توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات
بنیاد شهید در ۲۲ اسفند ۱۳۵۸، به فرمان امام(ره) تأسیس شده و دارای شخصیت حقوقی و استقلال مالی و اداری است و امور آن طبق مقررات و قوانین مربوط به نهادهای عمومی غیر دولتی و در چارچوب اساسنامه مصوبه و آیین‌نامه‌های مربوط زیر نظر رییس جمهور و نظارت عالیه مقام معظم رهبری اداره می‌شود. احیا، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی، زنده نگهداشتن یاد شهیدان و حفظ آثار آنان، تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهیدان، جدیت در امور فرهنگی خانواده‌های شاهد، خوداتکایی و قانونمند کردن ارائه خدمات به آنان و بسیج امکانات نظام به‌منظور پراکندن عطر ملکوتی شهادت در جامعه، محور فعالیت‌های این نهاد مقدس است. البته سابقه اولیه این نهاد به دوران آغاز قیام امام(ره) به سال ۱۳۴۲ بازمی‌گردد. بعد از قیام خونین پانزده خرداد ۱۳۴۲ گروهی از روحانیون انقلابی و مبارز و افراد نیکوکار به دستور امام(ره) مأموریت یافتند تا به خانواده‌های شهدا رسیدگی کنند که این‌کار در طول سال‌های مقاومت و مبارزه ادامه یافت و در سال‌های ۱۳۵۶- ۵۷، دامنه وسیع پیدا کرد. بعد از پیروزی انقلاب، برای سامان دادن بیشتر به امور شهدا و خانواده‌های آنان، با فرمان امام(ره) بنیاد آغاز به کار کرد که با آغاز جنگ تحمیلی و بیشتر شدن تعداد شهیدان، وظیفه و تکلیف بنیاد شهید سنگین‌تر شد. **


*    فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی‌
ملت شریف ایران می‌داند که نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری قشرهای مختلف ملت است که در صف اول باید شهدای انقلاب - رحمة الله علیهم - و کسانی را که در این‌راه معلول و آسیب‌دیده شده‌اند، محسوب داشت. لهذا باید رسیدگی کامل به خاندان شهدا و آسیب دیدگان و معلولین در این‌راه، چه در حال انقلاب و چه قبل و بعد از آن به نحو احسن و با مراعات احترام آنان بشود. ابتدا لازم است سازمانی با اجرای طرح‌های مفید آن، ملت و دولت انقلابی دین خود را در مقابل این گروه فداکار در راه انقلاب اسلامی ادا نماید.
ضمناً متذکر می‌شوم که اگر سازمان در موارد مرقومه به اشکالی برخورد نمود و یا از طرف بعضی متصدیان اهمالی شد، این‌جانب را مطلع نمایید تا در رفع آن به‌طور مقتضی عمل نمایم.
*    امنیت جامعه مرهون از خودگذشتگی مادران و همسران شهدا
استقلال، امنیت و آزادی نظام اسلامی مرهون از خودگذشتگی مادران و همسران شهدا است و همه باید برای حفظ این استقلال و امنیت تلاش کنیم.
مادران و همسران شهدا نقش اساسی در دوران دفاع مقدس داشته‌اند و امروز هم این نقش را به‌خوبی در جامعه ایفا می کنند.
پس از دوران دفاع مقدس و تقدیم هزاران شهید برای آبیاری درخت تنومند نظام اسلامی، امروز نقش برجسته مادران و همسران شهدا در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی برجسته است، چراکه این افراد ادامه دهنده راه شهدا محسوب می‌شوند.
در سال‌های اخیر و به پاس قدردانی از زحمات مادران و همسران شهدا، سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) به‌عنوان روز تکریم از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است.
به نظر می‌رسد به‌منظور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل و الگوپذیری از ایثارگری زنان و مادران شهدا برگزاری چنین آئینی ضروری است چراکه قدردانی از این قشر، قدردانی از شهدا است.
مادران و همسران شهدا نقش تأثیرگذاری در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند و نباید زحمات این قشر دور از نگاه مسؤولان بماند.
با وجود چنین مادرانی، فرزندانی صالح تربیت شده و از جان خود برای حفظ خاک و ناموس گذشتند، استقلال، امنیت و آزادی نظام اسلامی مرهون از خودگذشتگی چنین اقشاری است. برخی مادران شهید در مقام همسری شهید نیز بوده و هر دو بار مسؤولیت را با خود به دوش‌ می‌کشند، این افراد با وجود این‌که همسر و فرزند خود را در دوران دفاع مقدس از دست داده‌اند، اما هنوز در نقش مادر و همسری تأثیرگذار ادامه دهنده راه پر رهرو شهدا هستند.
*    انتقال نقش مادران و همسران شهدا به نسل جدید جامعه‌
ضروری است در برنامه‌های روز تکریم از مقام مادران و همسران شهدا به‌گونه‌ای عمل شود تا گوشه‌ای از نقش بسیار مهم این قشر به نسل‌های آینده منتقل شود.
این روز، مناسب‌ترین روز برای تقدیر از مادران و همسران شهدا که با سالروز وفات بانوی فداکار اسلام حضرت ام‌البنین(س) همسر شهید و مادر چهار شهید گره خورده است.
حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای چنین خانواده‌هایی مهم است و باید از زحمات مادران گرانقدر شهدا که چشم و چراغ هدایت ملت هستند، قدردانی کرد.
گذشت و ایثار مادران و همسران شهدا از عزیزترین‌های خود موجب شد تا امنیت و آزادی برای کشور رقم بخورد.
*    تکریم خانواده شهدا و جانبازان وظیفه ذاتی مسؤولان‌
خانواده شهدا زینت و مایه مباهات جامعه هستند. خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان زینت و ولی نعمتان جامعه ما هستند و مردم به‌وجود این افراد افتخار و مباهات می‌کنند. تکریم و سپاسگزاری و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران موجب آرامش می‌شود و از صبر و استقامت این افراد روحیه می‌گیریم. همه ما در قبال خانواده‌های شهدا و ایثارگران مسؤول هستیم. همه مسؤولان و خدمتگزاران به نظام وظیفه دارند از این افراد عیادت، دلجویی و تجلیل و این‌را برای خود یک افتخار بدانند.
*    ارزش خانواده شهدای مدافع حرم را حفظ کنیم‌
زمانی تقویت جبهه‌های دفاع مقدس بر همه تکلیف بود و بایستی نیازهای جبهه را تأمین می‌کردند و اعتقاد داشتند که هر فردی از یک روستا در جبهه‌های جنگ حضور یابد، کشور یا آن روستا را بیمه می‌کند و بنابراین هر خانواده‌ای که فرزند خود را در راه دفاع از اسلام و کیان کشور تقدیم کرده، در واقع مردم کل کشور را بیمه کرده است و اکنون که خطر داعش در خاورمیانه حس می‌شود، مدافعین حرم برای دفاع از حرم معصومین(ع) و جلوگیری از پیشروی این گروه تروریستی به مرزهای ایران، به سوریه و عراق اعزام می‌شوند و جانشان را تقدیم می‌کنند، نیاز است که مسؤولان با دیدی باز حامی این خانواده‌ها باشند و آن‌ها را در پیچ و خم زندگی به فراموشی نسپرند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۱
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی