توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات
  •                    

خبرگزاری فارس: توهین به روستائیان جفا به انقلاب است/ گفتمان انقلاب، گفتمان مستضعفین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدمحمد بیاتیان شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهدای منطقه توپ‌آغاج و روستاهای حومه که در مسجد امام حسین(ع) روستای چغور قشلاق به همت دانشجویان جهادگر قرارگاه سازندگی شهید علیرضا شجاعی استان البرز برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق، اظهار کرد: این همت بلند و استوار با نام اردوهای جهادی و قرارگاه‌های سازندگی که در دانشگاه‌ها و بسیج دانشجویی که از سال‌های گذشته ایجاد و اکنون نیز ادامه دارد گامی ارزنده  برای سازندگی و محرومیت‌زدایی است.

وی با بیان اینکه دانشجویان در قالب اردوهای جهادی و قرارگاه‌های سازندگی با حضور در مناطق محروم و برقرار کردن ارتباط مستقیم  با مردم، گفت: به نوعی حلقه گم‌شده مدیریت کشورمان همین تفکر بسیجی و تفکر جهادی است که بارها مقام معظم رهبری به آن اشاره فرموده‌اند و این قشر به آن جامه عمل می‌پوشانند.

بیاتیان در ادامه با اشاره به روند مذاکرات، با بیان اینکه ما برای گذر از این پیچ تاریخی باید خود تلاش کنیم، گفت: ما در زمان جنگ نیز در تحریم بودیم اما امام این باور را به ما القا کردند که می‌توانیم از این تحریم‌ها و جنگ نابرابر عبور کرده و پیروز شویم چنانکه مقام معظم رهبری هم امروز همان گفتمان را دارند.

توهین به روستایی، جفای به انقلاب است

این مسئول مطرح کرد: امروز متأسفانه در لباس و جایگاهی به قشر روستایی توهین می‌شود در حالی که همین شهدا روستایی بودند.

به گفته نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، به تعبیر امام خمینی(ره)، همین قشر کوخ نشین انقلاب را حفظ کردند که امروز به آنها توهین می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز اگر بیاییم و مثلا فلان شخصیت را بکوبیم و بگوییم که عده‌ای در کوچه‌های روستاهایشان پرسه می‌زدند و امروز انقلابی شده‌اند این جفای به قشر مستضعف روستایی جفای به انقلاب است چرا که گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان مستضعفین است.

وی تداوم استقرار نظام را در سایه تمسک به شهدا عنوان کرد و گفت: شهدا از دل همین روستاها و محرومیت‌ها برای پاسداری از نظام برخواسته‌اند.

نماینده مردم بیجار، حسن آباد ،بابارشانی تصریح کرد: امروز باید در کنار ولی فقیه باشیم و این نظام را بیش از پیش حفظ کنیم.

این مسئول گفت: افرادی که در رأس فتنه بودند، آنهایی که به نظام و امام و شهدا و رهبری و گفتمانی که در دنیا دشمن را به کرنش واداشته جفا کردند، امروز یک گفتمان دیگری را در پیش گرفته‌اند و براندازی نظام را به روش دیگری دنبال می‌کنند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در دیدارهای دانشجویی اشاره و بیان کرد: در همه دیدارهای دانشجویی رهبر معظم انقلاب بر قانون‌مداری و انجام امور در چهار چوب قانون تأکید کرده‌اند.

بیاتیان ادامه داد: وقتی شخصیت اول این نظام مبنا را بر قانون‌مداری و اجرای قانون گذاشته است، نمی‌توانیم به عنوان مسئول نظام و اینکه در مسندی هستیم، قانون را نادیده بگیریم.

وی بر تمکین به قانون و قانون‌مداری بنا به فرامین رهبری تأکید و بیان کرد: قانون برای تمامی افراد جامعه قابل اجراست، چه معاون اول رئیس جمهور باشد و یا اینکه زمانی از بزرگان نظام بوده باشد.

قانون‌مداری و مجاهدت موجب استحکام نظام است

به گفته بیاتیان، نظام مقدس ما را قانون‌مداری و مجاهدت‌ به امروز رسانده که اکنون ابرقدرت‌ها در برابر ما به کرنش درآمده‌اند.

وی بیان کرد: اگر قانون همیشه بر جامعه حاکم و هر چیز سر جای خود باشد و عده‌ای ریزه‌خواری نکنند ابرقدرت‌ها حتی آمریکای جهان‌خوار نیز به تعبیر امام، هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

بیاتیان به مشکلات این منطقه اشاره کرد و گفت: همگان بر مشکلات و وضعیت کشور از جمله نبود اعتبارات و مشکلات بودجه‌ای واقف هستند اما با این حال اقدامات مطلوبی در حال انجام است و بحث بحران‌ها ربطی به بودجه ندارد.

وی بیان کرد: مدیریت افرادی که مسئولیتی را عهده‌دار هستند  به عملکردشان و مدیریت مردمی و اجتماعی بر می‌گردد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود آب شرب این منطقه به ویژه روستای چغور قشلاق و سیدحسین گفت: میانگین جهانی مصرف آب 150 لیتر در شبانه‌روز است در حالی که در ایران 250 لیتر در شبانه‌روز یعنی 100 لیتر  بیش از میانگین جهانی است.

بیاتیان با بیان اینکه در برخی از مناطق شهرستان بیجار مصرف سرانه در شبانه‌روز 700 لیتر است بر مدیریت در راستای مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدررفت آن تأکید کرد.

رفع مشکل آب روستاها از محل ماده 180

به گفته نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، مشکل آب مدیریت اجتماعی و مدیریت مردمی را در کنار مدیریت مسئولان مربوطه می‌طلبد.

وی ادامه داد: مشکل آب شرب روستای چغور قشلاق و چند روستای اطراف آن نیز امسال از محل اعتبارات ماده 180 مرتفع خواهد شد.

بیاتیان بر کمک و همت مردم در راستای رفع مشکلات تأکید کرد و گفت: شوراها و دهیاران و معتمدین روستایی در کنار مردم باید برای برون رفت از این شرایط و بحران ، بحران کم آبی را مدیریت کنند .

وی به مشکلات راه‌های روستایی در این منطقه هم اشاره کرد و گفت: پروژه‌های راه روستایی در مرحله تعیین پیمانکار و مناقصه است و به زودی اجرایی خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۱
ابراهیم آدمین

نظرات  (۶)

بی سنگر تو این سایت و تو این شهر هم کار هست/لطفا  اعصابتو خرد نکنید/ بی سنگر نباش سایتی وجود ندار/زمان جنگ سنگری نداشت الان دنبال سنگر والسلام
سنگردار عزیز .شیرت جوش آمد اما فهمد کم شد.مشکلت کجاست که جوش آوردی بگو تا کمکت کنم.متوجه عرض شدی.
پاسخ:
مراجعین محترم  لطفا بدون تنش نظرات همدیگر را نقد کنید  بسیار سپاسگذارم 
بی سنگر عزیز شما چرا کاسه داغ تر از آش شدی  حالا یه شهروندی نظرشو  گفته  تو چرا زورت اومده  همیشه آستانه تحملت رو بالا ببر  واگر کاری از دستت بر میاد ذر جهت خدمت به توپ آغاج انجام بده شیر فهم شد حالا آفرین
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۰۲ شناسایی نظری که باعنوان شهرونددرج شده بود
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باسلام ****** **** *****.لطفابرخی ازنظرات رادرج نکنید این عزیزی که باعنوان شهروندنظرداده بودشناسایی شد:**** **** ***** *****}
لطفاازبعضی هاکه به دنبال تفرقه اندازی ازهرراه ممکن تخریب میکننددوری کنید
خدمت گذارشما {سربازگم نام ولایت}
شهروند عزیز منتقد به الفاظ .سلام .چرا سریع حسودیت گل میکنه  وبدون تحقیق عین نخود نپخته میپری وسط بعدشم ضایع مشی.تو جنابی خطیبی استادی کارشناسی. ودهه مورد دیگر.........خوشت آمد. کاری از دستت بر نمی آید حداقل سنگ اندازی نکن.<آفرین>
سلام میگم چرا برای خودتون از القابی نظیر خطیب . استاد حوزه  .کارشناس  تاریخ اسلام . رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر .کارشناس دینی.  مسئول فرهنگی . وچندین القاب دیگر که مجال نوشتن آن نیست بکار می برید   ولی برای وکیل ملت ونماینده مردم  در چند جا از کلمه وی استفاده کردین  جالبتر آنکه از پیشوند آقای  فلان هم استفاده نکردین  اتقوالله با تشکر
پاسخ:
با سلام  شهروند عزیز
ضمن تشکر از حضورسبزتان در این سایت ..... 
نکاتی را گوشزد کردید از شما ممونیم ؛ اولا منظور شما از «خودتون از القابی نظیر خطیب . استاد حوزه  .کارشناس  تاریخ اسلام . رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر .کارشناس دینی.  مسئول فرهنگی .» اگر ما هئیت تحریریه این سایت خبری است هیچ کدام از ما ادعای این چیزای که فرمودید نداریم  و چون شائیت نیست .  اما منظورتان  اخباری است مربوط به امام جمعه محترم شهرمون است که ؛ طبق آن عناویینی که فرمودید ائمه جمعه طبق جایگاه ، ریاست ستاداحیا را برعهده دارد و امام جمعه محترم نیزدر حوزه علمیه تدریس دارند، کارشناس تاریخ اسلام نیز مدرکشان است ، خطیب هم است که خب به سخنران اطلاق خطیب می شود . پس تا اینجا در هیچ چیز غلو نشده .... 
اما مربوط به نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ؛ جناب آقای مهندس بیاتیان؛  خبری بود که در خبرگزاری فارس منتشر شده  و ما هم نقل قول کردیم همراه با لینک به این خبرگزاری  شما اگر گلایه ای روی عناویین دارید می توانید از خبرگزاری فارس گلایه کنید ... نه این سایت .
در ضمن برای یاد آوری؛ عرض می کنم هر آن چیزی که مربوط به شهر و منطقه توپ آغاج مربوط می شود در این سایت منتشر می شود ... و مسئول نوشته های دیگران نیز نیستیم  .... 
البته یک چیز را هیچ وقت فراموش نکنید از نگاه خبری ،  هیچ کسی حق ندارد خبر دیگران را  کم و یا زیاد کند باید امانتداری حفظ کرده و خبر را منتشر کند .
باز هم از حضورسبزت تشکرت می کنم  موفق باشید «هیئت تحریریه »

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی