توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات

 توپ آغاج نیوز؛امام جمعه توپ آغاج در بیانیه ای با گرامیداست روز قدس و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار و تخریب منازل فلسطینیان از مردم همیشه در صحنه شهر توپ آغاج برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز قدس دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

قدس پاره تن اسلام است    (امام خمینی ره)

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با آینده نگری و تیز بینی و بصیرت ژرف رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) به نام روز قدس نام گذاری شده ،نشان دهنده اهمیت و ضرورت نگاه های واحد  مسلمانان سراسر جهان به یک موضوع اسلامی و استراتیژیک بین المللی است.

 روز قدس به  مسئله فلسطین که مردمان  بی دفاع آن به جرم استقلال طلبی آزادانه در میان غفلت سازمان های مدعی حقوق بشر بین المللی بیش از شش دهه در زیر چکمه های خون آشام  رژیم غاصب صهیونیستی سخت ترین ظلم ها را متحمل می گردند.

همانطوری که ملاحظه می فرمایید؛ امسال در حالی به استقبال روز قدس می رویم که دنیای امروز شاهد سانسوریسم رسانه ای از جنایات سه رژیم کودک کُشِ، آمریکا،رژیم صهیونیستی و سران مرتجع عربستان هستیم .

رژیم کودک کش عربستان با حمله نیابتی از آمریکا و رژیم صهیونیستی به یمن، آبروی نداشته خود را برباد داد؛ زیرا کشتار هزاران کودک،زن و مرد بی گناه نشانه ای جز خوی دمنشانه و درندگی چیزی نداشته و برای سرسپردن حکام مرتجع با هزینه کرد پول های مفت برای توسعه تروریسم در منطقه بیش از پیش در اثبات عبد زرخرید بودنش به آمریکا خواهد بود

از سوی دیگر تروریست‌های تکفیری داعش توسط پول های رژیم آل سعود و قطر از تندروی شیعیان لندن نشین و سنیان ساکن امریکا برای سلاخی مردمان بی گناه؛عراق،سوریه و یمن و... در منطقه ایجاد شده است.هرچند این گروهها به هیچ دینی پای بند نبوده بلکه کافر واقعی هستند.

تروریست های تکفیری داعش،النصره و طالبان ؛ با پشتیبانی منابع اطلاعاتی موساد،و ام آی سیکس(MI6) وسیا بلایی به جان مسلمانان (شیعه و سنی) منطقه شده اند، این روزها که رژیم صهیونیستی گسترش شهرک‌های صهیونیستی را دنبال می‌کند داعش گروه‌های مقاومت را تهدید کرده است.استکبار مترصد فرصتی دیگر برای اختلاف افکنی به پیکره مسلمانان است.روز قدس فرصتی است که در آن امت واحده اسلامی در کنار یکدیگر در مقابل اشغالگران قدس شریف صف‌آرایی کنند.

 ضرورت وحدت دنیای اسلام هم اکنون بیش از گذشته بوده و موضوع مذاکرات هسته‌ای با تاکید بر برداشته شدن یکباره همه تحریم ها،حفظ عزت و شرف ملت غیور ایران اسلامی،باج ندادن به طرف غربی و در نهایت حق مسلم انرژی صلح آمیز هسته ای  در سر میز مذاکره با  گروه 1+5 به عنوان یک رویداد مهم در روز قدس خودنمایی می‌کند. ملت بزرگ و شریف شهر توپ آغاج همچون دیگر هموطنان سراسر کشور  در آخرین جمعه ماه رمضان یعنی یوم‌الله روز جهانی قدس به خیابان‌ها می‌آیند تا رویکرد ضد استعماری خود را با صدایی واحد به رخ جهانیان بکشانند. در راهپیمایی روز قدس در دفاع از آرمان فلسطین می تواند به عنوان پشوانه ای تمام نشدنی و مرهمی بر دلهای خسته و زخم های فراوان مردم آن و اعلام انزجاراز اقدامات سخیف رژیم صهیونیستی باشد .لذا در سالی که بنابه فرمایش مقام معظم رهبری بعنوان همدلی و همزبانی نام گذاری شده است، از طبقات مختلف مردم به ویژه امامان جماعت مساجد، بسیجیان دریادل و هیات محترم امناء مساجد،دانشجویان و طلاب و کسبه و دانش آموزان و کشاورزان برای حضور پر رنگ و حداکثری در راهپیمایی روز قدس جمعه 19تیرماه دعوت به عمل می آورم تا با حضور گسترده خویش علاوه بر حمایت از آرمان‌ مقدس مقاومت فلسطینیان و محکومیت جنایت صهیونیسم و داعشی‌های مزدور آنان از مواضع هسته‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران نیز حمایت کند.

                                                                                  

                                    حکمت حکیمی فر

                                    امام جمعه شهر توپ آغاج

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی