توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

فرماندار بیجار: مشکل کمبود آب در روستاهای بیجار جدی است / افزایش مهاجرت روستائیان

فرماندار بیجار گفت: مشکل کمبود آب در روستاهای بیجار جدی است.

 بیژن زندیه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان بیجار که با حضور استاندار و مدیران کل استان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با اشاره به مشکلات کمربندی‌های این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان بیجار در مرکز اتصال چهار استان است و چهار شاهراه به طرف زنجان، سنندج، تکاب و همدان از این شهرستان می‌گذرد حمل و نقل خودروهای سنگین کمربندی‌ها را دچار مشکل کرده استوی عنوان کرد: شهرداری با توجه به درآمد بسیار اندک قطعا نمی‌تواند در بحث آسفالت مشکل را حل کند و نیازمند مساعدت راه و شهرسازی است.

فرماندار بیجار به بحث واگذاری زمین‌هایی که باید بابت سهم 10 درصدی به شهرداری تحویل داده شود اشاره کرد و گفت: علیرغم جلسات متعدد این مهم عملی نشده است و با توجه به وضعیت مالی نامطلوب و بدهی‌های شهرداری انتظار داریم هرچه سریع‌تری این مشکل رفع شود.

زندیه گفت : هدایت روان آب‌ها را از اولویت‌دارترین مشکلات شهرستان بیجار عنوان کرد و گفت: به محض کوچکترین بارندگی خیابان‌ها قابل عبور و مرور نیست و رفع این مشکل هم با اعتبارت داخلی شهرداری بیجار قابل حل نبوده و نیازمند اعتبارات کلان و میلیاردی است.

نیاز 500 میلیونی شهرداری برای تسریع کارخانه بتنی

زندیه به تلاش و پیگیری‌های شهردار بیجار برای احداث کارخانه بتن و خرید قطعاتی برای این کارخانه اشاره کرد و گفت: متأسفانه هنوز به لحاظ عدم بضاعت مالی کارخانه راه‌اندازی نشده است.

وی افزود: برای راه‌اندازی این کارخانه نیاز به 500 میلیون تسهیلات است و با راه‌اندازی آن علاوه بر تأمین نیاز داخلی شهر می‌تواند به شهرها و شهرستان‌های همجوار نیز قطعات بتنی صادر کرد..

فرماندار بیجار، تملک زمین‌هایی توسط  شهرداری را از دیگر مشکل این شهرستان عنوان کرد و گفت: ورودی شهر به سمت جاده تکاب باریکه آسفالتی است، که مابقی آن را شهرداری نمی‌تواند آسفالت کند.

این مسئول تصریح کرد: نزدیک به 100 هزار مترمربع زمین در این قسمت وجود دارد که شهرداری باید تملک کند که برآورد سر انگشتی تملک این زمین‌ها نیازمند 12 میلیارد تومان اعتبار است.

زندیه به آمار بالای تصادفات در شهرستان بیجار به دلیل قرا گرفتن این شهرستان در مسیر اتصال 4 شهرستان زنجان، همدان، تکاب، قروه، سنندج اشاره کرد و گفت: بعضا برخی از این تصادفات به دلیل عدم امکانات منجر به فوت می شود.

فرماندار بیجار به دیگر مشکل این شهرستان در رابطه با تسریع در انجام پروژه کنارگذر اشاره کرد و اظهار داشت: از آنجا که کامیون‌ها در داخل شهر تردد دارند، زیرساخت‌ها را دچار آسیب و آسایش مردم را به مخاطره می‌اندازند که تسریع در انجام پروژه زیرگذر موجب رفع این مشکلات می‌شود.

ایجاد شهرک صنفی مشکل سد معبر بیجار را مرتفع می‌کند

وی به مشاغل مزاحم بیجار اشاره کرد و گفت: به دلیل کوچک بودن معابر شهرستان این مشاغل با ایجاد سد معبر نارضایتی مردم را فراهم کرده، که می‌توان با ایجاد شهرک صنفی بر این مشکل فایق آمد.

فرماندار بیجار، خواستار نوسازی مدارس با توجه به وضعیت نامطلوب آنها در این شهرستان شد و گفت: در سال گذشته علیرغم محدودیت اعتباری یک‌میلیارد در قالب ماده 180 به استخر آموزش و پرورش اختصاص داده شد، اما متأسفانه با وجود اینکه سال مالی روبه اتمام است، این  اعتبار تا کنون تخصیص نیافته است.

این مسئول، خسارت به بخش کشاورزی با توجه به خشک‌سالی اخیر را از جمله مشکلات این شهرستان عنوان کرد و گفت: بیش از 35 هزار هکتار از اراضی گندم  این شهرستان قابل برداشت نیست و مابقی آن حدود 30 تا 40 درصد دچار خسارت سرمازدگی شده‌اند که متأسفانه اخیرا آفت سن نیز به آنها اضافه شده است.

تمدید وام‌های کشاورزی برای جبران بخشی از خسارت کشاورزان

وی تصریح کرد: تمدید وام‌های کشاورزی و بیمه محصولات کشاورزی که بخشی از خسارت را پرداخت کند موجب می‌شود، حداقل هزینه کاشت محصولات را برای کشاورزان جبران کند.

زندیه به بحث آب منطقه‌ای نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان بیجار در کنار شهرستان قروه واقع است و به دلیل حفر چندین هزار حلقه چاه در دشت قروه و دهگلان در سال‌های اخیر و برداشت‌های بی‌رویه از آنها این منطقه نیز ممنوعه اعلام شده است.

زندیه بیان کرد: اگر مانع استفاده از آب این چاه‌ها بشویم، چند خانوار اندک باقیمانده در روستاها نیز مجبور به مهاجرت می‌شوند.

فرماندار بیجار ضمن تقدیر از استاندار در رابطه با سد تالوار و اختصاص آب کشاورزی آن به بیجار گفت: در زمینه کمبود آب شرب روستاها مشکلات جدی داریم به صورتی که 72 روستا در سال گذشته کمبود آب داشتند با توجه به شرایط خشکسالی امسال بر این تعداد افزوده می‌شود..

زندیه در پایان به بحث آب شرب بیجار اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در برنامه‌ها دیده شده که آب شرب بیجار از سد سیاه‌زاغ دیواندره تأمین شود، ولی متأسفانه عملیات خط انتقال آن هنوز آغاز نشده است که این کار مشمول زمان بسیار است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۲
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی