توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

حجت الاسلام حکیمی فر ظهر امروز 9مرداد در خطبه های نماز جمعه شهر توپ آغاج خطاب به مردم و جوانان توپ آغاج گفت:درخواست های شما ملت را در قالب نامه ای به ریاست محترمجمهوری ارائه کرده ایم؛امیدوارم دستاورد سفر آقای روحانی برای جوانان ارمغان اشتغالزایی بوده باشد

وی با اشاره به اختصاص اعتبار 431 میلیارد تومان به بخش آب کشاورزی خاطرنشان کرد: خیلی از مردم منطقه سیلتان به خاطر عدم مدیریت صحیح  آب های روان دچار ورزشکستکی و یا از دست رفتن زمین های کشاورزی خود شدند امیدوارم سهم این منطقه از این اعتبار قابل توجه باشد.

حجت الاسلام حکیمی فر خطاب به مسئولان شهر توپ آغاج خاطرنشان کرد:همدلی و همزبانی شما قوت قلب همه مردم متدین توپ آغاج خواهد بود؛ لذا تسریع در فعالیت های عمرانی موجب توسعه و آبادانی شهر خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همیاری و همکاری مردم متدین نسبت به تکمیل پروژه غسالخانه خاطرنشان کرد:الحمدالله همه شما مردم در تکمیل این پروژه اسلامی دینی سهیم بودید و با پول های شما مردم قدمی دیگر در راستای احیای مراکز دینی برداشته شد از همه شما مردم قدردانی می کنم.

*نقش رهبر معظم انقلاب در حرکت پرشتاب علمی کشور در دو دهه اخیر بی بدیل بوده است

خطیب جمعه توپ آغاج در بخش دیگرسخنان خود با بیان اینکه« نقش رهبر معظم انقلاب در حرکت پرشتاب علمی کشور در دو دهه اخیر بی بدیل بوده است اظهارداشت: دیدار کوتاه و سخنان بسیار مختصر رهبر معظم انقلاب اسلامی با جمعی از بسیجیان مدال آور المپیادهای علمی، که این عزیزان در این دیدار مدالهای خود را به رهبر انقلاب اسلامی تقدیم کردند، خبری کوتاه اما پر مغز در هفته گذشته بود

وی گفت: در این دیدار کوتاه، رهبر معظم انقلاب اسلامی با تشکر و قدردانی از جوانان مدال آور، کسب رتبه های برتر علمی را نشانه استعداد و پیشرفتهای علمی فرزندان انقلاب خواندند و گفتند: این نشانه ها و پیشرفتها همان چیزی است که به قدرت و اقتدار درونی کشور می افزاید.

خطیب جمعه توپ آغاج با بیان اینکه در شهر کوچکی همچون توپ آغاج ؛ نخبه گان علمی ،دانشگاهی و حوزوی زیاد است تصریح کرد: نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که درک و شناخت این نخبگان جوان و مدال آوران المپیادهای کشور را باید تحسین کرد. آنان به خوبی متوجه شده اند که در طول بیش از دو دهه گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل و جدی در شکل گیری حرکت پرشتاب علمی کشور داشته اند. این جوانان نخبه و خوش آتیه به خوبی  دریافته اند که مسأله توجه به نخبگان و توجه به حرکت علمی سازمان یافته و تلاش برای توجه ویژه به جوانان نخبه از طرح هایی بوده است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول بیست و چند سال گذشته دائما به آن توجه داشتند و دولت های مختلف را که در طول این دهه ها بر سر کار آمدند به پی گیری و توجه خاص به امر علم و نخبگان توصیه کردند.

*شیخ فضل الله نماد روحانیت مجاهد، بصیر و کشته جهل و تفرقه و ساده لوحی و انفعال

رئیس ستاد احیای توپ آغاج در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری اظهارداشت:این شهید بزرگوار نماد روحانیت مجاهد، بصیر و کشته جهل و تفرقه و ساده لوحی و انفعال. (علت شکست قیام مشروطه، بی بصیرتی و کناره گیری علما و متدینین از نهضت بوده است.

خطیب جمعه توپ آغاج افزود: شیخ فضل الله در زمانی به ایران آمد که استعمار انگلیس با عقد قراردادهایی از قبیل سیم تلگراف، راه شوسه، راه آهن سازی، بانک شاهی و امتیاز دارسی با وارد کردن کالاهای غربی می کوشید تا با نفوذ فرهنگ غربی بیشترین بهره را از منابع و منافع کشور عاید خود سازد. شیخ پس از بررسی اوضاع و احوال کشور در صدد مقابله با نفوذ فرهنگی بیگانه برآمد. اقدامات شیخ مصادف با فعالیت های مَلْکُم خان ناظم الدوله بود که پایه گذار فراماسونری در ایران بود. شیخ با هوشیاری دریافته بود که نفوذ فرهنگی استعمار، ارکان دین و استقلال اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را تهدید خواهد کرد لذا در فعالیت های خود مردم را به دوری از مظاهر کفر و پیروی بیگانگان فرا می خواند.

*بمباران هیروشیما ننگ تاریخی مدعیان حقوق بشر/جمعه سیاه بمباران عربستان دستاورد امریکایی ها در خاورمیانه

حجت الاسلام حکیمی فر همچنین به سالروز بمباران هیروشیما ژاپن اشاره کرد و گفت:حقوق بشر امریکایی و مبارزه با سلاح های کشتارجمعی هسته ای امریکا؛ مردمان بی گناه ژاپن را مورد حمله قرارداد.

خطیب جمعه توپ آغاج بمباران هیروشیمارا ننگ تاریخی امریکایی ها دانست و تصریح کرد: بمباران اتمی؛ پایان جنگ جهانی دوم!ننگ تاریخی دولت امریکا بوده ،بطوری که دو بمبی که در هیروشیما و ناکازاکی منفجر شد، (وقتی) آمریکایی ها عذرخواهی می کنند، به این صورت می گویند که اگرچه با این دو بمبی که ما به این دو شهر پرتاب کردیم، ده ها هزار در وهله اوّل (یا) شاید صدها هزار کشته شدند، (امّا این کار) هزینه تمام کردن جنگ جهانی دوّم بود. اگر ما آمریکایی ها این بمبها را نمی انداختیم، جنگ ادامه پیدا می کرد، حالا اگر دویست هزار (انسان) کشته شدند، آن وقت دو میلیون کشته می شدند؛ بنابراین ما خدمت کردیم که این بمبها را انداختیم.

حکیمی فراضافه کرد: آمریکایی ها می گویند ما رسالت داریم (که) در دنیا، حقوق بشر و دمکراسی را توسعه دهیم. راه گسترش دمکراسی، کاربرد بمب اتم در هیروشیما است،، امروز هم در خاورمیانه این همه دغل بازی و فریبگری و ظلم و جنایت به چشم می خورد. با این وسایل می خواهند حقوق بشر و رسالت جهانی شان را گسترش دهند؛با ارسال بمب به عربستان کمک به آل سعود کودک کش در کنار اسرائیل چه چیزی را می خواهند به اثبات برسانند؛ اینکه طرفدار حقوق مظلومان هستند.؟

*تصمیم درباره رد یا قبول مذاکرات وین یک تصمیم ملی است نه حزبی و جناحی

رئیس ستاد احیای توپ آغاج در رابطه با آخرین گمانه زنی ها در مورد «برجام» خاطرنشان کرد: ما نه ذوق زده و نه نگران هستیم ؛ هیچ یک از این ها نیستیم؛ ما خط و مشی خود را پی گیری می کنیم؛ بر اساس توصیه های رهبری، نقدها به تفاهم وین نباید باعث ایجاد انشقاق و دودستگی در میان جامعه شود. هرگونه دو قطبی کردن جامعه به موافقان و مخالفان مذاکره ممنوع است. در یک خانواده بزرگ به نام ملت ایران نباید تقسیم بندی ای به نام موافقان و مخالفان مذاکره و توافق شکل گیرد. پس از بررسی های کارشناسی، نظام تصمیم می گیرد که این تفاهم را بپذیرد یا خیر و همه مردم یکپارچه از این تصمیم ملی حمایت خواهند کرد.

حکیمی فر تصریح کرد: هیچ فرد و حزب و جناحی حق ندارد از این مذاکرات و تفاهم به نفع خود بهره برداری سیاسی نماید. تصمیم درباره رد یا قبول مذاکرات وین یک تصمیم ملی است نه حزبی و جناحی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۹
ابراهیم آدمین

نظرات  (۱)

لطفاتصاویررادرجکنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی