توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

برداشت گندم در شهرستان بیجار افزایش یافت

سنندج- ایرنا - فرماندار شهرستان بیجار گفت: علیرغم خشکسالی و سرمازدگی مزارع گندم در فصل بهار، میزان برداشت گندم در سال جاری نسبت به سال زراعی گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

بیژن زندیه روز یکشنبه در جریان بازدید از انبار و سیلوهای تخلیه و مراکز خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان بیجاری به خبرنگار ایرنا گفت: حدود 121 هزار تن گندم مازاد بر نیاز خریداری شده است، اما کار خرید، همچنان در سطح دهستان ها و سیلوهای پیش بینی شده ادامه دارد و این میزان افزایش با وجود خشکسالی و دیگر مشکلات مزارع، از الطاف الهی است

وی اظهار کرد: برای تسریع در تخلیه و خرید گندم مازاد بر نیاز گندم کاران و نظارت مستمر بر این روند، بطور برنامه ریزی شده تمامی مراکز روزانه مورد بازدید قرار می گیرد.
وی به کاهش بسیار قابل توجه باران در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری، سرمازدگی، وجود آفت سن و گرمازدگی در بعضی نواحی شهرستان اشاره نمود و ادامه داد: انتظار می رفت با مجموع اتفاقات پیش آمده، شاهد کاهش حدود نصف برداشت گندم نسبت به سال زراعی گذشته باشیم.
فرماندار شهرستان بیجار به افزایش میزان وزن گندم در حجم نسبت به سال های قبل اشاره نمود و خاطرنشان کرد: به مرور زمان که گندم مازاد بر نیاز گندم کاران به انبارها و سیلوهای شهرستان رسید، مدت تحویل گندم با تاخیر مواجه شد که بلا فاصله از ورود گندم دیگر شهرها جلو گیری بعمل آمد.
فرماندار شهرستان بیجار به پرداخت مطالبات گندم کاران نیز اشاره نمود و عنوان کرد: این موضوع بصورت کشوری در دست پیگیری است و از مسوولین استان خواست هنگام اختصاص منابع مالی به میزان و زمان برداشت در هر منطقه توجه جدی شود و سهم هر شهرستان تفکیک گردد.
زندیه از برنامه ریزی در خصوص تامین سوخت مورد نیاز تراکتورداران که حدود یک ماه دیگر اقدام به بذر پاشی خواهند نمود خبرداد و تاکید نمود: طبق برنامه ریزی بعمل آمده سوخت مورد نیازتامین خواهد شد و مشکلی در این زمینه پیش نخواهد آمد.
وی به پوشش بیمه ای محصولات کشاورزی و پرداخت تنها بخشی از خسارات اشاره کرد و گفت: کشاورزان نباید انتظار داشته باشند، اگر محصولی دچار خسارات شد تمام هزینه های کاشت، داشت و زیان میزان تولید پرداخت شود.
زندیه حضور بیمه در کنار کشارورز را بصورت حمایتی دانست و تاکید کرد: کشاورزان نباید انتظار پرداخت سود حاصله و دیگر هزینه های جانبی را بطور کامل داشته باشند، چرا که هیچ شرکتی نیز چنین توانی ندارد و از سوی دیگر موجب کم کاری و سهل انگاری در میان کشاورزان خواهد شد.
شهرستان بیجاربا داشتن بیشترین گستردگی جغرافیای در شرق استان کردستان واقع شده است، و با وجود حدود 300 هزار هکتار مزارع گندم، سالانه حدود 135هزار تن گندم تولید می کند که به انبار غله کشور شهرت یافته است.ک/4
7350/6108

انتهای پیام /* 

نظرات  (۴)

علیک جان چرا زورت اومده  هر کس بوده نظرشو داده  شما هم میتونی نظرتو بدی  اینم  بگم نباید به حریم دیگران ورود کنی  یا حتی تهدیدش بکنی واون کسی که نظر دهنده گان رو کنترل میکنه  کار غلطی انجام میده  چون خلاف قانون  اخلاق انسانی است

هرکسی که دم ازفرهنگ و...میزندبی فرهنگ ترین آدم هاست(جان هوگو)دوست عزیزی که ازپرندک نظرفرستادی!آهای شمائی که دم ازفرهنگ وکم کاری میزنی!چرابی خودوبی جهت حرف های نامربوط و...که حتی اطلاعات کافی هم نداری میزنی!اینوهم بگم که شماازپرندک نیستی.من خودم موقعیت مکانی شمارومشخص کردم که ازخودهمین شهرنظردادید!بس بی خودوبی جهت نظرهای ناخودی درج نکنید.که این جایک نفرگم نتم حضورداره که شماروکنترل میکنه.درضمن مراقب حرف زدناتون باشید!چون هرکسی بخوادباوطن عزیزم توپ آغاج دربیفته باهاش ورمیفتم ویه وقت دید که...عکس بوقققققققققق روواسش تووبلاگ موردعلاقش درج کردم اون موقس که حساب کاردستش میاد.
توهین به توپ آغاج=پریدن آبرو
توهین به وطنم=هکjumperNormal
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۵ ناراحتم از عدم پیشرفت شهرم
با سلام و خدا قوت خدمت شما عزیزان و مسئولان توپ آغاج،به نظر خودتون چه پیشرفتی در شهر ایجاد کردین،مخصوصا از لحاظ فرهنگی و برنامه ریزی برای جوانان؟
لطفا جواب را در سایت بزارین تا روشنگری بشه
پاسخ:
آقای همشهری از پرندک،آقای حساس و آقای «ناراحتم از عدم پیش رفت شهر» که با نام های مختلف نظرگذاشتی ، طوری نیست ،دو تا نظرت توهین به مسئولین شهر بود منتشرش نمی کنیم؛ اما در خصوص این نظرت ما هم به نوبه خود  اعلام می کنیم؛ ما هم ناراحتیم از عدم همکاری افرادی همچون شما که فقط از دور توپ آغاج و کل برنامه های فرهنگی را مظلوم گذاشتید ، امام جمعه محترم از همان ابتدای ورودش به توپ آغاج با جوانان در داخل مسجد برای همکاری و تعامل فعالیت فرهنگی درخواست کردند «خبر این نشست در همین سایت قابل دسترسی است» عده از همان جوانان دانشجو اعلام همکاری کردند و هنوز هم دارند ،مجدد یک فطرت پیش آمد  دوباره امام جمعه محترم درخواست جلسه دادند با حضور دانشجویان وطلبه در واقع تا کنون سه جلسه مشترک و اختصاصی طلاب برگزار شده الحمدالله فعالیت های خوبی شده 
فرهنگ مانند ساختمان نیست که قابل مشاهده باشد فرهنگ را باید ریشه ای مورد بررسی قرار داد.... 
بزرگواران و همه کسانی که  دغدغه فعالیت فرهنگی دارید  به جای اینکه افراد یا اشخاص را مورد تخریب قرار دهید  یا علی بگویید تشریف بیارید  شروع کنید ..
همانطوری که بارها امام جمعه محترم اعلام کردند و ما هم بیانات ایشان را تکرار می کنیم، که  الان فرصت فعالیت فرهنگی شهرتون آغاز شده  هرکسی با هر تخصصی که دارد یک یا علی بگویید وارد میدان عمل بشوید ... واقعا هرکسی که دغدغه فرهنگی دارد نخواهد کاری برای شهرش انجام دهد  مدیون است 
الان دوره ای نیست که بگویند امروز ما را نگذاشتند کار کنیم    
با این نظر از همه توپ آغاجی های بزرگوار و ارزشی درخواست می کنیم برای فعالیت در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی شهرتون قدمی بردارید 
در ضمن فعالیت های مختلف فرهنگی در سطح شهر برای اقشار مختلف در حال برگزاری است شما هم اگر دوست دارید فعالیت کنید  در حاشیه نباشید بسم الله  کار برای فعالیت هست در خدمتیم وخوشحال می شویم تشریف بیارید برای ارتقا فرهنگ شهرتان قدمی بردارید .
انشاءالله امید بهورزی و پیروزی وسربلندی همه شما عزیزان توپ اغاجی را از خداوند می خواهیم و همه ما برای آبادانی شهرمون در تلاش هستیم و در این مسیر کمک کار حاج آقا حکیمی فر و شورای محترم اسلامی و شهردارمون باشیم 
کاش ایشان می دانستند که سیلوی توپ آغاج از تکاب هم خرید کرده وعلاوه بر بردن الکی آمار شهر و شهرستان به بالا، موجبات تخصیص حداقلی بیمه را به کشاورزان عزیز میشوند
میگی نه تحقیق کن
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی