توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

«شهر توپ آغاج روز به روز در حال پیشرفت وترقی»

 فیروز نجفیان گفت:شهرداری وشورا درتلاش اندشهر توپ آغاج را روز به روز زیباوپیشرفته سازند

 فیروز نجفیان،رئیس محترم شؤرای اسلامی شهرتوپ آغاج در گفت وگو با خبر نگار توپ آغاج نیوزضمن بیان اینکه شهرداری وشورا درتلاش اندشهر توپ آغاج را روز به روز زیباوپیشرفته سازندخاطرنشان کرد:ما در این زمینه فعالیت های مهمی از قبیل:جدول گذاری،کف سازی معابرخیابان های امام خمینی(ره)و    امام رضا (ع)،پخش آسفالت وساخت دیوار ساحلی انجام داده ایم که در ادامه به آنها اشاره خواهم کرد.

وی در ادامه افزود:فعالیت هایی که در شهر توپ آغاج صورت گرفته است به این صورت بوده است: 7000 متر جدول گذاری ، 1250 متر الی 1500 متر ساخت دیوار ساحلی و حدوداًً6000 مترایجاد کف سازی معابربرای 2 خیابان اصلی شهر که در صورت تأمین بودجه برای سایر خیابان ها هم کف سازی انجام خواهد شد.

نجفیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساختمان جدید شهرداری که به تازگی خریداری شده است گفت:این ساختمان به مقدار 35 میلیون خریداری گشته و برای تکمیل آن حدوداً24 میلیون هزینه شده است ودر نظر داریم دفتر کار شؤراهای اسلامی شهر توپ آغاج را به ساختمان قبلی شهرداری منتقل کنیم.

وی در ادامه اذعان کرد:تقریباًًً90 در صد فعالیت های عمرانی به انجام پیوسته وفقط 10 درصد از این فعالیت ها باقی مانده که عبارتند از: تجهیز وآماده سازی پارک بازی کودکان وزیبا سازی بلوار ورودی شهر،که با وصول اعتبارات در آینده انجام خواهد شد.

آقای نجفیان در پایان سخنان خود با اشاره به ناتمامی خیابان شهدا گفت:این خیابان که قسمتی از آن انجام نشده وناتمام مانده است به دلیل وجود مانع در مقابل آن است که در آینده ای نزدیک و با همکاری مسؤلین واهالی محترم شهر توپ آغاج به اتمام خواهد رسید.


بلال محبی    

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۸
ابراهیم آدمین

نظرات  (۶)

۲۶ مهر ۹۴ ، ۲۰:۱۴ من،تو،او=ما
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
گل سرخ عزیز همین شورا هامون هر چی و هر کی باشن،** *** *** ***** **** ** ******به نظر من اگه تو خودتون این حس را دارید که به درد شهرمون میخورین،تو جلسات با مسئولین شرکت کنین و حرفاتون را به خودشون بگین.
ضمنا به خودتون اجازه ندین که به کسی خواسته یا ناخواسته توهین کنین.
با احترام به نظر حضرت عالی بنده مخالف عملکرد شوراهای امروزی هستم نه خودشون.کمی منطقی باشیم
پاسخ:
قسمت هایی از با توجه به توهین ضمنی .....حذف شد/
با تشکر 
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۳:۵۱ توپ آغاجی
در جواب گل سرخ باید بگم که بنده از توپ آغاجی های مقیم اسلام شهرم،اگه نیاز باشه اسم واقعی ام را هم میگم،بنده فقط از باب عرق وطن دوستیم میگم شما جوونا بیاین کارگاه خانگی مثل پرورش بلدرچین،بوقلمون ،شتر مرغ و ..... را بزنین که دامدشم بد نیسضمنا اگه واقعا می بینید اینا نمیتونن کار کنن خب خودتون را آماده کنید واسه دوره بعدی شوراها،تا شما خدمتی واسه شهرتون کرده باشین.
به امید پیشرفت توپ اغاج با دستان با کفایت جوانان توپ اغاج
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
در جواب شما دوست عزیز  شما اگه مسول هستید ووظایف وخود را نمیدانید  استفا بدهید تا مردم شهر دنبال کسی باشند تا مسولیت خود را میداند**** **** ** *** *** **** **** ******* ** ****** ***
۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۶:۰۹ توپ آغاجی
در جواب گل سرخ و محمد باید بگم شماها نسبت به شهرتون چکار کردین،جد من که 200 سال پیش فوت شده هم میتونه تو قبرش انتقاد کنه،تخریب کنه،ولی شماها که زنده اید بجای این کارا بیاین پیشنهاد بدین،راهکار بدین.
                       از مـــاســــت کـــه بـــــــر مـــــــاســـــــت
ن بابا جدول گذاشتن/اسفالت کردند/خیابان نام گذاری کردند/برای خودشون راه ساختن/ب این میگنه پیشرفت وترقی/بیخیال کارخونه/ بیخیال کتاب خانه/بیخیال انتن دهی/بابا اصلا بیخیال بیخیال بیخیال
بابا بیخیال
فک کردم ترمینال یا فرودگاه و یا کارخونه ساختن
ترمززززززززززززززززززز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی