توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

آشنا شدن جوانان با دین باعث پیروزی ملت می شود

کانون خبرنگاران نبأ:جانشین سپاه بیجار اظهارداشت: اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند و به امدادهای غیبی اعتقادکنند پیروز خواهند شد

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا،جناب سرهنگ عسگری جانشین محترم سپاه بیجاردر جمع نمازگزاران شهرتوپ آغاج ضمن تبریک دهه مبارک فجربیان داشت: انقلاب اسلامی ایران با عنایت خداوند حکیم 37 سال پیش به مرحله عزت و اقتدار رسید و حالا دیگر کشورهای اسلامی به ویژه نیجریه و یمن از این انقلاب تقلید می کنند.

وی اذعان کرد:مقام معظم رهبری می فرمایند:امروز،انقلاب اسلامی در مرحله ای به نام پیچ تاریخی قرار دارد.انقلاب اسلامی همانطور که با تکیه بر سه اصل پیروز گردید اگر همان سه اصل را هم رعایت کند از پیچ تاریخی نیز عبور خواهد کرد.

عسگری خاطرنشان کرد:یکی از آن 3 اصل حضور مردم در صحنه است همانطور که همه مردم از پیر و جوان در جنگ شرکت کردند اگر امروز هم مردم در صحنه حضور داشته باشند انقلاب اسلامی نیز از این پیچ تاریخی عبور خواهد کرد.

وی ادامه داد:اصل دوم،اعتقاد و ایمان به خداوند و امدادهای غیبی است یعنی ما سعی خود را کرده و نتیجه را به خداوند واگذار کنیم.امروز هم اگر مردم ایمان قوی داشته باشند و نتیجه کار را به خداوند بسپارند به امید خداوند انقلاب اسلامی از این پیچ تاریخی گذر خواهدکرد.

جانشین سپاه بیجارگفت:امام خمینی(ره) فرمودند:اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند و به امدادهای غیبی اعتقادکنند پیروز خواهند شد.ما باید جوانان را با دین آشنا کنیم چون عقیده باعث پیروزی می شود.

وی خاطرنشان کرد:اصل سوم وجود رهبری و ولایت مطلقه فقیه است.وقتی در کشورهای دیگر بیدارهای اسلامی به وجود آمد فهمیدیم که نبود رهبر مذهبی برگرفته از بطن مردم و معتقد به امدادهای غیبی است که این بیداری ها را به وجود آورده است.

وی بیان داشت:ما در آسیا حرف اول را می زنیم زیرا وقتی آمریکا اعلام کرد که برتر از ایران است ایرانیان فیلمی از دستگیری تفنگ داران آمریکا را پخش کردند که باعث تحقیر شدن این کشور شد.

عسگری عنوان کرد:مقام معظم رهبری در پی این دستگیری خطاب به آنان فرمودند:اقدام شما شجاعانه و به جا بود و باعث تحقیر شدن سران آمریکا شد.نیروی دریایی سپاه نیز به آمریکاییان گفت:اگر فکر شیطنت به سرتان بزند فیلم هایی بدتر از این پخش خواهیم کرد.

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن اظهارکرد:همه باید در این راهپیمایی شرکت کنند تا به جهانیان بفهمانند که انقلاب اسلامی پس از 37 سال قوی تر،محکم تر و استوارتر شده است.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد:مردمان ایران باید به کسانی رأی دهند که در خط ولایت فقیه باشد چون اگر این طور نباشد حتماً به رهبری خیانت خواهد کرد.ما باید به کسانی رأی دهیم که مشکلات مردم را درک کرده باشد،پیرو هیچ گروهی نباشد و دغدغه دین و حل مشکلات مردم را در سر داشته باشد تا مجلسی تراز ولایت فقیه به وجود آید و ما نیز دِینمان را به شهدا ادا کنیم.

خبرنگار :  بلال محبی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۶
ابراهیم آدمین

سرهنگ عسگری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی