توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۴

دشمن اصلی را فراموش نکنیم

به گزارش روابط عمومی دفترامام جمعه توپ آغاج؛

عیدفطر زمینه‏ساز وحدت مسلمین‏

فرا رسیدن روز مبارک عید فطر، نوید بخش تحوّلاتی سرنوشت ساز در زندگی اهل ایمان است. چراکه عید فطر یکی از ایام الله، زمینه‏ساز وحدت کلمه برای مسلمانان و تقویت اتحاد و اراده آنان، تجدید حیات دوباره برای اسلام، دمیدن روح ایمان و سرور و نشاط برای بندگان الهی، روز نمایش عظمت دین و بازگشت دوباره به فطرت انسانی و بالاخره روز فتح و پیروزی در جهاد اکبر برای رهروان خداجوی می‏باشد. در شب و روز عید فطر، اهل ایمان از سوئی به شب‏زنده‏داری و نماز و دعا می‏پردازند و از سوئی دیگر با زمزمه زیارت امام حسین(ع) با آن‏حضرت و مقاصد آسمانی‏اش پیمان مجدد امضاء کرده و روح حماسه و عرفان و فداکاری را در وجودشان احیاء می‏کنند.

حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم‏

در اجتماع بزرگ مسلمانان در روز فطر، می‏توان پیامهای مهم و حیاتبخش اسلام را به گوش حاضرین رساند چراکه برخی افراد فقط در چنین روزی فرصت راه‏یابی به مجالس مذهبی را پیدا می‏کنند و در چنین فضائی آمادگی شنیدن مطالب معنوی و دستورات انسان‏ساز اسلامی را دارند.

ترویج معارف دینی‏

ائمه جمعه و جماعات و مبلغان گرامی در صورت هدایت صحیح مردم و مخاطبین خویش در این زمینه توفیقات افزون‏تری را در امر تبلیغ خواهند داشت و در به‏وجود آوردن مراکز علمی، عمرانی و بهداشتی که نوعی باقیات صالحات است شریک خواهند بود؛ چه بسیار از عالمان متعهد و مبلغان پر تلاشی که از همین زاویه به توسعه و ترویج معارف عالی اسلام پرداخته‏اند. به همین جهت امیر مؤمنان مردم را به پرداخت دَینِ شرعی خویش تشویق نموده و با یاد آوری اهمّیت موضوع می‏فرماید: «و اَدّوا فِطرَتَکُم، فَاِنَّها سُنَّةُ نَبیِّکُم وَ فَریضَةٌ مِن رَبِّکُم فَلیُؤدّها کُلُّ اِمرِءٍ مِنکُم عَنهُ وَ عَن عیالِهِ کُلِّهِم ذَکَرِهِم وَ اُنثاهُم، صَغیرِهِم و کَبیرِهِم وَ حُرِّهِم و مَملُوکِهِم عَن کُلِّ اِنسانٍ مِنهُم صاعاً مِن بُرٍّ اَوصاعاً مِن تَمرٍ اَو صاعاً مِن شَعیرٍ؛ زکات فطره خود را که سنت پیامبرتان و فریضه واجبی از سوی پروردگارتان می‏باشد هر یک از شما از سوی خود و افراد تحت تکفل خود از زن و مرد، کوچک و بزرگ، آزاد و مملوک یک صاع گندم یا خرما یا جو پرداخت نماید.»

به یکی از مهم‏ترین اعمال روز عید فطر که پرداخت زکات فطره است، اشاره کرده و اهمّیت آن‏را متذکر می‏شود، چراکه اگر زکات فطره از صورت پرداخت فردی به سمت بُعد اجتماعی آن سوق داده شود پشتوانه و سرمایه مهم اقتصادی در حلّ مشکلات مردم خواهد بود. ایجاد مراکز درمانی، تأسیس کانون‏های علمی و صنعتی برای اشتغال‏زائی بیکاران جامعه، سرمایه‏گذاری برای مسائل بهداشتی و عمران محیط زیست، تقویت بنیه دفاعی مسلمانان و حراست از مرزهای اسلامی، توسعه فرهنگ عمومی و دینی و ایجاد مؤسسات پژوهشی و تحقیقاتی برخی از دستاوردهای پرداخت زکات فطره در روز عید است که در صورت جمع‏آوری و مصرف صحیح این بودجه دینی، به‏دست خواهد آمد.

 

بخش دیدارمقام معظم رهبری

این‏ قدرت شگفت‏انگیز انقلابی بودن را باید در سیاست داخی و سیاست خارجی کشور نیز به‏کار گرفت. البته مشخص است که انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن درهر ظرفی و در هر شرایطی، حالت خاص و مخصوص به خود را پیدا می‏کند و انقلابی بودن در سیاست خارجی و در سیاست داخلی و در اداره کشور نیز باید به مقتضای این ظرف باشد. اما باید توجه داشت که اگر انقلابی عمل شود و اگر روحیه انقلابی در کار باشد، بخش قابل توجهی از سستی‏ها و ضعف‏ها و ناکارآمدی‏های موجود قابل برطرف کردن است. بر اساس این توصیه و تذکر رهبر معظم انقلاب، مسؤولان کشور بدانند که با روش‏های مرسوم مورد نظر غرب و با اعتماد به آن‏هایی که شایسته هیچ اعتمادی نیستند، نمی‏توان کشوری انقلابی را که منبع قدرت نامتقارن خویش را در جنگ نابرابر موجود یافته است، اداره کنند. موفقیت از آن کسانی است که عامل قدرت خود را بشناسند و آن‏را به بهترین وجه به‏کار بگیرند. عامل قدرت جمهوری اسلامی در عرصه سیاست خارجی، دیپلماسی انقلابی و برخاسته از نگاه انقلابی و انقلابی‏گری است. عامل قدرت جمهوری اسلامی، ادای اعتماد به نظام سلطه و دوستی با غرب را درآوردن نیست. ایران اسلامی قدرت خود را از دوستی با غرب به‏دست نیاورده است. قدرت ایران در انقلابی بودن آن بوده و هست. امید است که مسؤولان نظام اسلامی از این تدبیر مهم غافل نمانند و در این جنگ نامتقارن از سلاح قدرت و ابزار شگفت‏انگیز قدرت نظام اسلامی غفلت نکنند.

بخش بین الملل و جهان اسلام

به مناسبت فرا رسیدن روز قدس

دشمن اصلی را فراموش نکنیم

روز جهانی قدس امسال در حالی فرا می‏رسد که جهان اسلام دستخوش تحولات جدی است. اوضاع منطقه و شرایط کشورهای آن در حالی است که شاید باعث غفلت برخی از مسأله اصلی و ضروری جهان اسلام یعنی مسأله قدس شریف و دشمن اصلی یعنی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‏المللی شود. سوریه، عراق، یمن، لبنان، بحرین، حجاز و دیگر مناطق جهان اسلام درگیر چنان معضلات و مشکلاتی هستند که گاه افراد را از علت‏العلل همه این مشکلات و همه این معضلات یعنی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‏المللی غافل می‏کند. از این‏رو امسال روز قدس از اهمیت زاید‏الوصفی برخوردار است و باید در شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، جدیت بیشتری به خرج داد

 

نگاهی به اقدام‏های گروهای تکفیری - تروریستی و جریانات وابسته به غرب در قالب گروه‏های تجزیه‏طلب نشان می‏دهد که این گروها در راستای اهداف نظام سلطه و صهیونیزم بین‏الملل اقدام می‏کنند.

علاوه بر حضور و عرض‏اندام گروه‏ها و جریانات وابسته به کشورهای غربی و هم‏چنین آمریکای جنایتکار، جهان عرب با یک میهمان ناخوانده یا مولود نامشروعی روبه‏رو شده است که خود را «دولت اسلامی عراق و شام» (داعش) می‏نامد؛ عنوانی که نه تنها چنین گروه تروریستی برازنده آن نیست، بلکه حتی از لحاظ دلالت مفهومی نیز نمی‏تواند در اندازه چنین عنوانی باشد.

اقدام‏های جنایتکارانه این گروه را در قالب اجرای قوانین شریعت در هیچ دوره‏ای از تاریخ اسلام نمی‏توان دید. حتی نگاه جزمی و خشک گروه خوارج نیز چنین اعمالی را در قبال دیگر مذاهب و ادیان نمی‏پذیرفت. جنبش‏های بنیادگرایی اسلامی که در قرن‏های بعدی اسلام (پس از سقوط خلافت عباسی به‏دست مغول) شکل گرفتند نیز هرگز چنین برداشت خشنی از دین را جایز نمی‏دانستند

اما به هر حال گروهای تروریستی و تکفیری و آلت دست غرب با عناوین تجزیه‏طلبی و استقلال‏گرایی با اقدام‏های جنایتکارانه خود نتایجی منفی هم برای کشورهای مختلف ازجمله جمهوری اسلامی، منطقه و هم برای جهان اسلام در پی داشته است که ضرورت مقابله جدی و با شدت را از سوی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشورها چندبرابر می‏کند.

***برخی از اهداف پشت پرده مزدوران وابسته به دشمنان اسلام‏****

۱-   چهره رحمانی اسلام توسط این گروه تخریب شده و تعبیری تازه، بدعت‏آمیز و غیرواقعی مبتنی بر خشونت، از اسلام شکل‏گرفته است.

۲-   ترکیب عنوان اسلامی این گروه با هجمه وسیعی از فیلم‏های وحشیانه سبب نهادینه شدن تخریب چهره اسلام در بین مردم و به‏خصوص نسل‏های آینده‏ای می‏شود که اکنون تنها مخاطب بی‏طرف و یا به‏عبارتی تنها بیننده وقایع هستند.

***اقدامات نیروهای نظامی واطلاعاتی ضامن امنیت مناسب‏***

بر باد رفتن توهم منطقه آزاد

اگرچه سابقه جهاد برای برقراری امنیت در مناطق کردنشین در دوران انقلاب اسلامی به ماه‏های اول پیروزی انقلاب برمی‏گردد اما با گذشت بیش از سه دهه از آن سال‏ها، پاسداران انقلاب برای حفظ آنچه که حاج احمد متوسلیان‏ها و شهید بروجردی‏ها برای کشورمان و هموطنان کُرد آوردند، بارها و بارها خون خود را تقدیم کرده‏اند.

 

بسته شدن پرونده پژاک در ایران‏

پس از خروج پژاک از ارتفاعات شمال‏غرب کشور، سپاه پاسداران به استحکامات و محکم‏سازی در ارتفاعات روی آورد. پس از خروج پژاک از این مناطق بود که فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این عملیات را در راستای پیشگیری از تهدیدات مهم آینده در این مناطق ارزیابی کرد.

گروهک تروریستی پژاک با پذیرش تمام شرایط جمهوری اسلامی، از ارتفاعات جاسوسان و دیگر نقاط منطقه تا چندین کیلومتر داخل خاک کردستان عراق عقب‏نشینی و اعلام کرد که همه شرایط ایران را می‏پذیرد.

این در حالی بود که در سالهای قبل، گروهک پژاک در منطقه عمومی خوی، سلماس، ماکو، منطقه چالدران در ارومیه و منطقه دالام پرداغ، اشنویه و پیرانشهر تا سردشت، پایگاه‏هایی را ایجاد کرده و نام این منطقه را هم «مدیا» گذاشته بود؛ یعنی منطقه آزادشده‏ای که بستر اولیه کردستان بزرگ است‏.

 

اقدام به‏هنگام سربازان گمنام امام زمان(عج)

هم‏چنین با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) اعضای یک تیم نظامی تروریستی که برای اقدامات خرابکارانه وارد ایران شده بودند، دستگیر شدند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۱
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی