توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات


فرماندار شهرستان بیجار پاسخ داد:

چرا انقلاب اسلامی ایران در جهان هیچگونه مشابه ای ندارد؟

به گزارش خبرنگار توپ آغاج نیوز مهندس زندیه  فرماندار بیجار درجشن سی و هفتمین بهار انقلاب در  نهمین روزدهه ی مبارکه فجر که در شهر توپ آغاج برگزار شد ضمن سخنانی  اظهار کرد:انقلاب اسلامی ایران به دلیل اینکه در رأس جامعه خود رهبر فرزانه ای را میبیند که از تؤطئه های پیش آمده جلوگیری می کند به هیچ وجه مشابه ای را کل دنیا نداشته و  نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگارتوپ آغاج نیوزٰ فرماندار شهرستان بیجارروزدوشنبه 19 بهمن در مراسمی که به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرتوپ آغاج برگزارگردیده بود ضمن تبریک دهه مبارک فجر بیان داشت:انقلاب اسلامی ایران در جهان منحصر به فرد است و هیچگونه مشابه ای ندارد و نخواهد داشت چون انقلاب اسلامی ما ویژگی های منحصر به فردی دارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به دلیل اینکه در رأس جامعه خود رهبر فرزانه ای را میبیند که از تؤطئه های پیش آمده جلوگیری می کند به هیچ وجه مشابه ای را کل دنیا نخواهد داشت. در طول تاریخ انقلاب های متعددی روی کار آمده اند اما نتوانسته اند زمان زیادی ادامه داشته باشند و پس از مدت ها از اذهان پاک شده اند.

زندیه اذعان داشت: ما بخاطر این انقلاب از برکت های کوچک و بزرگی برخوردار شده ایم.برکت های کوچک عبارتند از؛افتتاح پروژه های برق رسانی،آب رسانی و گازرسانی،آسفالت معابر و کوچه ها،امکانات متنوع مانند:اینترنت،تلفن،تلفن همراه و...

وی بیان کرد:انقلاب اسلامی ایران برای اهداف مقدس تری تشکیل شده است.کشور ایران در زمان شاهان فقط و فقط به عنوان کشوری که تحت سلطه استعمار است شناخته می شد و در بین دیگر کشورها از جایگاه و مقامی برخوردار نبود و مردمان ایران در اداره کشوره خود هیچ دخالتی نداشتند.اما کشور ایران در حال حاضر از استقلال برخوردار شده و خود برای کشورش تصمیم گیری می کند.

وی عنوان کرد:اگر امروز در جهان جلساتی مبنی بر تصمیم گیری درباره موضوعی باشد و ایران در آن حضور پیدا نکند هیچ وقت به نتیجه نخواهد رسید.برکات بزرگ انقلاب اسلامی ایران،استقلال ، عدم وابستگی به دیگر کشورها در اداره کشور،آگاهی و قدرتمندی است زیرا در رأس جامعه ولی فقیه و رهبر قرار دارد.

فرماندار شهرستان بیجار خاطرنشان کرد:در این 37 سال دشمنان از تؤطئه های مختلف استفاده کردند تا به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند و اقتدار آن را خدشه دار کنند اما به دلیل وجود رهبرعالیقدر که از تؤطئه های آنان جلوگیری کرد هیچ وقت موفق به اعمال خواسته های خود نشدند.

وی اظهار کرد:انقلاب هایی که در طول تاریخ از هم پاشیدند یک علت اساسی داشتند و آن هم عدم حضور رهبر و ولایت فقیه بود.

وی گفت:رهبر ما در همه عرصه پشتیبان ملت است نمونه آن مشکلات تحریم بود که با هدایت و حمایت رهبر،مسؤلین و دولت مردان توانستند دشمنان را وادار کنند که حقوق کشور ایران را به رسمیت بشناسند.این موضوع اقتدار ایران را نشان می دهد که یکی از برکات انقلاب اسلامی است.

زندیه اظهار داشت:وجود رهبر و ولایت فقیه،حضور همه جانبه مردم،استقامت خانواده های شهدا،جانبازان،ایثارگران بود که باعث شد کشور ما در تحریم ها پیروز گردد.

وی با اشاره به حضور مردم در انتخابات تصریح کرد:مردم کشور ایران باید با حضور سبز و یکپارچه  خود در انتخابات پیش رو هم با رهبرفرزانه خود بیعت مجدد ببندیم و هم سیلی محکمی به دشمنان خود زده و آنان را مأیوس کنیم.مردمان کشور ایران موقعیت شناس و دشمن شناس هستند و خوب می دانند چه وقت در صحنه باشند و چه وقت سکوت کنند.

وی عنوان کرد:دشمنان می خواهند در انتخابات و راهپیمایی پیش رو افراد کمتری حضور داشته باشند تا این طور این مسئله را تحلیل کنند که مردم ایران از انقلاب زده شده اند.

وی بیان داشت:دشمنان می خواهند مردمان ایران از آرمان های خود عقب بکشند ولی مردم ایران نه تنها از آرمان های خود عقب نمی کشند بلکه قوی تر از همیشه از آرمان های خود دفاع می کنند.

آقای زندیه در پایان سخنان خود اذعان کرد:امام خمینی(ره) فرمودند:مجلس در رأس امور است.ما باید مجلس را از انسان های اصلح پر کنیم تا مقتدر شود و کشور ایران به قله های اقتدار برسد.ما وقتی فردی اصلح را انتخاب کنیم که به انقلاب خدمت کند در پاداش آن فرد سهیم هستیم ولی 

اگر فردی ضد انقلاب را به مجلس بفرستیم که به انقلاب لطمه بزند در عمل این فرد مسؤل هستیم.

خبرنگار: بلال محبی

برگزاری جشن انقلاب در شهر توپ آغاج

در گرامیداشت سی و هفتمین بهار آزادی جشن انقلاب در شهر توپ آغاج برگزار شد ، در این مراسم زندیه فرماندار شهرستان بیجار به تشریح دست آوردهای انقلاب اسلامی و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناطق محروم پرداخت (گزارش تصویری)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی