توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات


به گزارش توپ آغاج نیوز؛ محمد علی زارعی مدیر آبفای روستایی شهرستان بیجارروز یکشنبه اول شهریور ماه در جلسه بررسی مشکل قطعی آب شهر توپ آغاج روستاهای تابعه که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شدبا اشاره به مجتمع آبرسانی سیدان اظهارداشت: این مجتمع در سال 82برای آبرسانی 18روستا احداث شد،خط انتقال آب تا روستای توپ آغاج 67لیتر آبدهی در ثانیه راه اندازی شد .
وی با بیان اینکه روستاهای چغور قشلاق و سید حسین فاقد هرنوع منبع تامین آب بودند مجبور شدیم ماکسیموم اضافه بر حد مجاز را سوار برخط انتقال آب توپ آغاج کنیم .بطوری که هم اکنون 19 لیتر آب به مردم توپ اغاج ارائه می شود که در این میان 5لیتر به چغور قشلاق و سید حسین و چهار روستایی دیگر 14لیتر مصرف شهر توپ آغاج است.
مدیرآبفای روستایی با بیان اینکه الگوی مصرف در توپ آغاج رعایت نمی شود تاکید کرد:14 لیتر برای 685 مشترک بیش از حد نیاز است .
زارعی قطعی آب را موجب استرس برمردم دانست گفت: همین امر موجب شده تا مردم بیش از نیاز مصرف خود را ذخیره کنند لذا خود موجب شده تا قطعی و کمبود به وجود بیاید.
وی تصریح کرد:ما صرفا مشکل مصرف و خط انتقال داریم، 67لیتر در ثانیه از قشلاق خانه برداشت می کنیم که ماکسیموم خط انتقال قشلاق خانه بیش از حد مجاز است.
این مسئول آب روستایی شهرضمن انتقاد از عدم تحقق وعده اعتباری نماینده وزیر نیرو در بخش آب  گفت: آقای جانباز در سال گذشته به شهرستان بیجار مراجعه کردند که 3 و نیم میلیارد برای تامین و تجهیز مجتمع های سیدان و قشلاق خانه اختصاص دادند که متاسفانه تا کنون محقق نشده است .
زارعی خاطرنشان کرد: تا این مبلغ محقق نشود آب و فاضلاب شهری و یا روستایی توپ آغاج حل نخواهد شد .
وی با بیان اینکه، مشکل کمبود آب شهر توپ آغاج با استان و فرمانداری مکرر در جریان گذاشتیم گفت:جناب آقای فرماندار قول مساعد دادند که پی گیر این مسائل هستند .
مدیر آبفای روستایی در ادامه با بیان اینکه با گذشت بیش از 5ماه از سال هنوز آبدارهای روستایی حقوق ناچیزخودشان را هم دریافت نکردند اظهارداشت: الان نزدیک هشتصد میلیون تومان بدهی در بین مردم دارم، هروز برای تعمیرات و یا سرریز آب از منبع های سیدحسین و یا قره پالچوق ناشی از عدم اعتبار است .
زارعی خاطرنشان کردند: دوهفته یکبار کارشناسان تاسیسات بازدید از مجتمع های بعمل می آورد.
وی همچنین با بابیان اینکه سرقت آب توسط کشاورزی در خورخوره ظرف مدت 15روز مطلع شدیم و برای جلوگیری از آن اقدام قضایی صورت گرفت .
این مسئول آبفای شهرستان بیجار بیان داشت:ما لحاظ شهر شدن توپ آغاج به هیچ عنوان نمی توانیم اعتباری برای این شهر در نظر بگیریم،سرفصل اعتباری ما دوسال پیش کنده شده است، با اعتبارهای روستایی فقط خطوط را نگه داری می کنیم و بس .
زارعی با بیان اینکه اگر تسریعی از سوی آب و فاضلاب شهری صورت نگیردمشکلات مردم توپ آغاج بیشتر از این خواهد شد.
وی اضافه کرد:تاخیر در تحویل آب و فاضلاب شهری ، این مردم این شهرهستند که دچار خسارت و ضرر خواهند شد.
 ****************
این بخش در پاسخ ارائه فرمایشات جناب مهندس اصفهانی مدیرآبفای شهری ایراد شد.

درادامه صحبت های آقای مهندس اصفهانی جناب آقای مهندس زارعی ضمن توضیحاتی بیان داشت: با این بیانات جناب مهندس اصفهانی تا 30سال دیگر توپ آغاج نمی تواند از مدیریت آب شهری برخوردار بشود .

وی با بیان اینکه یقینا هرجایی را شهر می کنند؛ مشکلات نیز داشته ولی خب خیلی از این مواردی که جناب مهندس اصفهانی بیان کردند، ما در اختیار ش می گذاریم و بخش اعتباری را باید  فرمانداری تقبل می کند .

مدیر آب فاضلاب روستایی بیان داشت: وقتی که آب شهری تحویل بگیرد طبیعتا اعتبارات نیز جذب خواهد کرد،   تا کنون نیز آب مردم توپ آغاج مصرف روستاییان بوده مصرف کرده اند .

زارعی گفت: باید شورای اسلامی خود را مکلف  برای استیفای حقوق مردم کند تا بتوانند با اخذ اعتبارات آب و فاضلاب را شهری کنند .

وی یادآور شد:من بدون رودربایستی عرض می کنم، تا کنون فقط برای اینکه مردم در مضیقه نباشند  شرایط موجود را حفظ کردم .

زارعی تصریح کرد: من نمی توانم در توپ آغاج خدماتی ارائه بدهم تا خواسته های مردم را برآورد کنم، نگاه شورا و مردم شهری باید دنبال کار را بگیرند .

وی گفت:  جناب مهندس اصفهانی دنبال مدینه فاضله است خب ما هم دوست داریم ولی باید با همین مقدار کم اعتبار حداقی برعهده بگیرند بعد از شورای اسلامی شهر بخواهند تا از طریق نماینده مجلس و فرمانداری، استانداری بودجه دریافت کنند برای ادامه برنامه هاشان تا در روند اجرای پروژه به مشکل برنخورند . 

 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی