توپ آغاج نیوز

سایت خبری تحلیلی (توپ آغاج نیوز) با اهداف ارائه اخبار دقیق ،شفاف از دغدغه های مسئولین و مردم شهر توپ آغاج با در نظر گرفتن موازین قانونی انتشار اخبار فعالیت خود را از دی ماه 1393 آغاز کرده است .
این رسانه ضمن دعوت از همه همشهریان توپ آغاجی مقیم سراسر کشور و جهان برای ارائه راه کارهای مستند و مستدل برای توسعه پایدار شهر حضور جدی و فعال داشته باشند .
توپ آغاج نیوز ؛ مسئولیت خود را نسبت به نظرات مخاطبین سلب کرده و بازخورد شرعی و قانونی نظرات برعهده ارائه دهنده نظر در قسمت نظرات توسط مخاطبین می باشد .
نکته بسیار مهم؛ توپ آغاج نیوز از انتشار هرنوع نظر غیر اخلاقی ،تند ،توهین به افراد حقیقی و حقوقی معذور است .
نویسندگان
کلمات کلیدی

شهرتوپ آغاج

امام جمعه شهر توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج

شورای نگهبان حافط قانون

توپ آغاج و جانبازان و مسئولان شهرستان بیجار

امان اللهی در دیدار حجت الاسلام حکیمی فر

توپ اغاج نیوز

انرژی هسته ای حق مسلم ما است

حجت الاسلام حکیمی فر

روز بزرگ 'مرگ بر آمریکا' است

گروه جهادی سپاه استان البرز

قدس بیانیه امام جمعه توپ آغاج

امام‌جمعه توپ‌آغاج: اعتیاد به شیشه درد خانمان‌سوز است

فیروز نجفیان

رئیس شورای اسلامی توپ آغاج

۱۷۵ غواص شهید را لو داد؟

جز خوانی قرآن در توپ آغاج

گردان بیت المقدس توپ آغاج

جشن میلاد امام زمان برگزارشد

ابوالفضل و سجاد در توپ آغاج+عکس

درمانگاه شبانه روزی نیست توپ آغاج

خطیب جمعه توپ آغاج

تظاهرات صدها نفر توپ آغاجی

بارش شدید تگرگ در توپ آغاج

امام جمعه توپ آغاج نظام جمهوری اسلامی ایران +

برناممه های طرح صالحین مقدمه از حکومت جهانی مهدوی

اقتصاد مقاومتی

اشتغالزایی

امام جمعه توپ آغاج در دیدار آشناگر تاکید کرد

آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در دیدار ائمه جمعه استان

آخرین نظرات
۸/۱۵۸/۱۵۱

به گزارش توپ آغاج نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین حکمت حکیمی فر در اولین جلسه ستاد احیا شهر توپ آغاج که صبح امروز در سالن اجتماعات حوزه بسیج شهدای این شهر برگزار شد با اشاره به  روایتی از امام صادق (ع) اظهارداشت: فَلَمَّا نَسُوا ما ذُکِّرُوا بِهِ... )  : کانوا ثَلاثَةَ أصنافٍ : صِنفٌ ائتَمَروا و أمَروا فنَجَوا ، و صِنفٌ ائتَمَروا و لَم یَأمُروا فمُسِخوا ذَرَّا ، و صِنفٌ لَم یأتَمِروا و لَم یأمُروا فهَلَکوا . امام صادق علیه السلام (  درباره آیه «چون اندرزى را که به آنها داده شده بود از یاد بردند ... )  فرمود : آنها سه گروه بودند: گروهى که هم خود فرمان [خدا را درباره خوددارى از صید ماهى ]اطاعت کردند و هم [به دیگران] فرمان دادند، اینها نجات یافتند؛ گروهى که فرمان بردند (به امر الهى عمل کردند) اما [دیگران را به خوددارى از صید ]فرمان ندادند، اینها به شکل مورچه، مسخ شدند؛ و گروهى که نه خود فرمان بردند و نه [دیگران را] فرمان دادند، اینها هلاک گشتند

وی افزود: اوامر و نواهی الهی از هرجامعه ای رخت ببندد باید منتظر عذاب الهی شد.

امام جمعه توپ آغاج خطرِ گناه کردنِ آشکار را نابودی جامعه دانست و تصریح کرد: رسول گرامی اسلامی در بیانی خطر آشکارا گناه کردن را 1400سال قبل برای امت خود بیان داشتند: قال رسول الله؛ إنَّ اللّه َ لا یُعَذِّبُ العامَّةَ بِعَمَلِ الخاصَّةِ ؛ حتّى تَکونَ العامَّةُ تَستَطیعُ تُغَیِّرُ عَلَى الخاصَّةِ ، فإذا لَم تُغَیِّرِ العامَّةُ عَلى الخاصَّةِ عَذَّبَ اللّه ُ العامَّةَ و الخاصَّةَ .  پیامبر خدا صلى الله علیه و آله : تا زمانى که عموم مردم در صدد تغییر خلافکاریهاى عدّه اى خاص برآیند، خداوند عموم را به گناه عدّه اى خاص عذاب نمى کند. اما اگر عموم مردم در صدد اصلاح آن عدّه خاص برنیایند، خداوند عموم مردم و آن عدّه خاص را عذاب مى کند. کنز العمّال : ۵۵۱۵.

رئس ستاد احیا توپ آغاج با انتقاد از برخی کم کاری ها و ساعات دزدی ها در ادارات گفت: عدم امربه معروف و نهی از منکر کردن های عوام می شود کم کاری  و ساعات دزدی از کار ، دیر آمدن و زود رفتن های فراوان در ادارات و این مشکلی است که عمدتا ادارات با آن روبرو هستند.

حکیمی فر تصریح کرد: باید روحیه خدمت گذاری و ارزش به وقت   و وجدان کاری خود را نسبت به حقوقی که دریافت می کنند دانسته شود.

وی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین (ع) گفت: علی علیه السلام فرمودند: أیُّها النّاسُ ، إنَّ اللّه َ عَزَّ و جلَّ لا یُعَذِّبُ العامَّةَ بِذَنبِ الخاصَّةِ إذا عَمِلَتِ الخاصَّةُ بِالمُنکَرِ سِرّا مِن غَیرِ أن تَعلَمَ العامَّةُ ، فإذا عَمِلَتِ الخاصَّةُ بِالمُنکَرِ جِهارا فلَم یُغَیِّرْ ذلکَ العامَّةُ ، استَوجَبَ الفَریقانِ العُقوبَةَ مِنَ اللّه ِ عَزَّ و جلَّ . .امام على علیه السلام : اى مردم! همانا خداوند متعال عموم مردم را به گناه عدّه اى خاص عذاب نمى کند، اگر آن عدّه در نهان زشت کارى کنند و عموم از آن آگاه نباشند. اما اگر عدّه اى خاص آشکارا گناه کنند و عموم مردم اعتراض ننمایند، در این صورت هر دو دسته سزاوار کیفر خداوند متعال هستند. بحار الأنوار : ۱۰۰/۷۸/۳۴.

امام جمعه توپ آغاج امربه معروف و نهی از منکر را دو ودیعه الهی در میان مردم دانست و اظهارداشت: فساد اداری زمانی به اوج خود می رسد که این دو ودیعه الهی در میان مردم به فراموشی سپرده شود، تذکر به خیر و پرهیز از بدیها از ارزش های جامعه اسلامی است.

رئیس احیا امربه معروف و نهی از منکرخطاب به مسئولان ادارات شهر توپ آغاج گفت: ادرات این شهر باید با در نظر گرفتن الگوهای جامعه ایده ال بعنوان یک مسئول الگو محور و اثر گذار در ارائه خدمات به مردم شهر باشند.

امام جمعه توپ آغاج تصریح کرد: فرهنگ نهادینه سازی تذکر لسانی در میان مردم با سرعت بیشتری باید ادامه پیدا کند، مسئولین خود را نباید بری از تذکر بدانند باید تذکرات سازنده را شنید و جهت رفع نواقص برآمد.

خطیب جمعه توپ آغاج در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از غیبت چندین جلسه ای پرخی نهادها در جلسات ستاد احیا تاکید کرد: غیبت مسئولین نهادها و ادارات در جلسات ستاد احیا بعنوان یکی از فرهنگی ترین ستادهای ارزشی  توجیه ناپذیر است.

وی افزود : یکی از نهادهای ارزشی که می تواند تاثیر مستقیم بر دانش آموزان در ارائه راه کارهای لازم سبک زندگی اسلامی آموزش و پرورش می باشد که تا کنون در جلسات ستاد احیا غیبت داشته اند .

رئیس ستاد احیا توپ آغاج بیان داشت: جلسات ستاد احیا توپ آغاج در بیستم هرماه برگزار خواهد شد که اعضای محترم ستاد باید با برنامه ریزی دقیق  در جلسه حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام حکیمی فر خطاب به بخشدار اظهارداشت: از تاریخ بیست دوم بهمن سال 93 تابلوهای شهری توپ آغاج در ورودی روستای بیانلو مورد تخریب قرار گرفته که همان موقع از شهردار و اعضای محترم درخواست رسیدگی به موضوع داده ام ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته که امیدواریم از مسئولین مربوطه خواسته شود تا با متعرضین به بیت المال برخورد جدی صورت گیرد .

وی همچنین در رابطه با هماهنگی احداث غسالخانه شهر توپ آغاج خاطرنشان کرد: طی جلسه ای که پنجم اسفندماه با اعضای محترم شورا برگزار شد روند اجرایی کردن احداث غسالخانه به عنوان یکی از وظایف مغفول مانده شهرداری را خواستم که الحمدالله با هماهنگی های بعدی با همکاری سپاه ناحیه بیجار در دست احداث است هرچند که گلایه بنده از عدم حضور شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی و دیگر مسئولان علی الرغم دعوت نامه رسمی  را دارم .

وی در پایان ضمن محکومیت جنایات رژیم آل سعود در تجاوز به یمن خاطرنشان کرد: سردمداران آل سعود با شکستن حرمت ماه حرام خود را رسوایی مسلمانان جهان کردند.

خطیب جمعه توپ آغاج تاکید کرد: رژیم طاغوتی آل سعود با برگشت خود به جاهلیت اولی بدترین جنایات را نسبت به مردم مظلوم یمن انجام می دهد و حرمت ماه حرام را شکست .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی