توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

حجت الاسلام حکیمی فرإ صبح امروؤ ىر جشن انقلاب که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مجتمع آموزشی شهید کاظمی شهر توپ آغاج برگزار شدضمن گرامی داشت یاد شهدای دانش آموز دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار و ذکرمصیت شهدای منا داشت: معلمین، کارکنان و دانش آموزان اضلاع اصلی تشکیل دهنده قدرت و سرمایه آموزش و پرورش محسوب می شوند. نقش آفرینی هریک از این عناصر در طول 8 سال دفاع مقدس از جهاتی مشترک با یکدیگر و ازجهاتی دارای تفاوت صوری با هم بود.

حجت الاسلام حکیمی فرإ صبح امروؤ ىر جشن انقلاب که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مجتمع آموزشی شهید کاظمی شهر توپ آغاج برگزار شدضمن گرامی داشت یاد شهدای دانش آموز دوران هشت سال دفاع مقدس اظهاردداشت: معلمین، کارکنان و دانش آموزان اضلاع اصلی تشکیل دهنده قدرت و سرمایه آموزش و پرورش محسوب می شوند. نقش آفرینی هریک از این عناصر در طول 8 سال دفاع مقدس از جهاتی مشترک با یکدیگر و ازجهاتی دارای تفاوت صوری با هم بود

وی با بیان اینکه دانش آموزان حضور پرشور در جبهه های جنگ داشتند افزود:  برابر آمار، پرشورترین حضور در جبهه های جنگ از آن دانش آموزان بوده است.  طی سال های 59 تا 66، تعداد 366697 نفر از این عزیزان در جبهه های جنگ حضور یافته از این میان 17296 تن به شهادت رسیدند   تقدیم 2328 نفر جانباز، 1110 نفر آزاده و 2063 نفر مفقودالاثر به آستان انقلاب اسلامی بخش دیگری از این حضور حماسی دانش آموزان در حماسه 8 سال دفاع مقدس بود.

امام جمعه توپ آغاج ادامه داد:  خاطرات حضور نوجوانان 13 ساله در جبهه های جنگ، هنوز از ذهن ها زدوده نشده است، صحنه هایی که دیدنش موجی از نشاط و شوق حضور در جبهه های جنگ را در سایرین به وجود می آورد و افتخار و تجلیل عمومی را نثار ایشان می کرد.

    خاطرات مربوط به کسانی که با دستکاری در شناسنامه های خود و جعل امضای والدین، خود را به خطوط مقدم نیرو می رساندند هنوز شهره در جهان است و جهان به این روحیه عظیم جوانان و نوجوانان ایران باید غبطه ابدی بخورد.

حکیمی فربا اشاره به دومین ویژگی دانش آموزان که  حضور فعال در پایگاه های مقاومت بود تصریح کرد: حضور در جبهه تنها وظیفه دانش آموزان نبود بلکه آنان این مسئولیت سنگین را نیز به دوش خود احساس می کردند که عقبه نیروهای خودی را که عبارت از پایگاه های مقاومت بود، نیز تقویت نمایند. از این رو تقویت این پایگاه ها در دستور کار شرعی - ملی این عزیزان قرار داشت و هنوز خاطرات گشت های شبانه و برقراری ایستگاه های بازرسی که با هدف تعمیق امنیت شهروندان صورت می گرفت در ذهن ها باقی مانده است. گشت هایی که در آن حضور نوجوانان در کنار پدران میانسال افتخارآمیز بود و دیدن آن صحنه ها، موجی از شعف و شور را بر دل ها جاری می ساخت

وی سومین ویژگی دانش آموزان را حضور جدی و موفق در سنگر تحصیل ذکر کرد و گفت: دانش آموزان شریف ایران در کنار آن که جنگ را به فرموده امام عزیزشان در راس همه امور می دانستند اما از رسالت و تکلیف آموزش و علم اندوزی نیز غفلت نکردند.

رئیس ستاداحیای امر به معروف و نهی ازمنکرتوپ آغاج گفت: آنان به تحصیل و حضور در جبهه به عنوان دو تکلیف مقدس می نگریستند که باید در کنار هم بدان عمل می شد. در شرایط انتخاب، سنگر جبهه را به سنگر مدرسه ترجیح می دادند اما هیچ گاه از وظیفه اول و اصلی خود که آموزش و تحصیل بود غفلت نمی کردند و چه بسیار دانش آموزانی که در خطوط جبهه نیز به ادامه تحصیل می پرداختند. این تلاش و حضور جامع، از دانش آموزان قدرتی مرجع و مدبر ساخت تا همگان به دوراندیشی و جامع نگری ایشان ایمان آورده و بر خویش ببالند که فرزندانی دارند که به همه امور، با نگاه عمیق می نگرند.

حجت الاسلام حکیمی فر با بیان اینکه حضور جدی و کوشای دانش آموزان هم اکنون نیزباید مانند دوران دفاع مقدس باشد تاکید کرد:دشمنان انقلاب بعد از شکست های مکرر خود در صصحنه های مختلف مواجه با مردم؛ جنگ خود را به سمت فرهنگ و نرم سوق دادند، امروز هم نقش دانش آموزان و معلمان بسیار برجسته است؛ معلمان با تببین ویژگی های دوران دفاع مقدس و حضور موفق دانش آموزان؛ آنها را برای مبارزه با دشمن در جنگ های فرهنگی و نرم تشویق کنند؛ جنگ دشمن امروزه با فضاهای مجازی؛  وشبکه های ماهواره؛ سست کردن بنیاد اعتقادی آنها ودر نهایت تلقین فرهنگ غربی که همان بی غیرتی و بی تفاوتی نسبت به امورات دینی است را ارائه می دهند .

وی گفت: آنچه امروز باید موفقیت بزرگ انقلاب اسلامی در دنیا شده حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس است که آموزش‌وپرورش باید بیش از این به آن توجه داشته باشد.

حکیمی فر بیان داشت: همگان باید بدانند که تقوا، صبر، اطاعت از رهبری باعث موفقیت و شکست تمامی دشمنی‌ها خواهد شد که این عوامل باعث موفقیت و پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس شد.

امام جمعه توپ آغاج در پایان با اشاره به سخنانی از رهبر کبیر انقلاب  و امام خامنه ای خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره): «بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد، بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. بسیج میقات پا برهنگان معراج  اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام ونشانی در گمنامی و بی نشانی گرفته اند.»

امام خمینی(ره) خطاب به همه بسیجیان فرمودند: من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می بوسم و می دانم که اگر مسؤولان نظام اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.

مقام معظم رهبری می فرمایند:  فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی و اسیر خواستهای حقیر، نشدن است. روحیه بسیجی و معرفت بسیجی باید فراگیر شود تا این کشور بتواند بار سنگینی را که بر دوش دارد که همان بار هدایت الهی و سعادت انسانهاست به سرمنزل برساند، لذا بسیج تمام شدنی نیست. پر چاذبه ترین جلوه های هستی در بسیج خود را نشان داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۴
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی