توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه  توپ آغاج ؛حجت الاسلام حکمت حکیمی فرسه شنبه شب در دومین شب ماه مبارک رمضان در مسجدصاحب الزمان توپ آغاج که با موضوع ـاخلاق اسلامی-تاثیر لقمه حرام در تربیت فرزند و خانواده- با اشاره به رایتی از رسول اکرم اظهارداشت: رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: مَنْ أَکَلَ لُقْمَةَ حَرَامٍ لَمْ تُقْبَلْ لَهُ صَلَاةٌ أَرْبَعِینَ لَیْلَةً؛ نماز کسی که لقمه‌اش حرام است تا چهل روز از ارزش چندانی برخوردار نیستوَ لَمْ تُسْتَجَبْ لَهُ دَعْوَةٌ أَرْبَعِینَ صَبَاحاً و تا چهل روز دعای او مستجاب نمی گردد وَ کُلُّ لَحْمٍ یُنْبِتُهُ الْحَرَامُ فَالنَّارُ أَوْلَى بِهِ و هر مقدار از بدن که پرورش یافته لقمه حرام باشد سزاوار آتش و سوختن است1. در حدیثی قدسی آمده است که خداوند متعال می فرمایدفَمِنْکَ الدُّعَاءُ وَ عَلَیَّ الْإِجَابَةُ فَلَا تَحْجُبْ عَنِّی دَعْوَةً إِلَّا دَعْوَةَ آکِلِ الْحَرَامِ؛ بنده من! تو دعا کن؛ من اجابت می کنم. بدان که تمام دعاها به پیشگاه اجابت من می رسد؛ مگر دعای کسی که مال حرام می خورد

حکیمی فر با بیان اینکه در تقیبات نمازعصربا مضامین عالی از برخی موارد که موجب می شود دعای انسان حرکت نکند به خداوند پناه می بریم گفت:  این دعای عالیه المضامین می خوانیم  اَللَّهُمَّ إِنِّی أَعُوذُ بِکَ مِنْ نَفْسٍ لاَ تَشْبَعُ وَ مِنْ قَلْبٍ لاَ یَخْشَعُ‏،وَ مِنْ عِلْمٍ لاَ یَنْفَعُ وَ مِنْ صَلاَةٍ لاَ تُرْفَعُ وَ مِنْ دُعَاءٍ لاَ یُسْمَعُ‏

برخی مواقع علم انسان موجب سرنگونی او می شود.بعضی مواقع قلب افراد به خاطر لقمه  حرام سرکش می شود که  هیچ گونه خاشعی ندارد ..

امام جمعه توپ آغاج بیان داشت: باید به خدا پنا ببریم از نمازهای  که  ذره ای در جهت  سعادت  افراد حرکت نمی کند . و چه قدر دعاهای  که می کنیم  اما اینقدر  گناه در پرونده اعمال داریم  که شنیده نمی شود.

حکیمی فردر ادامه با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلامی وبا اشاره به آثار  پیامبر (ص) فرمودند: هر کس لقمه حرامی را بخورد نمازش تا چهل روز قبول نمی‌شود و چهل صبح دعایش مستجاب  نمی‌شود و هر گوشتی که از لقمه حرام بروید دوزخ برای آن سزاوارتر است و یک لقمه هم گوشت را می‌رویاند. 
پس بدانید بی  شک لقمه حرام از اموری است که سبب تاریکی روح و جان انسان می‌شود و او را از رسیدن به هدف و سعادت باز می‌دارد، لقمه حرام همانند آهن‌ربایی است که اعمال شر و بدبختی و  گناه را به خود جذب می‌کند. 
همچنین مال شبه ناک مال حلال مخلوط با حرام نیز تاثیر سوئی در زندگی دارد و صاحب آن برای پاک کردن مال بایستی اقدام کند. 

انسان اگر لقمه حلال بخورد مورد توجه حضرت حجت است   ببیند عنایت  حضرت ولی عصر (ع) به امام جماعت یک مسجد چه قدرزیباست .

روزی رجبعلی خیاط در هوای گرم تابستان، نفس زنان به مغازه یکی از دوستان به نام سهیلی رفته، به او مبلغی پول می‌دهد و می‌گوید: «معطل نکن! فورا پول را برسان به سید بهشتی!» او امام جماعت مسجد امجد در خیابان آریانا بود. آن شخص نیز با سرعت پول را به نامبرده می‌رساند. سهیلی می‌گوید: بعدها از آن امام جماعت پرسیدم که جریان آن روز چه بود؟ پاسخ داد: آن روز مهمان برایم آمده بود و هیچ چیزی در منزل نداشتم. رفتم در اتاق دیگر و به حضرت ولی عصر علیه السلام متوسل شدم که این حواله به من رسید

 جناب شیخ رجبعلی خیاط هم گفت: «حضرت ولی عصر علیه السلام به من فرمودند: زود به سید بهشتی پول برسانید!»

ببینید چه آقای مهربانی  داریم ؛انسان اگر خودش را به طیبات عادت دهد از پلیدی و پلشتی ها دوری کند مطمنا  توفیق دیدار پیدا می کند. پرده های حجاب را خودمان  می به دور خودمان  می کشیم و از دیدار امام زمانمان  باز می مانیم .چرا باید با گناه کردن دل امام عصر را به درد بیاوریم .

انسان اگر واجبات خود را انجام دهد و از محرمات دوری گزیند یقین بدانید خداوند معتال  دریچه های معرفت را به سوی  این شخص  خواهد گشود. عارف تمام معنا می شود.

مشکل ما این است غرق در مال حرام و معصیت هستیم  و از این طرف ادعای  مسلمانی می کنیم، از سویی می گوییم  سیره رسول خدا ص و اهل بیت ع را می رویم  از سوی  پشت به ولایت می کنیم . کینه های  بی خودی ،کدورت های  بیجا و اصلا ناصحیح نگه می داریم .

امیدوارم  انشالله خداوند متعال توفیق  عنایت کند بتوانیم  از فیوضیات این ماه عزیز  بهره وافی را ببریم  و جز آمرزیده شدگان  درگاه خداوند متعال واقع بشویم .



1 بحارالأنوار، 63/314

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۹
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی