توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

به گزارش ستاد برگزاری نماز جمعه توپ آغاج :حجت الاسلام  حکمت حکیمی فر ظهرامروز6شهریور در خطبه های نمازجمعه شهر توپ آغاج که درمسجدصاحب الزمان(ع)برگزارشدبا بیان اینکه دوری از مردم،دوری از خدا را در پی خواهد داشت اظهارداشت:انسان موجودی است اجتماعی و ادامه حیات آن وابسته به تعامل و ارتباط با دیگران و برخورداری از روحیه انفاق و اخلاق اجتماعی است .

وی با اشاره به روایتی از رسول گرامی اسلام بیان داشت: پیامبر رحمت و مهربانی در کلامی بسیار زیبا همه مردم را به زندگی اجتماعی دعوت می کند«النبی ص والبخیلُ بَعیدٌمِن الله،بعیدٌمِن الناس،بعیدٌمِن الجنه،قَریبٌ  مِن النار1.پیامبر(ص)فرمودند:شخص بخیل از خدا دوراست،ازمردم دور است،ازبهشت دور است؛ و به آتش دوزخ نزدیک است.

الامام الرضا(ع):والبخیلُ بَعیدُمن الله،بعیدٌمن الجنه،بعیدٌمن الناس2.امام رضا ع بخیل از خداوند دور است و ازبهشت دوراست واز مردم دور است .

امام جمعه توپ آغاج روابط اجتماعی،براساس تکلیف را تقویت بنیان اخلاقی اجتماعی  دانست و گفت:انسان تکلیف گرا به مسئولیت های دینی که برعهده اش گذاشته شده عمل می کند همانطوری که نبی مکرم اسلام می فرمایند: فیما رواهُ الامام الصادق ع : لاتُسخِطوااللهَ بِرضااحدٍمن خلقهِ،ولاتَتَقرَّبواالی احدٍمن الخَلقِ بتَباعُدٍ من الله-عزوجل-فَاِنَّ اللهَ لیسَ بَینَه و بینَ احدٍمن الخَلقِ شَیٌ یُعطیه به خیراً او یَصرف به عَنه سوء اً الاّ بطاعته و ابتغاءِ مرضاته1..به روایت امام صادق(ع)ازوجود مقدس پیامبر اسلام فرمودند:برای خشنودی احدی از مردم خداوندرا به خشنود می آورید و به احدی ازخلق نزدیکی مجویید با دور شدن از خدای بزرگ زیرا میان خداوندو هیچک ازخلق جز اطاعت و رضایت خدا چیزی نیست که بوسیله آن خیری به او برسد  یا بدی از او برطرف گردد.

امام جمعه توپ آغاج با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع) بیان داشت:طوبی لِمن یَالِفُ الناسَ و یالفونَه،علی طاعه الله2.امام علی(ع) خوشا به حال کسی که درراه اطاعت خداوند با مردم معاشرت می کند و رفت و آمد دارد ..

*رسانه ها در عدم پوشش استقبال بیرق رصوی در توپ آغاج کم لطفی کردند

حکیمی فر در بخش دیگرسخنان خودبا اشاره به حضور بیرق متبرک علی بن موسی الرضا(ع) همزمان با سالروز ولادت آن امام همام در توپ آغاج گفت: حقیقتا شما مردم برگ زرین دیگری در تاریخ توپ آغاج با استقبال بی نظیرتان گذاشته و برای چندمین بار ولایتمداری خودر ا به اثبات رساندید.

خطیب جمعه توپ آغاج با بیان اینکه شور و احساس شما مردم مورد تحسین خادمان علی بن موسی الرضا واقع شد تصریح کرد: خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) ضمن تقدیر و تشکر از حضور صدها نفری شما مردم در استقبال از بیرق متبرک رضوی گفتند: این شهر حقیقتا ولایتمدار است.

حجت الاسلام حکیمی فر خاطرنشان کرد: حجت الاسلام مرادخانی خادم حرم امام رضا(ع) طی سفارشی به شما مردم عزیز و ولایت مدار توپ آغاج گفت: قدر اتحاد،انسجام و ولایتمداری این شهر را بدانید مراقب باشید از راه های نفوذ شیاطین برای ربودن عفاف و حجاب غفلت نکنید.

وی در ادامه با انتقاد از کم لطفی برخی  رسانه های جمعی ،خبرگزاری ها و صدا و سیما در عدم پوشش این همه عشق و حضور تصریح کرد: حضور شما مردم عندالله در تاریخ توپ آغاج برای همیشه به ثبت رسید، ولی نباید فراموش کنیم که رسالت قلم بدستان در خبرگزاری ها و رسانه های جمعی و همچنین صدا و سیما در عدم پوشش این مراسم معنوی کم لطفی خود را به این مردم متدین و ولایتمدار نشان دادند.

امام جمعه توپ آغاج در ادامه با گرامی داشت نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر ضمن محکوم کردن جنایات تروریستی گفت: امروز برهیچ کس پوشیده نیست،که تروریست های منطقه از چه کسی و چه کشوری دستور می گیرند.

*امریکا و اسرائیل  محور شرارت و حامی اصلی تروریسم درمنطقه

حکیمی فربا بیانکه  17 هزار شهید ترور در کشورنتیجه حمایت های امریکا و اسرائیل از تروریستها ست بیان داشت: هفدهزارترور درکشور چیز کمی نیست،ترور کاسب، ترور کشاورز، ترور عالِم، ترور استاد دانشگاه، ترور مؤمن متهجّد، ترور کودکان، ترور زنان؛ هفده هزار شهید ترور، در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است.

وی یادآورشد: پدیده تروریسم، سالهاست که بر امنیت جهانی سایه انداخته است. تروریسم معضل دیرینه ای است که برخی ملت ها بیش از همه آن را تجربه کرده اند. در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، هشتم شهریور مصادف با سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه دو مجاهد نستوه و چهره مؤثر و همیشه زنده انقلاب اسلامی  یعنی شهیدان رجایی، رئیس جمهور و باهنر نخست وزیر و تنی چند از همراهان آن ها با عنوان «روز مبارزه با تروریسم» است. این اقدام تروریستی که به  دست عوامل ضد انقلاب وابسته به سازمانهای جاسوسی غرب با هدف مقابله با اراده انقلابی ملت بزرگ ایران و فروپاشی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران انجام شد، در میان سایر عملیات های تروریستی در قبال مقامات عالی رتبه یک کشور، کم سابقه بود.

این مسئول گفت: خط ترور با حمایت آشکار دنیای سلطه به  سرکردگی آمریکا همچنان به مسیر غیرانسانی خود در ایران ادامه می دهد و اگرچه کامی از این طریق برنگرفته اما در تداوم راه منافقین به امثال پ.ک.ک و گروهکهایی مانند جندالشیطان و... چشم امید بسته که یقینا از آن ها هم طرفی نخواهد بست. و این ها همه در حالی صورت می گیرد که ایران اسلامی با بیشترین آمار قربانی ترور را به همین عنوان و یا به عنوان مدافع تروریسم متهم نمایند

خطیب جمعه توپ آغاج افزود: ترور دانشمندان هسته ای؛ استمرار حربه ترور در مقابل جمهوری اسلامی؛پشت پرده ترور دانشمندان هسته ای ایران ،برهیچ کس پوشیده نیست که در پشت پرده ترور دانشمندان هسته ای جمهوری اسلامی ایران که بین سال های 1388 تا 1390 اتفاق افتاد، دست سازمان های جاسوسی و اطلاعاتی- امنیتی صهیونیست ها و آمریکایی ها به وضوح پیدا بود.

*بانک ها عقودشرعی را درست برای مردم تببین کنند

حکیمی فر در ادامه بااشاره به بانکداری اسلامی ادامه داد: حرمت ربا به قرآن کریم و سنت و اجماع مسلمین ثابت، بلکه دور نیست که حرمت آن از ضروریات دین باشد و از گناهان کبیره محسوب است. در خبر است که ربا نزد خداوند عالَم شدیدتر است از بیست زنا، بلکه سی زنا با محارم مثل عمه و خاله، بلکه در خبر صحیح از حضرت صادق(ع) منقول است که یک درهم ربا عظیم تر است نزد خدا از هفتاد زنای با محارم در بیت الحرام و در حدیث نبوی است کسی که مالی به ربا کسب کند، قبول نکند خداوند چیزی از عمل او را و پیوسته در لعنت خدا و ملائکه است تا قیراطی از آن در نزد او باشد.

*شورای نگهبان بدون توجه به هیاهوهای موجود به تکلیف خود در تایید صلاحیت ها عمل کند

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد هجمه دوباره برخی افراد و جریان های سیاسی به جایگاه و مسؤولیت نظارت استصوابی شورای نگهبان هستیم بیان داشت: شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم ترین نهادهای حکومتی به شمار می آید. این نهاد شباهت زیادی با بعضی از نهادهای حافظ قانون اساسی در تعدادی از کشورها دارد. در قوانین اساسی برخی کشورها نیز نهادهایی به نام «دادگاه قانون اساسی»، «شورای قانون اساسی»، «دیوان قانون اساسی» و نظایر آن پیش بینی شده است که با وجود برخی تفاوت ها، از حیث ساختار و نوع مسؤولیت ها با یکدیگر شباهت های  فراوانی دارند.

امام جمعه توپ آغاج یادآورشد: علاوه بر این نقش برجسته، شورای نگهبان مأموریت نظارت بر انتخابات را داشته و مرجع رسمی تفسیر قانون اساسی  نیز به شمار می آید. از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران استفاده می شود که علت اصلی پیش بینی نهاد شورای نگهبان، دو مسأله حراست و نگهبانی از «احکام اسلام» و صیانت از «قانون اساسی» بوده است؛ به همین دلیل از این نهاد به شورای «نگهبان» تعبیر شده است. اصل 91 قانون اساسی درعبارتی کوتاه و گویا به این مطلب اشاره کرده است. در قسمتی از این اصل آمده است: «به منظور پاسداری از احکام اسلام و قانون اساسی از نظر عدم مغایرت مصوبات مجلس شورای اسلامی با آن ها، شورایی به نام شورای نگهبان... تشکیل می شود....»

حکیمی فر تصریح کرد: نابراین شورای نگهبان چون همیشه به تکالیف قانونی خود عمل کرده و در دوره پیش رو هم به این وظیفه عمل می کند و انتظار می رود مسؤولان اجرایی هم، قوانین و مقررات را به دقت مطالعه کرده و اگر نظری را مطرح می کنند، به گونه ای نباشد که ایجاد تردید در افکار عمومی کند زیرا چنین  تردیدی تبعاتی گاه جبران ناپذیر در پی خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از دولت یازدهم گفت: مقام معظم رهبری همواره با روی کار آمدن دولت های مختلف، چتر حمایتی خود را بر سر مسؤولان برافراشته اند و تأکید بر لزوم همکاری و اتحاد تمامی گروه های سیاسی، احزاب و مسؤولان برای پیشرفت و پیش برد کارها و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند. اما این باعث نشده  است که ایشان خود را از تذکر دادن به مسؤولان و مطالبه گری  از طرف مردم بازدارند. 

امام جمعه توپ آغاج یادآور شد: مطا لبات در حوزه فرهنگ

1. تکمیل و اجرای طرح مهندسی فرهنگی و پیوست های فرهنگی

2. بهبود فرهنگ کار

3. بهبود فرهنگ مصرف

4. تقویت فرهنگ قرآنی

5. افزایش سرانه مطالعه و تیراژ کتاب.

6. مقابله با اباحیگری و بی بندوباری اخلاقی

** مطالبات در حوزه سیاست داخلی

1. حفظ ثبات و آرامش سیاسی

2. حفظ حضور مردم در صحنه

3. پاسخگویی به مردم

4. همکاری قوا

** مطالبات در حوزه سیاست خارجی

1. دفاع از حقوق هسته ای ملت ایران

2. ارتقاء بهره وری سیاسی جنبش عدم تعهد.

3. دیپلماسی عمومی

4. مسأله فلسطین

5. تهاجم علیه نظام سلطه در مسائل جهانی

6. تقویت همکاری های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی

7. حمایت از ملتهای بپاخاسته

8. تقویت وحدت اسلامی

** مطالبات در حوزه اجتماعی

1. اصلاح نظام اداری

2. اصلاح سیاست های جمعیتی

3. پیشرفت در ورزش خصوصاً ورزش همگانی

4. تقویت نهاد خانواده

5. صیانت از جنگل ها و منابع طبیعی

6. اشتغال زایی و کارآفرینی

مسأله ی بالا رفتن قیمتها و مسأله ی اشتغال و بیکاری، جزو دغدغه های اصلی است. طرحهائی که از چند سال پیش به این طرف برای اشتغال پیش بینی شده، آنچنان که انسان انتظار داشت، نشد. اگرچه حالا کارهائی انجام گرفت و خوب بود، بد نیست؛ لیکن ما را مستغنی نمی کند از این که نسبت به مسأله ی اشتغال یک اهتمام ویژه ای داشته باشیم .

 

** مطالبات در حوزه اقتصاد

1. اجرایی کردن سیاستهای اصل 44.

2. تقویت اقتصاد دانش بنیان

3. کنترل تورم

4. اجرای مراحل بعدی طرح تحول اقتصادی

5. کاهش وابستگی به نفت.

6. تقویت تولید داخلی

7. تقویت خودکفایی و استقلال اقتصادی

8. مبارزه با مفاسد اقتصادی

منصب حکومتی، جایگاه قدرت و منابع مالی است؛ وسوسه ها در اینجا انسان را راحت نمی گذارد. حالا شما به خودتان نگاه نکنید که متدّینید و سطح بالا هستید و مقاومت می کنید در مقابل این وسوسه ها؛ در درجات پائین ممکن است در مقابل این وسوسه ها نتوانند مقاومت بکنند. شما باید مراقب باشید، شما باید چشم بصیرِ بینای خودتان را بر سرتاسر این دستگاهی که زیر اشراف شما است و تحت مدیریّت شما است، آنچنان بگسترانید که نگذارید در یک گوشه ای ناسلامتیِ اقتصادی به وجود بیاید و این وسوسه ها کارگر بشود. حتّی قبل از آن که دستگاههای نظارتی وارد بشوند.

 



1 بحار»71/355

2 بحار71/352

1 بحار 73/394

2 غررالحکم 25/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۶
ابراهیم آدمین

نظرات  (۴)

باسلام.من که هرچه قدرکل سایت های صداوسیما.سایت اخباراستان روزیروروکردم.خبری ازفیلم ومستندندیدم.فقط چندی خبرویکی دوقطعه عکس
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۳۲ .توپ آغاجی .ش

ضمن عرض سلام خدمت همشهریان و بخصوص مدیریت سایت

ابتدا در جواب  «گم نام » عرض می کنم  که  چیزی که شما فرمودید در سایت مرکز کردستان وجود دارد ما چیزی ندیدیم اگر حضرتعالی سراغ دارید  لینکشو بگذارید حداقل ببینیم .

نکته بعد اینکه  با نظر آقا محمد موافقم نیستم  ولی نباید فراموش کنیم  متاسفانه  تبعیض نگاهی در شهرستان وجود دارد  .

باسلام خدمت محمد اولا حضور مردم ولایتمدار ومتدین شهر توپ آغاج  ازطریق صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز کردستان پخش شد جهت اطلاع وآگاهی حضرتعالی ارجاع کنید به سایت سیمای کردستان  دوما تبلیغ منفی نفرمایید همه ما برادروبرابریم وهیچ فرقی بین این شهرواون شهر نیست در ضمن محمد عزیز این را هم بدون بد دفاع کردن از شهر توپ آغاج هیچ فایده ای ندارد چه بسا کار خراب تر هم بشود در پاسخ نظر شما امام جمعه محترم هم بطور هوشیارانه وزیرکانه به آن جواب داده است العاقل بالاشاره موفق باشید

پاسخ:
باسلام خدمت شمادوست عزیز اگرلینک برنامه ای که ازتلوزیون استان پخش شده رادارید! برای ماارسال فرمائیدتادراختیارهمشهریان عزیزقرارگیرد.باتشکر*مدیریت سایت توپ آغاج نیوز*
واقعا انتقاد بجایی هستش
خیلی ها تو استان و شهرستان نمی خوان اسمی از مردمان سرزمین توپ آغاج و توپ آغاجی باشه می گی مه برو ادارات سر بزن و بگو بچه کجایی ببین چی نشونت میدن
به امید سربلندی هر چه بهتر توپ آغاجی ها
پاسخ:
       باسلام.این طورهم که شمامیرمائیدنیست!دربعضی ازادارات واقعاارادت خاصی نسبت به شهروندان این شهرهست!ومردمان این شهرباشهرهای دیگرهیچ فرقی ندارندوهمگی ازیک جنس وبنده ی خدای متعالند،وهیچ شخصی حق نداردکه بین مردم تبعیضی قائل شود! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی