توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات


v     سلام‌های شاکرانه

بهار با طبیعت بهار می‌شود و اما دیروز بهارستان تهران نه، بهارستان تاریخ انقلاب اسلامی دیروز با گلستان شهدا در بهارستان، بهارستان شد. شکر خالصانه به آستان شکرپذیری که شکرگزاری را مایه بهجت، آرامش و حظ بی‌نظیر معنوی قرار داد. شکر برای بازگشت 275 شهید، شهید نیوشده از جام عشق و معرفت الهی و دلدادگی به ساقی این جام خونین، سیدالشهداء(ع)، شکر برای حضور سیل جاری مردم تهران در این آیین روح‌افزا، شکر برای زنده‌شدن خاطرات شورآفرین روزهای دفاع مقدس، شکر برای جاری‌شدن اشک‌های قدردانی و احترام، شکر برای جاری‌شدن دُرهای غلتان پیوند با آرمان شهدا، شکر برای بیداری و هوشیاری یک ملت شاکر، شکر برای بیعت تازه‌شده، شکر برای تجلی دوباره استقامت، شکر برای تهاجم سنگین و شرربار به شیطان بزرگ، شکر برای....، شکر برای معاصرت با رهبری که با شناخت عمیق از قدر و منزلت شهدای رو به وطن‌آورده، بر دست‌های بسته و پیکرهای ستمدیده آنها سلام می‌کند و خدای حکیم را که در لحظه‌های نیاز ملت با بازگرداندن پیکر مطهر شهدا بشارت می‌دهد، سپاس می‌گوید و بر مردم بزرگ، وفادار، آگاه و مسئولیت‌پذیری که خطاب لطیف الهی را درست می‌شناسند و می‌نیوشند و پاسخ می‌گویند، سلام می‌کند و با سپاس پایانی همه آنچه گفته شد سرمایه عظیم حضرت صاحب‌الزمان(عج) می‌دانند.

دیروز در سرمقاله «دریاهایی در دل رود» زمانی‌که به عبارت «غافل از آنکه، هیچ خاکی توان فروکشاندن دریا را ندارد» رسیدم، لحظاتی درنگ کردم و اندیشیدم که مگر قرار نیست، پیکر مطهر این دریادلان انصار دین خدا در خاک دفن شوند، پس چرا چنین نوشتی؟ با اینکه در این‌گونه نگارش‌ها چنین اشکالاتی چندان وارد نیست؛ اما عبور از این دغدغه برایم سخت بود و حذف عبارت مذکور سخت‌تر؛ اما ایمان و اعتقاد به آنچه از قلم جاری شد و بر کاغذ نقش بسته بود، سبب گردید عبارت پیش‌گفته بر جای بماند تا دیروز عصر که صحت ایمان قلبی به آنچه نگارش یافته بود، آشکار شد؛ زمانی‌که «دریای مردم» برای بدرقه دریادلان آرمیده در تابوت‌ها، دریای وجود صاحب‌دلان را متلاطم ساخته؛ در آن زمان احساس کردم که این دریادلانی که اروند خروشان از ناتوانی پذیرش‌شان شرمنده ماند، با دیدن «دریای مردمی» که اشکبار به استقبال‌شان آمدند و شیون‌کنان بدرقه‌شان می‌کنند و راه‌شان را می‌شناسند و تعهد می‌کنند آن را ادامه دهند و همچنان استکبار را شیطان بزرگ می‌دانند و بر عهدشان با خمینی کبیر پابرجا هستند و گوش به فرمان رهبر شجاع و مقتدرشان، امام‌خامنه‌ای(مدظله‌العالی) با گام‌های محکم در مسیری که امام‌خمینی(ره) ترسیم کردند، پیش می‌روند و ملامت ملامت‌کنندگان و اخم‌کردن و دندان تیزکردن دشمنان خللی در اراده پولادین‌شان ایجاد نمی‌کند، برای پیوستن به رستگاری ابدی و تشرف به جوار امامی که به گفته سرباز عراقی همگی‌شان پیش از انداخته‌شدن به گودال هفت‌متری روبه کربلا می‌کردند و به مولای‌شان سلام می‌دادند، آرمیدن ظاهری در دل خاک را گردن نهادند تا قاموس آفرینش بر مدار تعیین‌شده حرکت کند. به‌راستی، حضور کوتاه و بارش معنویت‌شان، چه زیبا روح و جان مردم را در آستانه ماه مبارک رمضان شست‌وشو داد و بهارستان آخرین روزهای بهار را گلستان ابدی کرد. روح‌شان شاد و بدرقه راه نورانی‌شان صلوات.

نظرات  (۱)

برماست که با اعتراف به عجز خویش ، از رزمندگان عزیزی که با شهادت طلبی ها و رشادتهایشان از میهن اسلامی خود دفاع نموده ، و با خون پاک خود چراغهایی فرا راه آزادی تمام ملتهای دربند برافروختند ، قدردانی نماییم.شما گواهان صادق و یادگاران عزمها و اراده های استوار و آهنین ، نمونه ترین بندگان مخلص حقید، که  مراتب انقیاد و تعبد خویش را به پیشگاه اقدس حق تعالی، با نثار خون و جان به اثبات رسانیدند.(درود خدا به روح پاک ومطهر شما)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی