توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۳

روز صنعت دفاعی و ایران با قدرت

امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) فرمانده معظم کل قوا با نامگذاری 31 مرداد به «روز صنعت دفاعی» پرتویی از جنبه عملی آیه قدرت‌آفرین و مسئولیت‌آور برای نظام اسلامی، یعنی «واعدوا لهم ما استطتعم من قوه» را آشکار ساختند. به موجب این آیه و حکم نافذ الهی که ابعاد اهمیت آن در دفاع مقدس مشاهده شد و بخش‌های دیگری از آن نیز در حال حاضر در جریان است، باید چنین روزی به واقع گرامی داشته شود و با تلاش خستگی‌ناپذیر عرصه آن گسترش یابد.

تحولات خونبار منطقه شاهد گویا و مؤید دو نکته اساسی در این‌باره است:

1- مسیر دفاعی که ایران از گذشته انتخاب کرد، مسیر کاملاً درستی بود و توانست ضمن ایجاد بازدارندگی مؤثر، حاشیه امنیتی قابل اتکایی برای ایران ایجاد کند و این ممکن نبود، مگر به پشتوانه «صنعت دفاعی» ایران که با دقت و هوشیاری نیازهای اساسی را شناسایی و تأمین کرد.

2- دشمنان نظام اسلامی از سویی با تجهیز عوامل و مزدوران منطقه‌ای‌شان و از سوی دیگر، با تمسک به روش‌های گوناگون، از جمله محتوای «برجام» می‌کوشند توان دفاعی ایران را کاهش دهند.

دفاع از جمله حقوق اولیه ملت‌ها و حاکمیت‌هاست و هیچ‌کس حق ندارد این حق را از آنها سلب کند. در جهان پرآشوب امروز، مهم‌ترین ابزار دفاع ملت‌ها و حاکمیت‌ها سلاح‌هایی است که در اختیار دارند، بنابراین طبیعی است که برای رسیدن به سلاح‌های پیشرفته‌تر تلاش کنند و هیچ قدرت و قانونی نیز حق ندارد مانع چنین تلاش مقدسی شود. درحال حاضر، دشمنان و مردم و نظام اسلامی به شکل مشترک اهمیت کاربردی موشک‌های ایران را درک کرده‌اند؛ بنابراین، دشمن نباید انتظار داشته باشد ایران از ارزش تولید و قدرت بازدارندگی آن چشم بپوشد، مردم و نظام نیز باید چنین اجازه‌ای را به دشمن ندهند و کوشاتر از گذشته در تقویت و پیشرفت آن تلاش کنند. امروز 31 مرداد «روز صنعت دفاعی» بر همه تلاشگران این عرصه مبارک باد و تلاش‌شان مأجور باشد. ان‌شاءالله

نظرات  (۳)

یــــک کلــام ـــــ
              بی حجـــــابی زن ــــــــــــ،
                                                از بــی غیـــرتی مــردـــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــ   اســـــــــــــــــــــــــــــــــت!ـــــــــــــــــــ.ـ؛ـ
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۰۸ ...دل نوشته یک دخترباحجاب درخطاب به بی حجابی
من هم عاشق لاک های رنگارنگم... عاشق رژلب های جورواجورم.... من هم دلم میخواد توی مغازه هایی که چیزای ریز ریز دخترونه داره وایسم و تک تک چیزای تو مغازه رو نگاه کنم و هی چیزای جدید جینگولی بخرم.. من هم عاشق کوله پشتی ام...عاشق کفش های پاشنه بلند تق تقی.... منم دلم میخواد موهامو مدل های مختلف ببندم...یا مانتوهای خوشگل بپوشم.... باور کن تو سینه من هم یه قلب دخترونه است که عاشق رنگ صورتیه.. میدونی من کی ام ؟ همون دختر چادریه که تو خیابون از کنارش رد میشی و میگی این چقد..... میدونی چیه آبجی گلم, من همه این چیزا رو با لبخند خدا عوض کردم....یه جور معامله با خدا...یه کار عاشقانه خاص... . ✳رو دلم پامیذارم و تو خیابون ساده ساده میام, چادر سر میکنم یا یه مانتوی بلند و آزاد میپوشم موهامو تو میذارم... تا دل اون جوون یا اون آقاهه که شاید برادر تو یا همسر تو یا حتی پدر تو باشه نلرزه و به گناه نیفته...آخه چقد بگیم اونا نگاه نکن ؟؟؟درسته اونا هم نباید نگاه کنن اما نمیشه که فقط نوک پاشونو نگاه کنن...بالاخره غیر عمدی هم که باشه چشم آدم میوفته نمیوفته؟؟؟ ✳ دلم میخواد شوهرت فقط خوشگلی های تو رو ببینه، بابات فقط عاشق چشم های معصوم مادرت باشه....برادرت چشاش پاک و زلال بمونه.... میخوام تو خانواده ات خیانت نباشه....چه خیانت واقعی چه خیانت ذهنی و خیالی.... ✳میدونم خیلی ها خیلی کارا میکنن و خیلی چیزا می پوشن اصلا دنیا بد شده اما من.....من دلم نمی خواد زندگی گرم و خانواده خوبت توسط من به هم بریزه.... . ✳آره سخته اما در عوض مطمئنم خدا تو اون دنیا که ابدی و تموم نشدنیه خوشگل ترین لاک ها و رژلبای دنیا رو رو یه میز آرایش صورتی برام چیده با کلی چیزای جینگولی دخترونه که سفارشی فقط واسه من زده شده....مطمئنم.●•

هر روز شالهایتان عقب تر، مانتوهایتان چسبان تر، ساپورتتان تنگ تر، رژ لبتان پررنگ تر میشود.... . بنده ی کدام خدایید؟ . دل چند نفر را لرزانده اید؟ کدام مرد را از همسر خود دلسرد کرده اید؟ چند پسربچه را به سمت پنهانی دیدن عکس و فیلم مستهجن سوق داده اید؟ اشک چند پدر و مادر و همسر شهید را درآوردید؟ چند دختر بچه را تشویق کرده اید که بعدها بی حجابی را انتخاب کند؟ چند زن را به فکرانداخته اید که از قافله مد عقب نمانند؟ آه حسرت چند کارگر دور از خانواده را بلند کرده اید؟ پا روی خون کدام شهید گذاشتید؟ باعث دعوای چند زن و شوهر، بخاطر مدل تیپ زدن و آرایش کردن شدید؟ چند زوج را بهم بی اعتماد کرده اید؟ نگاه های یواشکی چند مردی که همسرش دارد کنارش راه میرود،به تیپ و هیکلت افتاد؟ نگاه های هوس آلود چند رهگذر و... چطور؟ . بازهم میگویی، دلم پاک است! چادری ها بروند خودشان را اصلاح کنند؟ بازهم میگویی، مردها چشمشان را ببندند نگاه نکنند؟ . عزیزم ! جامعه چاردیواری اختیاری تو نیست!!!!!! من اگر گوشه ای از این کشتی را سوراخ کنم، همه غرق میشوند. .من میتوانم گاز خردل اسپری کنم و بعد به تو بگویم،شما نفس نکش؟؟؟؟؟؟ . . فقط کمی فکر کنیم....بی حجابی ما به چندخانواده ضربه میزند؟؟؟ . خواهش میکنم این پست را سیاسی نبینید....جدای از بحث دینی این یک سوال و خواسته اجتماعی است..... بی حجابی من چه تاثیری بر آرامش خانواده دیگران میگذارد؟؟؟ هر روز چقدر با بی حجابی ام حق الناس را زیر پا میگذارم؟؟؟؟ آیا وجود یک جامعه پاک و آرام جز حق الناس است یا خیر؟؟؟؟ حق الناس که فقط مال مردم نیست......به آنهایی که کلاهبرداری میکنند و حق الناس(مالی) را بالا میکشند فحش میدهیم و لعنت میفرستیم.... . اما آنهایی که پاکی روح و قلب دیگران را میگیرند چطور؟؟آنها که خانواده ای خوب و گرم را به هم میریزند چطور؟؟؟ . بیایید کمی فکر کنیم...... .
{باسلام لطفااین مطلب درصورت تائیددرهفته نامه درج شود}
http://salehinmadanitopaghaj.salehin.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی