توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

به گزارش توپ آغاج نیوز؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فر صبح امروز(26مردادماه) در  جمع فعالان قرآنی شهرتوپ آغاج بیان که در سالن اجتماعات بسیج شهدای توپ آغاج برگزار شد اظهارداشت داشت: قرآن کریم انسان را از ظلمت نجات  داده موجب  سعادت دنیوی و اخروی می شود.

وی با اینکه قرآن کریم از بداخلاقی و هواپرستی جلوگیری می‌ کند، اظهارداشت: دانش حقیقی با آشنایی مفاهیم قرآنی میسر می شود افرادی که با قرآن و مفاهیم قرآنی مانوس هستند از سخترین دشمن خود که غفلت از یاد خدا و تبعیت از وساوس شیطانی است دور می ماند.

امام جمعه توپ آغاج کردستان تصریح کرد: قرآن دژ و پناهگاه  مستحکم بشری بوده  و انسان های که در پناه قرآن قرار می گیرند از شر اشرار و شیاطین جن و انس بدور می مانند..

حکیمی فر افزود: قرائت قرآن و عمل به آن موجب رستگاری افراد می شود که باید جوانا ن و خانواده ها با تقویت قرآن آموزی برای فرزندان خود تلاش کنند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با تکیه به قرآن و ولایت مداری به پیروزی رسید گفت:  نظام اسلامی با تلاش امام راحل و شهدا محقق شده است و انشا الله در سایه اسلام و قرآن از هرگونه آسیب دشمنان مصون خواهد ماند.

رئیس ستاداحیای توپ آغاج ادامه داد: نظام دینی ما با اتکال به خداوند و دعاهای امام زمان و قرآن  از شر همه دشمنان مصون خواهد ماند .

خطیب جمعه توپ آغاج قرآن را چراغ فروزان روشنگری دانست و گفت: انسان های که همواره با چراغ قرآن در حرکت بودند  هیچ گاه از مسیر حق منحرف نشدند اما افرادی که گفتندو عمل نکردند دچار انحراف شدند .

حکیمی فربا بیان اینکه دشمنان با همه توان برای مقابله با قرآن و تاثیر گذاری آن روی جوامع غربی ایستادگی می کنند گفت:  قرآن و اثر بخشی آن نوری است که با هیچ پرده ای نمی توان روی آن را پوشاند لذا اثر قرآن الهی و تاثیر گذاری آن بر روح و جان آدم ها است . نقشه دشمنان نیز همیشه نقش برآب  است .

امام جمعه توپ آغاج خاطرنشان کرد: قرآن یکی از مهم‌ترین و موثرترین منابع تاثیر گذار بر جامعه بشری بوده که موجب رشد و شکوفایی فرهنگ غنی ما خواهد شد برگزاری مسابقات قرآنی برای نوجوانان و جوانان موجب شکوفایی فرهنگ غنی اسلامی و رشد معنوی جامعه خواهد  شد .

حکیمی فر همچنین با بیان اینکه خانواده های که با قرآن انس ندارند بیشتر در معرض آسیب هستند بیان داشت: متاسفانه ناهنجاری های که بعضا در جامعه وجود دارد به خاطر عدم  انس با قرآن و فرهنگ قرآنی است زیرا کسی که با قرآن و فرهنگ قرآنی و اهل بیت آشنا باشد در  جوامع بداخلاقی و یا بی اخلاقی نمی کند . 

وی با انتقاد از کشف حجاب برخی ها در دااخل اتومبیل در خیابان ها گفت: متاسفانه  شاهده هنجارشکنی برخی ها در جامعه هستیم و این اصلا برای نظام اسلامی خوب نیست،  البته این افراد معدود بوده و نشان دهنده دور بودن این گونه افراد از محضر قرآن و  اهل بیت (ع) است که فرمود قل للمومنین یغضوا من ابصارهم و یحفظوا فروجهم... قل للمومنات یغضض من ابصارهن و یحفظن فروجهن..

 

.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۷
ابراهیم آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی