توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

به گزارش توپ آغاج نیوز؛حسین اصفهانی مدیر آبفای شهری  بیجارروز یکشنبه اول شهریور ماه در جلسه بررسی مشکل قطعی آب شهر توپ آغاج روستاهای تابعه که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شداظهارداشت:درمورد واگذاری آب شهرتوپ آغاج گزینه های باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد از جمله اینکه تامین آب شرب شهری و متولی مستقیم  تامین آب شرب آن، برعهده آب منطقه ای است

وی افزود:آب منطقه ای وظیفه احداث خط انتقال و زیر ساخت های لازم آب شرب را باید تامین کرده بعد در اختیار آب شرب شهری بعنوان مجری طرح قرار گیرد.

مدیرآب و فاضلاب شهری بیجار گفت: متاسفانه به دلیل شانه خالی کردن آب منطقه ای مشکلات و معضلات عدیده را گریبانگیر آب و فاضلاب شهری و روستای کرده است .

این مسئول اداره آب شهری بیجار ادامه داد:بنده بعنوان متولی صرفا توزیع کننده هستم، و این کم کاری آب و منطقه ای استان مشکلات عدیده ای را بوجود آورد است.

مهندس اصفهانی با طرح سئوالاتی گفت:اگر بخواهیم آب شهری توپ آغاج را برعهده بگیرم؛ باید مشخص کنید که مخزن آب توپ آغاج چه مقدار است؟طول شبکه های جدید اصلاح شده وقدیمی آن چه قدر است؟شبکه فاضلاب سنتی و جدید آن چه مقدار است؟ منابع تامین کننده اینجا کجاست،  آیا چاه قشلاق خانه است و یا جای دیگر است؟

اصفهانی با بیان اینکه من نمی توانم صرفا بصورت فورمالیته روی کاغذ آب شهری توپ آغاج را تحویل بگیرم بیان داشت:خروجی فاضلاب اینجا کجاست،تسفیه خانه و یا رها در مسیر بوده کجا بوده است .

مدیر آب و فاضلاب شهری بیجار در ادامه با بیان اینکه روزانه 483 لیترآب تحویل مردم می شودبا الگوی مصرف من یکسان نیست گفت: اگر فردا من آب شهری را تحویل بگیرم آب تک تک مشترکین که از الگوی مصرف تجاوز کنند قطع می کنم.

وی با بیان اینکه شایدتحویل دادن آب و فاضلاب روستایی به شهری مشکلات عدیده ای را به خاطر دامداری مردم به وجود بیاورد خاطرنشان کرد: آب و فاضلاب شهری نمی تواند روزانه 150لیتر آب در اختیار داشته باشیداگر می خواهید جریمه آن هفت برابر خواهد شد .

اصفهانی با بیان اینکه ما بنگاه اقتصادی هستیم تصریح کرد: اگر مردم دوست دارند آب و فاضلاب شهری داشته باشندو ما هم تحویل می گیریم، ولی اگر خواستم خدمت کنم از ابتدا با مردم درمیان می گذارم تمام کنتورهای موجود را تعویض کرده، و یک قطره اضافی را پول ان را خواهم گرفت و انشعاب های قاچاقی را نیز به شدت مقابله خواهم کرد.

مدیر آب شهری بیجار یادآور شد: حفر چاه و خطوط انتقال آب، دو ایستگاه پمپاژ و تملک زمین به طول 10کیلومتر شورا باید تحویل دهد .

اصفهانی با بیان اینکه باید از طریق فرمانداری اعتبار ویژه ای برای این موضوع در نظر بگیرد.

وی تحویل گرفتن آب شهری توپ آغاج را دو میلارد و صد میلیون تومان ارزیابی کرد.

این مسئول آب شهری با اشاره به موانعی مختلف در طی تحویل گرفتن آب شرب توپ آغاج گفت: باید همه موانع برطرف شده باشد شورای اسلامی باید همه مقدمات را آماده کنند.

اصفهانی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نامه ای بعد دفتر ریاست جمهوری بعد از سفرشان به کردستان در مورد تامین اعتبار آب این شهر خاطرنشان کرد: نامه ای چهارصفحه ای برای تامین آب شهری توپ آغاج بعد از مراجعت ریاست جمهوری به این شهر اختصاص پیدا شده که اگر بنده در جریان قرار بگیرم شرکت آب و فاضلاب شهری بعنوان بنگاه اقتصادی و خدمات رسان عمل خواهم کرد.

مدیرآب فاضلاب شهری تاکید کرد: اگر بنده مدیریت آب شهری توپ اغاج را برعهده بگیرم خدمات ارائه خواهم داد و این خدمات رسانی منوط به همکاری همه دستگاهای اجرایی و مردمی است .

اصفهانی با بیان اینکه  شهر توپ آغاج در مرز شهر روستا است تصریح کرد: اسم شهر گذاشتن روی اینها بی انصافی است و اسم روستا نیز گذاشتند بی انصافی است لذا همان نام شهر و روستا بهترین نام برای این مراکز است .


 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۱
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی