توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

به گزارش توپ آغاج نیوز؛ حجت الاسلام حکیمی فرعصر امروز22مهر در نشست صمیمی با جوانان،دانشجویان وطلاب شهر توپ آغاج که درمحل دفتر امام جمعه این شهربرگزار شدضمن عرض تسلیت فرارسیدن ماه حزن و اندوه سرور و وسالارشهیدان آقا اباعبدالله الحسین اظهارداشت:حادثه عاشورا در ساعاتى محدود در سرزمین تفتیده عراق و نبردى نابرابر بین دو جبهه عزت و ذلت، دو جبهه کرامت و رذالت، دو جبهه ارزش و ضد ارزش برگزار شد.

وی با بیان اینکه از آن حادثه زمانها و سالهاى زیادى گذشته است با اینحال هرسال حرارت  حسینی افزودتر می شود بیان داشت: هر کسی این حادثه کوتاه از نظر زمان؛ اما بلند از نظر پیام، محدود در سرزمین کوچک؛ اما بزرگ و گسترده در همه عالم، از طریق خودش و برداشت خودش، به بررسى و تبیین آن پرداخته است.

امام جمعه توپ آغاج تصریح کرد:بهترین راه شناخت اهداف امام حسین علیه السلام، انگیزه ایشان و جریاناتى که منجر به این واقعه خونین و ماندگار شد، کلمات خود امام حسین علیه السلام است.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکرتوپ آغاج با بیان اینکه  قبل از هر کس و هر جریانى مى توانیم با مراجعه به سخنان خود ابا عبداللّه علیه السلام تحلیل این قیام و تحلیل این حادثه را از خود امام دریافت کنیم گفت: سید الشهدا در سخنان خود به پنج انگیزه مهم سرنوشت ساز اشاره دارند که  انگیزه دینى  یعنى اقامه دین، حفظ دین، که حفظ آن در رأس همه امور است اولبن انگیزه سید الشهدا نام برد.

حکیمی فر با اشاره به روایتی از حضرت على علیه السلام گفت: مردم مواظب باشید دینتان و آئین تان را حفظ کنید بدرستى که گناه در عالَم دیندارى بهتر از نیکى در عالَم بى دینى است. «دِینُکُمْ، دِینُکُمْ فَاِنَّ السَّیِئَةَ فِیهِ خَیْرٌ مِنَ الْحَسَنَةِ فِى غَیْرِهِ؛

وی دومین انگیزه از قیام ابا عبد اللّه علیه السلام انگیزه اجتماعى دانست وبیان داشت: جامعه اگر دچار انحراف شد دچار کجى و اعوجاج شد، امام علیه السلام طبق نقل مشهورى که در کلام و نامه ایشان به محمد حنفیه آمده است «اِنَّما خَرَجْتُ لِطَلَبِ الْاِصْلاح؛من قیام کردم که اصلاحات ایجاد کنم صورت پذیرفت،شما جوانان نیز نباید از موقیت های اجتماعی دور باشند.

خطیب جمعه توپ آغاج انگیزه سوم، سید الشهدا را اصلاح فرهنگى در جامعه ذکر کرد و گفت: نظام حاکم باید نظام اصلاح شده باشد. نظام حاکم باید دینى باشد، زیارت اربعین را ببینید، امام صادق علیه السلام مى فرماید: حسین، جان داد که: «یَسْتَنْفِذَ عِبادَکَ مِنَ الْجَهالَةِ وَحَیْرَةِ الضَّلالَةِ، خدایا بندگانت را از جهالت واز سرگردانى گمراهى نجات دهد.تغییر فرهنگ ،حذف خرافه ها از عزاداری سید الشهدا از مهمترین کارهای فرهنگی امروز همگانی است.

وی تصریح کرد:در زمان کنونی با توسعه علم فناوری ،تحرک دشمن نیز در تضعیف مراسمات عزاداری فراوان شده و این خود آسیب جدی فرهنگی است که ورود ابزارالات مختلفی که بیشترین تبلیغات  بیگانا ن در مقدس ترین نهاد مذهبی شیعیان صورت می گیرد بطور نمونه مارک  «یاماها و یا ....» این ها آسیب و بدعت ها ی مداحی است

حکیمی فر انگیزه چهارم  امام حسین (ع) را انگیزه سیاسى دانست و تاکید کرد: باید کاری کرد تا جامعه، امام را بشناسد، هر کسى نمى تواند جامعه را اداره کند، امام خمینى رحمه الله فرمود: ثمره عملى تمام فقه، حکومت اسلامى است. حکومت اسلامى و ولایت فقیه تصورش تصدیق مى آورد. روشن است. جامعه اى داریم مسلمان با چه اداره مى شود، با قوانین اسلام، قوانین اسلام را که مى داند، پیغمبر خداصلى الله علیه وآله و ائمه. بعد از ائمه، کارشناس دینى.اینجاست که امام شناسی مهمترین بحث تبدیل می شود اگر کسی مدعی است که امام را می شناسد باید اقتدا به امام خود کند.

وی خاطرنشان کرد: روزی شمربن ذالجوشن در صفین تا مرز شهادت پیش رفت اما ،مال حرام  و دنیای وسوسه انگیز مال های حرام شبهه ناک او را به شقی ترین فرد تبدیل کرد و سر سیدالشهدا  را از تن جدا کرد.

امام جمعه توپ آغاج انگیزه پنجم، حضرت اباعبدالله را  انگیزه شخصى دانست و تصریح کرد: ابا عبد اللّه علیه السلام باید به مردم دنیا بگوید من چه کسى هستم؟ چرا روز عاشورا خطبه خوانده؟ چرا محاجّه کرده؟ گاهى مى گفت بروید از اصحاب بپرسید از ابا سعید، از جابر، من کى هستم، گاهى مى فرمود: «بِمَ تَسْتَحِلُونَ دَمِى؛چرا خون مرا مى ریزید.» گاهى مى فرمود: «هَلْ اِبْنُ النَّبِىّ غَیْرِى فِى الْاَرضِ؛ آیا در روى این کره زمین پسر پیامبرى غیر از من هست؟» چرا آنقدر تأکید مى کند؟ این انگیزه شخصى است که خود او را بشناسند.

حکیمی فرادامه داد:در روایت مشهوری که از رسول گرامی اسلام نقل شده است کسی که از دنیا برود امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است ،امروز شما جوانان ودانشجویان ،سیبل دشمنان بخصوص وهابیت قرار گرفتید،ابتدا سئوالاتی از امام زمان تان می کنند اگر نتوانستید پاسخ بدید بلافاصله باهمین روایت می گویند  شما به مرگ جاهلیت می میرید مراقب باشید امام زمان خود را بشناسید.

وی بخش دیگرسخنان خود با اشاره به پیشینیه خرافات موجود در عزاداری تاکید کرد: امام صادق (ع) می فرمایند شما باید  زینت ما اهل بیت باشید  نه اینکه مایه ذلت باشید ،باید با معرفی الگوهای از صحنه عاشورا به مردم و جوانان  موجب زینت اهل بیت باشیم.

امام جمعه توپ آغاج بیان داشت: انشالله باید  همه شما جوانان با اقتدا به سید و سرور سالار شهیدان  با برپایی نماز اول وقت خودتان را به  امام حسین اثبات کنید .

حکیمی فر بر تنظیم برنامه حسن و حسین تاکید کرد و گفت: انشالله صد دارم ان برنامه اساسی  «حسن و حسین » توپ آغاج ثبت ملی شود البته این محقق نخواهد شد مگر خود جوانان همت کنند و توجه داشته باشند و همکاری کنند.

خاطرنشان می شود در ادامه جوانان،دانشجویان و طلاب نظرات خود را پیرامون برگزاری مراسم حسینی بیان داشتند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۱
ابراهیم آدمین

نظرات  (۲)

۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۵:۳۰ حمید بهرام پور
در جواب آقا مهدی باید عرض کنم که آقایان مد نظر شما،هیچگونه مشورتی با بنده نکرده و فقط جهت دریافت کمک نقدی پیش بنده آمدند.
ضمنا هر جا دیدین که جهت مراسمات مذهبی کاری انجام میشه بدون منت کمک کنید و فرقی نداره چه کسی باشه،مهم رونق بخشیدن به مجالس ائمه (ع) می باشد.
التماس دعا
پاسخ:
انشالله موفق باشید 
با سلام،وقتی تو جلسه تون چیزی را تصویب میکنید لااقل اجرایی ایش کنید، سه شنبه تو جلسه تصویب شد که تو مرکز شهر یعنی سلاو ایستگاه صلواتی باشه،ولی دوستان افتادن به جون مردم و از مردم پول میگیرن تا جلوی خونشون نذری بدن،جالبه همین آقایون تو جلسه بودن و از ریز به ریز جلسه آگاهی داشتن،وقتی از مردم پول گرفته میشه باید تو مرکز شهر برنامه اجرا بشه
پاسخ:
با سلام مسئولش حاج حمید بهرامپور است ازش سئوال کنید 
موفق باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی