توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

به  گزارش توپ آغاج نیوز؛ به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه  توپ آغاج ؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ظهر امروز هشتم آبان ماه در سخنان خود که در مسجد صاحب الزمان این شهر با اشاره بزرگداشت یوم الله سیزده آبان تاکید کرد: استکبار ستیزی ملت مسلمان ایران یک اصل قرآنی بوده و مسلمانان در استکبارستیزی تابع قرآن هستندهمانطوری که رهبرعزیز انقلاب فرمودند:« دشمن عبارت است از نظام استکبار، یعنى قدرتهاى استکبارى؛ قدرتهایى که حیاتشان متوقّف بر سلطه بر دیگران است، دخالت در امور دیگران، در اختیار گرفتن منابع مالى و حیاتى دیگران؛ این ها استکبارند یا به تعبیر دیگرى، سردمداران نظام سلطه. اگر یک مصداق خارجى هم بخواهیم برایش مشخّص کنیم، رژیم ایالات متّحده آمریکا است. مظهر کامل نظام سلطه، رژیم ایالات متّحده آمریکا است که از اخلاقیّات انسانى هیچ بهره اى ندارند، در انجام جنایت - همه جور جنایتى - هیچ ابایى ندارند و این جنایت و این فشار و این خشونت را هم خیلى راحت در زیر لبخند، در زیر الفاظ متعارف، الفاظ خوب و زیبا پنهان مى کنند».

وی افزود: سیزده آبان نماد است؛ در دل خود، در عقبه ى خود معانى فراوانى دارد؛ که این معانى، همه براى ما درس است؛ باید این ها را به یاد داشته باشیم: طمع ورزى آمریکا، وابستگى رژیم طاغوت به آمریکا و فساد آن دستگاه، ایستادگى ایمانِ متکى به بصیرت امام بزرگوار و مردم، حضور نسل جوان، شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابى در مقابل هیمنه و چهره ى آرایش کرده و بزک کرده ى آمریکا؛ این ها همه در دل کلمه ى سیزده آبان است. پس سیزده آبان یک حرف کوچکى نیست.

حکیمی با بیان اینکه« فریاد مرگ بر آمریکا 13 آبان ماه امسال پرشورتر از همیشه» شنیده خواهد شد تاکید کرد: ملت بزرگ ایران و دانشجویان انقلابى این مرز و بوم با بصیرت و شناخت تمام و کمال دشمنان قسم خورده این ملت، هیچ گاه راه دوستى با آمریکاى جهان خوار که مصداق بارز و تمام و کمال استکبار است را پیش نگرفته و در 13 آبان ماه امسال پرشورتر از همیشه فریاد مرگ بر آمریکا سر خواهند داد و به گفته معمار کبیر انقلاب تا زمانى که آمریکا و سردمداران آن آدم نشوند و دست از اقدامات خصمانه خود در منطقه و دنیا برندارند و به استعمار و استثمار ملت هاى  مظلوم ادامه دهند، شعار مرگ بر آمریکا نیز ادامه خواهد داشت. دنیا مى خواهد بداند آیا ملت ایران پس از توافق هسته اى همچنان بر روى آرمانهایش ایستاده یا نه؟

وی با اشاره به پیام های راهپیمایی 13آبان تاکید کرد:  یکی از پیامهای مهم  راهپیمایى 13 آبان این است که اگر آمریکا بخواهد در اجراى برجام ناعهدى کند و به تعهدات خود عمل نکند، ایران اسلامى محکم در برابر زیاده خواهى هاى آن ها خواهد ایستاد و توافق هسته اى ذره اى از دشمنى آمریکا علیه ملت ایران کم نکرده و امروز آمریکا همچنان دشمنى خود علیه ملت ما را ادامه مى دهد.

خطیب جمعه توپ آغاج با بیان اینکه« جوانان 94 پرشورتر از جوانان بهمن 57» ظاهرخواهندشد تصریح کرد: راهپیمایى 13 آبان باید پیامى براى اوباما باشد که بداند جوانان 94 ما پرشورتر از بهمن 57 در مقابل زیاده خواهى هاى آمریکا ایستاده اند و تا زمانى که آمریکا دست از زیاده خواهى و حمایت از رژیم صهیونیستى برندارد، ملت ایران همانند گذشته در مقابل آن ها خواهد ایستاد. راهپیمایى 13 آبان مربوط به یک جناح و گروه خاص نیست، بلکه همه جریان ها و طیف ها باید رویکرد استکبارستیزى خود را در 13 آبان نشان دهند.

حکیمی فر با بیان اینکه « چرا مرگ بر آمریکا می  گوییم؟ خاطرنشان کرد: آمریکا غیرقابل اعتماد است. آمریکا عهدشکن است. آمریکا خودبرتربین است. آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر است. آمریکا بزرگترین ظالم تاریخ است. آمریکا به دنبال ترویج اسلام هراسى و ایران هراسى است. آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانى است. آمریکا استعمار فرانواست. دموکراسى آمریکا دروغین و ادعایى است. آمریکا بزرگ ترین رژیم دیکتاتورى تاریخ بشرى است. آمریکا تروریسم پرور است. شعار «مرگ بر آمریکا» چکیده و مانیفست تجربه بشرى است. این شعار به عنوان زبان مشترک همه ملت هاى ضد استکبارى است و نمى توان با کلمات این شعار بازى کرد. آمریکا علی رغم تلاش گسترده در همه برنامه هاى راهبردى خود شکست خورده و امروز شعار «مرگ بر آمریکا» محقق شده است. شعار «مرگ بر آمریکا» شعارى ملى است که امروزه در خیلى از کشورهاى دنیا بر علیه آمریکا استفاده مى شود.

خطیب جمعه توپ آغاج وحدت ملت مسلمان ایران را  موجب شکست دشمنان در همه عرصه  ها دانست و تاکید کرد: امام حسین 0ع) در این رابطه می فرمایند «أُرِیدُ أَن آمُر بِالمَعرُوفِ وَ أَنهی عَنِ المُنکَرِ» اگرچه رسم اغلب جاهاست که پس از تاسوعا و عاشورا، بساط و نمط روضه و عزادارى جمع مى گردد اما آنچه هیچگاه تعطیل بردار نیست، آرمانها و درسها و پیامهاى مکتب نورانى امام حسین(علیه السلام) است.

یکى از آن درسها و پیامها که ناظر بر انگیزه و اهداف قیام عاشورا نیز مى باشد، اقامه امر به معروف و نهى از منکر است، دو فریضه اى که به دلیل کم توجهى، از آثار و برکات فراوان تربیتى و اجتماعى آن متأسفانه بى بهره مى باشیم. چه آن که در بیان حضرات معصومین(سلام الله علیهم) آمده است: «قَوامُ الشَّریعَةِ الاَْمْرُ بِالْمَعْروفِ وَ النَّهىُ عَنِ الْمُنْکَرِ». کافى است مختصرى در فلسفه و حکمت این دو فریضه الهى اندیشه بشود آنگاه معلوم مى گردد که دامنه این دو فریضه چقدر گسترده و عمیق است تا بدانجا که مجموعه معروف ها و خوبیها را یکجا در برگرفته و احساس تنفر نسبت به مجموعه منکرات و زشتى ها را نیز برمى انگیزاند و این یعنى تأمین سلامت و امنیت و پاکى همه جانبه در عرصه حیات و زندگى فردى و اجتماعى انسان.

امام جمعه توپ آغاج بروحدت مسلمانان تاکید کردو گفت: وحدت کلمه در میان امت اسلام مهم ترین اصل اقتدار مى باشد که با وجود این ظرفیت است که نه به قدرتهاى زورگو و عواملشان اجازه دخالت در مسائل کشورهاى اسلامى داده مى شود و نه زمینه حوادث تلخى همچون تهاجم گسترده به ملت مظلوم یمن فراهم مى گردد، بلکه با گسترش دامنه بیدارى اسلامى، جبهه مقاومت نیز از پشتوانه لازم برخوردار مى گردد. در این شرایط است که انتفاضه ملت مسلمان و مظلوم فلسطین نیز به اهداف نهایى خود که شکست و نابودى رژیم غاصب صهیونیستى است، نزدیک تر مى گردد.

امام جمعه توپ آغاج در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سخن پراکنی های دولت مردان امریکایی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بیان داشتند: دشمنان اایران از همین الان بر طبل ناسازگاری خود بر علیه جمهوری اسلامی می کوبند این یعنی امریکا هیچ گاه اهل صداقت نبوده و نخواهد بود.

حکیمی فر با اشاره به  دستورات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب اسلامى به ریاست محترم جمهورى به عنوان ریاست شوراى عالى  امنیت ملى کشور در باب برجام، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامى در این نامه مهم مجموعه اى از دستورات و نکات بسیار مهم را به رئیس جمهور محترم متذکر شده و دستور داده اند که در اجراى برجام به این نکات و دستورات مهم توجه کافى صورت گیرد. این نامه در حقیقت یکى از مهم ترین سندهاى ملى جمهورى اسلامى ایران در باب برجام و فعالیت هاى هسته اى و حتى حاوى نکات بسیار مهمى در باب مسائلى فراتر از هسته اى است. متن حاضر براى جلوگیرى از تطویل، از ذکر مجدد متن کامل نامه خوددارى مى کند و صرفا به صورت بیان نکته به نکته از ابتداى نامه به بیان نکات مهمى که در این متن ذکر شده است، مى پردازد. از کلیت دستور رهبرى و فضاى حاکم بر آن مى توان دریافت که رهبر معظم انقلاب به هیچ وجه نمى خواهند که اجراى برجام منجر به دو دستگى و اختلاف و کشمکش در کشور شود و نیروهاى سیاسى و فعالان اجتماعى در کشور به جان هم بیفتند و برجام را محل اختلاف و مانع همکارى و تلاش مشترک خویش قرار دهند. ایشان خواهان آن هستند که در عین بیان انتقادات و اشکالات و اعتراضات از طرفهاى مختلف، فضاى وحدت و همدلى در کشور رعایت شود و هم چنین باید توجه داشت که رهبرى معظم انقلاب نسبت به این که اجراى برجام به مصالح کلى و بلند مدت کشور آسیب نزند، توجه جدى داشته اند و با این متن دقیق و کارشناسى شده، تقریباً همه تذکرات لازمى که باید در نظر گرفته شود را بیان کرده اند. این وظیفه مسؤولان کشور است که با نصب العین قرار دادن این تذکرات و جلوگیرى از هرگونه تخلفى در این باره، بکوشند که منافع کشور و مصالح آن کاملا حفظ شود.

وی همچنین خواستار تشکیل نشست سازمان های جهانی حقوق بشر در رابطه به کشتار بیگناهان توسط رژیم آل سعود شد و گفت: از غفلت مسلمانان  حاکمان خود خواه و مزدور آل سعود جان هزاران بی گناه یمنی را می گیرند از سوی دیگر از همین غفلت بزرگ رژیم صهیونیستی نهایت استفاده را کرده مردم مظلوم فلسطین را به شهادت می رسانند .

امام جمعه توپ آغاج همچنین آزادی آیت الله نمر را خواستار شد و تاکید کرد: جریان مبارزه‌های این مجاهد نستوه, این عالم بزرگوار، آیت الله نمر(حفظه الله) مورد عنایت ولیّ عصر(ارواحنا فداه) خواهد بود. مسئولان کم‌خِرَد عربستان سعودی باید بدانند که کتاب الهی ضامن اجرا دارد و ضامن اجرا هم خدای سبحان است. و بدانند که  زمین و زمان جنود الهی هستند  (لِلَّهِ جُنُودُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ1 و تهدید خدای سبحان هم چنین است: (مَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنا لِوَلِیِّهِ سُلْطاناً2).

حکیمی فر نشست وین در مورد سوریه را مهم اریابی کرد و گفت: دشمنان محور مقاومت با اذعان به قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی در منطقه تصریح می کنند، لذا حضور جمهوری اسلامی ایران در این دور از مذاکرات می تواند گامی برای مایوس ساختن مستکبرین باشند .

وی تاکید کرد: این مردم سوریه هستند که بر سرنوشت  خود می توانند تصمیم بگیرند نه اینکه دولت های غربی و یا دست نشاندگان منطقه ای آنها .

امام جمعه توپ آغاج در بخش دیگر سخنان خود ضمن قدردانی از حضور اقشار مختلف مردم بخصوص جوانان ولایی شهر توپ آغاج درایام عزاداری سرورسالار شهیدان بیان داشت: حضور طیف های مختلف مردم در ایام سوگواری سرورو سالار شهیدان که از اقصی و نقاط کشور عزیزمان در این شهرگردهم آمده وبودند مثال زدنی است.

وی خاطرنشان کرد: تجمع عاشوراییان نماد حق طلبی و ولایت پذیری توپ آغاجی ها را به جهانیان نشان داد، مردم توپ آغاج نماد ولایت پذیری و حق محوری و مبارزه با کجی ها و کژی ها هستند،  این مردم با  عزاداری با اخلاص خود باردیگر به کوری چشم دشمنان کور دل و بی بصیرت  که معمولا در آن ایام عزیز سعی در تفرقه و ایجاد کینه و کدورت در بین عزاداران سیدالشهدا هستند به یاس و نامیدی تبدیل کرد.

امام جمعه توپ آغاج ضمن توصیف گوشه های از عزاداری مردم توپ آغاج یادآور شد: یاران سیدالشهدا ع با تبعیت از امام خود به مقام سعادت دست پیدا کردند، این مردم نیز با تبعیت و الگوگیری از سید الشهدا عزاداری همچون «حسن و حسین» نماد و الگویی برای  سایر هموطنان هستند .

حکیمی فرخاطرنشان کرد: امیدوارم با ساماندهی مادحین ومرثیه سرایان اباعبدالله و همچنین سردسته های عزاداری در سال آینده به مرااتب شاهد عزاداری با شکوهتری باشیم که البته باید عقلانیت ، شور و شعور همراه با خرافه زدایی سرلوحه جوانان و مردم  عزیز کشورمان در شناخت و راه و هدف والایی سیدالشهدا باشد.

 





وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه برخی از همشهریان از وضعیت عبور و مرور خود هنگام بارندگی از رودخانه  گلایه دارند گفت: مسئولین محترم توجه جدی برای رفع این مشکل برای برخی از همسایگان که هنگام بارندگی در یک طرف کانال گرفتار می شوند داشته باشند، آنها هم جز شهروندان این شهرهستند و باید به مشکلات عبور و مرورشان هنگام بارندگی توجه جدی شود.



1 سوره فتح, آیات 4 و 7

2 سوره اسراء, آیه33

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۸
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی