توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

۱۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

غیرقابل مذاکره!

یکی از مواردی که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در روزها و ماه‌های اخیر آن را مستمسک فشار رسانه‌ای خود بر جمهوری اسلامی ایران قرار دادند، موضوع آزمایش موشکی و به عبارت بهتر توانمندی موشکی کشورمان بود و با وجود اینکه در جریان مذاکرات با گروه ۱+۵، نمایندگان کشورمان و مسئولان ارشد نظام بر قابل مذاکره نبودن توانمندی‌های دفاعی کشورمان تأکید کرده بودند، اما این مسئله به مثابه اهرم فشار از سوی غرب در دستور کار قرار گرفت و همان‌طور که رهبر حکیم انقلاب با دوراندیشی تأکید کرده بودند، دشمن به موضوع هسته‌ای بسنده نخواهد کرد و در صورت عقب‌نشینی گام‌های بعدی را برخواهد داشت، پس از برجام هسته‌ای در پی دیگر برجام‌های مورد نظر خود هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۵۰
ابراهیم آدمین

به گزارش توپ آغاج نیوز به نقل از ریاست شورای اسلامی توپ آغاج برگزاری جلسه هماهنگی شورای اسلامی شهر توپ آغاج با فرمانده پاسگاه توپ آغاج +عکس


جلسه هماهنگی شورای اسلامی شهر توپ آغاج با فرماندهی پاسگاه توپ آغاج در خصوص استقرار پایگاه نظامی در شهربرگزار شد. 

۱۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۱۵
ابراهیم آدمین

به گزارش توپ آغاج نیوز به نقل از ریاست محترم شورای اسلامی؛ برگزاری جلسه اعضای شورای اسلامی با  فرماندار محترم  شهرستان بیجار +عکس


جلسه اعضای شورای اسلامی با فرماندار شهرستان بیجار جهت رفع و پیگیری برخی معضلات این شهر که از جمله مهمترین آن در بن بست قرار گرفتن این شهر و بلاتکلیفی امور آب و فاضلاب ما بین آب و فاضلاب شهر و آبفار برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۰۲
ابراهیم آدمین

به گزارش توپ آغاج نیوز ؛به نقل از ریاست محترم شورای اسلامی شهر توپ آغاج؛  برگزاری جلسه اعضای شورای اسلامی شهر توپ آغاج با ریاست اداره منابع طبیعی شهرستان بیجار+عکس

جلسه اعضای شورای اسلامی شهر توپ آغاج با ریاست اداره منابع طبیعی شهرستان بیجار جهت رفع موانع مسیر مزار شهدا و همچنین رفع معارض زمین مدنظر برای استقرار پایگاه نظامی برگزارشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۵۷
ابراهیم آدمین

به گزارش روابط عمومی دفترامام جمعه توپ آغاج؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فرظهرامروز27فروردین در خطبه های نمازجمعه توپ آغاج بیان داشت: درب رحمت الهی بر روی همگان باز است و این باب به گونه ای است که هیچ کس از آن ناامید برنمی گردد و کسانی که در راه نیکوکاری و اخلاق پسندیده، گام نهند به رحمت الهی و بهره مندی از فیوضات قدسیه نزدیک تر هستند. 
 وی افزود: از مجموع آیات و روایاتی که درباره روش های صحیح کسب معرفت الهی وارد شده این نتیجه گرفته می شود که برای رسیدن به سعادت و هدایت باید گوش به حرف معصومین (ع) داد و با برهان عقلی به حقایق پی برد، یا مانند« اویس قرن » در کنار برهان های عقلی و نقلی برخی حقایق را شهود کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۱۰
ابراهیم آدمین

 نعل وارونه!

جان کری، وزیر خارجه آمریکا که برای نشست «گروه هفت» به هیروشیمای ژاپن سفر کرده بود، به همراه سران دیگر کشورهای شرکت‌کننده در این نشست در موزه یادبود صلح این شهر به قربانیان حمله اتمی کشورش در سال ۱۹۴۵ ادای احترام کرد!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۱۸
ابراهیم آدمین

دیدار نوروزی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح با رهبر انقلاب

فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار عیدانه‌ی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، مهمترین شاخصه‌ی «هویت جمعی» نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را دارا بودن همزمان «توان عملیاتی و نظامی» و «انگیزه‌ها و جهت‌گیری‌های معنوی و دینی» دانستند و تأکید کردند: در نظام جمهوری اسلامی وظیفه‌ی اصلی نیروهای مسلح، دفاع از مرزهای امنیت ملی است، بنابراین باید توان عملیاتی و انگیزه‌های معنوی این نیروها روزبه‌روز تقویت شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۳۱
ابراهیم آدمین

موشک نفوذ و راز روشنگری

سرمقاله‌ی نشریه‌ی خط حزب‌الله (شماره‌ی بیست‌وهفتم)
هشدارها و تذکرات رهبر انقلاب اسلامی برای حفظ انقلاب اسلامی در چند ماه اخیر خواب را از چشم  انسان می‌رباید. «ما مواجهیم با یک حمله‌ی همه‌جانبه‌ی فرهنگی و اعتقادی و سیاسیِ اعلام نشده؛ یعنی شما حالا که من دارم می‌گویم، قاعدتاً از من قبول می‌کنید لکن اطّلاع ندارید از آنچه دارد اتّفاق می‌افتد؛ بنده اطّلاع دارم.»(۱۳۹۴/۰۷/۱۳)،«غالباً عموم مردم یا حتّی خیلی از خواص مطّلع نمی‌شوند ما مطّلع می‌شویم. من از روی اطّلاع دارم عرض می‌کنم که برنامه‌ی نفوذ در کشور یک برنامه‌ی جدّی استکبار است»
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۲۶
ابراهیم آدمین

حجت الاسلام حکیمی فرصبح امروز  دراولین جلسه مشترک امربه معروف و نهی از منکرو ستادبرگزاری اعتکاف شهرتوپ آغاج که در سالن اجتماعات حوزه مقاوت بسیج این شهربرگزار شد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب و ولادت با سعادت امام محمد باقر(ع) اظهاردشت: ماه رجب، ماه ولایت و امامت، ماهی است که رحمت گسترده الهی بر بندگانش می‌بارد . تنها نیاز به مقداری توجه دارد تا این رحمت‌شامل حال ما نیز گردد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۱۵
ابراهیم آدمین

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرتوپ آغاج؛حجت الاسلام حکمت حکیمی فر امام جمعه توپ آغاج ظهر امروز 20فروردین در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهارداشت: اگرچه نام ماه رجب در نزد مؤمنان تداعی‌کننده فضایی مشحون از ذکر و دعا و انواع عبادات است اما با توجه به تأثیر اساسی روح عبادی در تمام فعالیتهای فردی- اجتماعی و حتی سیاسی، نمی‌توان و نبایست از برکات این ماه و دو ماه بعد از آن در این زمینه‌ها نیز چشم پوشید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۴۵
ابراهیم آدمین