توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

تاکید امامان جمعه شهرستان بیجار برای حضور در راهپیمایی روز قدس

سنندج - ایرنا - با نزدیک شدن به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، سه امام جمعه شهرستان بیجار بر حضور پررنگ مردم متدین و روزه دار در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید نمودند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه اهل تشیع شهر بیجار با اشاره به مسایل روز جهان اسلام و تهدیدهای تفرقه افکنان دشمنان اسلام گفت: به نظرم امسال از هر زمان دیگری ضروری تر است که همه مسلمانان با وحدت و یکپارچگی در اعلام وحدت جدیت داشته باشند.

حجت الاسلام علی مرادی افزود: مصداق عینی این وحدت حضور پررنگ و با شعور سیاسی بالا در مراسم روز جهانی قدس است. 

وی به نقشه های دشمنان اسلام و تغییر نوع مبارزه آنان با مسلمانان اشاره کرد و گفت: دشمنان امروز با راه اندازی جنگ نیابتی و با ایجاد بدبینی نسبت به اسلام و اعتقادات دینی سعی دارند، مسلمان را تضعیف نمایند و این خطر بزرگی برای مسلمانان است.

وی به فجایع انسانی و رفتارهای دور از دستورات اسلامی توسط گروه تربیت شده صهیونیسم و آمریکایی تکفیری ها به عنوان زنگ خطر برای جهان اسلام پرداخت و تاکید کرد: همه مسلمانان دقت کنند، وقتی این جاهلان در منطقه ای نفوذ می کنند، چه مصیبت هایی را برای مردم از ادیان و مذاهب مختلف ایجاد می کنند.

امام جمعه اهل سنت بیجار نیز گفت: صهیونیسیم تضعیف مسلمان را هدف گرفته است و با دست آمریکا می خواهد، مسلمانان را از نظر جغرافیایی و اعتقادی از هم جدا کند و سپس آنان را از سر مسیر از نیل تا فرات بردارد.

ماموستا خالدی به ضرورت پایبندی به اصول و مبانی اعقتادی و عدم بزرگنمایی فرعیات و جزئیات مذهبی پرداخت و گفت: بسیاری از مواردی که به عنوان اختلاف بیان می شود توسط دشمنان مطرح و با شبه افکنی ترویج می شود که می خواهند به این وسیله تفرقه و فاصله را میان مسلمانان افزایش دهند.

وی با آرزوی آزادی هرچه زودتر قدس شریف ادامه داد: امام راحل با اعلام این روز مبارک جهان اسلام را از فراموش نمودن قدس آگاه نمود و مسلمانان با وحدت، همدلی و حضوری پرشورو دلگرم کننده این راه مقدس را تا آزادی قدس شریف ادامه می دهند.

امام جمعه اهل سنت بیجار بیداری اسلامی و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را از نتایج پر برکت ابتکار معمار بزرگ انقلاب اسلامی دانست که برای همیشه یاد، نام و آرزوی تشرف به قدس عزیز که متعلق به همه مسلمانان است را در دل آنان زنده نگه داشته است.

امام جمعه اهل سنت بیجار از همه مردم متدین و روزه داران و مسلمانان برای شرکت مقتدرانه و با صلابت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و افزود: تنها سلاح کوبنده مسلمین در برابر استکبار وحدت و همدلی است و حضور در روز قدس، نماد واقعی پایداری مسلمین به آرمان های اسلام و آزادی قدس شریف است. 

امام جمعه شهر توپ آغاج نیز علل عدم پیشرفت مسلمانان را دوری از دستورات اسلام ناب حضرت پیامبر(ص) دانست و اظهار کرد: قرآن کریم محوری ترین دستور و یک اصل خدشه ناپذیر برای همدلی و بیزاری از دشمنان را به ما نشان داده است.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، روز قدس را نمایش وحدت و ابراز وجود همه مسلمانان جهان دانست و تاکید کرد: ابتکار رهبر معظم انقلاب برای تدوین شعار همدلی و ابتکار امام راحل برای اعلام روز قدس به عنوان روز وحدت در یک مسیرالهی است.

او افزود: امسال که مدعیان دروغین حقوق بشر با تربیت تروریست های تکفیری و راه اندازی جنگ های منطقه ای در جهان اسلام، بمب گذاری ها و حمله به نمازگزاران به مصاف مسلمانان آمده اند، تکلیف است که همه در کنار هم در روز قدس حضوری با شکوه داشته باشیم.

حجت الاسلام حکیمی فر، روز قدس را روز بیدار شدن جهان اسلام ذکر نمود و تاکید کرد: با اتکای به خداوند متعال، استمداد از حضرت پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)، حمایت جهان اسلام از مردم مظلوم یمن، فلسطین، عراق و بحرین موجب خط بطلانی بر همه نقشه های تفرقه افکنانه استبکار خواهد شد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی