توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

به گزارش توپ آغاج نیوز؛ حجت الاسلام حکیمی فرخطیب جمعه توپ آغاج صبح امروز دوم مهر ماه در خطبه های نماز عیدسعیدقربان که در مسجد صاحب الزمان این شهر برگزارشد ضمن تبریک این عید خجسته اظهارداشت: سه عید فطر،قربان غدیر بزرگترین اعیاد همه مسلمانان به شمار می رود 

وی افزود: مسلمین در این سه عید بزرگ اسلامی که بعنوان شعارالله در قرآن نام برده شده است کسب معنویت می کنند.

امام جمعه توپ آغاج تصریح کرد: گذشت ،ایثار و رسیدگی به مشکلات مستضعفان و برنامه ریزی برای انجام صله رحم  با خویشان از اخلاق پسندیده مومنین در این روز مبارک است.

رئیس ستاد احیای توپ آغاج  ضمن تاکید در حضور در نمازهای اعیاد مقدس دین اسلام خطاب به نمازگزاران گفت: در دوران غیبت امام عصر علیه اسلام اقامه نماز اعیاد قربان،فطرو غدیر خم مستحب بوده ولی در زمان حضور امام معصوم وجوب عینی پیدا می کند اما در مورد نماز جمعه بعنوان یکی دیگر از اعیاد مسلمین حضور در نمازجمعه را برخی از مراجع معظم تقلید کفایت از ظهر می دانند و وجوب تخییری دارد که همه مومنین و شما خواهران  و برادران باید به آن توجه داشته باشید.

حکیمی فر تاکید کرد: حضور در نماز جمعه دارای پیام های مهمی است از جمله اینکه حضور همه شما مومنین تیری است به قلب دشمنان و کوری چشم دشمنان اسلام با حضور مسلمین در نمازهای جمعه و اعیاد مقدس محقق می شود.

وی تصریح کرد: امام راحل فرمودند: نماز جمعه در راس همه امور است و با توجه به اینکه در حال حاضر حضور در مصلی ها ی نماز جمعه موجب و یاس  و ناامیدی دشمنان می شود. حضور ضروری است

حجت الاسلام حکیمی فر با بیان اینکه حضرت ابراهیم به دستورخدای متعال فرزند خود را به قربانگاه آورد خاطرنشان کرد: تبعیت از دستورات شرع مقدس و خدای متعال همگان باید با درس بزرگ خداشناسی و اطاعت از امر پروردگار را انبیای الهی بگیرند و با زیر پاگذاشتن هواهای نفسانی خود را در مقابل حق مطیع محض دستورات الهی بدانند.

وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن محکوم کردن عمیلات تروریسی سربازان سفاک رژیم صهیونیستی در تخریب قبله اول مسلمین بیان داشت: مسلمانان با هوشیاری تمام  هم صدا با حاجیان بیت الله الحرام  که در روز عرفه فریاد برائت از مشرکین سر دادند برائت خود را از عملیات تروریسیتی گروهای صهیوینستی تکفیری داعش در منطقه ابراز کنند.

امام جمعه توپ آغاج تاکید کرد: مسلمین نباید از جنایات صهوینیستی در تخریب و حمله به نمازگزاران فلسطینی غافل باشند.

حکیمی فر همچنین با اشاره به جنایات آل سعود در کشتار مردم بیگناه یمن خاطرنشان کرد: حاکمان عربستان حرمت ماه های حرام را نگه نداشتند با حمله به بیگناهان و به خاک و خون کشیدن آنها درجنایات سردمداران کفر امریکا و اسرائیل شریک شدند .

وی یادآور شد: نباید مسلمین اجازه دهند سران کفر همچون امریکا و اسرائیل برای آنها تصمیم ساز باشند . 

امام جمعه توپ آغاج در ادامه ضمن تشکر از مشارکت مردم در احداث و تکمیل پروژه غسالخانه شهر گفت: از شما مردم متدین تقدیر و تشکر می کنم که حقیقتا انفاق کردید و در احداث غسالخانه سنگ تمام گذاشتید خدا از همه شما قبول نماید  . 

وی همچنین با اشاره به تفکیک دختر و پسر مدرسه ابتدایی گفت: همانطوری که شما متدینین اطلاع دارید اختلاط دختر و پسرای دانش اموز مقطع ابتدایی با توجه به سن بلوغ و مشکلات خاص  خود که برای هریک از دختر و پسر ممکن است پیش آید اصلا به صلاح نبود  لذا با جلسه که با حضور معاون فرمانداری بیجار و رئیس شورای اسلامی توپ آغاج در دفتر امام جمعه توپ آغاج برگزار شد پیشنهاد شد که مدرسه تفکیک شود و الحمدالله با درایت مدیر محترم آموزش و پرورش شهرستان این مهم اتفاق افتاد است

حکیمی فر ضمن تشکر از مدیرمحترم آموزش و پرورش شهرستان بیجاردرتفکیک مدرسه ابتدایی توپ آغاج یادآور شد:  همانطوری که به اطلاع رسانده شد مردسه ابتدایی تفکیک شده و با توجه به اظهارات رئیس شورای اسلامی توپ آغاج قرار بوده در مدرسه مقابل منتقل شوند ولی علی الظاهر طبق بیانات رئیس شورای اسلامی این تصمیم مدیریت مجتمع بوده که به مدرسه ابتدایی شهر منتقل شوند.

وی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به نمازگزاران قربان بیان داشت: انشالله همین حضور پرشکوه روز یکشنبه در یادواره شهدای شهر که با حضور مسئولین شهرستان برگزار می شود حضور بهم رسانید و در از همه مهمتر بزرگترین عید پیش روی مسلمین روز ولایت و امامت و جانشینی رسول گرامی اسلام عید سعید غدیر خم حضور گسترده را داشته باشید  . 


نظرات  (۱)

۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۷ کـــا ر و ا ن
حالت پشت زمینه آزار دهنده است
پاسخ:
ببخشید اصلاح میشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی