توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

۲۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۲۳
ابراهیم آدمین
به گزارش ستادبرگزاری نمازجمعه توپ آغاج،حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ظهر امروز25اردیبهشت در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مسجد صاحب الزمان برگزارشد با اشاره به روایتی از امیرالمومنین علی(ع) اظهارداشت: لَو اَنَّ السَّماواتِ وَالارضَ کانَتا عَلى عَبدٍ رَتقا ثُمَّ اتَّقَى اللّه  لَجَعَلَ اللّه  لَهُ مِنها مَخرَجا وَرَزَقَهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ؛ اگر آسمان ها و زمین راه را بر بنده اى ببندند و او تقواى الهى پیشه کند، خداوند حتما راه گشایشى براى او فراهم خواهد کرد و از جایى که گمان ندارد روزى اش خواهد داد.نهج البلاغه، خطبه.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۵۸
ابراهیم آدمین
علیرضا شهبازی عضو شورای شهر توپ آغاج در گفتگو با خبرنگارتوپ آغاج نیوز،با اشاره به تکمیل دیوارساحلی شهر توپ آغاج اظهارداشت: تکمیل دیوار ساحلی توپ آغاج به طول 85متر بالغ بر 55میلیون تومان هزینه خواهد شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۱۴
ابراهیم آدمین
۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۰۷
ابراهیم آدمین

به گزارش توپ آغاج نیوز؛ گل محمدی بخشداربخش مرکزی بیجار صبح امروز24اردیبهشت ماه دراولین جلسه ستاد احیای شهرتوپ آغاج که در سالن اجتماعات حوزه بسیج شهدای توپ آغاج برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش های امام جمعه شهر توپ آغاج اظهارداشت: پی گیری های امام جمعه محترم این شهر و برگزاری دیدار های مختلف با مسئولین شهرستان و استان شاهد رونق اقتصادی ، آبادانی و اقدامات عمرانی در این شهر با جدیت پی گیری می شود.

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۳۲
ابراهیم آدمین

به گزارش توپ آغاج نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین حکمت حکیمی فر در اولین جلسه ستاد احیا شهر توپ آغاج که صبح امروز در سالن اجتماعات حوزه بسیج شهدای این شهر برگزار شد با اشاره به  روایتی از امام صادق (ع) اظهارداشت: فَلَمَّا نَسُوا ما ذُکِّرُوا بِهِ... )  : کانوا ثَلاثَةَ أصنافٍ : صِنفٌ ائتَمَروا و أمَروا فنَجَوا ، و صِنفٌ ائتَمَروا و لَم یَأمُروا فمُسِخوا ذَرَّا ، و صِنفٌ لَم یأتَمِروا و لَم یأمُروا فهَلَکوا . امام صادق علیه السلام (  درباره آیه «چون اندرزى را که به آنها داده شده بود از یاد بردند ... )  فرمود : آنها سه گروه بودند: گروهى که هم خود فرمان [خدا را درباره خوددارى از صید ماهى ]اطاعت کردند و هم [به دیگران] فرمان دادند، اینها نجات یافتند؛ گروهى که فرمان بردند (به امر الهى عمل کردند) اما [دیگران را به خوددارى از صید ]فرمان ندادند، اینها به شکل مورچه، مسخ شدند؛ و گروهى که نه خود فرمان بردند و نه [دیگران را] فرمان دادند، اینها هلاک گشتند.الکافی :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۱۰
ابراهیم آدمین

شهری که از شهر بودن فقط یک تابلو را یدک می کشد
بیجار بام ایران- شهر توپ آغاج در پوست اندازی روستا به شهر شدن ،از خدمات دولتی چیزی بغیر از یک تابلو شهرداری که با خط بزرگ خوش آمد گویی مردم را به شهر شهید پرور توپ آغاج اعلام می کند چیزی عایدش نشده است.

به گزارش خبرنگار بام ایران،شهر توپ آغاج در 35 کیلومتری بیجار یکی از شهرهای جدیدی است که بیش از 3 سال از عمرتاسیس آن می گذرد،اما همچنان منتظر ترحم مسئولان شهرستان بیجار و استان کردستان است.

۴۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۵:۲۸
ابراهیم آدمین

به گزارش توپ آغاج نیوز؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فر پیش از ظهر امروز19اردیبهشت در دیدار جمعی از فرماندهان پایگاهای بسیج روستایی شهر توپ آغاج که در حوزه مقاومت شهدای این شهر برگزار شد با اشاره به آیه وَلَقَد کَتَبنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعدِ الذِّکرِ أنَّ الأرضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ اظهارداشت: بهترین بندگان خدا کسانی هستند که خود و دیگران را به کارهای خیر دعوت می کنند و هنگامى که بندگان با ایمان این شایستگیها را براى خود فراهم سازند ، خداوند نیز کمک و یارى مى‏کند تا آنها بینى مستکبران را به خاک بمالند ، دستهاى آلوده‏شان را از حکومت زمین کوتاه کنند ، و وارث میراثهاى آنها گردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۴۵
ابراهیم آدمین

به گزارش ستاد برگزاری نماز جمعه توپ آغاج؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه 18اردیبهشت این شهر اظهارداشت: ـ اَلتَّقوی ظاهِرُه شَرَفُ الدّنیا و باطِنُه شَرَفُ الاخرة؛ ظاهر تقوا ارجمندی در دنیا و باطن و حقیقت آن والامقامی و ارجمندی در آخرت است.

ـ بِالتَّقوی تَزکوا الاعمال؛ با تقوا و پارسایی رفتارها پاکیزه می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۵۰
ابراهیم آدمین

بیانیه پایانی راهپیمایی مردم توپ آغاج در محکومیت جنایات عربستان سعودی دریمن

1-جهان با جنایاتی مواجه بوده که روح هر انسان آزاده ای را آزرده و با تمامی اصول اخلاقی و انسانی ناسازگار است  و امروز کم ارزش ترین چیز، خون انسان های مظلومی است که با بهانه های واهی بر زمین ریخته شده و حریم آنها شکسته شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۱۰
ابراهیم آدمین