توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

براساس این گزارش در جریان بررسی این ماده محمدمهدی مفتح پیشنهاد حذف عبارت "تعیین امام جماعت برعهده مرکز یا مراکزی است که از سوی نماینده ولی فقیه در استان‌ها تعیین می‌شود و نظارت بر حسن رفتار وی برعهده این مرکز است. هیات امنا و کلیه تشکل‌های موجود در مسجد موظف به هماهنگی با امام جماعت مسجد می‌باشند" را مطرح کرد که پس از صحبت‌های موافق و مخالف، این پیشنهاد با 150 رأی موافق، 18 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 229 نماینده حاضر در صحن تصویب شد.

براین اساس در این بند اصلاح شده آمده است؛ امام جماعت مدیر امور مسجد و نیز رئیس هیات امنای مسجد است.

در ادامه قاسم جعفری پیشنهاد حذف تبصره ماده 13 را مطرح کرد که این پیشنهاد نیز با 126 رأی موافق، 75 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع از مجموع 231 نماینده حاضر در صحن تصویب شد.

همچنین  نمایندگان اصل این ماده را پس از اصلاحات صورت گرفته با 130 رای موافق، 8 رای مخالف و 5 رای ممتنع از مجموع 215 نماینده حاضر در جلسه تصویب کردند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه در جریان بررسی جزئیات طرح حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها وظایف و اختیارات هیأت امنای مساجد را تعیین کردند.

بر این اساس نمایندگی مسجد در برابر معاونت امور مساجد، مرکز امور مساجد و کلیه نهادها و مؤسسات و ادارات و همچنین تشکل‌های فعال در مسجد از جمله وظایف هیأت امنای مساجد خواهد بود.

همچنین تصمیم‌گیری و هماهنگی تشکل‌های داخل مسجد، مراقبت، نگهداری، انجام تعمیرات و تلاش در رعایت پاکیزگی و آراستگی مسجد، اخذ سند مالکیت و ثبت مسجد در معاونت و ثبت اموال منقول با مشخصات دقیق در دفتر اموال مسجد با رعایت ضوابط شرعی و مشارکت و همکاری در اجرای طرح و برنامه‌های لازم در امور فرهنگی-اجتماعی دیگر وظایف و اختیارات هیأت امنای مساجد را تشکیل می‌دهد.

بر اساس مصوبه نمایندگان تعیین محل مناسب با هماهنگی دستگاه ذیربط برای حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، آثار معنوی،‌مفاخر و نخبگان محل و ایجاد دفتر یادبود و نیز جلب کمک‌ها و مشارکت‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور انجام فعالیت‌ها، تجهیز مسجد به فناوری‌های جدید متناسب با شئون مسجد از جمله اختیارات و وظایف هیأت امنای مساجد است.

مجلس شورای اسلامی همچنین پرداخت هزینه‌های ضروری و جاری مسجد و پرداخت حقوق و دستمزد به خادم یا خادمان مسجد و پیگیری بیمه آنها، همچنین تهیه گزارش عملکرد سالانه، صورتحساب و تنظیم و نگهداری اسناد درآمد و هزینه مسجد را در زمره وظایف و اختیارات هیأت امنای مساجد برشمرد.

نمایندگان مجلس در ادامه این ماده از طرح حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها مقرر کردند طرح دعوی و دفاع از حقوق مسجد و تغییر دعاوی مربوط به آن و در صورت لزوم انتخاب وکیل برای انجام امرو مذکور جزئی از وظایف و اختیارات هیأت امنا باشد.

در ادامه با رأی نمایندگان هیأت امنای مساجد مکلف شدند فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی را در اولویت قرار دهند.



کپی برداری تنها با ذکر منبع «نام سایت؛ `پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه شهر توپ آغاج» بلامانع است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی