توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات


شهری که از شهر بودن فقط یک تابلو را یدک می کشد
بیجار بام ایران- شهر توپ آغاج در پوست اندازی روستا به شهر شدن ،از خدمات دولتی چیزی بغیر از یک تابلو شهرداری که با خط بزرگ خوش آمد گویی مردم را به شهر شهید پرور توپ آغاج اعلام می کند چیزی عایدش نشده است.

به گزارش خبرنگار بام ایران،شهر توپ آغاج در 35 کیلومتری بیجار یکی از شهرهای جدیدی است که بیش از 3 سال از عمرتاسیس آن می گذرد،اما همچنان منتظر ترحم مسئولان شهرستان بیجار و استان کردستان است.

توپ آغاج که روزگاری با 4 هزار و 500 نفر جمعیت و یک دستگاه آمبولانس و درمانگاه شبانه روزیش زبانزد روستاهای شهرستان بیجار بود،در حال حاضر با مهاجرت بخش عمده ساکنان آن با حدود هزار و 700 نفر جمعیت حال خوشی ندارد،درمانگاه نیمه تعطیل شده،مرکز بهداشت بدون آمبولانس ،پاسگاهی که 6 کیلومتر با شهر فاصله دارد،از مهمترین مشکلاتی است که ساکنان این شهر با آن دست و پنجه نرم می کنند.


شهر توپ آغاج در پوست اندازی روستا به شهر شدن ،از خدمات دولتی چیزی بغیر از یک تابلو شهرداری که با خط بزرگ خوش آمد گویی مردم را به شهر شهید پرور توپ آغاج اعلام می کند چیزی عایدش نشده است.


روستایانی که به امید تبدیل روستایشان به شهر انتظار رفع و رجوع کارهایشان را در داخل شهر داشتند ،در حال حاضر باید برای یک بیماری ساده سرماخوردگی و یا بد حال شدن مریضشان از بیجار طلب آمبولانس کنند،آنهم آیا آمبولانس به موقع برسد یا نه.


با توجه به مشکلات حال حاضر،این روزها زندگی روستایی با طعم شهری در کام مردمان توپ آغاج تلخ است.


عسکری یکی از شهروندان توپ آغاج در گفت و گو با خبرنگار بام ایران با بیان اینکه مشکلات شهر توپ آغاج نیازمند پیگیری مسئولان است، اظهار داشت: عدم رسیدگی به پایین دست شهر که مورد غفلت مسئولین قرار گرفته یکی از مشکلات بارز شهرنشینی در این شهر است.


وی افزود: مهاجرت مردم از این شهر به بیجار و شهرهای بزرگتر به علت نبود اشتغال و امکانات رفاهی مناسب در خور یک شهر از دیگر مشکلات شهر توپ آغاج است.


حجت طهماسبی زاده یکی دیگر از شهروندان توپ آغاج نیز در خصوص مشکلات این شهر بیان داشت: نبود یک آمبولانس در مرکز بهداشت این شهرستان با توجه به نزدیکی جاده بیانلو که به جاده مرگ مشهور است و هر روز به علت نامناسب بودن وضعیت جاده شاهد بروز حوادث ناگوار هستیم و عدم وجود پزشک در ساعات غیر اداری از مشکلاتی است که سلامت شهروندان را در این شهر تهدید می کند.


مصطفی صفرلو دیگر شهروند توپ آغاجی در گفت و گو با خبرنگار بام ایران با تاکید بر اینکه در حال حاضر شاهد استفاده از نسل چهارم و پنجم تلفن همراه هستیم،متاسفانه در شهر توپ آغاج با مشکل عدم آتن دهی موبایل روبه رو هستیم،و تا کنون نیز اقدام خاصی در راستای رفع این مشکل صورت نگرفته است.


عدم لایه روبی سطح رودخانه ها و کانال های آبی شهر توپ آغاج
فیروز نجفیان ریس شورای شهر توپ آغاج نیز در گفت و گو با خبرنگار بام ایران،بیان داشت: متاسفانه مشکلات زیادی گریبانگیر این شهر است،که امیدواریم در سال" دولت و مردم،همدلی و همزبانی "شاهد کم شدن مشکلات این شهر باشیم.


وی افزود:عدم آنتن دهی تلفن همراه،عدم توسعه شبکه تلفن خانگی،نبود پارک برای تفریح کودکان،عدم لایه روبی سطح رودخانه ها و کانال های آبی که موجب بروز مشکلات زیادی برای ساکنین این شهر شده از مهم ترین مشکلات شهر توپ آغاج است.


ریس شورای شهر توپ آغاج همچنین از جدول گذاری و آسفالت و سنگ فرش کردن خیابان ها و پیاده روهای این شهر در طی سال جاری خبر داد.


نبود نمایندگی ادارات شهرستان بیجار در شهر تازه تاسیس توپ آغاج
امام جمعه شهر توپ آغاج  نیز در گفت و گو با خبرنگار بام ایران با تاکید بر اینکه همدلی و همزبانی را باید در عمل به وظایف قانونی به مردم نشان داد،گفت:خارج شدن از اتاق های مجازی و همزیستی با مردم و آشنایی با مشکلات آنها و تلاش و کوشش در راستای رفع آنها موجب توسعه و آبادانی شهرها خواهد شد.


وی با اشاره به مشکلات شهر توپ آغاج بیان داشت:نبود اشتغال و مهاجرت بی رویه مردم و در نتیجه خالی شدن شهر از سکنه از مشکلات اصلی این شهر است.


حجت اسلام حکیمی فر با بیان اینکه شهر توپ آغاج در حال حاضر فقط یک تابلو را از شهر بودن یدک می کشد،اظهار داشت:نبود نمایندگی ادارات شهرستان بیجار در این شهر و مراجعات مکرر شهروندان این شهر به بیجار جهت رفع و رجوع مشکلات خود از دیگر مشکلات شهر توپ آغاج است.


امام جمعه توپ آغاج با تاکید بر اینکه تحقق شعار عدالت در سلامت شهروندان فقط با تجهیز امکانات پزشکی امکان پذیر است،از نبود یک دستگاه آمبولانس جهت مواقع ضروری و عدم وجود پزشک در ساعات غیر اداری در مرکز بهداشت این شهر گلایه کرد.


وی خاطر نشان کرد: طی چند روز گذشته شاهد یک فقره آتش سوزی در این شهر بودیم که موجب سوختگی سه نفر از شهروندان شد و متاسفانه به علت عدم استقرار یک دستگاه آمبولانس در مرکز درمانگاه شبانه روزی ،خانواده ها مجبور بودند که مصدومین را با وسایل نقلیه شخصی به بیجار انتقال دهند که همین امر موجب جراحات بیشتر مصدومین شد.


حکیمی فر با تاکید بر توسعه جاده توپ آغاج-بیانلو و رسیدگی به روکش آسفالت جاده ،بیان داشت: امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد راه اندازی شعب بانکی به ویژه شعبه بانک کشاورزی که عمدتا مورد استفاده کشاورزان است در این شهر باشیم.

وی همچنین از خدمات ارزنده بسیج بیجار جهت احداث غسالخانه در این شهر قدردانی کرد و بیان داشت:تا قبل از این مردم این شهر اموات خود را در داخل منازل خود غسل و کفن می نمودند که در شان یک شهر نبود.


امام جمعه بیجار در پایان سخنان خود با بیان اینکه نبود زمینه های اشتغالزایی در این شهر موجب مهاجرت شهروندان به ویژه جوانان به شهر بیجار و شهرهای اقماری تهران شده است،گفت: ایجاد بنگاه های زود بازده اقتصادی یکی از راه های اشتغالزایی در این شهر است که امیدواریم با همت مسئولین و همکاری شهروندان شاهد تحقق این امر در این شهر باشیم.

گزارش از محمد رضا خدمتی قرقان   خبرنگار توپ آغاج نیوز


انتهای پیام/

<

نظرات  (۴۱)

.؟ناشناس/ب شما ربط ندارد که ما نگه میداریم 5سال یکبار میریم  /اگرم چیزی قرار عاید بشه بازم ب شما ربط ندارد/نظر هر کس محترم است .
لطفا دم از آبا اجداد نکنید شمایی که سالی یه بار هم سرخاکشون نمیرفتید.....احتمالا منتظرید تا از خراب کردن آن چیزی عایدتون بشه... خسته نباشید امام جمعه امیدوارم در کارتون موفق باشید و این کسانی که میان نظرهای نامربوط میذارن عده قلیلی هستند.یا حق.........
جلسه مفیدبودوحرف های شهردارمحترممون تاحدودی قانع کننده.امیدوارم که این حرف هادرقبال گفتن توعمل هم نمایان بشه!انشـــاءاللـــــــه وتعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالی
جلسه ی که دیروز مسولین با مردم داشتن قانع کننده نبود ب جزه حرفهای ریس شوراوشهردار عزیز 
شهردار گرامی اقای کاظمی / منتظر پاییز هستیم تا جوجه هارو بشماریم /ضمنا از زحمت های که برای شهرمان کشیدید تقدیر وتشکر میکنم
با سلام خدمت ریس شورا اقای نجفیان/اقای نجفیان از زحمات جنابعالی و  شهردار عزیز تشکر میکنم/نشستی که با مردم داشتی امیدوار کننده بود و حرف های که در مورد قطعی اب زد ید لطفا پیگیری کنید

سلام سعی ما براین باشد تا باهمکاری های بیشتر وارائه راهکارهای سازنده کمک در آبادانی شهر

وفرهنگ شهری وانسانی به مسئولین زحمتکش شهرمان کنیم و

همیشه به اندازه واقعیت ها انتظار داشته باشیم نه آنچه که دلمان می خواهد.

با سلام لطفا همه پیام هارو بگذارید تا مردم بخوانند/نکند  خدای  ناکردشماهم قاطی اونا شدید/
÷رستویی که به فکر ÷روازاست از خراب شدن اشیانه نمی ترسد شهر شدن این درد سرهاروهم داره
سلام سعی کنید انتقادهای سازنده داشته باشید نه اینکه توهین ویا بی انصافی.همه باید دست به دست هم دهند که به اندازه پیشرفت عمرانی وزیربنایی پیشرفت فرهنگی هم صورت گیرد وگرنه...  
درود بر  حاج علی امیدزاده مردی برای تمام فصول  دعای بینوایان بدرقه راهتان
پس امام جمعه چیکار میکرد واسه چی قبرها رو خراب کردید فقط بلد هستید شعار بدید
پاسخ:

http://toopaghajnews.blog.ir/1394/03/02/%D8%AA%D8%A7%DA%A9%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D9%85%D8%B9%D9%87-%D8%AA%D9%88%D9%BE-%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%AC-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%A7%D8%AD%D8%AF%D8%A7%D8%AB-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D8%B6% D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

احسن به ناشناس متشکرم با نظرتان
احسن به ناشناس متشکرم با نظرتان
با سلام /شهردار وشوراهای عزیز ایا درست است قبر اجدمان را خراب کنید وراه بسازید/ایا مسیر دیگری نبود تا خیابان جلوی خاته... درست شود/اتجای که شماها خراب میکنید میدانید چه کسانی انجا ارمیدن وتنها مکانی را داشتن شماها خراب کردید شما راب انها واگذار میکنم بس///////
این افرادی هم که میان نظر میذارن و انتقاد علیه شخص خاصی میکنن معلوم هس چه کسانی هستند کسانی هستند که به فکر منافع خودشون هستند و میخان با تخریب این آقایون ذهن مردمو متشنج کنن لطفا انتفاد بجا کنید
با سلام .فکر نکنم اون علی کرمیان باشه شاید کسی از اسمش سو استفاده کرده بازم نمیدونم
اسم نمیخواهیم /عمل میخواهیم/ان روزدر حسینه از راهکار خود میگفتند تا رای جمع کند /کاش میگفتند عمل کردن قول های نیست .فقط اسم مان هست بس
اقای علیکرمیان یا کسی که به این اسم خودتو. معرفی کردی بدان فقط  اسم افرادی چون عباسعلی وعسگری بر روی شورا کافیست تا  کسانی که به فکر خودشان ومنافع خودشان باشند لرزه بر اندامشان بیفتد بیاییم از سرمایه های خودمان و افرادی که خودشان را همیشه شرمنده مردم میدانند حفظ کنیم بی شک  شفاف سازی نگرش انها میباشد . ضمن انها نیز محدودیت هایی دارند که باید درک کنیم چه بسا از دست دادن انها به نفع مردم نباشد
اقای علیکرمیان جنابعالی اختیارات شورا  را در حد رییس جمهور میدانید بعضی مواضع جنابعالی کاملا مشخص است که از روی غرض بوده است ایا سالهای قبل توپ اغاج شورا نداشت ان موقع جنابعالی کجا بودید شما  نیاز نیست وکیل مردم باشید ........متاسفم  به افراد دلسوز ومستقل  اینگونه توهین میکنید ..منصف
شهری اباد همراه با تلاش وکوشش مسولین/اگه به من  چه وبه توچه را کنار بگذارند شهری خوب و بدون کینه خواهیم داشت باتشکر
از آقای عباسعلی ممنونیم که از انتقاد های ما رو قبول میکند همه ی ما دوست داریم شهری آباد داشته باشیم
با سلام   آقای... از منویات مقام معظم دم میزند ولی در عمل عکس آن  را انجام می دهد  بدنبال کدام عدالت و حق طلبی قدم  برداشتی  که الان ادعا میکنی میخای با این نظری که گذاشتی سر مردم فهیم و نجیب وانقلابی کلاه بذاری  قطعآ اشتباه میکنی این ره که تو میروی به ترکستان است  موفق باشید
سلام .مرسی اقای عباسعلی که از انتقاد ها استقبال میکنی ولی پیگیری هم کنی بد نیست باتشکر
با سلام خدمت بردار عزیز عباسعلی /تشکر میکنم  که ب دنبال عدالت وحق طلب هستی /من ازطرف مردمان شهر عزیرمان از جانب عالی میخواهم دنبال مشکلات مردم باشید/اگر بودجه هست برای کل  شهر ن ی منطقه خاصی .بیشتر محل ها شهرمان فاضلاب ندارن /ولی بعضی از محل ها از تمام امکانات برخوردارند/اگر دنبال عدالت هستی خواهشا پیگیری کن والسلام
۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۴۵ طاهر عباسعلی
باسلام  وتشکر از همه کسانی که به فکر ابادانی وپیشرفت توپ اغاج هستند ما در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی وهمزبانی تاحدی که در توانمان باشد  بدنبال عدالت و حق طلبی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم ورزید در هر حال از انتقادهای سازنده ورهگشا استقبال مینماییم فقط از برخی دلسوزان شهر عاجزانه خواهشمندم به هیچ یک از مسئوولین توهین ننمایند  همه ما خادم مردم وبزرگترین افتخارمان خدمت بی منت به مردم شهرمان است  امیدوارم همیشه زبانمان با زبان دلمان یکی باشد بی شک مردم توپ اغاج مردمی فهیم ونجیب وانقلابی و اگاه  هستند واجازه  نخواهند داد تا از صداقت ونجابت انها سو استفاده گردد . والسلام
با سلام/اقای کاظمی  شهردارعزیز.طبق خبرهای رسیده که پل ورودی شهر توسط عده ای از همشهریان تخریب وسنگ های ان را برای مصرف خود میبرند وجانب عالی هم از این موضوع اطلاع دارید  چرا پیگیری نمکنید مگه بیت المال نیست/لطفا پیگیری کنید این که وظیفه ی شماست ضمنا شورا ها هم خبر دارند.
سلام علیکم :حاج آقا یه سوال شرعی داشتم میگم نمازهای قضاهم احتیاجی داردکه اذان واقامه گفت یکی ازطلبه هابهم گفتن احتیاجی نداردبدون اذان واقامه میشه نمازقضاخواند.ممنون میشم اگه جواب سوالم رابدید.
پاسخ:
با سلام و سپاس از حضورتون 
حاج آقا در جواب این سوال گفتند ازانجایی که نماز قضا از ادا می شود همه شرایط نماز ادا را دارد لذا بایدد اذان و اقامه نیز مراعات گردد البته می توان با یک. اذان دو نماز را بجا آورد . سوال کننده محترم حتما به نظر مرجع تقلید خود مراجعه نماید . 
سلام علیکم محضربزرگوارجناب آقای حکیمی فر:ازشوراها درخواست دارم الان که این روستا باخشک سالی جدی مواجه شده  چاره ای بیاندیشندکلییه گندم های زمین کشاورزی با100درصدخسارت واردشده ازشوراها خواهشمندم هرچه سریعتربه بیمه کشاورزی اطلاع داده ومساعل راپیگیری کنندتاحق مردم ضایع نشود.%
۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۱۶ رضا عباس نزاد
فقط تابلو؟؟؟؟؟!!!!!!!!
آن یک ماه شن ریزی بهار یادتان رفت
ترمیم آسفالت یادتان رفت
سنگ فرش پیاده رو یادتان رفت
سطل آشغال یادتان رفت
اول چوپانان دیوار کشیدند یادتان رفت
هاشا به غیرتتان
سلام
واقعا برای برخی از نظر ات عامیانه و بدون استدلال دوستان متاسفم
بنده خودم بارها به اعضای شورا و آقای رضادهیار مراجعه کردم وکل مسیر کار عمرانی سال 94 را نشانم دادند در نقشه 85 متر دیوار در پایین کار می شود 700 متر در بالای مسیر همچنین جدول کاری در تمامی مسیرهای اصلی اجرا می شود وقرار است اغلب معابر تا پایان تابستان آسفالت گرددچرا همیشه زود قضاوت میکنیم؟
چرا تابع احساسیم نه عقل؟
حال که در اوج شکوفایی کارهای عمرانی و پیشرفت توپ آغاجیم جای این بحث هاست؟
اجازه دهیم کارها انجام وبعد داوری کنیم؟؟
معصوم فرمود هیچ حرفی را بدون آگاهی وتحلیل نزنیم.
ان شاا.. که همه ما عاقبت به خیر شویم.
یا حق وپزندگیتان حسینی
با سلام/لطفا مسولین ب مردم حق بدید مشکلات زیاد و کم کاری از شوراها بیشتر/فقط دنبال منافع خود نباشید ب دادمردم برسید باتشکر
ای همدلی/ ای همزبانی/ای شورا/چرا فقط خودتان؟
اگه شوراها هم خوب کار کنند باز توپ آغاجی ها میگند لیاقت ندارند خب شورا چیکار کنه خب دارن به زیبای شهر میرسند قرار نیست خواهشا بعضی ها نمیتونند نظر بدند نیان
هر بلایی سرمون اوردند اقایان عباسعلی و عسگری/شماها لیاقت نداشتید چرا ب مردم قول الکی داداید و سر کارتون یعنی شوراو ب مشکلات  مردم برسید حاضر نشدید الانم شوراها ب نعف خود کار میکنند
اقایان وشوراها عزیز /چرا دیوار ساحلی که باید اول روستا باشد تا سیلاب مهار کن چرا بردید جلوی خانه مسولین درست میکنید /خدا ب دادتون برس
اقایان عباسعلی و عسگری هرچن بصورت دائمی در شهر نیستند اما مواضع انها همیشه به نفع عموم مردم  است ونمیگذارند اب خوش از گلوی یه عده ادم منفعت طلب و..... پایین برود
خداازتقصیرات هممون بگذره باالاخص شوراهای محترم شهر.واون مسئولینی که درقبال رسیدگی به شهروروستا کم کاری میکنن!
واسه چی کلیه ی طرح ها رو جلوی خونه ی خودشدن درست میکنند
دوستان خواهشا کم بگید کو گوش شنوا/ فقط ب خدا واگذار کنید بس
سلام من هم با نظر دوستان عزیز موافقم/واقعا چرا طرح های عمرانی شهرمون فقط برای جلوی خونه مسولین مصرف میشه پس محل های حتی فاضلاب ندارند ولی جلوی خونی مسولین خیابان 30متری میزن ویادیوار ساحلی درست میکند/ اگر واقعا کار میکنید دیوار ساحلی باید از بالا مهار بشه ن پایین؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی