توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

به گزارش توپ آغاج نیوز؛ دومین جلسه شورای اسلامی شهر با امام جمعه محترم شهر توپ آغاج عصر امروز در دفتر حجت الاسلام والمسلمین حکیمی فر  برگزار شد.

حجت الاسلام حکیمی فر در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات اعضای محترم شورای اسلامی در هماهنگی های ایام دهه فجر اظهارداشت: یکی از اقدامات موثر اعضای محترم شورا در هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر بود که با همکاری حوزه مقاومت بسیج  ،نیروی انتظامی و شهرداری صورت گرفت .

وی در ادامه با اشاره به ارائه گزارش توسط اعضای محترم شورا افزود: همه مسئولان باید توجه داشته باشند که مردم با اعتمادی که به آنها داشته اند کاندیدای مورد نظرشان را انتخاب کرده اند، برای اینکه بتوان از پشتوانه مردمی برخوردار بود باید اعتماد مردم را همواره حفظ  کرد.

امام جمعه توپ آغاج تصریح کرد: ارائه گزارش عملکرد از فعالیت های صورت گرفته توسط شورای محترم نگاه مردم را به مجموعه شورا عوض خواهد کرد.

حجت الاسلام حکیمی فر ضمن قدردانی از اجرایی برخی از مصوبات شورای اداری دی ماه که با حضور معاون فرمانداردر دفتر امام جمعه برگزار شد تاکید کرد:علی رغم تاکیدات اعضای محترم شورا و مسئولین حاضر در جلسه  با گذشت بیش از چهارماه از حضور امام جمعه در شهر مصوبات جلسه شورای اداری اجرا نشده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات مورد تاکید همه اعضا اختصاص زمین برای احداث دفتر امام جمعه بود که متاسفانه با وجود اختصاص زمین وتاییدمردمی آن برگشت خورده است .

رئیس ستاد احیای شهر توپ آغاج با انتقاد از عدم احداث غسالخانه در شهر گفت: یکی از معضلات بزرگ این شهر نبود غسالخانه در آن است، که یکی دو مورد از افراد متوفی را در حیات منزلشان غسل دادند که واقعا آدم شرمنده و شرمسار می شود می بیند که در شهر غساله خانه وجود ندارد.

امام جمعه توپ آغاج در بخش دیگر سخنان خود ضمن توصیه اعضای محترم به آرامش و رفع اختلافات تاکید کرد: اعضای محترم شورا و مسئولین شهر بعنوان الگوی مردم باید سرمشق همه کارهای نیک و شایسته باشند نه اینکه بخواهند در شهر خودشان موجب برآشفتگی و راس اختلاف باشند.

حجت الاسلام حکیمی فر تصریح کرد: به جای بگو مگوهای که هیچ دردی از مردم شهر توپ آغاج را دوا نمی کند دست برداشته ، با همدلی و همیاری و همکاری قدم مثبت در حل و فصل مشکلات و رفع دغدغه اشتغالزایی جوانان باشید .

وی با بیان اینکه کارهای مهم و اصولی هنوز در این شهر نیاز رسیدگی است افزود: خدا را خوش نمی آید هزینه های بیت المال را برای هیچ مصرف کنید بلکه باید با همفکری هم بشنید ببینید چه چیزی الان در شهر مورد نیاز است در رابطه با به بحث و گفتگو بنشنید .

امام جمعه توپ آغاج در ادامه با بیان اینکه ساماندهی ناوگان حمل و نقل شهری و برون شهری باید در راس کارهای شورا باشد تاکید کرد: متاسفانه یکی از مشکلات مردم توپ آغاج عدم ساماندهی تاکسی های درون شهری و بین شهری می باشد که باید با درایت کامل با برنامه ریزی دقیق ، ناوگان شهری را ساماندهی کرد رانندگان را با وظایف خود آشنا کرد که البته این در وهله اول وظیفه شورا و بعد شهرداری است.

خاطرنشان می شود در این جلسه هریک از اعضای محترم نسبت به عملکرد شورا گزارشی را ارائه کردند .



نظرات  (۴)

۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۳ توپ آغاجی

با سلام ؛ بنده هم با نظر شما موافقم  ولی دوست گرامی به این نکات توجه کن ،

اولا دوتا از شورای های بزرگوار در شهر ساکن نیستند

ثانیا شهردار عزیز در ساکن نیست ، ساعات اداری رفت و امد می کند و کارمندی حساب می کند

ثالثا  ؛ هردوی این رویه غلط است باید شورا و شهردار هردو با مردم نشست و برخاست داشته باشند ، شورای در شهر ساکن نباشد بعنوان یک کارمند اداری  به شهر رفت و امد داشته باشد چه انتظاری از انها داریم .

شهردار عزیز هم همین طور ، صبح ساعت 9 سرکارمی ایند ساعت یک الی دو می روند ، نه درد مردم را می چشند، نه تشنگی و نه هیچ چیز دیگر مردم شریک نیستند ،  کارمند بودند شاهکار نمی خواهد ،

کادر مجتمع اموزش و پرورش توپ اغاج نیز از این مورد استثنا نیست .

رابعا این سه تا شورای عزیز هم شاید بتوانند داخل شهر را سر و سامان دهند

خب ، می ماند امام جمعه ، این بنده خدا هم  از روزی که در این شهر مستقر شدند با همه مردم نشست و برخاست دارد و درد مردم را می فهمد چون خود را شهروند این شهر قرار داده  . نمونه روشنش نبود پزشک در شهر است  الان اگر امام جمعه مطرح نمی کرد هیچ کس به فکرش نبود .و غسالخانه ، بعنوان یکی از وظایف قانونی شهرداری در قانون تعریف شده که باید درست کند  پشت گوش انداخته شده بود و همین طور خیلی از مسائل فرهنگی و دینی در شهر

البته ما امیدواریم همه مسئولین شهر به هوش باشند و تلاش کنند امام جمعه هم یه استراحت داشته باشند

سلام  وعرض ادب.بند اکثر مطالب سایت شمارا مطالعه کردم ودر تمام موارد یک نکته تکراری مکرر دیده میشود وآن هم این است (تمام امورات جاری در این شهر توسط امام جمعه محترم یاصورت میگیرد ویا هماهنگ میشود)پس مردم وسایر دستگاههای اداری در شهر هیچ کاری نمیکنند در حالی که به نظر نمی رسد چنین باشد.این رویه در نگارشاتتان برروحیه ی دیگر اعضائ اثر منفی در دراز مدت میگذارد.(فقط یک پیشنهاد است)
باسلام .من هم با نظر دوست عزیزم اقای قلی نژاد موافقم .لطفا مسولین پیگیری کند با تشکر
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۲۴ زعفر قلی نژاد
در کنار حسینیه غسالخانه محل حمام عموی قدیم وجود داشت و دارد احتمالا ونیاز به تعمیر دارد اگر تخریب نشده باشد.
در صورت احداث غسال خانه در اطراف وادی رحمت توپ اغاج بهتر است تا در معرض دید  کودکان نباشد می تواند سبب اسیب های رروحی جبران نابدیری بر انها شود.
در مورد صدای بلندگوی مسجد نیز باید اقدام شود زیرا در مراسم ختم که چندین مورد در ماه تکرار می شود لزومی به پخش ان در بیرون نیست سبب ازردگی خاطر همسایگای می شود. اهنگ دلنشین قران به اواز مرگ تبدیل می شود که در ماه چندین بار برای سوگ دوستان و اشنایان( که تمام شهر همدیگر را می شناسیم) می شود از لحاط شرعی نیز هر صدایی به غیر از ادان نباید از مسجد پخش شود از مسئولین تقاضا می شود بر این مسایل ریز ولی اساسی دقت کنند. موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی