توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

به گزارش توپ آغاج نیوز؛ جلسه هماهنگی تجمع باشکوه 9دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت  7دی ماه در دفتر امام جمعه توپ آغاج برگزار شد.

 حجت الاسلام حکیمی فر در این جلسه  به اهمیت حضور مردم در حماسه 9دی ماه 88 پرداخت و گفت:۹ دى هر سال  با توجه به شرایط آن سال؛ پیام خاص خود را دارد، امسال که فشار و تحریم‌هاى آمریکا روند فزاینده‌اى به خود گرفته و پاره‌اى از زمینه‌هاى نارضایتى مردم از وضعیت معیشتى و اقتصادى به‌دلیل سوء تدبیرها و ضعف مدیریت‌ها ملاحظه مى‌شود، باید به پیام‌هاى ۹دى که مهم‌ترین آن ارتباط وثیق مردم با نظام و پیام به مسؤولان است، توجه کرد

وی تاکید کرد:  مطالبه ولایت مدارى و روحیه خدمتگزارى از مسؤولان اجرائى و قواى سه گانه پیام اصلى ۹ دى است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرحوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی مردم و مسئولان گفت:   بصیرت اولویت اول جامعه اسلامى است و پیچیدگى حوادث فتنه سال ۸۸ نشان داد که رمز عبور از حوادث سهمگین، فقط بصیرت است.

حکیمی فر گفت ادامه داد:  ضروت تدابیر روش‌ها و شیوه‌هاى نرم براى مدیریت وضعیت در شرایط بحران، چراکه توسل به راهکارهاى سخت باعث مخدوش شدن وجاهت نظام خواهد شد و این‌که امکان مخدوش شدن وجاهت مردمسالارانه‌ى نظام جمهورى اسلامى در شرایط حساس بسیار بالاست

امام جمعه توپ آغاج در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از عدم حضور برخی از مسئولان شهر درجلسه هماهنگی برنامه ریزی مراسم بیان داشت: متاسفانه برخی از مسئولان شهر توپ آغاج علی الرغم دعوت رسمی در جلسه به این مهمی حضور پیدا نکردند که این امر از دو حال خارج نیست؛ یا غافل هستند از موضوع یا خودشان را به تغافل زده اند که مورد اول را بعید می دانم غافل بوده باشند چرا که یقینا  بعد از چندین سال اصل فتنه و خسارتی که فتنه گران به این نظام  و ملت وارد کردند را می دانند ، اما اگر خودشان را به تغافل بخواهند بزنند که این مورد به نظر می رسد درست باشد  اصلا عقلانی نیست چون سکوت خواص بی بصیرت در زمان فتنه موجب خسارات زیادی به مردم و بیت المال شد . و به نوعی کارهای فتنه گران را تایید کردن است.

حکیمی فر با بیان اینکه باید برخی از مسئولان و طرفداران فتنه بدانند که فتنه و فتنه گران 88 برای همیشه خاموش و به زباله دان تاریخ ریخته شدند گفت:یکى از ماندگارترین تجلیگاه‌هاى  حضور مؤثرمردم در حماسه 9دی ، عبور از فتنه سال ۱۳۸۸ بود که به‌نوعى شورش علیه مردم‌سالارى دینى و ایستادگى در برابر راى و خواست ملت به‌حساب مى‌آمد که در نهایت با حضور ملت در صحنه، در روز ۹ دى ماه ۱۳۸۸ آتش فتنه به‌طور کامل خاموش گردید.

وی با هشدار به چهره های منافق گونه برخی افراد در مراسمات مذهبی تاکید کرد: فتنه‌گران، محفل‌ها و هیأت‌هاى مذهبى را مکان مناسبى براى فریب مردم دانستند و برنامه‌ریزى کردند تا با ارائه چهره‌اى به‌ظاهر عزادار و معتقد، در این محافل مذهبى نفوذ کنند و اقدامات منافقانه و تفرقه‌افکنانه خود را در بین عزاداران دنبال کنند. ایجاد اغتشاش، درگیرى و اختلاف بین توده‌هاى ملت که در صدر تاکتیک‌هاى جنگ روانى دشمن قرار داشت، این بار در بستر تجمعات ماه محرم توسط فتنه‌گران سبزپوش دنبال مى‌شد.

** در ادامه به ترتیب مهندس گل محمدی بخشدار بخش مرکزی و جناب سرهنگ عربی به ایراد سخن پرداختند/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۸
ابراهیم آدمین

نظرات  (۳)

باعرض سلام وخسته نباشیدمحضربزرگواران مخصوصاحاج آقاحکیمی فر.

اول ازهمه چی من یه گله ای دارم اونم اینه که شهربه این بزرگی چرابایدمردمانش فرهنگ نداشته باشندوحسود باشند؟
چرابایدیه جوانی که تحصیلات داره تامیان تحقیقات محلی ورودی شهرردش کنن بره؟چرا اینا اطلاع رسانی نمیشه تا مردم به خودشان بیان شهرما شهرولایت مداره جوانان تحصیل کرده زیاد داره من تنها خواهشم ازآیت الله حکیمی فراینه که تاجای که میتونه درتمامی مراسماتش مردم روبیدارکنه من خودم چندسال زحمت کشیدم درس خوندم مدک گرفتم به همین ارگان های نظامی اسم داده بودم همه مراحل روبه خوبی طی کردم تارسیدم به تحقیقات محلی ردم کرده بودم خواهشا نکنیداین کارواون دنیا تقاص دروغ الکی که دادین روبایدبدین بذارین شهرمون پیشرفت کنه تادست یکایک بچه هاگرفته بشه وبرد سرکار.ممنونم که سرتون روبه درد اوردم التماس دعا
۱۲ دی ۹۷ ، ۱۳:۰۲ رضا محبی

******

نمی توانم نامت را در دهانم
و تو را
در درونم
پنهان کنم
گل با بوی خود چه می کند؟
گندمزار با خوشه اش؟
طاووس با دمش؟
چراغ با روغنش؟
با تو سر به کجا بگذارم؟
کجا پنهانت کنم؟
وقتی مردم، تو را در حرکات دست هایم
موسیقی صدایم
و توازن گام هایم
می بینند

یه سئوال داشتم ، چرا شهردار و رئیس شورا در جلسه حضور ندارند؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی