده و دست به کارهایی میزنند که برای همیشه در تاریخ ماندگار می شود که برای مثال جریان دو نفر از کسانی را که با شنیدن آیه 92 سوره آل عمران نام خودشان را در دفتر تاریخ ثبت کردند را برای شما بیان می کنم:

1) ابو طلحه انصاری

او در مدینه نخلستان و باغی زیبا و پر در آمد داشت، پس از نزول آیه فوق به خدمت پیامبر صلّی اللّه علیه و آله رسید و عرض کرد: می‌دانی که محبوبترین اموال من همین باغ است، و من می‌خواهم آن را در راه خدا انفاق کنم تا ذخیره‌ای برای رستاخیز من باشد، پیامبر صلّی اللّه علیه و آله فرمود: بخّ بخّ ذلک مال رابح لک: آفرین بر تو، آفرین بر تو، این ثروتی است که برای تو سودمند خواهد بود، سپس فرمود: من صلاح می‌دانم که آن را به خویشاوندان نیازمند خود بدهی، ابو طلحه دستور پیامبر صلّی اللّه علیه و آله را عمل کرد و آن را در میان بستگان خود تقسیم کرد.

2) زبیده همسر هارون الرشید

او قرآنی بسیار گرانقیمت داشت که آن را با زر و زیور و جواهرات تزیین کرده بود و علاقه فراوانی به آن داشت، یک روز هنگامی که از همان قرآن تلاوت می‌کرد به آیه لَنْ تَنالُوا الْبِرَّ حَتَّی تُنْفِقُوا مِمَّا تُحِبُّونَ رسید، با خواندن آیه در فکر فرو رفت و با خود گفت هیچ چیز مثل این قرآن نزد من محبوب نیست و باید آن را در راه خدا انفاق کنم، کسی را به دنبال جواهر فروشان فرستاد و تزیینات و جواهرات آن را بفروخت و بهای آن را در بیابانهای حجاز برای تهیه آب مورد نیاز بادیه نشینان مصرف کرد که می‌گویند: امروز هم بقایای آن چاه‌ها وجود دارد و به نام او نامیده می‌شود. (تفسیر نمونه ذیل آیه شریفه)

خطبه دوم

حجت الاسلام حکیمی فر ضمن تجلیل از حضور میلیونی ایرانیان در راهپیایی شکوهمند 22بهمن اظهارداشت: دیروز عیدواقعی  برای همه ملت ایران بود همه آمدند تا باردیگر  صلابت  غیرت و ایستادگی  خود را به رخ جهانیان بکشند و این اتفاق افتاد آفرین بر شما مردم ولایت مدار  و درود خدا وند بر استواری و ایستادگی و حق خواهی  شما مردم این یعنی   حضور یکپارچه در مقابل استکبار جهانی  است .

وی افزود: شهرتوپ آغاج  نیز  مملو از صدها نفر عاشق ولایت بود، که با حضور خود قطره شدند در دریای خروشان ملت ایران و باردیگر  دیار عاشقان ولایت را با بوی  عطر  دلدادگی به ولی فقیه  و رهبر کبیر و بنیان گذار نظاام مقدس جمهوری اسلامی ایران عطر آگین کردند.

امام جمعه توپ آغاج با بیان اینکه این حضور مقتدرانه دارای پیام های برای  مسئولان  و دنیای غرب داشت تاکید کردد: این حضور حماسی مردم، نقشه های دشمنان را خنثی می کند،پیام مهم دیگر  این راهپیمایی و حضور باشکوه مردم، استکبارستیزی و صهیونیزم ستیزی بود،مسئولان باید قدردان این مردم باشند چون در همه صحنه ها حاضر هستند.

وی با بیان اینکه پیام دیگر این حضور باشکوه این بود که ملت با بصیرت ایران اسلامی اجازه دخالت بیگانگان را در سرنوشتشان نخواهند داد خاطرنشان کرد: به راستی در فتنه آمریکایی 88 جز این معنا اتفاق افتاد؟! و اگر موج فتنه ای که به رنگ سبز و در چارچوب انقلابهای مخملی دشمنان ملت ایران به بهانه تقلب در انتخابات جریان یافته بود به واقع سبزی انقلاب و نظام عزتمند جمهوری اسلامی را به سیاهی و کبودی اختلاف و تشتت و دوگانگی سوق می داد اکنون در چه شرایطی، ملت شریف و سربلند ایران اسلامی دست و پنجه نرم می کرد و آیا امنیت و عزت کنونی را دارا بود؟! به شکرانه الطاف الهی و عبور از فتنه های گوناگون، ملت بزرگ ایران باری دیگر در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری عظمت خویش که ثمره ایمان و اتحاد و بصیرت است به رخ جهانیان کشید و به فضل و لطف  الهی در حماسه انتخابات هفتم اسفند نیز چه با حضور پرشور و انقلابی اش و چه انتخاب آگاهانه و پُرپیامش، ضربه کاری دیگری را به توطئه ها و نقشه های شوم استکبار به ویژه آمریکای جنایتکار وارد خواهد ساخت.

ازپیام های مهم راهپیمایی 22بهمن ؛ بیان این حقیقت است که رقیبان واقعی در عرصه سیاسی ایران و به ویژه انتخابات پیش روی، انقلابیون واقعی و جبهه مقابل آن است. به نظر می رسد دیگر خط کشی های سیاسی و جناحی رنگ خود را از دست داده است، چه آن که مردم نیز از هویت و جوهره هر جریانی به خوبی اطلاع ندارند و در این عرصه نیز ادعای افراطی و غیرافراطی و تندرو و کندرو مزید بر ابهامات و بلکه سردرگمی در یافتن حقایق می باشد و لذا بهتر است انقلاب و آرمانهای آن ملاک سنجش و انقلابی بودن و غیرانقلابی بودن، مرز تشخیص تلقی گردد. اگر چنین شد پاسخ این سؤال نیز به خوبی روشن خواهد گردید که رقابت بر سر چه چیز باید باشد؟

آیا رقابت برای کسب قدرت و رسیدن به کرسی های زورآزمایی و اصطکاکهای درونی و ایجاد تشنج و تشتت و دوگانگی بین ملت و جامعه و در نهایت جلب رضایت بیگانگان و دشمنان ملت ایران است و یا آن که رقابت برای شایستگی ها و کسب توفیق خدمت خالصانه و بی منت و در نهایت افتخار جان نثاری در راه اسلام و قرآن و ارزشهای ملی و انقلابی و مکتبی مردم عزیز و شریف ایران باید  باشد؟!

به نظر می رسد اگر کانون اصلی رقابت ها، نیازها و ضرورتهای مختلف جامعه و مردم با رعایت اصول و ضوابط مکتبی و ارزشی و آرمانی و قانونی قرار گیرد و هر یک از نامزدهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در تکاپوی معرفی واقعی خود و برنامه های تدوین شده خویش باشند و هنر و سابقه و تخصص و تعهد انقلابی خود را صادقانه در معرض اطلاع و سپس انتخاب مردم قرار بدهند، بهترین و بلکه واقعی ترین عامل و شیوه شورآفرینی و گرمابخش تنور انتخابات خواهد بود و البته تحول شگرفی نیز در انگیزه ها و لوازم حضور حداکثری و تشویق و ترغیب مردم نیز رقم خواهد خورد.

حکیمی فر در ادامه با بیان اینکه عید انتخابات را در پیش داریم تصریح کرد: همانگونه که رهبری عزیز انقلاب فرمودند«انتخابات تزریق خون تازه در کالبد نظام جمهوری اسلامی است؛ تجدید قوا و تجدید نیرو برای ملت است.

وی با بیان اینکه انتخابات حق مردم در نظام اسلامی  شمرده شده است  و همین حکومت مردم سالار دینی را به نمایش می گذارد گفت:مردم باید از حق خود در انتخابات  به طور شایسته استفاده کنند، هرچه قدر این حضور در پای صندوق های  رای بیشتر باشد موجب عزت و سربلند ی نظام جمهوری اسلامی و بیمه آن شده و در مجموع انتخابات بیعت تازه ای با آن هدفهای عالی است.

رئیس ستاداحیای توپ آغاج با اشاره به جنبش ملت های مسلمان برعلیه ظلم و ستم گفت: از صبحگاه پیروزی انقلاب، گروه های مختلف جهادی که در فلسطین و قدس شریف با اسرائیل غاصب در نبرد بودند و بلکه همه مبارزان و مجاهدان راستین و مستضعفان در حوزه جهان اسلام و بلکه کل جهان، قبله گاهشان ایران و امام گردید. امام مهم ترین هنرش این بود که با توکل به  خدا و ایمان عمیق به نصرت الهی و شجاعت هرچه تمام، با اصرار بر شریعت و دین، ضمن این که بزرگ ترین قدرت وابسته منطقه را ناباورانه ساقط کرد، خط بطلانی بر تئوری شوم «دین افیون توده هاست» کشید و ثابت کرد که دین نجات بخش و احیاکننده ملتهای مظلوم و توده های تحت ستم است. این شد که با الگوگیری از ملت مجاهد و مقاوم ایران اسلامی، هسته هایی همانند حزب الله و حماس شکل گرفت و موج عظیمی در برابر اسرائیل این غده سرطانی و مسأله اول جهان اسلام به وجود آمد. حقیقتی که موج بیداری و مقاومت اسلامی را علیه توطئه های مرموز استکبار در میان توده های مردم مسلمان اعم از شیعه و سنی به وجود آورد و می رود تا به فضل الهی با برملاسازی توطئه ها و فتنه های سران استکبار به ویژه آمریکا، بستر گیتی را برای قیام و دولت آخر فراهم سازد. امروز به برکت انقلاب اسلامی که انقلابی فرهنگی در حوزه فکر و اندیشه آحاد مردمانی است که در عطش معنویت و امنیت و عدالت می سوزند، صدها حوزه علمیه و دانشکده اسلامی در بیش از یکصد کشور جهان تأسیس و با پشتوانه آموزه های مکتب وحی و تحت سایه اسلام ناب محمدی(ص) و سیره اهل بیت طاهرینش(ع) به امر آموزش و تعلیم معارف حقه اسلامی اشتغال دارند و چه بسا همین موفقیت است که دشمنان اسلام را در ایجاد آتش فتنه ای واداشته است تا در سرزمینهای اسلامی و به پشتوانه ثروت مسلمانان در قالب جنگی نیابتی، مسلمان کشی را دایر نمایند تا با عملکرد وحشیانه جریانهای تکفیری و داعش، ضمن نشان دادن چهره کریه و زشتی از اسلام و مسلمانان، در منطقه و جهان اسلام نیز با ترویج تروریزم به  دست خود مسلمانان، امنیت را که اساسی ترین عنصر رشد و تعالی و پیشرفت است، از بین ببرند و زمینه را برای تأمین امنیت اسرائیل این دشمن درجه یک مسلمانان فراهم سازند. به راستی از نزاعهای قومی و مذهبی و اختلافات فی مابین مسلمانان به ویژه جنگ شیعه و سنی که فرمان اصلی آن در دست سران استکبار است، چه کسانی جز آمریکا و اسرائیل و عوامل نفوذی و وابسته منطقه ای آن ها سود می برند؟ هرچند عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد، فتنه های دشمنان باعث هرچه بیدارتر شدن مسلمانان و انسجام و وحدت بیشتر آنان خواهد گردید.

امام جمعه توپ آغاج در بخش دیگر سخنان خود ضمن تبریک ولادت حضرت زینب س و تبریک روز پرستار  و بهورز به همه پرستاران و بهورزان جامعه اسلامی بویژه شهر توپ آغاج گفتزن امروز که مشتاقانه به دنبال الگویی است تا در عین حضور در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی، پاکدامنی او آلوده نشود، می تواند و باید از حضرت زینب(س) پیروی کند.

* بزرگ بانویی در نگاهی گذرا

حضرت زینب(س) در محیط خانه نمونه والای یک دختر و زن خانه دار و همسر است. در اداره خانواده و تربیت فرزندان از مسائل  تربیتی غافل نیست. عشق، خلوص و پارسایی از در و دیوار خانه بی آرایش و آلایش او می بارد. او در جامعه مظهر یک فرد مسؤول در مقابل سرنوشت مردم است. طنین فریاد او همواره بر ضد منحرفان بلند است و اوج این پژواک را در کاخ یزید شاهد هستیم.

بررسی ابعاد گوناگون زندگی سرتاسر افتخار و حماسی زینب کبرا(س) مُهر باطلی است بر ناآگاهانی که زن مسلمان را بسته در چادر و اسیر در کنج خانه می دانند. حضور آن بزرگ بانوی اسلام در بزرگ ترین حادثه خونین تاریخ، جایی برای تردید و طرح شبهه نگذاشته است.

حکیمی فر تصریح  کرد: در آفاقی تیره و تار و در دوره ای ظلمانی و در محیط خون و هراس (که هر نوع عاطفه و دغدغه های انسانی در سپاهیان ظلم مرده بود و جز قساوت و شقاوت از وجودشان نمی بارید)، تازیانه حق از آستین شجاع زنی بیرون آمد و بر پیکره سفاک ترین رژیم اصابت کرد. او پرچم ادامه نهضت اسلامی را به دوش کشید و بدون هیچ  ترس و تزلزل و هراسی بر دشمن تاخت و «پیروزی» پنداری را بر کام آنان به زهری کشنده مبدل ساخت. ظاهرا اگرچه اسیری  ناتوان در بند بود اما فریادش بر سر ستمگران فرود آمد و بذر اندیشه اسلامی و انقلاب برادرش حسین بن علی(ع) از دامن او در هر کجا که گام نهاد، پراکنده شد.

زینب کبرا(س) آن چنان در تاریخ قد برافراشت که حتی کسانی که عقیده ای به دین اسلام ندارند، در برابر آزادگی و ایستادگی بی مانند او سر فرود می آورند. این همه شگفتی ها و تحیرها از آثار زنی آگاه و مسؤول است که در دامن اسلام ناب محمدی(ص) و با اندیشه و فرهنگ اسلامی پرورش یافته است.

زن امروز که مشتاقانه به دنبال الگویی است تا در عین حضور در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی، پاکدامنی او آلوده نشود، می تواند و باید از حضرت زینب(س) پیروی کند. آشنایی با زندگی آن بانوی بزرگوار و ملاک های  ارزشی ایشان، زن امروز را به گستره پهناور معرفت و اندیشه اسلامی می کشاند و او را بر چشم انداز بلندی  می نشاند و قله های سربلند اخلاق و انسانیت را در او قرار می دهد. چنان که امنیت درونی او را به برکت پارسایی و زهد و نجابت تأمین می کند. نیز حریم عفاف و پاکدامنی او را با سلاح غیرت و شجاعت حفظ می کند و سرانجام در سایه تعالیم آن بزرگ بانو، خویشتن را در آب زلال عاطفه پیدا می کند و در پرتو فروغ عشق به آن بزرگوار، امید و شور زندگی به او بازمی گردد. نیازمندی ها و تسکین دردها و رنج های زن امروز در آموزه های زندگی پربار زینب کبرا(س) نهفته است، زیرا به طور کامل، بیانگر شخصیت زن مسلمان است. او تفسیر حرمت و آیه احترام و بزرگداشت است.

در برهه ای کوتاه از تاریخ اسلام درخشید و کارهای سترگ را به یادگار گذاشت که پس از گذشت قرن ها هنوز به دیده اعجاز و شگفتی به آن ها نگریسته می شود. رهبری نهضت خونین برادر در سرزمین بیگانه، جنگ تبلیغی با تحریف گران پیام های عاشورا، دلجویی از کودکان و زنان داغدیده، حفظ تعادل و ثبات روحی، فریاد ویرانگر علیه بی رحم ترین دژخیم زمان، تحمل سختی اسارت عزیزان و خود، گرسنگی و خستگی طاقت فرسا و... همه از افتخارات بی مانند دختر فاطمه زهرا(س) است. همه این رادمردی ها مایه سربلندی و مباهات زنی است که از سینه عصمت شیر نوشیده و در مهد اسلام و دامن امامت پرورش یافته است.

سربار پرخرج مالیات دهندگان انگلیسی

احمد سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی شاید یکی از خبر سازترین مولفان قرن بیستم باشد، البته نه با کتاب و یا مقاله ای که تحسین خوانندگان را برانگیزد، بلکه با نوشته ای که خشم یک میلیارد مسلمان را برانگیخت و چنان نفرتی را علیه خود ایجاد کرد که حتی هم اکنون نیز بدون محافظ نمی تواند در خیابان قدم بزند.

حالا پس از گذشت نزدیک به 27 سال از آغاز انتشار کتاب سلمان رشدی و صدور حکم تاریخی حضرت امام(ره) در مورد واجب بودن قتل این نویسنده هتاک، هول و هراس از حمله به مقدسات مسلمان چنان در قلب صهیونسیت ها و دشمان اسلام لانه کرده است که هر هتاکی، دیگر به خود اجازه توهین به اسلام را نمی دهد.

توصیه های انتخاباتی

یدوازده ویژگی سخن خوب از دیدگاه قرآن کریم "

1-آگاهانه باشد ( لا تَقْفُ ما لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ)

2- نرم باشد (قَوْلاً لَّیِّناً) ، زبانمان تیغ نداشته باشد.

3- حرفی که میزنیم خودمان هم عمل کنیم (لِمَ تَقُولُونَ مِالا تَفْعَلُونَ)

4- منصفانه باشد ( وَإِذَا قُلْتُمْ فَاعْدِلُوا)

5- حرفمان مستند باشد (قَوْلًا سَدِیدًا) منطقی حرف بزنیم.

6- ساده حرف بزنیم (قَوْلاً مَّیْسُورًا) پیچیده حرف زدن هنر نیست.روان حرف بزنیم.

7- کلام رسا باشد (قَوْلاً بَلِیغًا)

8- زیبا باشد (قولوللناس حسنا)

9- بهترین کلمات را انتخاب کنیم (یَقُولُ الَّتی هِیَ اَحْسَن)

10- حرف هامان روح معرفت و جوانمردی داشته باشد (و قولوا لهم قولا معروفا)

 11- همدیگر را با القاب خوب صدا بزنیم (قولاً کریماً)

12-کمک کنیم تا در جامعه حرفهای پاک باب شود (هدو الی الطیب من القول)ه های  انتخاباتی

به چه کسانی رأی بدهیم  ویا رأی ندهیم

 

به کسانی رأی می دهیم که:

 

1-    خداباور  و خدا ترس باشد.

 

2-    باایمان وصادق وامانت دار باشد.

 

3-    بامردم صمیمی باشد ( مردمی باشد) .

 

4-    باتدبیر وبا درایت باشد.


 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۳
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی