توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

به گزارش ستاد برگزاری نماز جمعه شهر توپ آغاج، حجت الاسلام حکیمی فر ظهر امروز8خرداد در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مسجدصاحب الزمان (عج) برگزار شد اظهارداشت: خداوند متعال می فرماید: أَمَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحَاتِ فَلَهُمْ جَنَّاتُ الْمَأْوَى نُزُلاً بِمَا کَانُوا یَعْمَلُونَ‌ * وَ أَمَّا الَّذِینَ فَسَقُوا فَمَأْوَاهُمُ النَّارُ کُلَّمَا أَرَادُوا أَنْ یَخْرُجُوا مِنْهَا أُعِیدُوا فِیهَا وَ قِیلَ لَهُمْ ذُوقُوا عَذَابَ النَّارِ الَّذِی کُنْتُمْ بِهِ تُکَذِّبُونَ‌ ): آنان که ایمان آورده، و عمل صالح انجام داده اند، بهشت برین جایگاه آنها است و این پاداشی است در برابر آنچه که [ از اعمال خیر ] به جا آوردند. اما کسانی که تباهی و فساد کردند، جایگاهشان آتش دوزخ است؛ هرگاه که می خواهند از آن بیرون روند، بدان باز گردانده می شوند و به آنها گفته می شود: بچشید عذاب آتشی را که تکذیب و انکار می کردید و نیز می فرماید: ( إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَ أَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ : خداوند، جان و مال مؤمنان را از آنها می خرد و در مقابل، بهشت را به آنها می دهد.

وی افزود: حضرت امیرالمؤمنین (علیه السّلام) می فرماید: ارزش و بهای جان های شما چیزی جز بهشت نیست، پس آن را به چیزی جز بهشت نفروشید ». بله، بهای جان های ما بهشت است، نه مشتی مال و ثروت یا پست و مقام و ریاست و ده ها هدف مادی زودگذر که صبح و شام بر سر کسب آن در ستیز هستیم

خطیب جمعه توپ آغاج در ادامه،با اشاره به آیاتی از  قرآن کریم در وصف کافران گفت:  إِنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا بِآیَاتِ اللَّهِ لَهُمْ عَذَابٌ شَدِیدٌ وَ اللَّهُ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ‌ ): برای آنان که به آیات و نشانه های خداوند کافر شدند، عذابی سخت خواهد بود و خداوند انتقام گیرنده شکست ناپذیر است.

حکیمی فر تصریح کرد: برای کسب تقوا بر مبنای عشق به خداوند متعال قرار دارد. خداوند می فرماید: ( وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ یَتَّخِذُ مِنْ دُونِ اللَّهِ أَنْدَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَ الَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبّاً لِلَّهِ ): گروهی از مردمان، کسانی را همتای خداوند قرار داده و آنها را دوست می دارند، چنان که خدای را باید دوست داشت. اما آنان که ایمان آوردند، خداوند را بیشتر ( از هر چیز ) دوست دارند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر(ع) روز جوان اظهارداشت:  جوان؛ بیش از 31 درصد جمعیت کشور؛ ما الان از لحاظ نیروی انسانی و از جهت دارابودن نیروی جوان در بهترین وضعیتیم، یعنی الان بیش از سی و یک درصد جمعیت ما بین پانزده سال تا بیست و نه سال سن دارند؛ این وضعیت عالی است، فوق العاده است.

خطیب جمعه توپ آغاج تصریح کرد:نیروی جوان ،نخبگان کشورقادرند قله های پیشرفت همه جانبه، کشورشان را برسانند.

 وی با بیان اینکه باید از نیروی های جوان استفاده کرد گفت:کشور باید با نیروی درونی اداره بشود؛ با ذخایر روی زمین یعنی استعدادهای درونی ما، نیروی انسانی ما، هوش جوانان ما، با این ها باید اداره بشود. اگر این شد، هیچ قدرتی در دنیا قادر نخواهد بود که سرنوشت اقتصادی کشور را یا هر آنچه به اقتصاد کشور ارتباط پیدا می کند، در دست بگیرد و ملعبه خودش قرار بدهد.

امام جمعه توپ آغاج با اشاره به فرامین رهبری درمورد «اقتصاد مقاومتی»؛ گفت: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند «اقتصاد مقاومتی» یعنی ما اگر به نیروی داخلی، به ابتکار جوانها، به فعّالیّت ذهنها و بازوها در داخل تکیه کنیم و اعتماد داشته باشیم، از فخر و منّت دشمنان خارجی، خودمان را رها خواهیم کرد؛ راه درست این است.

رئیس ستاد احیا توپ آغاج تصریح کرد: درکشورهرکجا که به ابتکار وخلاقیت نو آوری استعداد جوانان تکیه شده است، مسائل هسته ای، درمان های گوناگون نانو تکنولوژی پیشگام بوده است.

حجت الاسلام حکیمی فربا اشاره به آیه «و نرید أن نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمّة و نجعلهم الوارثین»؛ با تبریک ولادت یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) گفت:   حرکت کلی ادیان الهی؛ برای  رفع استضعاف است.

وی ادامه داد: جهت حرکت ایادن الهی به سمت رفع استضعاف و محرومیت زدایی از جوامع است به همین جهت اسلام پرچم دین را از پرچمهای فرهنگها و تمدنها و ایدئولوژی ها و مکاتب گوناگون، به کلی متمایز می کند هدف نهایی استقرار  دین خدا است.

خطیب جمعه توپ آغاج نیمه شعبان را روز امید همه بشریت دانست و گفت:

روز نیمه شعبان، روز امید برای منجی، یک دستِ عدالت گستر در سرتاسر جهان، تقریبا مورد اتفاق همه ادیانی ،که در عالَم سراغ داریم و همه بشریت است و تنها اختصاص به مجموعه شیعیان یا حتی مخصوص امت مسلمان نیست.

رئیس ستاداحیاتوپ آغاج خاطرنشان کرد: لازمه انتظار، آماده‏سازی خود به نحو متناسب با زمان ظهور بدین معنا و مفهوم صحیح انتظار و لزوم فراهم کردن زمینه ظهوراست که    انقلاب اسلامی و فرهنگ مهدویت (تأثیر متقابل) از  الزامات و اقتضائات دوران انتظار و وظایف منتظران‏ به شمار می رود.

حکیمی فرگفت: جمهوری اسلامی به نیابت از امام زمان(عج)، وظیفه خود را دفاع از مظلومین قرار داده است و به همین خاطر مورد هجوم جدی‏تر ظالمین و زورگویان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمنان اصلی حضرت حجت(عج) در عصر حاضر چه کسانی هستند؟ خاطرنشان کرد: دشمن شناسی  ابنیه شرک، نفاق، فسوق و عصیان از آن چه کسانی هستند؟ دجال و بن‏باز و ابلیسک و... یا اوباما و نتانیاهو و انگلیس و ملک عبدالله.

خطیب جمعه توپ آغاج اظهارداشت:امام زمان(عج) براساس آیه شریفه «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم»، مواجهه‏ای جدی و مقتدرانه با دشمنان اسلام و جبهه کفر و نفاق خواهند داشت.

حکمت حکیمی فر با اشاره به آیه «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه...» اظهارداشت: حضرت حجت روحی لک الفدا با عمل به آیه فوق اقدام به تجهیز جامعه اسلامی به امکانات دفاعی مورد نیاز در برابر تهدیدهای دشمنان خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ظهور حضرت حجت تنها در اختیار خداوندمتعال و تاکید بردعای مومنین است گفت:  ظهور امام زمان وقتی است که همراهی و همدلی مردم و نخبگان جامعه اسلامی با ولی به اثبات رسیده باشد و سستی یاران امیرالمؤمنین(ع) و خیانت یاران امام مجتبی(ع) تکرار نگردد.

امام جمعه توپ آغاج در ادامه با اشاره به دور جدید مذاکرات هسته ای گفت:   تمام تحریم‏ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یک‏جا و هم‏زمان با امضاء توافقنامه کاملاً لغو شود نه این‏که تعلیق گردد.

وی بیان داشت: دستاوردهای هسته‏ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ شود ونسبت به حفظ داشته های موجود تلاش کنند.

حکیمی فر تصریح کرد: هیچگونه مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت‏های علمی و فنی در امور هسته‏ای و دانشمندان مربوط نباید وجود داشته باشد.

خطیب جمعه توپ آغاج با بیان اینکه ؛ هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین‏المللی نباید اعمال گرددتاکید کرد: نظارتها و بازرسی‏ها در حد متعارف بین‏المللی باشد هیچگونه نظارت و اعمال محدویت بر نیروهای مسلح پذیرفته نیست.

امام جمعه توپ آغاج گفت: توافق هسته‏ای باید بازگشت‏پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق بازگردیم.

حجت الاسلام حکیمی فرهمچنین با گرامیداشت نام و یاد حضرت امام خمینی(ره) گفت:صلابت و شهامت در عین سادگی و اخلاص امام موجب شد تا همه مردم یکدل و یکصدا همراه حضرت امام باشند.

وی  دربخش دیگرسخنان خود ضمن تقدیر از حضورجوانان در یادواره شهدای توپ آغاج بیان داشت: الحمدالله حضور کثیری از جوانان و خواهران و برادران در یادواره شهدای توپ آغاج نشان از غیرت و همیت دلدادگی مردم این خطه به شهداست.

رئیس ستاداحیا توپ آغاج تاکید کرد: حضور و آمادگی رزمندگان اسلام و بسیجیان جواب دندان شکنی به همه دشمنان اسلام است .

خطیب جمعه توپ آغاج با بیان اینکه  عمل به قانون و قانونمداری اصل مهم اخلاق مداری مسئولان است گفت: موضوع اخلاق در انتخابات بسیار مهم است کشورمان به عنوان جمهوری اسلامی و داشتن مردم متدین و متعهد باید پایبند مسائل اخلاقی باشد در موضوع انتخابات و رقابت‌های سیاسی خیلی از ارزش‌های اخلاقی دچار آسیب می‌شوند هیجان‌زدگی تحریکات و منافع شخصی در برخی موارد قانون را زیرپا می‌گذارد از رسانه‌ها تقاضا دارم هم حقیقت‌نویسی بکنند و هم به قانون توصیه کنند و هم اخلاق را مدنظر قرار دهند و رسانه‌ها خودشان را متناسب با منشور انتخابات برای فعالیت‌های انتخاباتی آماده کنند وزارت کشورنیز  حتما در این راستا قانون را سرلوحه خود قرار خواهد داد.

امام جمعه توپ آغاج با اشاره به سخنان وزیر کشور در خصوص تبلیغات زود رس انتخاباتی تصریح کرد: همانطوری که وزیر کشور گفتند: نامزدهای انتخاباتی اگر خارج از چارچوب قانون حرکت کنند و تبلیغات انتخاباتی زودرس انجام دهند و از منابع و امکانات غیرقانونی استفاده کنند و در جهت تهیج منفی جامعه اقدام کنند عملکردهای نامزدهای احتمالی  را جمع آوری می کنند هیئت‌های اجرایی در شورای بر اساس آن نمایندگان مردم قضاوت کنند.

حکیمی فر بیان داشت: نباید از نام و یاد اهل بیت برای مقاصد شخصی و سیاسی استفاده کنیم .

 

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی