توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

 * مقایسه حقوق بشر در ایران و غرب

دنیای مسیحیت بداند که در کشور اسلامی این قدر رواداری نسبت به غیر مسلمانها هست؛ این رواداری ای که آنجاها وجود ندارد و چقدر شما شنیده اید مثلاً در آلمان، جوانهای نئونازی - که حالا افتخار می کنند که نازی اند؛ اسمشان را گذاشته اند «نئونازی» - حمله می کنند به یک مشت مسلمان، به مسجد مسلمانها؛ می زنند، می کشند، تعقیب درست و حسابی ای هم نمی شوند؛ ما هم نشنفته ایم

یا آن دختر خانم جوان عرب را که مثلاً فرض کنید که مقنعه داشته یا پوشیه داشته، به خاطر حجابش می زنند، می کشند و هیچ کس اصلاً دنبال هم نمی کند؛ حالا گفتند یک مجازاتی کردند، آدم فکر نمی کند که خیلی جدّی این ها تعقیب می شود؛ واقعاً تعقیب هم نمی کنند. در جاهای دیگر هم همین جور؛ در آمریکا و جاهای دیگر و کشورهای دیگر هم متأسّفانه همین جور است؛ این ها مدّعی حقوق بشر هم هستند! این ها را مقایسه کنند با آنچه در ایران می گذرد. این چنین چیزی در ایران سابقه ندارد، یعنی در دوران اسلامی و جمهوری اسلامی، تعرّض به غیرمسلمان از سوی مسلمانها هیچ سابقه ای ندارد. همان جوان حزب اللّهی تند و داغ هم هرگز به خودش اجازه نمی دهد که به یک غیر مسلمانی تهاجم و حمله بکند و مانند این ها.(8)

* جیمی کارتر: فروش سالانه 100 هزار دختر!

کتابی از جیمی کارتر - رئیس جمهور پیشین آمریکا - (منتشر شده) به اسم «تقاضایی برای اقدام» که به موضوع نقض حقوق بشر و تجاوزات وحشتناک علیه زنان پرداخته. جیمی کارتر در این کتاب می گوید: هر ساله صدهزار دختر به عنوان برده در آمریکا فروخته می شود. جایی که صاحب یک روسپی خانه می تواند دختری را که معمولاً اهل آمریکای لاتین یا آفریقا است، با قیمتی برابر هزار دلار خریداری کند. وی هم چنین به تجاوزات جنسی که در محوّطه های کالج ها رخ می دهد، اشاره دارد؛ به جایی که از هر بیست وپنج مورد تنها یک مورد گزارش می شود. کارتر هم چنین عنوان می کند که تنها یک درصد از متجاوزان جنسی در ارتش محاکمه می شود. انسان گریه اش می گیرد!(9)

* استفاده کننده از بمب اتم و ادعای حقوق بشر!

طبق بعضی از گزارشها، آمریکا پس از جنگ دوم (جهانی) تا امروز برای سرنگونی پنجاه دولت اقدام کرده! در مورد پنجاه دولت انواع و اقسام اقدامها را کرده؛ با ده ها جریان مقاومتِ مردمی مخالفت کرده که این ها در کارنامه آمریکا و دیگران مضبوط است. استفاده از بمب اتم؛ تنها موردی که بمب اتم استفاده شده است، (توسط) آمریکا است که بیش از همه، دم از مردم و دم از حقوق مردم و مانند این ها می زند و در آن حوادث ژاپن، بیش از دویست هزار نفر کشته شدند و تعداد خیلی بیشتری هم دچار عوارض آن شدند.(10)

* یمن، سوریه، عراق و...؛ حقوق بشر غربی

شما ملاحظه کنید در منطقه غربی ما، در عراق، در سوریه یا در منطقه شرقی ما، در افغانستان، در پاکستان چه می کنند؟ هیچ ابائی ندارند، یعنی جان انسانها برایشان ارزشی ندارد. این که ادّعا می کنند حقوق بشر و حقوق انسانها و حقوق شهروندی و از این ادّعاها و قالبهای پوچ و بی محتوا، همه خلاف واقع است؛ شاهدش همین است که ملاحظه می کنید؛ به بیمارستان حمله می کنند، ده ها نفر بیمار را با بمباران به قتل می رسانند، بعد می گویند ببخشید اشتباه شد! گاهی همین ببخشید را هم نمی گویند. در غزّه، در یمن، در بحرین، در سوریه، در عراق، در مناطق دیگر فجایعی اتّفاق می افتد که انسان حیرت می کند از بی رحمی و سنگدلی آن کسانی که این فجایع را انجام می دهند؛ چطور می توانند؟ یک آدمی را داخل قفس کنند، زنده زنده بسوزانند و آتش بزنند! دستگاه های حقوق بشری هم بنشینند و تماشا کنند. آن وقت یک سگی یا یک گربه ای وقتی داخل چاه می افتد، همه ابزارها را به کار می گیرند که این را از داخل چاه سالم بیرون بیاورند، یعنی ما طرفدار موجود زنده ایم؛ خطر بزرگ دنیا این ریاکاری است، این دروغ گویی است، این نفاق است.(11)

* ادعای حقوق بشری آمریکا با این همه فضاحت!

من تعجب می کنم، آمریکایی ها خجالت نمی کشند اسم حقوق بشر را می آورند. هر کس دیگری در دنیا ادعا بکند طرفداری از حقوق بشر را، دولتمردان آمریکا دیگر نباید این ادعا را بکنند، با این همه فضاحتی که در کارنامه آن ها نسبت به حقوق بشر هست. از صد رقم حرکت خلاف حقوق بشر آن ها، شاید نود رقم، هشتاد رقم آن را مردم دنیا نمی دانند؛ همان ده بیست رقمی که می دانند، یک کتاب قطور سیاه است. زندان گوانتانامو را همه می دانند، زندان ابوغُریب عراق را همه می دیدند، شرکت «بِلَک واتر» را همه دیدند، حمله به کاروانهای عروسی افغانها را دیدند، کمک به  تروریست های نامدار - که افتخار می کنند به  تروریست بودن خودشان - را همه دیدند، عهدشکنی ها را دیدند، دروغگویی ها را دیدند؛ همه دنیا این ها را دیده است، باز می گویند حقوق بشر و خجالت هم نمی کشند! واقعاً این مقدار وقاحت در رفتار این ها چیز عجیبی است.(12)

* منطق غرب؛ پول و زور، نه کرامت انسان

امروز بی اعتناترین سیاستمداران دنیا به حقوق بشر، همین هایی هستند که مدیریت این چند کشور را برعهده دارند؛ مطلقاً اعتقاد به بشر و حقوق بشر و انسان و انسانیت ندارند؛ رفتار آن ها در غزه و امثال این حوادث، این را دارد اثبات می کند. این ها هیچ اعتقادی ندارند: نه به حقوق بشر اعتقاد دارند، نه به حرمت انسان و کرامت انسان اعتقاد دارند، نه به رأی ملتها اعتقاد دارند. تنها چیزی که این ها قبول دارند، عبارت است از پول و زور؛ هیچ منطق دیگری وجود ندارد.(13)

* اتهام نقض حقوق بشر به ایران!!!

به جمهوری اسلامی اتهام نقض حقوق بشر می زنند. این دیگر از آن لطیفه های خنده آور دوران است! آمریکا شده است پرچمدار حقوق بشر! کدام آمریکا؟ آمریکای هیروشیما، آمریکای گوانتانامو، آمریکای ابوغریب، آمریکای راه اندازنده جنگ و ناامنی در بسیاری از نقاط عالم، آمریکای سانسور در داخل خود کشور آمریکا، ماجرای سانسور فکر و نوشته و بیان در آمریکا. این ها به ما می گویند نقض حقوق بشر، اما خودشان بزرگترین ناقض حقوق بشرند!(14)

* به خاطر ترس از حیات نوین اسلام

آیا علت این نیست که دستگاه های جبار قدرت در همه جای دنیا، احساس حیات نوینی نسبت به اسلام می کنند؟ آیا به خاطر این نیست که می بینند هویت اسلامی، بار دیگر در میان جوامع مسلمان، نیرو و جان گرفته است؟ اگر در فلسطین اشغالی، روی مسلمانان، رگبار گلوله را می گشایند، آیا بدین علت نیست که امروز در سرزمینهای اشغالی، وجود اسلامی جدی شده است؟ آیا به خاطر این نیست که در کشورهای عرب چه آن ها که همسایه فلسطین اشغالی هستند و چه غیر آن ها، احساسات و حرکت و بینش اسلامی ریشه دار شده، طرفدار پیدا کرده و صاحبان اندیشه و احساس و فطرتهای پاک، به اسلامِ مبارزه گرویده اند؟ شکی نمی شود کرد که قضیه این است.(15)

فرازهایی از فرمایشات رهبر حکیم انقلاب:

8) 16/1/1393

9) 30/1/1393

10) 13/6/1393

11) 15/7/1394

12) 28/11/1392

13) 5/1/1393

14) 1/1/1385

15) 2/3/1369

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۵
ابراهیم آدمین

نظرات  (۱)

به نظر من سایتتون بازدید نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی