توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات
۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۵

داعش‌هراسی در اربعین!

یکی از تاکتیک‌های داعش برای دست‌درازی و تخریب کشورهای اسلامی، بهره‌گیری از داعش توئیتری و تلویزیونی بوده است؛ داعش با کنترلی که بر رسانه‌های جدید دارد، توانسته است بیشتر پیام‌های خود را از این طریق با استفاده از ایجاد هراس عمومی و «النصر بالرعب» به مردمی که کمتر اطلاعی از سواد رسانه‌ای ندارند، برساند و متأسفانه برخی از مدیران رسانه‌های مخالف با داعش هم برای مقابله با داعش همان تاکتیک‌ها داعش را به کار گرفته‌اند که ترساندن مردم از داعش با نشان دادن جنایت‌های آنهاست. در این رسانه‌ها فیلم‌هایی برای تخریب داعش نمایش داده می‌شود که دقیقاً استودیوهای داعش آنها را ساخته‌اند!

اکنون برخی مسئولان ناآگاهانه تلاش می‌کنند همان پروژه‌های داعش را در ایران جلو ببرند؛ اعلام خبر اسباب‌بازی‌های داعشی و احتمال جاسازی مواد خطرناک در اسباب‌بازی‌ها که حتی در کمتر از انگشتان یک دست اتفاق افتاده است، سبب شد که این خبر حاشیه‌ای بر خبر عظیم اربعین سایه بیفکند و پیامک‌های متعدد، شبکه‌های اجتماعی و تلویزیون و رادیو را دربر بگیرد. این در حالی است که مراسم اربعین نه‌تنها از نجف تا کربلا، بلکه از ده‌ها مسیر دیگر جاری بود و هیچ اتفاق تروریستی در کشوری که بخش‌هایی از آن تحت اشغال داعش است، به وقوع نپیوست.

مردم و مسئولان عراقی در این همایش حسینی چند قابلیت مهم را از خود نشان دادند که شایسته تقدیر است؛ از مهم‌ترین این قابلیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- مقابله با بیوتروریسم: علی‌رغم مشکلات بهداشتی در عراق، مردم و مسئولان این کشور تلاش داشتند که مواد غذایی سالم و بهداشتی را به دست زائران برسانند و تأمین امنیت غذایی در ده‌ها مسیر منتهی به کربلا، برای 20 میلیون نفر، خود اقدامی مهم و ارزنده است.

2- مدیریت تجمعات انبوه: ایمنی و امنیت تجمعات انبوه و محافظت از مردم در برابر مخاطرات طبیعی که بر اثر فشار جمعیت و تراکم‌های آن و ایجاد هراس در آن صورت می‌گیرد، در مسیرهای کربلا به خوبی به سرانجام رسید و با وجود فشردگی جمعیت، حادثه‌ای اتفاق نیفتاد.

3- مقابله با تروریسم سازمان‌یافته: تروریسم سازمان‌یافته حزب بعث، داعش، القاعده و منافقین علیه شیعیان در عراق سال‌هاست که فعال است؛ اما این گروه در اربعین نتوانست کوچک‌ترین کاری انجام دهد

/حکیمی فر/ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۵
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی