توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

به گزارش توپ آغاج نیوز؛ مهدی گل محمدی بخشداربخش مرکزی در جلسه بررسی مشکل قطعی آب شهر توپ آغاج و روستاهای اطراف روز یک شنبه 1شهریور در دفترامام جمعه شهر گفت:کم بود آب به یکی از جدی ترین مباحث روز اهالی روستاها شده که روزانه چندین نفر از روستاها در مورد این مشکل با بنده تماس تلفنی برقرار می کنند

وی با بیان اینکه بیش از 50درصد وقت و انرژی ما صرف رسیدگی به مدیریت آب شرب می شود افزود:با آقای زارعی مدیر آبفای روستایی بیشترین وقتمان را صرف برطرف کردن مشکل کم آبی روستاها گذاشته ایم تا این بحران را پشت سر بگذاریم.
بخشدار بخش مرکزی تصریح کرد:متاسفانه شهرستان بیجار علاوه بر مشکل کم آبی با آلودگی شیمیایی آب نیز مواجه هستیم ، بطوری که استفاده از این آب ها موجوب بیماری می شود .
گل محمدی با بیان اینه هزینه آب شرب در روستاهای بیجار است تصریح کرد:مصرف آب بیش از روستاهای سایر شهرستان های استان است.
وی استاندارد استفاده از آب معین است گفت:ما ازمجتمع سیدان صرفا 5روستا بوده است در حالی که هم اکنون دور ترین روستاهای تابعه توپ آغاج تغذیه می شود.
این مسئول خاطرنشان کرد:علاوه بر مشکل خشکسالی مشکل اعتبارات را نیز داریم؛ الان برای انتقال آب از روستا به روستای دیگر دچار کمبود اعتبار هستیم.
گل محمدی با انتقاد از عملکرد برخی پیمانکاران گفت: اگر پولی که به  پیمانکاران داده می شود با نصف پول آن می توان ایجاد کرد بطوری که هم اکنون دهیاران ما با بهترین نظارت و اصولی ومهندسی طرح های فاضلاب روستایی را ایجاد می کنند.
وی با اظهارتاسف از عدم نظارت بر کار پیمانکاران افزود:پیمانکارانی در روستای کچه گنبد پروژه آسفالتی را انجام دادند که آسفالت را روی خاک ریختند؛ این از عدم نظارات است در حالی که اداره راه می گوید ما آزمایش کردیم و اینطور نیست .
بخشدار بخش مرکزی کمبود آب روستاها را از شهر شدن توپ آغاج و کم بود اعتبارات دانست خاطرنشان کرد:در جلسه ای که برای تحویل آب و فاضلاب شهر توپ اغاج برگزار شد؛ موضوع بصورت جدی مورد بررسی قرار گرفت؛ مصوباتی آن تحویل اسناد و مدارک مطالعات توسط آقای زارعی مسئول آب و فاضلاب روستایی به اقای مهندس اصفهانی آب وفاضلاب شهری بود نمی دانم آیا این کار را انجام داده است یا خیر ؟
گل محمدی با بیان اینکه همه روستاها مشکل کم آبی خود را شهر توپ آغاج می دانند یاد آور شد:مردم فهیم توپ اغاج حق دارند که از سردرگمی نجات پیدا کنند؛ آب  و فاضلاب شهری باید تسریع در کارها داشته باشد.
وی افزود:کاری از دست من بعنوان بخشدار بر می آمد انجام دادم و آن تشکیل جلسه بود؛که برگزار شد، الان باید فرمانداری بیجار با قوت وارد میدان شده و حمایت اعتباری داشته باشد.
این مسئول بیان داشت: پی گیری و مطالبه از آب و فاضلاب شهری همه بر عهده فرماندار است .
بخشدار بخش مرکزی برعهده گرفتن مدیریت شبکه اولین گام آب و فاضلاب شهری است تصریح کرد: توپ آغاج هیچ اعتباری برای تعمیر،نگهداری و خسارات احتمالی از طرف آّ و فاضلاب روستایی دریافت نمی کند.
گل محمدی تامین اعتبار آب و فاضلاب توپ آغاج صرفا برعهده فاضلاب شهری است.
وی خاطرنشان کرد: خط جداگانه از قشلاق خانه برای توپ آغاج کشیده شود؛ ریش قیچی در دست مدیر آب و فاضلاب شهری است.
گل محمدی یاد آور شد : اگر فرمانداری پیگیراین قضیه و مشکل آب توپ آغاج نباشد مدیر آب و فاضلاب شهری هیچ کاری نخواهد کردو تا زمانی خطوط جداسازی آب صورت نگیرد مشکل توپ آغاج و روستاهای اطراف همین جوری باقی می ماند.
وی گفتند:ما شرمنده مردم هستیم؛ در روستاهای کچه گنبد وضعیت خیلی بغرنج است.
بخشدار بخش مرکزی با اشاره به توزیع اعتبارات  تاکید کرد: فرمانداری و نماینده محترم باید در توزیع اعتبارات بخش آب روستایی بخصوص آب و فاضلاب شهری تو پ آغاج  ؛ اعتبار ویژه ای بگذارند، هر آن چه برعهده من بود انجام دادم و هم اکنون باید مدیران آب روستایی و شهری با تشکیل جلسات و تعیین کارگروه های این مشکل را برطرف کنند.
 

 

نظرات  (۲)

۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۳۱ از خادمین شما در شورای اسلامی شهر توپ آغلج
سلام دارم خدمت همشهریان عزیز توپ آغاجی
جلسه مشکل آب توپ آغاج و هماهنگی بیرق انام غریب علیه سلام هر دو در یک روز برگزار شد ومهندس کاظمی شهردار تلاش گر و کوشای شهر توپ آغاج با هماهنگی قبلی برا پیگیری و دریافت اعتبارات کمکی در تهران جلساتی رو داشتن
همچنین شهردار پویا را باید از فعالیت عمرانی شبانه روزیش بیشتر شناخت تا صرف حضورش در جلسات
فراموش نکنید ایشان بارها توسط بخشدهر فرمانداران قبلی وفعلی به عنوان فعال ترین و پرتوان ترین شهردار شهرستان بیجار مورد تقدیر قرار گرفتن
در خصوص مشکل آب طبق قانون در حیطه اختیارات شهرداری و ایشان نیست اما بنده شاهد بودم که بارها با مهندس اصفهانی و بخشدار این موضوع را مطرح و درخواست پیگیری داشتند.
به نظرمن جلسه ای خوب بوده ولی دارای چند اشکال وجود دارد.
اینکه ما نقش جناب شهردار را در این جلسات کمتر می بینیم ؛
یا دعوت به جلسه نمی شوند و یا شرکت نمی کنند ؟
خب بابا جون شهرداری گفتن باید همه کارها رو شهردار انجام بده اسمش روشه حداقل هماهنگی ها رو داشته باشه ؟
جلسه به این بزرگی چرا نباید تشریف نداشته نباشند تو جلسه هماهنگی پرچم امام رضا هم که نیست ؟

پاسخ:
سئوال کننده بزرگوار  ضمن خیر مقدم 
از جناب نهندس کاظمی برای جلسه دعوت به عمل آمده بود ولی گویا در شهر تشریف نداشتند و سفرکاری داشتند 
بقیه جواب ها رو باید خود آقای مهندس کاظمی نسبت نقش شهردار توضیح دهند 
موفق باشید 
آدمین 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی