توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

به گزارش توپ آغاج نیوز,به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه شهر توپ آغاج ؛ رئیس ستادبرگزاری نماز جمعه شهر توپ آغاج؛ همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته نماز جمعه در شهر توپ آغاج  برگزاری می شود.

رحمن داوودنیا با اعلام خبر فوق گفت: این همایش  با همکاری شورای اسلامی ،شهرداری ،حوزه مقاومت بسیج و شرکت تعاون روستایی شهر توپ آغاج  و ستادبرگزاری نماز جمعه شهر توپ آغاج روز جمعه 16مردادماه راس ساعت 7صبح از مقابل حوزه مقاومت بسیج شهدای توپ آغاج برگزار می شود.

وی افزود: جوایز این همایش توسط نهادهای اجرایی عضو ستاد 5مرداد شهر توپ آغاج اهداء خواهند کرد.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه شهر توپ آغاج ادامه داد: این همایش با حضور همه خانواده های توپ آغاجی برگزار خواهد شد و از همین جا از همه خانواده برای شرکت در این برنامه دعوت می کنیم .

نظرات  (۷)

در این نامه حضرت به دو دولیل بر وجوب حفظ بیت المال امر کرده است. اول این که مال از آنِ خداست که بر بندگان عطا فرموده است و دوم این که او از طرف امام خزانه دار اموال عمومی است و حق تصرف در آن ها را ندارد. اشعث به خاطر سوابق سوئی که داشت از امیرالمؤمنین علیه السلام می ترسید، از این روی، وقتی نامه به او رسید تصمیم گرفت فرار کند و به معاویه پناهنده شود. اما نزدیکانش او را سرزنش کردند و از این کار منع نمودند، او هم منصرف شد. بنابراین، اشعث اموالش را برداشته و به کوفه رفت، حضرت اموال اشعث را از او گرفت که به اندازۀ چهارصد هزار درهم بوده است و مبلغ سی هزار درهم به او داد. اما اشعث اعتراض کرده و گفت که به او مبلغ کمی داده است. حضرت فرمود:
«اگر همه را واگذار کنی بهتر است چون هیچ گمان ندارم که بر تو حلال باشد و اگر به این مطلب یقین داشتم همین را هم به تو نمی دادم».

آقایان و یا خانم ها؛بیت المال و بی سنگر  ؛ بحث بیت المال  چیزی نیست که بخواهیم به شوخی از کنارش بگذریم؛

چیزی که جز اموال عمومی محسوب شود؛ در اختیار  شورا یا شهردار و یا هر اداره ای قرار می گیرد بعنوان بیت المال به شمار می آید، استفاده شخصی ااز اآن موجب ضمان است.

به این روایت از امیر المومنین توجه کنید،  امیرالمؤمنین علیه السلام در موارد زیادی با سخنان و نامه های خویش راهنمایی ها و هشدارهای لازم را به کارگزارانش اعلام نموده است که بخشی از آن ها را در اینجا نقل می کنیم.
امام علی علیه السلام به اشعث بن قیس فرماندار آذربایجان نامه ای نوشتند و فرمودند:
«همانا پست و فرمانداری برای تو وسیلۀ آب و نان نبوده، بلکه امانتی در گردن تو است، باید از فرمانده و امام خود اطاعت کنی؛ تو حق نداری نسبت به رعیت استبداد ورزی، و بدون دستور به کار مهمی اقدام نمایی؛ در دست تو اموالی از ثروت های خدای بزرگ و عزیز است، و تو خزانه دار آنی تا به من بسپاری؛ امیدوارم برای تو بدترین زمامدار نباشم».

توجه کردید؛  متاسفانه خیلی از مردم  وارد شبهه شدند و عملا منکرات مرتکب می شوند، جالب تر از همه اینکه کار خودشان را توجیه می کنند ..

آقای بی سنگر یا خانم بی سنگر؛ بایدخوشحال باشیم که از این مباحث مورد توجه قرار گرفته است

برادر بی سنگر.سلام/ کدوم سراط مگه سراطی گذاشتن؟
برادر بیت المال .سلام .خواهشن اگر از بیت المال چیزی نمیدانید سریع از کلمات قولمبه وسولمبه برای تخریب استفاده نکنید در گفتارتان خدارا هم در نظر داشته باشید .رنجاندن وانتقاد کردن خیلی آسان است.بیاید وبیاییم سازنده باشیم.در مسیر سراط مستقیم یاور شیطان نشویم
خواهشا پیام بذارید تو سایت خیلی حیاطی 
سلام چرا دیشب پیام گذشتم نذاشتید سایت نکن ب شما هم برخورد / نکن شما هم هم هز بیت المال ب نفع خود استفاده میکنید/ واقعا که / فکر میکردم کسی که دنبال حق و نمیذار حق کسی ضایع بشه شماید ولی تاره فهمیدم اشتباه میکردم متاسفم

از بیانات گوهر بار رهبر معظم انقلاب.همچنان که اگر ورزش نکنید، جسم شما ناتوان، بی‏قدرت و آسیب‏پذیر خواهد شد و اگر بخواهید جسم را به قدرت، به زیبایی، به توانایی، به بروز قدرتها و استعدادهای گوناگون برسانید، باید ورزش کنید. 
 نماز، ورزش است؛  روزه، ورزش است؛  انفاق، ورزش است؛  اجتناب از گناهان، ورزش است؛  دروغ نگفتن، ورزش است؛  خیرخواهی برای انسانها، ورزش است.  با این ورزشها، روح زیبا و قوی و کامل می‏شود. اگر این ورزشها انجام نگیرد، ممکن است به ظاهر خیلی پسندیده به نظر بیاییم؛ اما باطنمان یک باطن ناقص و نحیف و حقیر و آسیب‏ پذیر خواهد بود. 
به ورزش و فعالیتهای اجتماعی اهمیت بدهید و خلاصه با تلاش و خود سازی فکری و روحی و جسمی خود را برای مسؤولیتهای زندگی در جامعه‌ی اسلامی آماده کنید.
من به جوانها می‏گویم: تحصیل، تهذیب، ورزش. تحصیل کنید؛ یعنی نیروی خرد، فکر، مغز، علم در شما تقویت شود.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی