توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۳:۱۵

مشروح خطبه های نماز 29آبان

به گزارش ستاد برگزاری نماز جمعه توپ آغاج ؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فرظهرامروز29آبان ماه؛ که در مسجد صاحب الزمان این شهر برگزارشد با اشاره به آیه شریفه « یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ عَلَیْکُمْ أَنفُسَکُمْ لاَ یَضُرُّکُم مَّن ضَلَّ إِذَا اهْتَدَیْتُمْ إِلَى اللّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمِیعًا فَیُنَبِّئُکُم بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ  105مائده »اظهارداشت:( اى کسانى که ایمان آورده‏اید! مراقب خودتان باشید، وقتى که شما هدایت یافتید، بیراهه رفتن دیگران به شما زیان نمى‏رساند. بازگشت همه شما به سوى خداست و از آنچه مى‏کرده‏اید آگاهتان مى‏سازد)ضروری ترین موضوع در پذیرش مسئولین در خانواده،ُپس در اجتماع، برخورداری از روحیه خود اصلاحی است.

وی افزود:بیگمان حاکمیت صالح و دولت شایستگان ، آنگاه تحقق می یابد که دست کم مدیران ارشد،در همه بخشها اشخاصی صالح باشند.

امام جمعه توپ آغاج با اشاره ویژگی های انسان های صالح گفت:اسان های صالح نسبت به تمایلات شخصی و آزمندیهای نفسانی و جاه طلبی و قدرت خواهی دروجودشان مهار شده است، و صفا رذیله دنیا و حرض و آز به حوزه مدیریتشان سرایت نمی کند .

حجت الاسلام حکیمی فر بیان داشت:مدیران صالح باید رویکرد و جهت گیری کاملا مردمی داشته باشند،و یک جهت و یک سویه فکر کنند،در واقع با در نظر گرفتن خیر جامعه،و احیای احکام خدا،که سعادت انسان درآنهاست،همه رفتار و کردار و برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های خود را یک دل می کند.

وی تصریح کرد:هرکسی در هر پست و مقامی که برعهده بگیرد و خلاف خواسته های الهی قدم برادر ،مدیریت خویش را تباه می کند و مردما را نیز به تباهی خواهد کشاند .

رئیس ستاد احیای توپ آغاج گفت: پدیده شوم ناشایستگی و بی کفایتی، در شیوه برخی مدیران،همواره و بدون استثنا، در تاریخ بسیاری از شاهان،امیراننن،روسای جمهور دیده شده است،خودخواهی،قدرت طلبی،زرپرستی و زور گویی و خویشاوند گرایی .... مد نظر بوده است.

حکیمی فر با بیان  آیه  وَثِیَابَکَ فَطَهِّرْ و وَالرُّجْزَ فَاهْجُرْ بیان داشت: خدای متعال به رسول گرامی اسلام  این دستور محکم را می دهد که نسبت به پاکیزگی روح جان خود بیش از بیش توجه نمایند.

وی در ادامه شایستگی سرپرستان خانوده و مدیران در اجتماع را متذکر شد و گفت: امام علی در کلامی فرمایند  مَن نَصَبَ نَفسَهُ للنّاسِ إماما فلیَبدأ بتَعلیمِ نَفسِهِ قَبلَ تَعلیمِ غَیرِهِ ، و لیَکُن تأدیبُهُ بسِیرَتِهِ قَبلَ تأدیبِهِ بلِسانِهِ ، و مُعَلِّمُ نَفسِهِ و مُؤدِّبُها أحَقُّ بالإجلالِ من مُعَلِّمِ النّاسِ و مُؤدِّبِهِم .حدیث

امام على علیه السلام می فرماید:هر که خود را در مقام پیشوایى مردم قرار دهد باید پیش از تعلیم دیگران، به تعلیم خود بپردازد و پیش از آنکه به زبانش تربیت کند، با رفتار خود تربیت نماید و کسى که آموزگار و مربّى خود باشد بیشتر سزاوار بزرگداشت است تا آن که آموزگار و مربى دیگران است.

امام جمعه توپ آغاج در بخش دیگر سخنان خود؛ توجه به حریم افراد درجامعه گفت: شخصیت؛وجه معتبرهستی اشخاص را تشکیل می دهد، و پایه های اصلی منشو حثیت اجتماعی افراد است،بزرگداشت و حفظ حریم شخصیتی انسان ها، مایه بزرگی و منزلت یابی اجتماعی است،و کوچک شمردن و شکستن شخصیت ها موجب تحقیر و کم گرفتن افراد و سقوط در جمع و گروه است.

حکیمی فر بیان داشت:انسان فاقد شخصیت و جایگاه شایسته اجتماعی فاقد کارایی لازم است. یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا یَسْخَرْ قَوْمٌ مِنْ قَوْمٍ عَسی‏ أَنْ یَکُونُوا خَیْراً مِنْهُمْ وَ لا نِساءٌ مِنْ نِساءٍ عَسی‏ أَنْ یَکُنَّ خَیْراً مِنْهُنَّ وَ لا تَلْمِزُوا أَنْفُسَکُمْ وَ لا تَنابَزُوا بِالْأَلْقابِ بِئْسَ الاِسْمُ الْفُسُوقُ بَعْدَ الْإیمانِ وَ مَنْ لَمْ یَتُبْ فَأُولئِکَ هُمُ الظَّالِمُونَای کسانی که ایمان آورده اید ، هرگز گروهی ( از مردان شما ) گروه دیگر را مسخره نکند شاید آن گروه ( مسخره شدگان ) بهتر از آنان باشند ، و نه زنانی زنان دیگر را ، شاید آن گروه بهتر از آنان باشند ، و از یکدیگر عیب جویی نکنید ، و همدیگر را به لقب های زشت مخوانید بد نامگذاری است ( یاد کردن مؤمن به ) فسق پس از ایمان ( مؤمن را به نام مرتکب گناهان خواندن ) ، و آنان که توبه نکنند آنهایند که ستمکارند..

خطبه دوم

حجت الاسلام حکیمی فر در بخش دیگر سخنان خود ضمن تیریک هفته پرافتخار بسیج اظهارداشت: بسیج در شرایط امروزی 3 وظیفه بسیار مهم را بر عهده دارد: 1- مبارزه با نفوذ؛ 2- مبارزه با آسیب های اجتماعی؛ 3- کمک به دولت برای تحقق افتصاد مقاومتی. بسیج و بسیجی مطابق نیازها و ضرورت های زمان حرکت می کند و در هر عرصه ای که نیاز باشد، به صحنه می آید و هم در لبیک به ولایت و رهبری و هم در مقابله با دشمن، درخشش خود را به رخ می کشد

امام جمعه توپ ضمن هشدار؛ با بیانکه  امروز دشمن در هر 3 عرصه بسیار فعال است تاکیدکرد:. هم به انحای مختلف، نفوذ خود را در تمام عرصه ها به خصوص در عرصه رسانه ها و مسؤولان پیگیری می کند و هم در صدد آلوده کردن جامعه به فساد، اعتیاد، بی بندو باری و لاابالیگری و سایر آسیب های اجتماعی است. هم چنین دشمن نمی خواهد کشور در عرصه های اقتصادی روی پای خود بایستد و خودکفا و خود اتکا باشد اما این بسیجی است که در هر بخشی از بخش های جامعه مشغول فعالیت است؛ از یک بسیجی ساده گرفته تا بالاترین مقام بسیجی با چشمانی بصیر و بیدار، مراقب است تا خدای ناکرده نفوذی اتفاق نیفتد و مردم و جامعه از هرگونه آسیب اجتماعی مصون باشند و اقتصاد مقاومتی  محقق شود.

حکیمی فر ادامه داد: بسیج یک ارگان مردمی است که نمونه و مشابه دیگری در دنیا ندارد، کارهای اداری بسیج برگرفته از روش های  متداول دنیاست.

امام جمعه توپ آغاج اظهارداشت: حضور پر رنگ و موفق بسیج در جنگ تحمیلی، ارزش بسیج را بیش از گذشته در برابر چشم ها قرار داد. از این رو، بیشتر مردم، بسیج را به عنوان نهادی نظامی می شناسند. باید توجه داشت که گرچه یکی از وظیفه های مهم بسیجیان، آمادگی نظامی برای دفاع از خطرهای نظامی است، ولی بسیج در نظر امام خمینی رحمه الله، تکلیفی فراتر از این دارد. در اندیشه ایشان، بسیج، نهادی اجتماعی است. نهادی گسترده که پاسخ گوی بسیاری از نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است و چنان با بخش های دیگر نظام پیوند دارد که جدایی آن ها از هم در جامعه اسلامی امکان پذیر نیست. بسیج با کارکردهای گوناگون خود، یاری رسان نیازهای آموزشی، عمرانی، سیاسی، دفاعی و... است.

 ساختار الهی و تفکر الهی بسیج امروز به عنوان بزرگترین مؤلفه قدرت در ایران اسلامی نقش آفرینی می کند و در هر عرصه جدیدی که به روی نظام گشوده می شود، تفکر بسیجی راه گشاست و نقشی که بسیج چه در دوران جنگ و چه در سازندگی بعد از جنگ و عرصه های فرهنگی و آموزشی و بصیرت افزایی برای کشور ایفا کرده است مشهود است.

 رمز ممانعت از پیروزی دشمن بر اسلام و ایران اسلامی جلوگیری از نفوذ است، همان طور که رهبر معظم انقلاب به سناریوی دشمن برای تغییر باطن و سیرت نظام اسلامی اشاره کردند. امروز تفکر بسیج اصلی ترین مؤلفه ایستادگی در برابر نفوذ دشمن است. امروز دیگر مؤلفه قدرت فقط نیروی انسانی و گستره سرزمینی و توان فنی نیست، امروز وحدت و تبعیت از یک رهبر الهی بر مبنای اعتقاد و ایمان، اصلی ترین مؤلفه قدرت است.

حکیمی فرتصریح کرد: 5 آذر سال 1358، توسط امام خمینی(ره) فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفان صادر شد. تشکیل بسیج مستضعفان، ارتش 20میلیونی به فرمان امام خمینی(ره) هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام(ره) ازجمله اساسی ترین عوامل در جهت خنثی سازی توطئه ها به حساب می آید که به برکت این دوراندیشی و هدایت انقلاب در مسیر اصلی خود، زمینه انقلاب دوم فراهم آمد و با سقوط لانه جاسوسی آمریکا در تهران و برملاشدن ماهیت سلطه جو و تجاوزکارانه آمریکا، شیطان بزرگ با ضربه ای سخت و جبران ناپذیر روبه رو شد.

وی بازگشت به حاکمیت تفکر بسیجی را نجات از همه سختی های فشار و یا هرنوع تهدید و تحریم دانست و گفت: ،هفته بسیج فرصت خوبی برای بازخوانی آن روزها و روزهای پس از آن است؛ روزهایی که بسیجیان بازمانده که نه، بازگشته از معراج، نه تنها قدر ندیدند و بر صدر ننشستند، که گاه طعنه هم شنیدند و به حاشیه نیز رانده شدند. اما این فرزند و جانشین فرزانه امام بود که بسیجی را همیشه حاضر در میدان می خواست و می خواهد. بسیجی گرچه مرد میدان های خطر و فداکاری است، اما فقط برای آن روزها نیست. هر روز و هر هفته از آن بسیج است و راه نجات نیز حضور جانانه آنان در میدان. باور باید کرد که تنها راه نجات کشور بازگشت به فرهنگ بسیج و حاکمیت تفکر بسیجی بر همه عرصه ها است؛ چراکه «اگر بر کشوری نوای دل نشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد شد و الا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.» تکریم بسیج، احترام به مردانگی و مروت است، پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده است.

وی با بیان اینکه؛ یکی از ماموریت های بسیج ایجاد وحدت بین مردم جامعه است گفت : یکی دیگراز ماموریت های بسیج مقابله با نفوذ دشمن است, درباره نفوذ، رهبر معظم انقلاب 70 بار تذکر داده اند که تاکنون هیچ اقدامی برای مقابله با آن توسط مسؤولان انجام نشده است. نظام اسلامی در اوج تهدیدات دشمنان است، ما در جنگ تمام عیار فرهنگ و اقتصاد هستیم اما به فرصت های آن کمتر توجه داشتیم، فرصت هایی که می تواند جلوی نفوذ دشمن را بگیرد. متأسفانه اشخاصی این فهم را ندارند که آمریکایی ها بیشتر از ما به مذاکره احتیاج دارند. بسیج پرچمدار مبارزه با نفوذ است. فرهنگ اسلام و شیعه، ما را امیدوار و همیشه بیدارمان نگه می دارد. مدل فرهنگی توسعه سیاسی و جریان فتنه که از فرصت این دوره استفاده می کنند، بسترساز نفوذ آمریکایی است. باید اتحاد و انسجام ملی مدام رصد شود و جلوی دوقطبی شدن کشور را بگیریم.

حجت الاسلام درادامه با اشاره سالروزعماریاسر بیان داشت: دعای پیامبر برای عمار

در ابتدای رسالت پیامبر(ص)، کافران مکه که از شکنجه بی امان عمار یاسر و از صبوری و استقامت او به ستوه آمده بودند و دیگر هیچ امیدی به برگشت او از اسلام برایشان نمانده بود، او را در حالی که همچنان فریاد توحیدش بلند بود، در آتش افکندند.

رسول گرامی اسلام(ص) با دلی دردمند از این همه شکنجه یارانش، برای عمار دعا کرد و فرمود: «ای آتش! سرد و سالم باش برای عمار، چنان که برای ابراهیم، سرد و سلامت گشتی.»

به دعای رسول خدا(ص)، عمار از آتش آسیبی ندید. او باقی ماند تا وفاداری اش را تا آخرین لحظه عمر خویش به اسلام و پیامبر اسلام ثابت کند و در مقاطعی حساس، اسلام واقعی را بنمایاند و فریاد کند.

عمار ملاک حقانیّت

نه فقط یاران امام علی(ع) که همه مسلمانان، عمار یاسر را به خوبی می شناختند و همه از وفاداری اش به رسول خدا(ص) و از محبوبیت او نزد ایشان خبر داشتند. به دلیل روایت هایی که از پیامبر اکرم(ص) درباره عمار یاسر در یادها مانده بود، عمار برای بسیاری از مردم ملاک حقانیت بود. ابن ابی الحدید، از بزرگان علمای اهل سنت و شارح نهج البلاغه، آن گاه که از جنگ صفین یاد می کند، حضور عمار را در یک جبهه، ملاک بر حق بودن آن جبهه و باطل بودن جبهه مخالف در نگاه مردم می شمارد و آن گاه خود از این نکته تعجب می کند که مردم، عمار یاسر را ملاک حق می دانستند، ولی از امام علی(ع) غافل بودند. این ها دردهایی بود که سینه کسانی چون عمار را به سختی می گداخت؛ گویی مردم نه در پی حقیقت، که در پی فتنه و هیاهو و خواهش های  نفسانی خویش بودند و خوشا سعادت آنان که در پایداری بر حق، سعادت واقعی را جستند.

امام جمعه توپ آغاج ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی خاطرنشان کرد: قال الصادق(ع): یَا زُرَارَةُ إِنَّ السَّمَاءَ بَکَتْ عَلَی الْحُسَیْنِ(ع) أَرْبَعِینَ صَبَاحاً بِالدَّمِ وَ إِنَّ الْأَرْضَ بَکَتْ أَرْبَعِینَ صَبَاحاً بِالسَّوَادِ وَ إِنَّ الشَّمْسَ بَکَتْ أَرْبَعِینَ صَبَاحاً بِالْکُسُوفِ وَ الْحُمْرَةِ وَ إِنَّ الْجِبَالَ تَقَطَّعَتْ وَ انْتَثَرَتْ وَ إِنَّ الْبِحَارَ تَفَجَّرَتْ وَ إِنَّ الْمَلَائِکَةَ بَکَتْ أَرْبَعِینَ صَبَاحاً عَلَی الْحُسَیْنِ(ع) وَ مَا اخْتَضَبَتْ مِنَّا امْرَأَةٌ وَ لَا ادَّهَنَتْ وَ لَا اکْتَحَلَتْ وَ لَا رَجَّلَتْ حَتَّی أَتَانَا رَأْسُ عُبَیْدِ اللهِ بْنِ زِیَادٍ لَعَنَهُ اللهُ وَ مَا زِلْنَا فِی عَبْرَةٍ مِنْ بَعْدِهِ .

*  مراسم اربعین حسینی

اعتبار اربعین امام حسین(ع) از قدیم الایام میان شیعیان و در تقویم تاریخی وفاداران به امام حسین(ع) شناخته شده بوده است. کتاب مصباح المتهجد شیخ طوسی که حاصل گزینش دقیق و انتخاب معقول شیخ طوسی از روایات فراوان در باره تقویم مورد نظر شیعه در باره ایام سوگ و شادی و دعا و روزه و عبادت است، ذیل ماه «صفر» می نویسد: نخستین روز این ماه (از سال 121)، روز شهادت زیدبن علی بن الحسین است.

روز سوم این ماه از سال 64 روزی است که مسلم بن عقبه پرده کعبه را آتش زد و به دیوارهای آن سنگ  پرتاب نمود در حالی که به نمایندگی از یزید با عبدالله بن زبیر در نبرد بود.

روز 20 صفر یعنی اربعین، زمانی است که حرم امام حسین(ع) یعنی کاروان  اسرا، از شام به مدینه مراجعت کردند و روزی است که جابربن عبدالله انصاری، صحابی رسول خدا(ص)، از مدینه به کربلا رسید تا به زیارت قبر امام حسین(ع) بشتابد و او نخستین کسی است از مردمان که قبر آن حضرت را زیارت کرد.

تأثیر مراسم اربعین در سبک زندگی اسلامی

مراسم با شکوه اربعین و توجه به مراسم و شرکت وسیع در این مراسم یقینا در روح انسان تأثیرات عمیقی دارد تا جلب حیات حسینی شود؛ این نکته مهم می تواند تمام ابعاد زندگی مسلمانان را تحت تأثیر قرار داده و بسیاری از آسیب ها و گسل ها را ترمیم نماید؛ آسیبهای اجتماعی و اخلاقی زیادی در جوامع اسلامی هست؛ همین جریانهای  تکفیری اگر به اربعین وعظمت آن و به اهداف امام حسین(ع) توجه نمایند قابل اصلاح هستند تا برگردند و در دشمن شناسی بصیرت داشته باشند که دشمن مشترک مسلمانان صهیونیست ها هستند و مستکبرین و استعمارگران نه شیعیان مظلوم و بی گناه که ظلما کشته می شوند.

اربعین این گونه در اصلاح آسیب ها می تواند درس آموز و راه بردی برای  ترمیم گسل های قومی، مذهبی در جهان اسلام باشد؛ اجتماع باشکوه برای تجلیل از فرزند پیامبر(ص) از طرفی برای همه مردم، به یاد امام حسین بودن است و از طرف دیگر اربعینی شدن می تواند تأثیر معنوی و اخلاقی در اصلاح رفتار مسؤولان داشته باشد؛ کسی که همواره به یاد امام حسین(ع) است، رشوه نمی خورد؛ نماز می خواند؛ ظلم نمی کند و از آموزه های نهضت امام حسین درس می گیرد و شاگرد مکتب حسین است و در نتیجه از مفاسد مختلف به دور است؛ زندگی حسینی دارد و از حیات یزیدی و اموی به دور است.

امام جمعه توپ آغاج در بخش دیگرسخنان خود با اشاره به حملات تروریستی داعش در فرانسه بیان کرد: کشورهایی همچون آ‌مریکا و انگلیس ازطریق گروه‌های تروریستی چون داعش آرامش کشورهای اسلامی را به هم می زنند با پشتیبانی و آموزش آنها محور مقاومت در منطقه را با این پدیده درگیر کرده و از این طریق امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کنند.

حکیمی فرتصریح کرد: ریشه تروریسم آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها هستند و این اقدامات تروریستی که در منطقه شکل می‌گیرد و امروز دامنه آن به اروپا نیز کشیده شده نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی باد کاشته و طوفان درو می کنند

جمعه شب گذشته، پاریس با چند انفجار و عملیات  تروریستی همزمان روبه رو بود که تاکنون به کشته شدن حداقل 160 شهروند فرانسوی و مجروح شدن بیش از 200 فرانسوی دیگر منجر شده است و اعلام شده که دست کم 80 تن از زخمی ها در شرایط وخیم جسمانی به سر می برند و احتمال افزایش تلفات نیز وجود دارد.

ماجرای این عملیات  تروریستی که داعش مسؤولیت آن را پذیرفته است، موج گسترده ای از وحشت را در اروپا و آمریکا به دنبال داشته، در سراسر فرانسه حکومت نظامی اعلام شده، تمامی مرزهای زمینی و آبی و هوایی بسته شده و رادیو و تلویزیون فرانسه، هر از چند ساعت به مردم هشدار می دهند که از خانه های خود خارج نشوند. برخی از شهرهای آمریکا، نظیر نیویورک و بسیاری از شهرها و پایتخت های اروپایی نیز در وحشت از روبه رو شدن با اقدامات تروریستی مشابه به حالت آماده باش درآمده اند.

پیش از این و در پی جنایات وحشیانه داعش، رهبر معظم انقلاب هشدار داده بودند، کشورهای حامی تروریست های  تکفیری از «باد»ی که کاشته اند، «طوفان» درو خواهند کرد و امروز آغاز همان دوره ای است که حضرت ایشان پیش بینی کرده بودند؛ «برخی کشورهای منطقه اکنون با کمک به گروه های تکفیری از کشتار و جنایات آن ها در سوریه و برخی کشورهای  دیگر حمایت می کنند، اما در آینده نه چندان دور، این گروه ها بلای جان همان کشورهای حامی خواهند شد و در نهایت مجبور خواهند بود که با هزینه زیاد، آن ها را از بین ببرند.» (12 خردادماه 1393)

فرانسه و دولتمردانش هنوز از شوک ناشی از حوادث  تروریستی داعش در پاریس خارج نشده اند و دچار سردرگمی  هستند. این مطلب را رسانه های فرانسوی و ناظران در صحنه هم عیناً گوشزد می کنند که شوک ناشی از غافلگیری بسیار سنگین بوده است.

در واقع همه چیز به برخورد دوگانه غرب و رسانه های غربی نسبت به  تروریسم برمی گردد. اگر تروریست ها به منافع غرب حمله کنند، محکومند و یا علیه آن ها اعلام جنگ نموده و اگر تروریست ها در جهت منافع غرب عمل کنند و یا جاده صاف کن غرب و متحدانش باشند، مبارزین راه آزادی!، نیروهای ارتش آزاد! و در بدترین حالت ها حداقل در مجموعه او «ستیزه جویان» طبقه بندی می شوند و تحت هیچ شرایطی نباید جنایاتشان محکوم شود.

تروریست های خوب همانهائی هستند که اهداف و برنامه های غرب را اجرا می کنند یا راه سلطه جهنمی غرب را همواره می سازند و لاجرم باید مورد حمایت قرار گیرند اما تروریست های بد، نمی دانند بمب ها و جنگ افزارهای  خود را بایستی کجا به کار بگیرند و چه کسانی را نابود کنند و به همین دلیل محکومند و بایستی ریشه کن شوند!

بخش توپ آغاج

حجت الاسلام حکیمی فر با اشاره فصل سرما، توجه و رسیدگی مسئولین با اداره آموزش و پرورش جهت گرمایشی مدارس منطقه سیلتان را خواستار شد و گفت: همکاری انجمن و اولیا مربیان در کنار مدیران محترم مدارس می تواند مشکلات گرمایشی مدارس را جبران کند، مردم عزیز نیزبا کمک های خدا پسندانه خود به این مهم توجه نمایند.

وی در ادامه از مدیران سابق مجتمع و هنرستان تجلیل کرد

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی